Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehet, miten kannatte kesällä tavarat mukananne?

Vierailija
07.06.2026 |

Siis itse olen mies ja tämä on jokakesäinen "ongelma". Kun on lämmin eikä ole takkia, niin käytännössä aina jää jäljelle vain housujen/shortsien taskut. Ne taskut on nykyhousuissa hiton pieniä. Ei sinne mikään puhelin, lompakko ym mahdu kunnolla. Osa jää aina pullottamaan näkyviin ja silloin on suuri vaara, että tippuu. Näin on käynyt kaksi kertaa lompakolle kun on pullahtanut pienestä taskusta ulos. Onneksi tippui molemmilla kerroilla vain autonpenkin väliin, mutta paskemminkin olisi voinut käydä. Käsilaukkuakaan nyt en kanna mukanani.

Kommentit (474)

Vierailija
441/474 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin nykyään tarvitsee lompakkoa?

Koska kaikki eivät kehtaa pummata naapureita maksamaan eikä pyhällä hengellä oikein ole mahdollista elää tässä ajassa. Silloin lompuuki on tarpeellinen omistaa.

Vierailija
442/474 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enpä ole ikinä ymmärtänyt lompakkoja. Tällä ukolla on "money clip" ollut käytössä jo kymmeniä vuosia, eikä lompakossa ole mitään järkeä ollut. Rahaklippiin mahtuu setelit ja kortit, eikä vie ylimääräistä tilaa ja mahtuu helposti housun etutaskuun.

Heittelet kolikot sitten menemään köyhien poimittavaksi tai isket silmää kassaneidolle ja toteat limaisesti, että ei ole pidä loput kun ei ole tarvetta pikkurahalle? Jos pienet olkalaukut on venäläisten stereotypia niin tuollainen setämiehen setelinpidike on sitten amerikkalainen vastine...?

Mistäköhän niitä kolikoita ilmestyisi kun en ole maksanut Suomessa mitään käteisellä varmaan vuosikymmeneen sen jälkeen kun pysäköintikin siirtyi kokonaan kännykkäsovellukseen.

No itse mainitsit setelit, vai ovatko ne vain näön vuoksi mukana? Tuskin se loppusumma aina tasaraha on vai teetkö sittenkin kuten kuvasin, että lahjoitat vaihtorahat suurieleisesti kassahenkilölle? :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
443/474 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alepan muovikassi.

Alkon muovikassi

Vierailija
444/474 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lompakkoa tarvita. Riittää puhelin, joka on kotelolla, joka on varustettu muutamalla korttipaikalla, joihin menee tarpeelliset kortit.

Kyllä minun shortsieni taskuun tuollainen mahtuu. 

Toiseen taskuun avaimet, ja pikkupaketti nenäliinoja minulla kyllä myös kulkee aina mukana.

Vierailija
445/474 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta Marimekko Urbaani olkalaukku. 

Aktiivikäytössä nämä marimekon olkalaukut kuluvat puhki alle kahdessa vuodessa. On kaiken kaikkiaan ollut kolmesta kokemusta. Sitten tilasin euroopasta armeijatyylisen joka on valmistettu cordurasta. Tuntuu kestävän.

Vierailija
446/474 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolet vasemmassa kädessä, puolet oikeassa ja loput puolet anaalissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
447/474 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muovipussissa koska reppu on kuulema miehellä juntti

Vierailija
448/474 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läppärilaukku/olkalaukku. Reisitaskushortsit. Reppu jos paljon/painavaa kannettavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
449/474 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kännykkä anaaliin ja loput rojut kainaloon.

Vierailija
450/474 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Reppu? Vyölaukku?

Ennemmin reppu koska vyölaukku on saamarin ruma. Yhdeltä nimeltään narkkipussi. En mä tajua sitäkään miksi kannan puhelinta mukana kun en halua että kukaan soittaa? 

Mulla on puhelin mukana ihan senkin vuoksi, että jos on joskus hätätilanne niin voi soittaa. Samaten kuuntelen sillä musiikkia junassa tai kävellessä, käytän paikannuspalveluita sekä matkaliput, keikkaliput ja maksukortit on tallennettuna siihen, ja otan valokuvia tai tarkastaa kalenterin jne. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
451/474 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hanki nainen. Tavara kulkee naisen laukussa.

Eli pitää iskeä töistä joku nainen joka kulkee samoissa työvuoroissa.

Vierailija
452/474 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta Amex on Speedoissa..

t. Alex

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
453/474 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasseissa

Vierailija
454/474 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihin nykyään tarvitsee lompakkoa?

Koska kaikki eivät kehtaa pummata naapureita maksamaan eikä pyhällä hengellä oikein ole mahdollista elää tässä ajassa. Silloin lompuuki on tarpeellinen omistaa.

Mä käytän kelloa maksamiseen. Puhelin pitää olla mukana tosin, mutta lompakkoa ei tarvitse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
455/474 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin miehelleni sellainen pussukan. Niitä on esim ETelä-Euroopassa kaikilla miehillä, koska on niin kuuma ettei lompakkoa/puhelinta/avaimia/röökeäjä vain voi pitää taskuissa. Umpihetero kaverimme osti sellaisen heti, kun muutti Etelä-Ranskaan ja siellä oli legit kaikilla miehillä sellainen.
Siis sellainen olkalaukku, joita on vaix Kiplingillä ja marimekolla jne.
Ja miehini on käyttänyt sellaista jo 15 v kesät talvet. 

Vierailija
456/474 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies aina: "voitko laittaa nää mun kamat sinne sun laukkuun..." 🙄

Vierailija
457/474 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostin miehelleni sellainen pussukan. Niitä on esim ETelä-Euroopassa kaikilla miehillä, koska on niin kuuma ettei lompakkoa/puhelinta/avaimia/röökeäjä vain voi pitää taskuissa. Umpihetero kaverimme osti sellaisen heti, kun muutti Etelä-Ranskaan ja siellä oli legit kaikilla miehillä sellainen.
Siis sellainen olkalaukku, joita on vaix Kiplingillä ja marimekolla jne.
Ja miehini on käyttänyt sellaista jo 15 v kesät talvet. 

Sun miehes on ihan jees. 

Vierailija
458/474 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kassit täynnä. Mä roikotan.

Vierailija
459/474 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme ongelma. Mulla on avaimet kännykkä ja lompakko ihan housun taskuissa. On jollain sitten taskuttomat housut.

Vierailija
460/474 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivespusseissa