Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehet, miten kannatte kesällä tavarat mukananne?

Vierailija
07.06.2026 |

Siis itse olen mies ja tämä on jokakesäinen "ongelma". Kun on lämmin eikä ole takkia, niin käytännössä aina jää jäljelle vain housujen/shortsien taskut. Ne taskut on nykyhousuissa hiton pieniä. Ei sinne mikään puhelin, lompakko ym mahdu kunnolla. Osa jää aina pullottamaan näkyviin ja silloin on suuri vaara, että tippuu. Näin on käynyt kaksi kertaa lompakolle kun on pullahtanut pienestä taskusta ulos. Onneksi tippui molemmilla kerroilla vain autonpenkin väliin, mutta paskemminkin olisi voinut käydä. Käsilaukkuakaan nyt en kanna mukanani.

Kommentit (474)

Vierailija
461/474 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tyhjännyt kivespussit ja tehnyt niistä repun. Tavarat kulkee kätevästi mukana ja turvassa taskuvarkailta.

Vierailija
462/474 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ette kanna vain reppua mukana? Mahtuu kaikki peruskamat kuten aurinkolasit, avaimet, puhelimet, lompakot, airpodsit ja vaikka huppari sään varalta. Tai vaikka akkuporakone. Kyllä sellainen tosimieheltä löytyy aina

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
463/474 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimokultani raahaa niitä kesäaikana mukanamme omassa käsilaukussaan.

Vierailija
464/474 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sohvassa on renkaat niin on helppo työntää kun ei ole lunta kadulla. Tyynyjen väliin mahtuu vaikka mitä.

 

-uros

Vierailija
465/474 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo on sitä varten. Tottunutkin olemaan kantavana.

Vierailija
466/474 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olkalaukku on hyvä, jopa reppua parempi koska ei hiosta selkää. Jos jostain syystä laukkua ei halua pitää ja kevyellekin takille on liian kuuma, niin eipä jää paljon muita vaihtoehtoja kuin reisitaskuhousut tai -shortsit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
467/474 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon shortseissa on isot reistasku. Ja ne pitää kans olla suljettavat.

Ihme kysymyksiä

Vierailija
468/474 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsillä kannan kuten talvellakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
469/474 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä tavarat

Vierailija
470/474 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasseissa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
471/474 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö vanha Alkon muovikassi ole klassikko. 

Vierailija
472/474 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Reppu? Vyölaukku?

No ei nyt joka paikkaan viitsi joku reppu tai vyölaukku mukana kulkea, mutta kun esim avaimet, puhelin ja lompakko on mukana käytännössä aina.

Reppu on ihan hyvä. Se, ettet viitsi, ei varsinaisesti kumoa sitä. On oikein fiksuja, pienehköjä yhden olkaimen reppuja, jotka näyttää hyvältä. Remmi menee viistoon rinnan yli. Tarvittaessa repun voi pukea myös eteen.

Voithan aina heittäytyä papaksi ja hankkia sellaisen miljoonataskuliivin. Siihen vielä lierihattu päälle niin olet ilmetty 82-vuotias Veijo Costa del Solissa, varsinkin jos on valkoiset tennissukat ja sandaalit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
473/474 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://gusti-nahka.fi/products/olkareppu-olkalaukku-nahkareppu-vintage…

 

Siitä sedälle reppu, jossa näytät max. 35-vuotiaalta.

Vierailija
474/474 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai boomerit, eihän muut nykyään lähde mihinkään, vaan roikkuu verkossa.