Miehet, miten kannatte kesällä tavarat mukananne?
Siis itse olen mies ja tämä on jokakesäinen "ongelma". Kun on lämmin eikä ole takkia, niin käytännössä aina jää jäljelle vain housujen/shortsien taskut. Ne taskut on nykyhousuissa hiton pieniä. Ei sinne mikään puhelin, lompakko ym mahdu kunnolla. Osa jää aina pullottamaan näkyviin ja silloin on suuri vaara, että tippuu. Näin on käynyt kaksi kertaa lompakolle kun on pullahtanut pienestä taskusta ulos. Onneksi tippui molemmilla kerroilla vain autonpenkin väliin, mutta paskemminkin olisi voinut käydä. Käsilaukkuakaan nyt en kanna mukanani.
Kommentit (58)
Kalastusliivi on paras, pysyy kaikki mukana.
Vierailija kirjoitti:
Reppu? Vyölaukku?
No ei nyt joka paikkaan viitsi joku reppu tai vyölaukku mukana kulkea, mutta kun esim avaimet, puhelin ja lompakko on mukana käytännössä aina.
Hyvin mulla mahtuu taskuihin avaimet, lompakko, kännykkä ja astmalääke. Jos menen samoilla housuilla töihin niin noiden lisäksi mahtuu vielä rullamitta, mattoveitsi ja pari kynää.
Mun mies käyttää työmiestakkia monine taskuineen tai työmieshousuja. Hän on koulutukseltaan sekä kirvesmies että DI.
Hän käyttää myös vyölaukkua eikä jäpeile sen käyttämistä tietenkään yhtään.
Itse olen pitänyt teini-iästä asti erilaisia olkalaukkuja.
Musta Marimekko Urbaani olkalaukku.
Kyllä avaimet ja puhelin ovat tähän asti ihan taskuihin mahtuneet, taitaa taskuongelma koskea naisille suunnattuja vaatteita.
Onhan niitä koloja ihmisessä mihin voi tunkea vaikka mitä.
Ei kannata ostella niin pienitaskuisia housuja joiden taskuista putoilee tavarat.
Mulla on reisitaskushortsit kesällä. Ja talvella reisitaskuhousut.
Vierailija kirjoitti:
Reppu? Vyölaukku?
Ennemmin reppu koska vyölaukku on saamarin ruma. Yhdeltä nimeltään narkkipussi. En mä tajua sitäkään miksi kannan puhelinta mukana kun en halua että kukaan soittaa?
Ostan vain farkkuja ja shortseja missä isot taskut. Oikeassa etutaskussa kännykkä ja avaimet, vasemmassa lompakko. Muuta en tarvi.
M39
Mihin nykyään tarvitsee lompakkoa?
Osaan ostaa sellaisia housuja missä on järkevän kokoiset taskut.
Hanki nainen. Tavara kulkee naisen laukussa.
Nuoremmilla miehillä olen nähnyt olkalaukkuja. Semmoisia neliskanttisia melko isoja, joihin sopii varmaan läppärikin. Ja erityylisiä selkäreppuja näkee vielä enempi. Vanhemmilla miehillä näkyy vanhanaikaisia vyölaukkuja.
Useimmat kyllä taitaa käyttää jotain monitaskushortseja tai -housuja ja pitää vain pakolliset avaimet, lompakon tai maksukortin ja puhelimen mukana taskuissa.
Autossa