Miehet, miten kannatte kesällä tavarat mukananne?
Siis itse olen mies ja tämä on jokakesäinen "ongelma". Kun on lämmin eikä ole takkia, niin käytännössä aina jää jäljelle vain housujen/shortsien taskut. Ne taskut on nykyhousuissa hiton pieniä. Ei sinne mikään puhelin, lompakko ym mahdu kunnolla. Osa jää aina pullottamaan näkyviin ja silloin on suuri vaara, että tippuu. Näin on käynyt kaksi kertaa lompakolle kun on pullahtanut pienestä taskusta ulos. Onneksi tippui molemmilla kerroilla vain autonpenkin väliin, mutta paskemminkin olisi voinut käydä. Käsilaukkuakaan nyt en kanna mukanani.
Kommentit (474)
Vierailija kirjoitti:
Akka kantaa.
Mikä on akka?
Henkilökohtainen avustajani kantaa.
Nico 21v
Enpä ole ikinä ymmärtänyt lompakkoja. Tällä ukolla on "money clip" ollut käytössä jo kymmeniä vuosia, eikä lompakossa ole mitään järkeä ollut. Rahaklippiin mahtuu setelit ja kortit, eikä vie ylimääräistä tilaa ja mahtuu helposti housun etutaskuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Akka kantaa.
Mikä on akka?
Kantaako myös puhelimesi?
Hyvinpä kaikki mahtuu vaellushousujen taskuun ja kun ei tunge T-paitaa housun kauluksen alle, niin ei kukaan edes huomaa että on Sig Sauer vyöllä kotelossaan.
Kasseissa, iän mukkaan venyneet.
Reisitaskuhousut on vakio.
Jos tarviaa enemmän, liivit, joissa on takkityyppiset taskut, eli alataskut ja rintataskut.
Kannattaa tosin olla kaikissa vetoketjut.
Vierailija kirjoitti:
Melkein jokaisella naisella on käsilaukku. Miksei miehillä ole? Tai on joillain.
Rannelaukku? Sanotaanko sitä just hinttipussiksi vai miksi.
Vierailija kirjoitti:
Seksikäs mies on aina seksikäs mies, vaikka kantaisi naisten käsilaukkua. Ja moni seksikäs mies on naimisissa ja hän kantaa JULKISELLA PAIKALLA vaimon käsilaukkua niin että vaimo saa vapaat kädet shoppailuun.
Tuo edellyttää jo aika näyttävän näköstä ja kaunista vaimoa joka tuoksyy kalliilta parfyymilta eikä monenkaan miehen resurssit riitä edes saamaan sellaiseen puheyhteyttäkään saati enempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Melkein jokaisella naisella on käsilaukku. Miksei miehillä ole? Tai on joillain.
Rannelaukku? Sanotaanko sitä just hinttipussiksi vai miksi.
Onhan miehillä ollut kalukukkaro jo aikojen alussa.
Jos minulla on pari tennissukkia, kokoa 46 ja toinen sukka on harmikseni rikkoutunut, askartelen ehjästä sukasta kätevän kantokassin. Kiinnitän sen vyöhöni. Suosittelen kaikille miehille tätä todella kätevää niksiä! On tyylikäs ja naiset kiinnostuvat minusta entistäkin enemmän!
Harrastan kalastamista ja minulla on paljon ylimääräisiä vieheitä. Voin tehdä niistä kauniin miesten käsilaukun, joka samalla ilmentää rakasta harrastustani. Tavarat pysyvät todella kätevästi tallessa ja vastaan ei tule todennäköisesti toista samanlaista käsilaukkua.
Kasseissa. Kassit painaa. Täynnä rojua.
Vaimon käsilaukussa ja taskussani.
En kanna talvella asioita takin taskussa, vaan läpi vuoden housujen taskuissa. Jalassa pääosin farkut, reisitaskuhousut tai reisitaskushortsit.
Miehelläni on leveä olan yli laukku. Se on normaalia leveämpi, ei samalla tavalla erotu, kuin perinteinen
Love you. Pus. Hali.