Jalkapallon MM-kilpailut -Official
Noin pari viikkoa ja sitten mennään. Mikä maa on suosikkisi kisoissa ja keitä pelaajia seuraat?
Itsellä suosikit Espanja, Argentiina ja Uruguay. Pelaajista nostaisin esiin Pedrin , Yamalin, Julian Alvarezin ja Nico Pazin
Katso lähetysajat : Jalkapallon MM-kilpailut - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (3041)
Vierailija kirjoitti:
Oletteko tosiaan aikuisia miehiä jotka tänne kirjoittavat typeriä kommentteja? Olette pilanneet koko ketjun.
Idiotismi ei katso ikää ja mikromunaisuus katkeroittaa niin tuolla tavoin se sitten purkautuu kun ei muuhunkaan kykene. Pilkkaamalla ihmistä joka on äärettömän paljon menestyneempi, rikkaampi, komeampi, paremmassa kunnossa, älykkäämpi ja onnistuneempi, ja jota ei kyllä hevonvitunkaan vertaa kiinnostaisi edes jonkun pienimunaisen sarjatumputtajan ulinat.
Vierailija kirjoitti:
Viime yön pelissä Irakin pelaajalle vihellettin punainen, kun kaatoi vastustajan paidasta repimällä rangaistusalueen ulkopuolella ja tilanteesta olisi muuten näyttänyt voivan tulla vastustajalle maalintekopaikka. Onko tämä joku uusi sääntö? Itse teko ei näyttänyt niin rajulta, että siitä olisi muuten tullur edes keltaista, selvä vapaapotkun paikka tpki.
Voi sen punasen saaha vaikka keskikentällä
Vierailija kirjoitti:
Viime yön pelissä Irakin pelaajalle vihellettin punainen, kun kaatoi vastustajan paidasta repimällä rangaistusalueen ulkopuolella ja tilanteesta olisi muuten näyttänyt voivan tulla vastustajalle maalintekopaikka. Onko tämä joku uusi sääntö? Itse teko ei näyttänyt niin rajulta, että siitä olisi muuten tullur edes keltaista, selvä vapaapotkun paikka tpki.
No on se aika uusi, Valioliigassa ollut käytössä vuodesta 1982 ja kansainvälisissä otteluissa vuodesta 1990.
Ja "tänään" taas eka peli illalla joskus puolen yön paikkeilla. Päh näitä peliaikoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viime yön pelissä Irakin pelaajalle vihellettin punainen, kun kaatoi vastustajan paidasta repimällä rangaistusalueen ulkopuolella ja tilanteesta olisi muuten näyttänyt voivan tulla vastustajalle maalintekopaikka. Onko tämä joku uusi sääntö? Itse teko ei näyttänyt niin rajulta, että siitä olisi muuten tullur edes keltaista, selvä vapaapotkun paikka tpki.
Voi sen punasen saaha vaikka keskikentällä
Joo, mutta pointti oli se, että tilanne ei ollut muuten mitenkään erityisen väkivaltainen, tavallinen paidasta repiminen motä tapahtuu vähän joka pelissä. Vapaapotku tuommoisesta kai yleensä tulee, jos ei muuten erityisesti vaikita peliin. Huomioidaanko siis pelitilannekin nykysääntöjen mukaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viime yön pelissä Irakin pelaajalle vihellettin punainen, kun kaatoi vastustajan paidasta repimällä rangaistusalueen ulkopuolella ja tilanteesta olisi muuten näyttänyt voivan tulla vastustajalle maalintekopaikka. Onko tämä joku uusi sääntö? Itse teko ei näyttänyt niin rajulta, että siitä olisi muuten tullur edes keltaista, selvä vapaapotkun paikka tpki.
Voi sen punasen saaha vaikka keskikentällä
Kait sen punaisen nyt voi saada vaikka omalla maalilla jos oikein sekoilee.
Punaisia kortteja voi antaa myös vaihtopenkille tai pelaajille jotka on jo vaihdettu ulos kentältä. Samoin tiimin vaihtopenkillä istuville avustajille jotka ei ole pelaajia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viime yön pelissä Irakin pelaajalle vihellettin punainen, kun kaatoi vastustajan paidasta repimällä rangaistusalueen ulkopuolella ja tilanteesta olisi muuten näyttänyt voivan tulla vastustajalle maalintekopaikka. Onko tämä joku uusi sääntö? Itse teko ei näyttänyt niin rajulta, että siitä olisi muuten tullur edes keltaista, selvä vapaapotkun paikka tpki.
Voi sen punasen saaha vaikka keskikentällä
Kait sen punaisen nyt voi saada vaikka omalla maalilla jos oikein sekoilee.
Punaisia kortteja voi antaa myös vaihtopenkille tai pelaajille jotka on jo vaihdettu ulos kentältä. Samoin tiimin vaihtopenkillä istuville avustajille jotka ei ole pelaajia.
Mm-m
Vierailija kirjoitti:
Viime yön pelissä Irakin pelaajalle vihellettin punainen, kun kaatoi vastustajan paidasta repimällä rangaistusalueen ulkopuolella ja tilanteesta olisi muuten näyttänyt voivan tulla vastustajalle maalintekopaikka. Onko tämä joku uusi sääntö? Itse teko ei näyttänyt niin rajulta, että siitä olisi muuten tullur edes keltaista, selvä vapaapotkun paikka tpki.
Itsekin mietin että yleensä tullut keltainen tuollasesta. Maalivahdit on joskus saanut punaisia kun kampanneet varmasta maalipaikasta.
Huh mikä jännitys oli tässä Kap Verde pelissä, hikiset ja nahkeat kädet koko pelin ajan.
Seuraavaksi heillä vastassa Messi ja Argentiina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viime yön pelissä Irakin pelaajalle vihellettin punainen, kun kaatoi vastustajan paidasta repimällä rangaistusalueen ulkopuolella ja tilanteesta olisi muuten näyttänyt voivan tulla vastustajalle maalintekopaikka. Onko tämä joku uusi sääntö? Itse teko ei näyttänyt niin rajulta, että siitä olisi muuten tullur edes keltaista, selvä vapaapotkun paikka tpki.
Voi sen punasen saaha vaikka keskikentällä
Joo, mutta pointti oli se, että tilanne ei ollut muuten mitenkään erityisen väkivaltainen, tavallinen paidasta repiminen motä tapahtuu vähän joka pelissä. Vapaapotku tuommoisesta kai yleensä tulee, jos ei muuten erityisesti vaikita peliin. Huomioidaanko siis pelitilannekin nykysääntöjen mukaan?
No kyllä, nykyisen, vuonna 1990 voimaan astuneen säännön mukaisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viime yön pelissä Irakin pelaajalle vihellettin punainen, kun kaatoi vastustajan paidasta repimällä rangaistusalueen ulkopuolella ja tilanteesta olisi muuten näyttänyt voivan tulla vastustajalle maalintekopaikka. Onko tämä joku uusi sääntö? Itse teko ei näyttänyt niin rajulta, että siitä olisi muuten tullur edes keltaista, selvä vapaapotkun paikka tpki.
Itsekin mietin että yleensä tullut keltainen tuollasesta. Maalivahdit on joskus saanut punaisia kun kampanneet varmasta maalipaikasta.
Jos sanalla ”yleensä” tarkoitat vuosien 1979 ja 1990 välistä aikaa, niin ihan oikeassa olet. Jos siis kansainvälisistä otteluista puhutaan.
Vierailija kirjoitti:
Huh mikä jännitys oli tässä Kap Verde pelissä, hikiset ja nahkeat kädet koko pelin ajan.
Seuraavaksi heillä vastassa Messi ja Argentiina.
Se on kylmää kyytiä Kap Verdelle, mutta jo tänne asti pääseminen oli heille mahtava saavutus!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huh mikä jännitys oli tässä Kap Verde pelissä, hikiset ja nahkeat kädet koko pelin ajan.
Seuraavaksi heillä vastassa Messi ja Argentiina.
Heh, kap verdellä näytti olleen vaikka kuinka montaa paikkaa tehdä se voittomaali, mutta kun ei avoipaikoista saa sisään...pääsivät silti jatkoon. Ja aika idiootti sen ulosajon saanut Uruguain pelaaja, hyvä kun putosivat.
Älytöntä miten saivat varmat maalipaikat ohi. Mutta yhtä onneton oli kyllä S-A.
Onkohan Kap Verden seuraava peli taas kilpikonnapuolustusta, damage control.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huh mikä jännitys oli tässä Kap Verde pelissä, hikiset ja nahkeat kädet koko pelin ajan.
Seuraavaksi heillä vastassa Messi ja Argentiina.
Heh, kap verdellä näytti olleen vaikka kuinka montaa paikkaa tehdä se voittomaali, mutta kun ei avoipaikoista saa sisään...pääsivät silti jatkoon. Ja aika idiootti sen ulosajon saanut Uruguain pelaaja, hyvä kun putosivat.
Helsingin asukasmäärää vastaava luku ihmisiä joten on kyllä aikamoinen suoritus mennä läpi seuraavalle kierrokselle. Kaikki keinot sallitaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huh mikä jännitys oli tässä Kap Verde pelissä, hikiset ja nahkeat kädet koko pelin ajan.
Seuraavaksi heillä vastassa Messi ja Argentiina.
Heh, kap verdellä näytti olleen vaikka kuinka montaa paikkaa tehdä se voittomaali, mutta kun ei avoipaikoista saa sisään...pääsivät silti jatkoon. Ja aika idiootti sen ulosajon saanut Uruguain pelaaja, hyvä kun putosivat.
Helsingin asukasmäärää vastaava luku ihmisiä joten on kyllä aikamoinen suoritus mennä läpi seuraavalle kierrokselle. Kaikki keinot sallitaan.
Ja olisi varmaan Huuhkajille ihan kova vastustaja.
- Minulla ei ole tatuointeja, koska jos minulla olisi, en voisi luovuttaa verta kovin usein. Ihmiset ajattelevat, että veren luovuttaminen on hankalaa, mutta se ei maksa mitään, prosessi on yksinkertainen ja jälkeenpäin on hyvä olo, kun on voinut auttaa toista ihmistä, Ronaldo kertoo Diretta Newsille.
Ronaldo paljasti samassa haastattelussa myös, kuinka hän lahjoitti luuydintä joukkuetoverinsa pojalle, joka tarvitsi kipeästi apua.
- Kun Carlos Martins pelasi maajoukkueessa, hän kertoi meille, että hänen pojallaan oli luuytimen ongelma, joten me pelaajat osoitimme yhtenäisyyttä ja autoimme. Tiesimme, miten hankalasta tilanteesta oli kysymys, ja toimisin samoin tänäänkin. Kyseessä on vaikea sairaus lapsille, ja meidän on autettava heitä.
melkoinen ero tässäkin messiin
Lukaku tuli vaihdosta kentälle ja teki heti maalin ja alusti toisen. On se kova!
Vierailija kirjoitti:
- Minulla ei ole tatuointeja, koska jos minulla olisi, en voisi luovuttaa verta kovin usein. Ihmiset ajattelevat, että veren luovuttaminen on hankalaa, mutta se ei maksa mitään, prosessi on yksinkertainen ja jälkeenpäin on hyvä olo, kun on voinut auttaa toista ihmistä, Ronaldo kertoo Diretta Newsille.
Ronaldo paljasti samassa haastattelussa myös, kuinka hän lahjoitti luuydintä joukkuetoverinsa pojalle, joka tarvitsi kipeästi apua.
- Kun Carlos Martins pelasi maajoukkueessa, hän kertoi meille, että hänen pojallaan oli luuytimen ongelma, joten me pelaajat osoitimme yhtenäisyyttä ja autoimme. Tiesimme, miten hankalasta tilanteesta oli kysymys, ja toimisin samoin tänäänkin. Kyseessä on vaikea sairaus lapsille, ja meidän on autettava heitä.
melkoinen ero tässäkin messiin
Ja tätä miestä monet haukkuvat itsekkääksi, turhamaiseksi jne vain koska hän käyttää kalliita vaatteita ja nauttii rahoistaan. Tainnut tämä puoli jäädä näkemättä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- Minulla ei ole tatuointeja, koska jos minulla olisi, en voisi luovuttaa verta kovin usein. Ihmiset ajattelevat, että veren luovuttaminen on hankalaa, mutta se ei maksa mitään, prosessi on yksinkertainen ja jälkeenpäin on hyvä olo, kun on voinut auttaa toista ihmistä, Ronaldo kertoo Diretta Newsille.
Ronaldo paljasti samassa haastattelussa myös, kuinka hän lahjoitti luuydintä joukkuetoverinsa pojalle, joka tarvitsi kipeästi apua.
- Kun Carlos Martins pelasi maajoukkueessa, hän kertoi meille, että hänen pojallaan oli luuytimen ongelma, joten me pelaajat osoitimme yhtenäisyyttä ja autoimme. Tiesimme, miten hankalasta tilanteesta oli kysymys, ja toimisin samoin tänäänkin. Kyseessä on vaikea sairaus lapsille, ja meidän on autettava heitä.
melkoinen ero tässäkin messiin
Ja tätä miestä monet haukkuvat itsekkääksi, turhamaiseksi jne vain koska hän käyttää kalliita vaatteita ja nauttii rahoistaan. Tainnut tämä puoli jäädä näkemättä?
Minä olen ainakin kääntynyt Ronaldon puolelle tämän haukkumisen takia. Kaveri on ehkä vähän turhamainen, mutta hänellä on kaikesta huolimatta sydän paikallaan.
Viime yön pelissä Irakin pelaajalle vihellettin punainen, kun kaatoi vastustajan paidasta repimällä rangaistusalueen ulkopuolella ja tilanteesta olisi muuten näyttänyt voivan tulla vastustajalle maalintekopaikka. Onko tämä joku uusi sääntö? Itse teko ei näyttänyt niin rajulta, että siitä olisi muuten tullur edes keltaista, selvä vapaapotkun paikka tpki.