"miten noin nätti tyttö uskaltaa olla yksin täällä metsässä", Linnea Leinon HIRVITTÄVÄ KOKEMUS metsäreissulla???
Joko on kriisiapu paikalla ja ne miehet vankilassa, APUAAAAAA"!!!!!!!!!
Kommentit (2306)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Linnea taisi osua kommenteillaan ns. "miehiä" arkaan paikkaan. Se mies älähti johon kalikka kalahti.
Siltä tosiaan vaikuttaa.
Olen pitkään seurannut tätä miesten mollaamista tällä palstalla, todella epäoikeudenmukaista ja ennakkoluuloista puhetta. Siksi en ihmettele, jos miehet loukkaantuvat tällaisista aika äärimmäisistä ja yleistävistä karhu-vertailuista ja reagoivat siihen. Ja eikös miehilläkin ole oikeus ilmaista tunteitaan, vai miten se olikaan? Onko tässä kohtaa taas kaksoisstandardi eri sukupuolille?
Etkö itse pysty sitä käsittämään, että tässä karhu-vertauksessa dissataan koko miessukupuoli, kaikki miehet, ja se on siinä vinoa.
Et ole sitten näköjään seurannut keskustelua ja n a i s v i h a s t a... jos jo katsoo aloituksia ei siellä paljon näy kuin naisia pilkkaava jm aloituksia. Joku vastaveto ONNEKSI on!
Kyllä tää mulla on siinä tapauksessa vastavedon vastaveto. Etkö muuten tiedä mihin nämä vastavedon johtavat? Islmiin
T. Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
2009 lappeenrannassa nainen kohtasi karhun. Lähti melkein pää ja käsi irti.
Vähemmän sitä olis varmaan haitannu joku ukon kysymys.Varmaan aina peiliin katsoessa muistaa olla kiitollinen, ettei karhu sentään nätiksi sanonut. Eikä sen jälkeen ole sanonut kukaan muutenkaan. Onnellinen loppu.
Heh, tuo on muuten pakit saaneiden miesten yleisin strategia, alkaa dissata naisen ulkonäköä.." Et sinä ole edes nätti, joten olisit kiitollinen, että yritin" ,😂
Kerran meinasin alkaa tuohon. Grillijonossa edellä oli pari 5/10 tätiä. Kai niitä olisi kännissä ja viimeisessä puutteessa voinut polkea, mutta lähinnä lämpimikseni aloin juttelemaan. Tuli sitten jotain kylmää tylytystä juuri asenteella, että "et kai luullut saavasi pillua?". Kyllä teki mieli alkaa ilkeäksi, mutta en.
Hyvä niin, koska eihän tollaiset kommentit edes kolahda..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Linnea taisi osua kommenteillaan ns. "miehiä" arkaan paikkaan. Se mies älähti johon kalikka kalahti.
Siltä tosiaan vaikuttaa.
Olen pitkään seurannut tätä miesten mollaamista tällä palstalla, todella epäoikeudenmukaista ja ennakkoluuloista puhetta. Siksi en ihmettele, jos miehet loukkaantuvat tällaisista aika äärimmäisistä ja yleistävistä karhu-vertailuista ja reagoivat siihen. Ja eikös miehilläkin ole oikeus ilmaista tunteitaan, vai miten se olikaan? Onko tässä kohtaa taas kaksoisstandardi eri sukupuolille?
Etkö itse pysty sitä käsittämään, että tässä karhu-vertauksessa dissataan koko miessukupuoli, kaikki miehet, ja se on siinä vinoa.
Karhuja on turha syyttää siitä, että miehet ovat itse auheuttaneet käytöksellään sen maineen mikä heillä on. Miesten itse luoma ongelma, joten miehet varmasti myös korjaavat tämän ongelman, vai tarvitaanko taas naisia siihenkin?
Mitäs jos ei korjatakkaan?
En näe sille mitään tarvetta. Yhteskunta joutaa hajota vielä paljon pahemmaksi, ennenkuin muistellaan niitä haikeita aikoja, kun valkoisten limaisten setämiesten luomista ongelmista suurin oli köyhien ylipaino.
Sekin oli varmaan naisten vika kun syöttivät liikaa miehille pullamössöä.
Jostainhan se kertoo, että miehet eivät yksiselitteisesti tuomitse limaisia setämiehiä, vaan tuomitsevat Linnea Leinon.
Jokainen voi sitten itse päätellä mistä tämä kertoo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei osunut, vaan haukkui miehiä julkisesti ja kaikki (minä mukaan lukien) ei siitä oikein tykkää.
Ei todellakaan haukkunut kaikkia miehiä vaan niitä jotka puhuivat asiattomasti!
Ei ole fiksua nimitellä LIMAISEKSI ketään ihmistä ja siitä on tässä ketjussa pohjimmiltaan kyse, ei muusta!
Nyt ootte kyl herkillä. Joku mies käyttäytyy asiattomasti, mut sinua loukkaa, et joku kutsuu tätä limaiseksi🤦 Ei voi olla totta.
Vierailija kirjoitti:
No ottaisihan jokainen mies mieluummin koiran mukaan autiosaarelle kuin naisen.
Siitä olis sentään jotain hyötyä.
Janni Hussi otti Harrin ja lähti.
Vaihda ap neurokirurgisi! Aloituksestasi päätellen sinulle on tehty täysin pieleen mennyt lobotomia.
Jos Linnean kohtaisin vaelluksella ja apua tarvis niin ehkä jättäisin oman onnensa nojaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siltä tosiaan vaikuttaa.
Et ole sitten näköjään seurannut keskustelua ja n a i s v i h a s t a... jos jo katsoo aloituksia ei siellä paljon näy kuin naisia pilkkaava jm aloituksia. Joku vastaveto ONNEKSI on!
Kyllä tää mulla on siinä tapauksessa vastavedon vastaveto. Etkö muuten tiedä mihin nämä vastavedon johtavat? Islmiin
T. Eri
No sinähän aloit vastavetoon.... mihin se johtaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellaistahan se naisen elama on, valitettavasti. Jopa erämaassa saat kokea olevasi objekti, ja huomata etta sun läsnäolo kyseenalaistetaan siellakin. Pitäisi olla kuitenkin siella kotona hellan aaressa, tai tarjoamassa seuraa MIEHELLE, tuolle luomakunnan kruunulle, tai vähintäänkin hoivaamassa jotakin lähimmäistä siellä metsän siimeksessä. Syyllisyytta ja häpeää saat tuntea, jos lähdet ihan vain latautumaan luontoon, eikä valittaakaan saisi. Onko ihme jos naisia ahdistaa.. ?
Oletko sinä nyrkin ja hellan välissä, vai Linneanko elämästä kerrot? Onpa kurjasti asiat. : (
Olipas ylimielinen kommentti. Eiköhän naisvihasta ole lupa puhua yleisellä tasolla ja ilman tuollaista alentavaa kielenkäyttöä, vaikka toki se voi olla teille sedille haastava paikka.
Ei se ollut kommentti. Se oli kysymys. Miten siis on?
Joku Harri-setäkö se siellä kalastelee tietoja palstan naisasianaisista? Hehhehhehh, mitäpä jos menisit siitä keittämään itsellesi kahvit ja laittamaan iltapalan pöytään..
Ihan nainen olen. Mitenkäs sinun kommenttisi nyt vei asiaa eteenpäin. Ei mitenkään. Ei kenenkään asiaa. Komiaa touhua.
No, hyvää yötä Harrille ja kaikille muillekin sedille joka tapauksessa. Aurinko laskee, aivan kuin vanhan miehen erektio..
Ei ne vanhan naisen säkkimäiset tissitkään mikään silmiä hivelevä näky ole, sille se sinullakin on edessä🤷🤷
Kuitenkin ne tuntuvat sinulla olevan mielessä. Kerro terveisiä äidillesi.
Eipä taida mun äitiäni kiinnosta sun tisulisi. Anna vaan veljesi hieroa jatkossakin. =D
Vierailija kirjoitti:
Jostainhan se kertoo, että miehet eivät yksiselitteisesti tuomitse limaisia setämiehiä, vaan tuomitsevat Linnea Leinon.
Tämä! Ja syyttävät Linneaa myös, että hän haukkuu kaikkia miehiä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellaistahan se naisen elama on, valitettavasti. Jopa erämaassa saat kokea olevasi objekti, ja huomata etta sun läsnäolo kyseenalaistetaan siellakin. Pitäisi olla kuitenkin siella kotona hellan aaressa, tai tarjoamassa seuraa MIEHELLE, tuolle luomakunnan kruunulle, tai vähintäänkin hoivaamassa jotakin lähimmäistä siellä metsän siimeksessä. Syyllisyytta ja häpeää saat tuntea, jos lähdet ihan vain latautumaan luontoon, eikä valittaakaan saisi. Onko ihme jos naisia ahdistaa.. ?
Oletko sinä nyrkin ja hellan välissä, vai Linneanko elämästä kerrot? Onpa kurjasti asiat. : (
Olipas ylimielinen kommentti. Eiköhän naisvihasta ole lupa puhua yleisellä tasolla ja ilman tuollaista alentavaa kielenkäyttöä, vaikka toki se voi olla teille sedille haastava paikka.
Joku Harri-setäkö se siellä kalastelee tietoja palstan naisasianaisista? Hehhehhehh, mitäpä jos menisit siitä keittämään itsellesi kahvit ja laittamaan iltapalan pöytään..
Ihan nainen olen. Mitenkäs sinun kommenttisi nyt vei asiaa eteenpäin. Ei mitenkään. Ei kenenkään asiaa. Komiaa touhua.
No, hyvää yötä Harrille ja kaikille muillekin sedille joka tapauksessa. Aurinko laskee, aivan kuin vanhan miehen erektio..
Ei ne vanhan naisen säkkimäiset tissitkään mikään silmiä hivelevä näky ole, sille se sinullakin on edessä🤷🤷
Eipä taida mun äitiäni kiinnosta sun tisulisi. Anna vaan veljesi hieroa jatkossakin. =D
Vai sellainen fantasia sulla.
Vierailija kirjoitti:
Jos Linnean kohtaisin vaelluksella ja apua tarvis niin ehkä jättäisin oman onnensa nojaan.
Sanoo incel joka on juurtunut perseestään pelituoliin....
Vierailija kirjoitti:
Tämä niin paljon!
Vierailija kirjoitti:
Nyt on niin arka tyttö että ehkä kannattaa keksiä muita harrastuksia
Sinä et päätä hänen harrastuksistaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuolla tyypillä (akalla) on paha äitisyndrooma/-fetissi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei osunut, vaan haukkui miehiä julkisesti ja kaikki (minä mukaan lukien) ei siitä oikein tykkää.
Ei todellakaan haukkunut kaikkia miehiä vaan niitä jotka puhuivat asiattomasti!
Sanoi, että kohtaa ennemmin karhun kuin tuntemattoman miehen ja perusteli joillakin esimerkeillä ja väkivallan pelolla. Eli yleisti haukkumisen kaikkiin miehiin. Sinänsä hullua, koska feminismi lähtee siitä, ettei miehissä ja naisissa ole eroa
Sellainen ymmärtämättömyys vaihteeks feminismistä. Se ei kuitenkaan liity mitenkään pelkoon. Kyllä sinäkin pelkäisit esim. pimeällä kujalla isokokoista möykkääjämiesjoukkoa. Feminismistä riippumatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siltä tosiaan vaikuttaa.
Karhuja on turha syyttää siitä, että miehet ovat itse auheuttaneet käytöksellään sen maineen mikä heillä on. Miesten itse luoma ongelma, joten miehet varmasti myös korjaavat tämän ongelman, vai tarvitaanko taas naisia siihenkin?
Mitäs jos ei korjatakkaan?
En näe sille mitään tarvetta. Yhteskunta joutaa hajota vielä paljon pahemmaksi, ennenkuin muistellaan niitä haikeita aikoja, kun valkoisten limaisten setämiesten luomista ongelmista suurin oli köyhien ylipaino.
Sekin oli varmaan naisten vika kun syöttivät liikaa miehille pullamössöä.
Mitähän sä oikein selität?
Se yhteiskunta jonka tunsit ja joka oli sinulle turvallinen on hajoamassa, enkä näe sen korjaamiseen mitään tarvetta. Tilalle tulee jännempi yhteiskunta, jossa heikot kuten naiset kärsii, koska se tuo elämään rajoituksia, kuten sen ettei naisten ole turvallista liikkua yksin.
Ei voi mitään eikä se mua haittaa.
Jännää tässä sinun "jännässä yhteiskunnassa" on vain se, että edes suomalaiset miehet eivät enää naisia puolusta, kuten oli ennen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai sellainen fantasia sulla.
Outo oli sinullakin, vaan mikäpä minä olen tuomitsemaan. 😳