Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

"miten noin nätti tyttö uskaltaa olla yksin täällä metsässä", Linnea Leinon HIRVITTÄVÄ KOKEMUS metsäreissulla???

Vierailija
22.06.2026 |

Joko on kriisiapu paikalla ja ne miehet vankilassa, APUAAAAAA"!!!!!!!!!

 

 https://www.is.fi/viihde/art-2000012094209.html

Kommentit (1051)

Vierailija
981/1051 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi tytötellään nuoria henkilöitä?

Miksi vanhoja miehiä sanotaan ukoiksi?

Poliisit paikalle ja sanoja putkaan?

Pitääpäs muistaa ensi kerralla tuo.." minäpäs noin kurttuinen vanha ukko metsässä tekee?"

Vois myös sanoa: miten noin hintelä mies uskaltaa yksin metsässä...

Miksi naisilla on tarve loukata? Menikö noin tunteisiin?

Jos mies on hintelä, niin miksi tosiasian kertominen on loukkaus?

Päteekö myös lihavaan naiseen?

Joo, mut hintelänä miehenä kaksin lihavan naisen kanssa metsässä kannattaa kyllä miettii oman turvallisuutensa kannalta, mitä kannattaa sanoa.

Uhria saa syyllistää, kunhan uhri on mies. Jos uhri on nainen, niin asia on juuri päinvastoin. 

t. feminismi 

Älä mene metsään, jos lihavat naiset pelottaa. Noin herkkiksen kannattaa vaan istua siellä pelituolissaan ja jutelle hommafoorumilla oman kuplan kavereiden kaa.

Vierailija
982/1051 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tätä vieläkin veivataan? Ei voi olla niin vaikea konsepti tajuta mistä on kyse. Kyllä. Minäkin valitsen karhun. Aina.

Tämä on ainut ketju missä setämiehet ja muut alamittaiset incelit saavat edes jonkinlaista huomiota naisilta. 

Vai että osaa miehistä ei kiinnosta naiset ja heidän mielipiteet, sekö kiukuttaa ettet saa huomiota miehiltä? Osa mielummin vaeltaa, kalastaa, metsästää ja ei sinun laisille korvaansa lotkauta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
983/1051 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Selkeästi aloittajalla ei ole käsitystä siitä mitä kauniin naisen pitää sietää ja millaisia pelkoja päiviin kuuluu. Ymmärrän ja symppaan täysin Linneaa. En itsekään yksin uskalla esim. lenkkeillä iltaisin ja kadehdin miespuolisia työkavereitani jotka voivat vain mennä ja tehdä asioita vaikka yksin reissussa ilman että heidän tarvitsee vilkuilla jatkuvasti ympärilleen ja yrittää tehdä ihmisistä analyysia. En osaa rentoutua muualla yksin kuin kesämökillä saaressa. Eikä se tarkoita että miehet olisi yleisesti vaarallisia, mutta naiselle tämä maailma nyt vain on vaarallisempi ja monenlaista mielenvikaista ahdistelijaa olemassa. Ja haluaisin kovasti välttyä raiskaukselta ja murhatuksi tulemiselta. 

Se, että sinulla on pelkotiloja ei kuitenkaan ole syyttömien miesten vastuulla. Ei  täällä sun hysterian vuoksi tarvitse alkaa muiden elämään kuin kusi sukassa varoen jokaista sanaansa, katsettaan ja reittiään. Mene vaikka säkkiin, jos ahdistaa olla kaunis. Tai tapaa karhu.

Sinäkin voit miettiä, mitä sanot naisille tai kannattaako olla ihan hiljaa! Eri

Vierailija
984/1051 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellaista miesvihaa sitten sieltä Linnealta. Muistiko varmuuden vuoksi sanoa, että kyseessä oli sitten nimenomaan valkoihoinen suomalainen heteromies? Ja ehkä kuriositeettina, että keski-ikäinen, lihaa syövä ja auton avaimet taisi kilistä taskussa.

Mä olen kulkenut naisena yksin metsässä kohta puoli vuosisataa. On tarvottu metsiä niin Sipoonkorvessa etelässä, kuin Sodankylässä pohjoisessa. Ikinä en ole kohdannut limaista setää niissä maisemissa. En edes ketään joka menisi lähelle. Linnean jutuista sanonkin, että lukematta paskaa. Kyseessä on 100%:sti miesvihakommentti, ei yhtään mitään muuta. Keksittyä proosaa.

Kysyin kans mun mieheltä, ja se sanoi ettei tuossa Linnean kohtaaman miehen lauseessa ole mitään pahaa. Tunnisti myös vaan sen eräänlaiseksi tavaksi vitsailla.

Vierailija
985/1051 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellaista miesvihaa sitten sieltä Linnealta. Muistiko varmuuden vuoksi sanoa, että kyseessä oli sitten nimenomaan valkoihoinen suomalainen heteromies? Ja ehkä kuriositeettina, että keski-ikäinen, lihaa syövä ja auton avaimet taisi kilistä taskussa.

Mä olen kulkenut naisena yksin metsässä kohta puoli vuosisataa. On tarvottu metsiä niin Sipoonkorvessa etelässä, kuin Sodankylässä pohjoisessa. Ikinä en ole kohdannut limaista setää niissä maisemissa. En edes ketään joka menisi lähelle. Linnean jutuista sanonkin, että lukematta paskaa. Kyseessä on 100%:sti miesvihakommentti, ei yhtään mitään muuta. Keksittyä proosaa.

Samaa mieltä näin melko paljon vaeltaneena. Aina kaikki vastaantulleet on olleet ihan tavallisen kohteliaita ja hyvin käyttäytyviä. 

Ehkä tuolla sai sit palstamillimetrejä. 

Vierailija
986/1051 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellaista miesvihaa sitten sieltä Linnealta. Muistiko varmuuden vuoksi sanoa, että kyseessä oli sitten nimenomaan valkoihoinen suomalainen heteromies? Ja ehkä kuriositeettina, että keski-ikäinen, lihaa syövä ja auton avaimet taisi kilistä taskussa.

Mä olen kulkenut naisena yksin metsässä kohta puoli vuosisataa. On tarvottu metsiä niin Sipoonkorvessa etelässä, kuin Sodankylässä pohjoisessa. Ikinä en ole kohdannut limaista setää niissä maisemissa. En edes ketään joka menisi lähelle. Linnean jutuista sanonkin, että lukematta paskaa. Kyseessä on 100%:sti miesvihakommentti, ei yhtään mitään muuta. Keksittyä proosaa.

Niin minäkin. Ja olen vaihtanut laavupaikkaa useamman kerran, kun. siellä on ollut törkeyksiä ehdottelevia humalaisia ukkoja. Todellinen kokemus tämäkin eikä yhtään sen epöätodempi, kun sun kokemus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
987/1051 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellaista miesvihaa sitten sieltä Linnealta. Muistiko varmuuden vuoksi sanoa, että kyseessä oli sitten nimenomaan valkoihoinen suomalainen heteromies? Ja ehkä kuriositeettina, että keski-ikäinen, lihaa syövä ja auton avaimet taisi kilistä taskussa.

Mä olen kulkenut naisena yksin metsässä kohta puoli vuosisataa. On tarvottu metsiä niin Sipoonkorvessa etelässä, kuin Sodankylässä pohjoisessa. Ikinä en ole kohdannut limaista setää niissä maisemissa. En edes ketään joka menisi lähelle. Linnean jutuista sanonkin, että lukematta paskaa. Kyseessä on 100%:sti miesvihakommentti, ei yhtään mitään muuta. Keksittyä proosaa.

Nämä on parhaita kommentteja missä persupoika leikkii naista.

Parasta 100% keksittyä proosaa. 

Vierailija
988/1051 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koko keskustelu on täynnä kommenteja, että miehiä saa haukkua ja solvata rajattomasti?

Ehkä silloin pitäisi tajuta, että naiset eivät ole yhtään miehiä parempia, ja vielä tekopyhiä🤷‍🤷‍

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
989/1051 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asiallisen jutun tahallisesta väärinymmärtämisestä pitäisi tehdä rangaistavaa. Loppuisi nuorten naisten uhriutuminen siihen.

Ei ole asiallista sanoa nuorelle kauniille naiselle, että miten noin nätti tyttö uskaltaa kulkea metsässä yksinään! Piste!

Mikä siinä EI ole asiallista? Ei ole ASIALLISTA VÄÄRINYMMÄRTÄÄ aivan päin persettä jotain jota joku mies sanoo!

Se on epäasiallista! Ja Linnealle sen on sanonut mitä ilmeisemmin useampi mies. Ei ihme, että alkaa nyppimään!  Ja ei ole varmaan jäänyt huomaamatta että lähes kaikki naiset tässä keskustelussa pitävät sitä asiattomana!

Joo, ei ole jäänyt huomaamatta ja tuo on järkyttänyt kovin ja, luulin jo nähneeni naisen pahuuden/tyhmyyden pohjan tätä ennen mutta enpä ollutkaan.

Eli miesten on ok dissata Linnean kokemusta, haukkua hänet tyhmäksi, lehmäksi, keski-ikäiseksi rumaksi ämmäksi ym. ym. Ja häntä ymmärtävät naiset pahuuden/tyhmyyden ilmentymäksi. Kommentoivat miehet sen sijaan kunnollisia, asiallisia, viattomia, väärinymmärrettyjä ja...uhreja...

Vierailija
990/1051 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tätä vieläkin veivataan? Ei voi olla niin vaikea konsepti tajuta mistä on kyse. Kyllä. Minäkin valitsen karhun. Aina.

Tämä on ainut ketju missä setämiehet ja muut alamittaiset incelit saavat edes jonkinlaista huomiota naisilta. 

Vai että osaa miehistä ei kiinnosta naiset ja heidän mielipiteet, sekö kiukuttaa ettet saa huomiota miehiltä? Osa mielummin vaeltaa, kalastaa, metsästää ja ei sinun laisille korvaansa lotkauta.

Lotkautan incelille sen verran korvaani, että sinunlaiselle on yhdyssana. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
991/1051 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi tytötellään nuoria henkilöitä?

Miksi vanhoja miehiä sanotaan ukoiksi?

Poliisit paikalle ja sanoja putkaan?

Pitääpäs muistaa ensi kerralla tuo.." minäpäs noin kurttuinen vanha ukko metsässä tekee?"

Vois myös sanoa: miten noin hintelä mies uskaltaa yksin metsässä...

Miksi naisilla on tarve loukata? Menikö noin tunteisiin?

Jos mies on hintelä, niin miksi tosiasian kertominen on loukkaus?

Päteekö myös lihavaan naiseen?

Joo, mut hintelänä miehenä kaksin lihavan naisen kanssa metsässä kannattaa kyllä miettii oman turvallisuutensa kannalta, mitä kannattaa sanoa.

Uhria saa syyllistää, kunhan uhri on mies. Jos uhri on nainen, niin asia on juuri päinvastoin. 

t. feminismi 

Älä mene metsään, jos lihavat naiset pelottaa. Noin herkkiksen kannattaa vaan istua siellä pelituolissaan ja jutelle hommafoorumilla oman kuplan kavereiden kaa.

Sovittu kunhan naiset ei mene sinne metsään tai yhtään minnekkään, jos miehet pelottaa.

Deal?

Käy. Oon aina tykännyt mieluummin olla pelottava kuin pelätä.

Vierailija
992/1051 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellaista miesvihaa sitten sieltä Linnealta. Muistiko varmuuden vuoksi sanoa, että kyseessä oli sitten nimenomaan valkoihoinen suomalainen heteromies? Ja ehkä kuriositeettina, että keski-ikäinen, lihaa syövä ja auton avaimet taisi kilistä taskussa.

Mä olen kulkenut naisena yksin metsässä kohta puoli vuosisataa. On tarvottu metsiä niin Sipoonkorvessa etelässä, kuin Sodankylässä pohjoisessa. Ikinä en ole kohdannut limaista setää niissä maisemissa. En edes ketään joka menisi lähelle. Linnean jutuista sanonkin, että lukematta paskaa. Kyseessä on 100%:sti miesvihakommentti, ei yhtään mitään muuta. Keksittyä proosaa.

Tuskinpa vaan. Sinä olet ilmeisesti sen näköinen ja oloinen, että kukaan ei sano sinulle mitään...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
993/1051 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän metsästysseurat varmaan kertoo Linnealle että missä niitä karhuja on, niin voi Linnea sitten mennä sinne karhun luo ja patikoida turvallisesti sen karhun kanssa.

Aijai, nyt tullu paha mieli taas jollekin, kun ihan karhun joku valitsis, jos vois. Siis ihminen jonka kanssa et olis muutenkaan.

Vierailija
994/1051 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asiallisen jutun tahallisesta väärinymmärtämisestä pitäisi tehdä rangaistavaa. Loppuisi nuorten naisten uhriutuminen siihen.

Ei ole asiallista sanoa nuorelle kauniille naiselle, että miten noin nätti tyttö uskaltaa kulkea metsässä yksinään! Piste!

Mikä siinä EI ole asiallista? Ei ole ASIALLISTA VÄÄRINYMMÄRTÄÄ aivan päin persettä jotain jota joku mies sanoo!

Se on epäasiallista! Ja Linnealle sen on sanonut mitä ilmeisemmin useampi mies. Ei ihme, että alkaa nyppimään!  Ja ei ole varmaan jäänyt huomaamatta että lähes kaikki naiset tässä keskustelussa pitävät sitä asiattomana!

Joo, ei ole jäänyt huomaamatta ja tuo on järkyttänyt kovin ja, luulin jo nähneeni naisen pahuuden/tyhmyyden pohjan tätä ennen mutta enpä ollutkaan.

Pahuuden? Mitä tuossa on pahaa, jos pitää sanomista asiattomana? Ja jos tarkoitat keskustelua täällä miehet sivaltavat vähintään yhtä pahasti kuin naiset ellei enemmän!

Miehet täällä sivaltavat, koska heitä on loukattu, koska jotain miestä on sanottu limaiseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
995/1051 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi tytötellään nuoria henkilöitä?

Miksi vanhoja miehiä sanotaan ukoiksi?

Poliisit paikalle ja sanoja putkaan?

Pitääpäs muistaa ensi kerralla tuo.." minäpäs noin kurttuinen vanha ukko metsässä tekee?"

Vois myös sanoa: miten noin hintelä mies uskaltaa yksin metsässä...

Miksi naisilla on tarve loukata? Menikö noin tunteisiin?

Jos mies on hintelä, niin miksi tosiasian kertominen on loukkaus?

Päteekö myös lihavaan naiseen?

Joo, mut hintelänä miehenä kaksin lihavan naisen kanssa metsässä kannattaa kyllä miettii oman turvallisuutensa kannalta, mitä kannattaa sanoa.

Uhria saa syyllistää, kunhan uhri on mies. Jos uhri on nainen, niin asia on juuri päinvastoin. 

t. feminismi 

Älä mene metsään, jos lihavat naiset pelottaa. Noin herkkiksen kannattaa vaan istua siellä pelituolissaan ja jutelle hommafoorumilla oman kuplan kavereiden kaa.

Sovittu kunhan naiset ei mene sinne metsään tai yhtään minnekkään, jos miehet pelottaa.

Deal?

Käy. Oon aina tykännyt mieluummin olla pelottava kuin pelätä.

Se että ihmiset kiertää ison haisevan kasan kissanpaskaa ei tarkoita sitä, että se pelottaa.

Vierailija
996/1051 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellaista miesvihaa sitten sieltä Linnealta. Muistiko varmuuden vuoksi sanoa, että kyseessä oli sitten nimenomaan valkoihoinen suomalainen heteromies? Ja ehkä kuriositeettina, että keski-ikäinen, lihaa syövä ja auton avaimet taisi kilistä taskussa.

Mä olen kulkenut naisena yksin metsässä kohta puoli vuosisataa. On tarvottu metsiä niin Sipoonkorvessa etelässä, kuin Sodankylässä pohjoisessa. Ikinä en ole kohdannut limaista setää niissä maisemissa. En edes ketään joka menisi lähelle. Linnean jutuista sanonkin, että lukematta paskaa. Kyseessä on 100%:sti miesvihakommentti, ei yhtään mitään muuta. Keksittyä proosaa.

Kysyin kans mun mieheltä, ja se sanoi ettei tuossa Linnean kohtaaman miehen lauseessa ole mitään pahaa. Tunnisti myös vaan sen eräänlaiseksi tavaksi vitsailla.

Just tuo miestyyppi ei tajua, että sen vitsailu on typerää, mutta silti se ei kerro vitsejään esimiehelleen tai kenellekään muulle miehelle, ainoastaan nuorille naisille tai tytöille.

Vierailija
997/1051 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi tytötellään nuoria henkilöitä?

Miksi vanhoja miehiä sanotaan ukoiksi?

Poliisit paikalle ja sanoja putkaan?

Pitääpäs muistaa ensi kerralla tuo.." minäpäs noin kurttuinen vanha ukko metsässä tekee?"

Vois myös sanoa: miten noin hintelä mies uskaltaa yksin metsässä...

Miksi naisilla on tarve loukata? Menikö noin tunteisiin?

Jos mies on hintelä, niin miksi tosiasian kertominen on loukkaus?

Päteekö myös lihavaan naiseen?

Joo, mut hintelänä miehenä kaksin lihavan naisen kanssa metsässä kannattaa kyllä miettii oman turvallisuutensa kannalta, mitä kannattaa sanoa.

Uhria saa syyllistää, kunhan uhri on mies. Jos uhri on nainen, niin asia on juuri päinvastoin. 

t. feminismi 

Älä mene metsään, jos lihavat naiset pelottaa. Noin herkkiksen kannattaa vaan istua siellä pelituolissaan ja jutelle hommafoorumilla oman kuplan kavereiden kaa.

Sovittu kunhan naiset ei mene sinne metsään tai yhtään minnekkään, jos miehet pelottaa.

Deal?

Käy. Oon aina tykännyt mieluummin olla pelottava kuin pelätä.

Se että ihmiset kiertää ison haisevan kasan kissanpaskaa ei tarkoita sitä, että se pelottaa.

Dah, ei ihminen aina tajuukaan kiertää sitä, mikä on vaarallista. Kissanpaskanhan nyt kiertää kuka vain.

Vierailija
998/1051 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asiallisen jutun tahallisesta väärinymmärtämisestä pitäisi tehdä rangaistavaa. Loppuisi nuorten naisten uhriutuminen siihen.

Ei ole asiallista sanoa nuorelle kauniille naiselle, että miten noin nätti tyttö uskaltaa kulkea metsässä yksinään! Piste!

Mikä siinä EI ole asiallista? Ei ole ASIALLISTA VÄÄRINYMMÄRTÄÄ aivan päin persettä jotain jota joku mies sanoo!

Se on epäasiallista! Ja Linnealle sen on sanonut mitä ilmeisemmin useampi mies. Ei ihme, että alkaa nyppimään!  Ja ei ole varmaan jäänyt huomaamatta että lähes kaikki naiset tässä keskustelussa pitävät sitä asiattomana!

Joo, ei ole jäänyt huomaamatta ja tuo on järkyttänyt kovin ja, luulin jo nähneeni naisen pahuuden/tyhmyyden pohjan tätä ennen mutta enpä ollutkaan.

Pahuuden? Mitä tuossa on pahaa, jos pitää sanomista asiattomana? Ja jos tarkoitat keskustelua täällä miehet sivaltavat vähintään yhtä pahasti kuin naiset ellei enemmän!

Miehet täällä sivaltavat, koska heitä on loukattu, koska jotain miestä on sanottu limaiseksi.

Ei loukattu, koska naiset ei siihen säälittävyydessään pysty, vaan tasa arvon nimissä päästetään samalla mitalla naisvihaa ilmoille.

Vierailija
999/1051 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asiallisen jutun tahallisesta väärinymmärtämisestä pitäisi tehdä rangaistavaa. Loppuisi nuorten naisten uhriutuminen siihen.

Ei ole asiallista sanoa nuorelle kauniille naiselle, että miten noin nätti tyttö uskaltaa kulkea metsässä yksinään! Piste!

Nää samat miehet tuskin kysyvät samaa jokaiselta vastaantulijalta, nuoresta miehestä mummon kautta äijänkänttyrään. Et mites se tuollainen ukonrahjus uskaltaa yksin metsään...

Totta.

Itse kysyn kaikilta, koska olen vi tun alfa. Miten noin nätti poika uskaltaa yksin metsään? Miten noin ryppyinen mummo uskaltaa yksin metsään? Miten noin karvainen karhu uskaltaa yksin metsään?

Vierailija
1000/1051 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai tääkin on jo 32👀😅🤣😂