Miehet, miten kannatte kesällä tavarat mukananne?
Siis itse olen mies ja tämä on jokakesäinen "ongelma". Kun on lämmin eikä ole takkia, niin käytännössä aina jää jäljelle vain housujen/shortsien taskut. Ne taskut on nykyhousuissa hiton pieniä. Ei sinne mikään puhelin, lompakko ym mahdu kunnolla. Osa jää aina pullottamaan näkyviin ja silloin on suuri vaara, että tippuu. Näin on käynyt kaksi kertaa lompakolle kun on pullahtanut pienestä taskusta ulos. Onneksi tippui molemmilla kerroilla vain autonpenkin väliin, mutta paskemminkin olisi voinut käydä. Käsilaukkuakaan nyt en kanna mukanani.
Kommentit (474)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enpä ole ikinä ymmärtänyt lompakkoja. Tällä ukolla on "money clip" ollut käytössä jo kymmeniä vuosia, eikä lompakossa ole mitään järkeä ollut. Rahaklippiin mahtuu setelit ja kortit, eikä vie ylimääräistä tilaa ja mahtuu helposti housun etutaskuun.
Heittelet kolikot sitten menemään köyhien poimittavaksi tai isket silmää kassaneidolle ja toteat limaisesti, että ei ole pidä loput kun ei ole tarvetta pikkurahalle? Jos pienet olkalaukut on venäläisten stereotypia niin tuollainen setämiehen setelinpidike on sitten amerikkalainen vastine...?
Mistäköhän niitä kolikoita ilmestyisi kun en ole maksanut Suomessa mitään käteisellä varmaan vuosikymmeneen sen jälkeen kun pysäköintikin siirtyi kokonaan kännykkäsovellukseen.
No itse mainitsit setelit, vai ovatko ne vain näön vuoksi mukana? Tuskin se loppusumma aina tasaraha on vai teetkö sittenkin kuten kuvasin, että lahjoitat vaihtorahat suurieleisesti kassahenkilölle? :D
Vierailija kirjoitti:
Alepan muovikassi.
Alkon muovikassi
Ei lompakkoa tarvita. Riittää puhelin, joka on kotelolla, joka on varustettu muutamalla korttipaikalla, joihin menee tarpeelliset kortit.
Kyllä minun shortsieni taskuun tuollainen mahtuu.
Toiseen taskuun avaimet, ja pikkupaketti nenäliinoja minulla kyllä myös kulkee aina mukana.
Vierailija kirjoitti:
Musta Marimekko Urbaani olkalaukku.
Aktiivikäytössä nämä marimekon olkalaukut kuluvat puhki alle kahdessa vuodessa. On kaiken kaikkiaan ollut kolmesta kokemusta. Sitten tilasin euroopasta armeijatyylisen joka on valmistettu cordurasta. Tuntuu kestävän.
Puolet vasemmassa kädessä, puolet oikeassa ja loput puolet anaalissa.
Muovipussissa koska reppu on kuulema miehellä juntti
Läppärilaukku/olkalaukku. Reisitaskushortsit. Reppu jos paljon/painavaa kannettavaa.
Kännykkä anaaliin ja loput rojut kainaloon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Reppu? Vyölaukku?
Ennemmin reppu koska vyölaukku on saamarin ruma. Yhdeltä nimeltään narkkipussi. En mä tajua sitäkään miksi kannan puhelinta mukana kun en halua että kukaan soittaa?
Mulla on puhelin mukana ihan senkin vuoksi, että jos on joskus hätätilanne niin voi soittaa. Samaten kuuntelen sillä musiikkia junassa tai kävellessä, käytän paikannuspalveluita sekä matkaliput, keikkaliput ja maksukortit on tallennettuna siihen, ja otan valokuvia tai tarkastaa kalenterin jne.
Vierailija kirjoitti:
Hanki nainen. Tavara kulkee naisen laukussa.
Eli pitää iskeä töistä joku nainen joka kulkee samoissa työvuoroissa.
Vierailija kirjoitti:
Musta Amex on Speedoissa..
t. Alex
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin nykyään tarvitsee lompakkoa?
Koska kaikki eivät kehtaa pummata naapureita maksamaan eikä pyhällä hengellä oikein ole mahdollista elää tässä ajassa. Silloin lompuuki on tarpeellinen omistaa.
Mä käytän kelloa maksamiseen. Puhelin pitää olla mukana tosin, mutta lompakkoa ei tarvitse.
Ostin miehelleni sellainen pussukan. Niitä on esim ETelä-Euroopassa kaikilla miehillä, koska on niin kuuma ettei lompakkoa/puhelinta/avaimia/röökeäjä vain voi pitää taskuissa. Umpihetero kaverimme osti sellaisen heti, kun muutti Etelä-Ranskaan ja siellä oli legit kaikilla miehillä sellainen.
Siis sellainen olkalaukku, joita on vaix Kiplingillä ja marimekolla jne.
Ja miehini on käyttänyt sellaista jo 15 v kesät talvet.
Mun mies aina: "voitko laittaa nää mun kamat sinne sun laukkuun..." 🙄
Vierailija kirjoitti:
Ostin miehelleni sellainen pussukan. Niitä on esim ETelä-Euroopassa kaikilla miehillä, koska on niin kuuma ettei lompakkoa/puhelinta/avaimia/röökeäjä vain voi pitää taskuissa. Umpihetero kaverimme osti sellaisen heti, kun muutti Etelä-Ranskaan ja siellä oli legit kaikilla miehillä sellainen.
Siis sellainen olkalaukku, joita on vaix Kiplingillä ja marimekolla jne.
Ja miehini on käyttänyt sellaista jo 15 v kesät talvet.
Sun miehes on ihan jees.
Ihme ongelma. Mulla on avaimet kännykkä ja lompakko ihan housun taskuissa. On jollain sitten taskuttomat housut.
Koska kaikki eivät kehtaa pummata naapureita maksamaan eikä pyhällä hengellä oikein ole mahdollista elää tässä ajassa. Silloin lompuuki on tarpeellinen omistaa.