Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehet, miten kannatte kesällä tavarat mukananne?

Vierailija
07.06.2026 |

Siis itse olen mies ja tämä on jokakesäinen "ongelma". Kun on lämmin eikä ole takkia, niin käytännössä aina jää jäljelle vain housujen/shortsien taskut. Ne taskut on nykyhousuissa hiton pieniä. Ei sinne mikään puhelin, lompakko ym mahdu kunnolla. Osa jää aina pullottamaan näkyviin ja silloin on suuri vaara, että tippuu. Näin on käynyt kaksi kertaa lompakolle kun on pullahtanut pienestä taskusta ulos. Onneksi tippui molemmilla kerroilla vain autonpenkin väliin, mutta paskemminkin olisi voinut käydä. Käsilaukkuakaan nyt en kanna mukanani.

Kommentit (474)

Vierailija
401/474 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enpä ole ikinä ymmärtänyt lompakkoja. Tällä ukolla on "money clip" ollut käytössä jo kymmeniä vuosia, eikä lompakossa ole mitään järkeä ollut. Rahaklippiin mahtuu setelit ja kortit, eikä vie ylimääräistä tilaa ja mahtuu helposti housun etutaskuun.

Mulla  riittää ku ottaa puhelimen mukaan, sillä maksaa ostokset ja avaa kämpän oven  sekä fillarin lukitukset (i-lock).

Koodilla pääsee sisään taloon jos unohtuu kapula.

Vierailija
402/474 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli eilen pyörälenkillä mukana naisten kauhistus, vyölaukku, hähä! Avaimet mahtui shortsien taskuun mutta muut ei niin piti käyttää sitä kätevää vyölaukkua. Matkalla ohitin esim. pari parikymppistä neitoa jotka kikattelivat selvästi vyölaukulleni.

Olen 51v mies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
403/474 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä miten moni tuntuu kulkevan niin tiukoissa housuissa että tom of finlandkin olisi ylpeä. Ei tarvitse ilmeisesti arvailla että missä lahkeessa tavarat on ja pintasuonetkin voi nähdä housuja pois ottamatta, mutta taskuihin ei mahdu mitään. 

Vierailija
404/474 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinaan kun ennen koronaa ja venäjän rikollista hyökkäystä Ukrainaan matkustelin usein venäjällä, tein sellaisen havainnon, että venäläiset miehet käyttävät paljon sellaisia pieniä olalla pidettäviä sieviä käsilaukkuja. Eivät kovastikaan ulkonäöltään eroneet naisten käsilaukuista, ja olivat tunnettuja merkkejä.  Yllättävä ristiriita vallitsevan homofobian ja toksisen machokulttuurin kanssa. Myydäänkö vastaavia Suomessa?

Vierailija
405/474 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan mihin on menossa. 

 

Farkuissa suosin Varustelekan taktisia farkkuja, niissä kännykälle loistava sivutasku jossa ei tarvitse pelätä että kapula hajoaa. Ja taskuja muutenkin paljon, pitää olla tarkkana ettei mitään unohdu pesukoneeseen laittaessa.

 

Muutoin joko vanha intin kaasunaamarilaukku (mallina se jossa vielä oli pikkutaskuja) johon menee varalaturi, ipadi, juomapullo, särkylääkkeet jne. Tuolle löytyy myös loistava vastine, Indiana Jonesin laukku eli brittiarmeijan kaasunaamarilaukku jos suomalainen vihreä ei tilanteeseen sovi.

 

Tai jos tietää että joutuu pidempiä aikoja kantamaan, niin perussiisti reppu esim Kånken tai Haglöfs. 

 

Ne venäläisten suosimat käsilaukut on koomisia ja karseita, sellaista en ikinä käyttäisi.

Vierailija
406/474 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta joku mukava olkalaukku. Se voisi olla vähän erikoisempikin. Eikä tarvitsisi maksaa paljoa niin niitä laukkuja voisi olla useampikin. Vaihtaisin aina vaatteiden ja tunnelman mukaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
407/474 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkutakki.

Vierailija
408/474 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vyölaukku roikkuu rehevän houkuttelevasti navan alapuolella! Sinne mahtuu tärkeät tavarat. Naiset hymyilevät ja tärkeilevät halveksivat, mutta näin se käytännöllisyys menee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
409/474 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä tavarat?

Puhelin on toisessa housuntaskussa, toisessa avaimet. Rahat = Apple Watch. 

Vierailija
410/474 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osta joku mukava olkalaukku. Se voisi olla vähän erikoisempikin. Eikä tarvitsisi maksaa paljoa niin niitä laukkuja voisi olla useampikin. Vaihtaisin aina vaatteiden ja tunnelman mukaan. 

Hooooomoooooooo🏳‍🌈

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
411/474 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasseja kannetaan

Vierailija
412/474 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupasta kulkee tavarat kotiin kassissa, avaimet, puhelin ja lompakko kulkee farkkujen taskuissa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
413/474 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alepan muovikassi.

Vierailija
414/474 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Housuissa, pysyvät aina mukana kesät talvet

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
415/474 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Reppu? Vyölaukku?

Ennemmin reppu koska vyölaukku on saamarin ruma. Yhdeltä nimeltään narkkipussi. En mä tajua sitäkään miksi kannan puhelinta mukana kun en halua että kukaan soittaa? 

Reppua voi takanakulkija ropeltaa huomaamatta. Se on kaikista katalin henk.koht. tavaroiden kuten lompakon ja puhelimen kuljetuspaikka. Ainoa turvallinen paikka kuljettaa sitä on mahan puolella ja siinä se on vielä typerämmän näköinen kuin vyölaukku.

Vierailija
416/474 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liivit. Yhtä sun toista mukana. 

Tarkoitat varmaan liivi. Täytyy olla pahat manboobsit, jos tarvitsee liivejä,

Vierailija
417/474 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Autottomana naisihmisenä ottaa päähän, että liki aina on oltava joku olkalaukku tai selkäreppu mukana, koska naisten vaatteissa ei useinkaan ole hyviä taskuja. Vain lähikaupassa joskus käyn ilman laukkua, jos on joku vetoketjutaskullinen vaate päällä. Talvella en käy laukutta lähikaupassakaan, koska on raskaat kelit ja jotain voi aina tarvita.

Minä olen osannut ostaa muutaman viimeisen vuosikymmenen ajan vain vaatteita, joissa on kunnolliset taskut takeista lähtien. Kokeilen jo kaupassa, mahtuuko niihin sekä lompakko että puhelin. Jos ei mahdu, vaate jää kauppaan. Tuonkin takia ostan vaatteeni kaupoista, verkkokauppojen kuvista ei ikinä näe taskujen kokoa ja huonosti niiden sijaintiakaan. Vaatevalikoimani on suht kattava, eli oikeiden vaatteiden löytäminen on jopa helppoa.

Vierailija
418/474 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omistan useita reppuja, olkalaukkuja ja pari vyölaukkua. Näistä valitsen sen, johon mahtuu kaikki mukaan tuleva tavara. Puhelin, lompakko, avaimet, sytytin ja monitoimityökalu kulkee maastokuvioitujen shortsien reisitaskuhousuissa. Jos jotakuta huvittaa, halveksuttaa tai muutenvaan kiinnostaa tapani kuljettaa tavaroita mukanani, se on hänen asiansa.

Vierailija
419/474 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasseissa on kaikki tarpeellinen.

Vierailija
420/474 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lompsa, känny ja avaimet menee sujuvasti sortsien taskussa