Miehet, miten kannatte kesällä tavarat mukananne?
Siis itse olen mies ja tämä on jokakesäinen "ongelma". Kun on lämmin eikä ole takkia, niin käytännössä aina jää jäljelle vain housujen/shortsien taskut. Ne taskut on nykyhousuissa hiton pieniä. Ei sinne mikään puhelin, lompakko ym mahdu kunnolla. Osa jää aina pullottamaan näkyviin ja silloin on suuri vaara, että tippuu. Näin on käynyt kaksi kertaa lompakolle kun on pullahtanut pienestä taskusta ulos. Onneksi tippui molemmilla kerroilla vain autonpenkin väliin, mutta paskemminkin olisi voinut käydä. Käsilaukkuakaan nyt en kanna mukanani.
Kommentit (474)
Vierailija kirjoitti:
Lompsa, känny ja avaimet menee sujuvasti sortsien taskussa
Ei varmasti mene jos ovat etiketin mukaiset enintään polvipituiset shortsit.
Jos on jotkut rahtarihousut (cargo pants) missä isot taskut ja reisutaskua ym. niin sitten ehkä.
Vierailija kirjoitti:
Itsellä käytössä tälläinen laukku, mutta vain punaisena. Kätevän kokoinen ja kaikki tarpeellinen kulkee mukana.
https://golfcenter.fi/fi/product/adidas-originals-round-bag-ruskea/1817…
Mätsääkö sun rollaattorin väriin?
Reppu lämmittää liikaa siellä selässä, siksi vyölaukku, tai mieluiten shortsit joissa on reisitaskut.
Pidin ennen lompakkoa farkkujen tms. etutaskuissa mutta istuessa se tietysti väänsi lompakossa sisällä olleita kortteja, ja ehkä tästä syystä lopulta alkoi se iso 90-luvun muovinen ajokortti murentua, oli säröillä ja paloja alkoi irtoilla, niin jouduin tilaamaan ajokortin kaksoiskappaleen. Tämä uusi kortti on kyllä kätevämmän kokoinen, luottokortin kokoinen, mutta myöskään en pidä enää lompakkoa enkä mitään muutakaan farkkujen etutaskussa vääntymässä piloille. Typerään paikkaan taskut tehty, reisitaskuissa tavarat pysyy ehjänä, mikään ei niitä siellä vääntele.
Puhelin (markkinoiden pienin iphone) menee taskuun, puhelimen taskussa ajokortti, sitten kotiavain ja tilanteen mukaan auton tai pyörän avain mahtuu mainisto taskuihin.
Itse kannan ihan reilusti olkalaukkua ja siinä kulkee tarvittavat tavarat.
Koskaan, korostan, ei koskaan ole kukaan asiasta naljaillut…johtunee siitä kun olen treenattu kundi ( hauiksen ympärysmitta 44 cm).
Vierailija kirjoitti:
Puhelin (markkinoiden pienin iphone) menee taskuun, puhelimen taskussa ajokortti, sitten kotiavain ja tilanteen mukaan auton tai pyörän avain mahtuu mainisto taskuihin.
Auton "avaimethan" ovat nykyisin melko isoja kaukosäätimiä, mutta polkupyörän avain on edelleen yksinkertainen mekaaninen pieni esine kuten vaikka 70 tai 80-luvullakin.
Vierailija kirjoitti:
Mihin nykyään tarvitsee lompakkoa?
Olet pulassa, kun hukkaat tai joku ryöstää sen luurisi.
Vierailija kirjoitti:
Itse kannan ihan reilusti olkalaukkua ja siinä kulkee tarvittavat tavarat.
Koskaan, korostan, ei koskaan ole kukaan asiasta naljaillut…johtunee siitä kun olen treenattu kundi ( hauiksen ympärysmitta 44 cm).
Miksi olkalaukusta naljailtaisiin?
Kassit kulkevat kätevästi mukana!
Vierailija kirjoitti:
Osta joku mukava olkalaukku. Se voisi olla vähän erikoisempikin. Eikä tarvitsisi maksaa paljoa niin niitä laukkuja voisi olla useampikin. Vaihtaisin aina vaatteiden ja tunnelman mukaan.
Ostin kymmenisen vuotta sitten nahkaisen Chesterfield-olkalaukun - sitä ovat monet ihailleet, eikä hintakaan paha ollut, vajaat 200€.
Jos mies käyttää olkalaukkua hän on joko venäläinen tai homoseksuaali.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enpä ole ikinä ymmärtänyt lompakkoja. Tällä ukolla on "money clip" ollut käytössä jo kymmeniä vuosia, eikä lompakossa ole mitään järkeä ollut. Rahaklippiin mahtuu setelit ja kortit, eikä vie ylimääräistä tilaa ja mahtuu helposti housun etutaskuun.
Heittelet kolikot sitten menemään köyhien poimittavaksi tai isket silmää kassaneidolle ja toteat limaisesti, että ei ole pidä loput kun ei ole tarvetta pikkurahalle? Jos pienet olkalaukut on venäläisten stereotypia niin tuollainen setämiehen setelinpidike on sitten amerikkalainen vastine...?
Mistäköhän niitä kolikoita ilmestyisi kun en ole maksanut Suomessa mitään käteisellä varmaan vuosikymmeneen sen jälkeen kun pysäköintikin siirtyi kokonaan kännykkäsovellukseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin nykyään tarvitsee lompakkoa?
Olet pulassa, kun hukkaat tai joku ryöstää sen luurisi.
Tai joku vain murtautuu siihen, vaikka tietoturva olisi kuinka "kunnossa".
Vierailija kirjoitti:
Jos mies käyttää olkalaukkua hän on joko venäläinen tai homoseksuaali.
Olkalaukku on älykön tuntomerkki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osta joku mukava olkalaukku. Se voisi olla vähän erikoisempikin. Eikä tarvitsisi maksaa paljoa niin niitä laukkuja voisi olla useampikin. Vaihtaisin aina vaatteiden ja tunnelman mukaan.
Ostin kymmenisen vuotta sitten nahkaisen Chesterfield-olkalaukun - sitä ovat monet ihailleet, eikä hintakaan paha ollut, vajaat 200€.
Sitä ennen oli käytössä musta kankainen olkalaukku, jota usein erehdyttiin pitämään Marimekon tuotteena. Herätti lähijunan alkoholisteissa jostain syystä aggressioita.
Vierailija kirjoitti:
Kottikärryt on kätevät
On sulla pallit.
Heittelet kolikot sitten menemään köyhien poimittavaksi tai isket silmää kassaneidolle ja toteat limaisesti, että ei ole pidä loput kun ei ole tarvetta pikkurahalle? Jos pienet olkalaukut on venäläisten stereotypia niin tuollainen setämiehen setelinpidike on sitten amerikkalainen vastine...?