Miehet, miten kannatte kesällä tavarat mukananne?
Siis itse olen mies ja tämä on jokakesäinen "ongelma". Kun on lämmin eikä ole takkia, niin käytännössä aina jää jäljelle vain housujen/shortsien taskut. Ne taskut on nykyhousuissa hiton pieniä. Ei sinne mikään puhelin, lompakko ym mahdu kunnolla. Osa jää aina pullottamaan näkyviin ja silloin on suuri vaara, että tippuu. Näin on käynyt kaksi kertaa lompakolle kun on pullahtanut pienestä taskusta ulos. Onneksi tippui molemmilla kerroilla vain autonpenkin väliin, mutta paskemminkin olisi voinut käydä. Käsilaukkuakaan nyt en kanna mukanani.
Kommentit (474)
Miksi ette kanna vain reppua mukana? Mahtuu kaikki peruskamat kuten aurinkolasit, avaimet, puhelimet, lompakot, airpodsit ja vaikka huppari sään varalta. Tai vaikka akkuporakone. Kyllä sellainen tosimieheltä löytyy aina
Vaimokultani raahaa niitä kesäaikana mukanamme omassa käsilaukussaan.
Sohvassa on renkaat niin on helppo työntää kun ei ole lunta kadulla. Tyynyjen väliin mahtuu vaikka mitä.
-uros
Vaimo on sitä varten. Tottunutkin olemaan kantavana.
Olkalaukku on hyvä, jopa reppua parempi koska ei hiosta selkää. Jos jostain syystä laukkua ei halua pitää ja kevyellekin takille on liian kuuma, niin eipä jää paljon muita vaihtoehtoja kuin reisitaskuhousut tai -shortsit.
Kunnon shortseissa on isot reistasku. Ja ne pitää kans olla suljettavat.
Ihme kysymyksiä
Käsillä kannan kuten talvellakin.
Eikö vanha Alkon muovikassi ole klassikko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Reppu? Vyölaukku?
No ei nyt joka paikkaan viitsi joku reppu tai vyölaukku mukana kulkea, mutta kun esim avaimet, puhelin ja lompakko on mukana käytännössä aina.
Reppu on ihan hyvä. Se, ettet viitsi, ei varsinaisesti kumoa sitä. On oikein fiksuja, pienehköjä yhden olkaimen reppuja, jotka näyttää hyvältä. Remmi menee viistoon rinnan yli. Tarvittaessa repun voi pukea myös eteen.
Voithan aina heittäytyä papaksi ja hankkia sellaisen miljoonataskuliivin. Siihen vielä lierihattu päälle niin olet ilmetty 82-vuotias Veijo Costa del Solissa, varsinkin jos on valkoiset tennissukat ja sandaalit.
https://gusti-nahka.fi/products/olkareppu-olkalaukku-nahkareppu-vintage…
Siitä sedälle reppu, jossa näytät max. 35-vuotiaalta.
Totta kai boomerit, eihän muut nykyään lähde mihinkään, vaan roikkuu verkossa.
Olen tyhjännyt kivespussit ja tehnyt niistä repun. Tavarat kulkee kätevästi mukana ja turvassa taskuvarkailta.