Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"miten noin nätti tyttö uskaltaa olla yksin täällä metsässä", Linnea Leinon HIRVITTÄVÄ KOKEMUS metsäreissulla???

Vierailija
22.06.2026 |

Joko on kriisiapu paikalla ja ne miehet vankilassa, APUAAAAAA"!!!!!!!!!

 

 https://www.is.fi/viihde/art-2000012094209.html

Kommentit (1049)

Vierailija
961/1049 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppo sanoa kun ei ole karhua kohdannut. 

Vierailija
962/1049 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän mäkin mieluummin kohtaisin karhun, suden, hirven tai supin mieluummin kuin Linnean. 

Minkä veisit mieluiten sänkyyn?

Kaikki muut paitsi Linnean!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
963/1049 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellaistahan se naisen elama on, valitettavasti. Jopa erämaassa saat kokea olevasi objekti, ja huomata etta sun läsnäolo kyseenalaistetaan siellakin. Pitäisi olla kuitenkin siella kotona hellan aaressa, tai tarjoamassa seuraa MIEHELLE, tuolle luomakunnan kruunulle, tai vähintäänkin  hoivaamassa jotakin lähimmäistä siellä metsän siimeksessä. Syyllisyytta ja häpeää saat tuntea, jos lähdet ihan vain latautumaan luontoon, eikä valittaakaan saisi. Onko ihme jos naisia ahdistaa.. ?

Niin no, oikeasti siis nainen on käynyt paljon metsässä ja jokusen kerran kuullut t-sanan, mistä valittaminen noteerattiin valtionmedian ykkösuutisena.

Eikö häirinnästä siis mielestäsi saisi puhua jos sen kokijana on nainen, vieläpä nuori ja kaunis sellainen, vai mitä yrität sanoa? 

En tiedä mistä puhut? Tämä keskustelu kuitenkin koskee keski-iän kynnyksellä olevaa vanhaapiikaa, joka on laittautuneena sievä. Ei kaunis.

Lisäksi tässä ei ole kyseessä häirintä, vaan t-sana.

Koko kommenttisi todistaa tän limaisen kultuurin olemassaolon.  Uskomatonta, et on pokkaa olla noin törkeä ja samalla kuvitella puhua jotenkin miesten puolesta. Siis pahennat asenteita miehiä vastaan kaikin mahdollisin tavoin. 

Kyllä mulle sopii asenteiden pahentuminen. Sen tien päässä on sulle säkki. Mulle rauha.

Vierailija
964/1049 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi tytötellään nuoria henkilöitä?

Miksi vanhoja miehiä sanotaan ukoiksi?

Poliisit paikalle ja sanoja putkaan?

Pitääpäs muistaa ensi kerralla tuo.." minäpäs noin kurttuinen vanha ukko metsässä tekee?"

Vois myös sanoa: miten noin hintelä mies uskaltaa yksin metsässä...

Miksi naisilla on tarve loukata? Menikö noin tunteisiin?

Jos mies on hintelä, niin miksi tosiasian kertominen on loukkaus?

Päteekö myös lihavaan naiseen?

Joo, mut hintelänä miehenä kaksin lihavan naisen kanssa metsässä kannattaa kyllä miettii oman turvallisuutensa kannalta, mitä kannattaa sanoa.

Vierailija
965/1049 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän mäkin mieluummin kohtaisin karhun, suden, hirven tai supin mieluummin kuin Linnean. 

Minkä veisit mieluiten sänkyyn?

Miksi mietit kohtaamisesta sänkyynviemistä?? Veisitkö itse karhun??

Mieluummin kuin miehen ainakin.

Vierailija
966/1049 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koko keskustelu on täynnä kommenteja, että miehiä saa haukkua ja solvata rajattomasti?

Miksei saisi?

Mielestäni tottakai saa ja se on jopa tervetullutta, kunhan naisiakin saa avoimesti haukkua ja halventaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
967/1049 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Linnea taisi osua kommenteillaan ns. "miehiä" arkaan paikkaan. Se mies älähti johon kalikka kalahti.

Ei osunut, vaan haukkui miehiä julkisesti ja kaikki (minä mukaan lukien) ei siitä oikein tykkää.

Ei todellakaan haukkunut kaikkia miehiä vaan niitä jotka puhuivat asiattomasti!

Ei ole fiksua nimitellä LIMAISEKSI ketään ihmistä ja siitä on tässä ketjussa pohjimmiltaan kyse, ei muusta!

Tässä ketjussa miehet suurentelvat tai väheksyvät asiaa. Jotkut kokevat, että Linnea pitää kaikkia miehiä limaisina toiset eivät taas nää miesten käytöksessä mitään häiritsevää!

Jutussa mainittujen miesten käytöksessä oli korkeintaan tyylirikko. Ei todellakaan siis mitään Ylen otsikon arvoista.

Yleisesti taas varmasti jostain löytyy oikeasti paheksuttavaa ja rikollisia kun miehiä. Ja naisia.

 

Jutussa selvästi yleistettiin miehet, vaikka pehmentäväkin kohta oli.

Miksi syyllistyt, jos et ole tuollainen limamies? Minkä hän siis teki selväksi, ketkä niitä ovat.

Miten syyllistyn? Voin puolustaa oikeutta ja järkeä vaikkei se koskisi suoraan itseäni. Ne miehet eivät olleet mitenkään yksiselitteisen limaisia ja otsikossa yleistettiin kaikki miehet.

Missä luki kaikki miehet?  Eri

Vierailija
968/1049 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selkeästi aloittajalla ei ole käsitystä siitä mitä kauniin naisen pitää sietää ja millaisia pelkoja päiviin kuuluu. Ymmärrän ja symppaan täysin Linneaa. En itsekään yksin uskalla esim. lenkkeillä iltaisin ja kadehdin miespuolisia työkavereitani jotka voivat vain mennä ja tehdä asioita vaikka yksin reissussa ilman että heidän tarvitsee vilkuilla jatkuvasti ympärilleen ja yrittää tehdä ihmisistä analyysia. En osaa rentoutua muualla yksin kuin kesämökillä saaressa. Eikä se tarkoita että miehet olisi yleisesti vaarallisia, mutta naiselle tämä maailma nyt vain on vaarallisempi ja monenlaista mielenvikaista ahdistelijaa olemassa. Ja haluaisin kovasti välttyä raiskaukselta ja murhatuksi tulemiselta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
969/1049 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Linnea taisi osua kommenteillaan ns. "miehiä" arkaan paikkaan. Se mies älähti johon kalikka kalahti.

Ei osunut, vaan haukkui miehiä julkisesti ja kaikki (minä mukaan lukien) ei siitä oikein tykkää.

Ei todellakaan haukkunut kaikkia miehiä vaan niitä jotka puhuivat asiattomasti!

Ei ole fiksua nimitellä LIMAISEKSI ketään ihmistä ja siitä on tässä ketjussa pohjimmiltaan kyse, ei muusta!

Tässä ketjussa miehet suurentelvat tai väheksyvät asiaa. Jotkut kokevat, että Linnea pitää kaikkia miehiä limaisina toiset eivät taas nää miesten käytöksessä mitään häiritsevää!

Jutussa mainittujen miesten käytöksessä oli korkeintaan tyylirikko. Ei todellakaan siis mitään Ylen otsikon arvoista.

Yleisesti taas varmasti jostain löytyy oikeasti paheksuttavaa ja rikollisia kun miehiä. Ja naisia.

 

Jutussa selvästi yleistettiin miehet, vaikka pehmentäväkin kohta oli.

Miksi syyllistyt, jos et ole tuollainen limamies? Minkä hän siis teki selväksi, ketkä niitä ovat.

Miten syyllistyn? Voin puolustaa oikeutta ja järkeä vaikkei se koskisi suoraan itseäni. Ne miehet eivät olleet mitenkään yksiselitteisen limaisia ja otsikossa yleistettiin kaikki miehet.

Missä luki kaikki miehet?  Eri

Mieluummin karhu kuin mies 

Vierailija
970/1049 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellaistahan se naisen elama on, valitettavasti. Jopa erämaassa saat kokea olevasi objekti, ja huomata etta sun läsnäolo kyseenalaistetaan siellakin. Pitäisi olla kuitenkin siella kotona hellan aaressa, tai tarjoamassa seuraa MIEHELLE, tuolle luomakunnan kruunulle, tai vähintäänkin  hoivaamassa jotakin lähimmäistä siellä metsän siimeksessä. Syyllisyytta ja häpeää saat tuntea, jos lähdet ihan vain latautumaan luontoon, eikä valittaakaan saisi. Onko ihme jos naisia ahdistaa.. ?

Tämä..Kerran menin baariin istumaan, juomaan teetä ja lukemaan lehteä, kun odotin bussia, jonka lähtöön oli tunti.

 

Eiköhän heti joku ukko lyöttäytynyt seuraan ja kun sanoin ystävällisesti, että haluan nyt rauhassa lukea lehteä, ukko veti raivokilarit siitä, kuinka ylpeä olen, kun en keskustele hänen kanssaan.

 

Olipa metsä tai baari, näitä ukkoja on, jotka kuvittelee, että naisen tehtävä on jutella heidän kanssaan.

Se on kyllä hirveetä, kun rumat miehet luulee, että baari tai yhtään mikään paikka olisi seuranhakua varten 

Ei tietenkään baari ole mikään parituslaitos. Sielläkin pitää osata käytöstavat ja kysyä "anteeksi, voinko tulla juttelemaan" ja jos toinen kieltäytyy, pitää pyytää anteeksi ja häipyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
971/1049 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tätä vieläkin veivataan? Ei voi olla niin vaikea konsepti tajuta mistä on kyse. Kyllä. Minäkin valitsen karhun. Aina.

Jos et halua kohdata miehiä tai karhuja, älä mene sinne, missä niitä liikkuu jookosta.

Että miehet saa rauhassa sikailla joka paikassa ja olla luomakunnan kruununa...

Näin se vaan menee, etkä sille mitään voi. Paitsi MT-jänkätä.

Mikäli koet asian ongelmaksi suosittelen terapiaa.

Sinulle suosittelen ihan suoraan hoitoon menemistä incel!

Vierailija
972/1049 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koko keskustelu on täynnä kommenteja, että miehiä saa haukkua ja solvata rajattomasti?

Miksei saisi?

Mielestäni tottakai saa ja se on jopa tervetullutta, kunhan naisiakin saa avoimesti haukkua ja halventaa.

Eri, mutta niinhän miehet tekeekin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
973/1049 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selkeästi aloittajalla ei ole käsitystä siitä mitä kauniin naisen pitää sietää ja millaisia pelkoja päiviin kuuluu. Ymmärrän ja symppaan täysin Linneaa. En itsekään yksin uskalla esim. lenkkeillä iltaisin ja kadehdin miespuolisia työkavereitani jotka voivat vain mennä ja tehdä asioita vaikka yksin reissussa ilman että heidän tarvitsee vilkuilla jatkuvasti ympärilleen ja yrittää tehdä ihmisistä analyysia. En osaa rentoutua muualla yksin kuin kesämökillä saaressa. Eikä se tarkoita että miehet olisi yleisesti vaarallisia, mutta naiselle tämä maailma nyt vain on vaarallisempi ja monenlaista mielenvikaista ahdistelijaa olemassa. Ja haluaisin kovasti välttyä raiskaukselta ja murhatuksi tulemiselta. 

Se, että sinulla on pelkotiloja ei kuitenkaan ole syyttömien miesten vastuulla. Ei  täällä sun hysterian vuoksi tarvitse alkaa muiden elämään kuin kusi sukassa varoen jokaista sanaansa, katsettaan ja reittiään. Mene vaikka säkkiin, jos ahdistaa olla kaunis. Tai tapaa karhu.

Vierailija
974/1049 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän mäkin mieluummin kohtaisin karhun, suden, hirven tai supin mieluummin kuin Linnean. 

Minkä veisit mieluiten sänkyyn?

Kaikki muut paitsi Linnean!

Nuku yösi rauhassa. Sitä mahdollisuutta ei sinulle suoda. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
975/1049 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asiallisen jutun tahallisesta väärinymmärtämisestä pitäisi tehdä rangaistavaa. Loppuisi nuorten naisten uhriutuminen siihen.

Ei ole asiallista sanoa nuorelle kauniille naiselle, että miten noin nätti tyttö uskaltaa kulkea metsässä yksinään! Piste!

Nää samat miehet tuskin kysyvät samaa jokaiselta vastaantulijalta, nuoresta miehestä mummon kautta äijänkänttyrään. Et mites se tuollainen ukonrahjus uskaltaa yksin metsään...

Vierailija
976/1049 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi tytötellään nuoria henkilöitä?

Miksi vanhoja miehiä sanotaan ukoiksi?

Poliisit paikalle ja sanoja putkaan?

Pitääpäs muistaa ensi kerralla tuo.." minäpäs noin kurttuinen vanha ukko metsässä tekee?"

Vois myös sanoa: miten noin hintelä mies uskaltaa yksin metsässä...

Miksi naisilla on tarve loukata? Menikö noin tunteisiin?

Jos mies on hintelä, niin miksi tosiasian kertominen on loukkaus?

Vain autistilla on tarve töksäytellä asioita, jotka tunnetusti yhteiskunnassa pidetään negatiivisena!!

Kuten esimerkiksi tytöttelemällä itselleen vierasta, aikuista naista.

Vierailija
977/1049 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koko keskustelu on täynnä kommenteja, että miehiä saa haukkua ja solvata rajattomasti?

Miksei saisi?

Tämän takia naisvihaa ei ole edes olemassa. Kiitos. 

Olet käsittänyt väärin MIESVIHAA ei ole olemassa!

Vierailija
978/1049 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkonäön kehuminen ja avun tarjoaminen ovat paljon limaisempia ja traumatisoivampia kokemuksia kuin puskaraiskaus kolman maamun toimesta. Miettivätkö nämä punavihreät uhriutujat yhtään näitä avautumisiaan.

Persulla taas kolmen maamun puskaraiskaus mielessä. ULLATUS

Vierailija
979/1049 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista miesvihaa sitten sieltä Linnealta. Muistiko varmuuden vuoksi sanoa, että kyseessä oli sitten nimenomaan valkoihoinen suomalainen heteromies? Ja ehkä kuriositeettina, että keski-ikäinen, lihaa syövä ja auton avaimet taisi kilistä taskussa.

Mä olen kulkenut naisena yksin metsässä kohta puoli vuosisataa. On tarvottu metsiä niin Sipoonkorvessa etelässä, kuin Sodankylässä pohjoisessa. Ikinä en ole kohdannut limaista setää niissä maisemissa. En edes ketään joka menisi lähelle. Linnean jutuista sanonkin, että lukematta paskaa. Kyseessä on 100%:sti miesvihakommentti, ei yhtään mitään muuta. Keksittyä proosaa.

Vierailija
980/1049 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asiallisen jutun tahallisesta väärinymmärtämisestä pitäisi tehdä rangaistavaa. Loppuisi nuorten naisten uhriutuminen siihen.

Ei ole asiallista sanoa nuorelle kauniille naiselle, että miten noin nätti tyttö uskaltaa kulkea metsässä yksinään! Piste!

Mikä siinä EI ole asiallista? Ei ole ASIALLISTA VÄÄRINYMMÄRTÄÄ aivan päin persettä jotain jota joku mies sanoo!

Siinähän selkeästi nostetaan nuoruus yhdistettynä kauneuteen keskiöön. Ei se, että joku on yksin vaeltamassa. Eli nuori nätti tyttö on vaarassa. Ei ihminen yksin olon takia. Mikä tässä on vaikea ymmärtää? Miksi nuoren naisen on syytä pelätä, arvauksia??

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yhdeksän