Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jalkapallon MM-kilpailut -Official

Vierailija
30.05.2026 |

Noin pari viikkoa ja sitten mennään. Mikä maa on suosikkisi kisoissa ja keitä pelaajia seuraat?

 

Itsellä suosikit Espanja, Argentiina ja Uruguay. Pelaajista nostaisin esiin Pedrin , Yamalin, Julian Alvarezin ja Nico Pazin

Kommentit (3041)

Vierailija
2861/3041 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi vttu Iranin maali hylättiin. Meniköhän ihan oikein?

Jos olisi ollut Messi tai vastaava ollut kengän kärjen verran paitsiossa niin ei olisi hylätty. Nyt hylättiin. Ei mennyt oikein.

Vierailija
2862/3041 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi vttu Iranin maali hylättiin. Meniköhän ihan oikein?

Jos olisi ollut Messi tai vastaava ollut kengän kärjen verran paitsiossa niin ei olisi hylätty. Nyt hylättiin. Ei mennyt oikein.

Oli kyllä vähän tulkinnanvarainen tuomio. Mutta tasuriahan ne haki ja sen kuitenkin sai, että sikäli kai eivät nyt ihan murtuneita ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2863/3041 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Argentiinalle nyt olisi kaavio kohtuullisen helpon näköinen mitallipeleihin : Kap Verden jälkeen tulee voittaja pelistä Australia-Egypti, eikä senkään jälkeen suurimpia suosikkeja tule puolivälieriin. Vaan vastaan tulee esim.Sveitsi, K:n voittaja (Portugali tai Kolumbia) tai mahdollisesti joku lohkokolmosten yllättäjä (esim.Ecuador yms.).

 

Toivon kyllä Kap Verden jatkavan yllätyksiään. Argentiinaa suosittiin niin räikeäsi, että se riittää jo. 

Vierailija
2864/3041 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi vttu Iranin maali hylättiin. Meniköhän ihan oikein?

Jos olisi ollut Messi tai vastaava ollut kengän kärjen verran paitsiossa niin ei olisi hylätty. Nyt hylättiin. Ei mennyt oikein.

Oli kyllä vähän tulkinnanvarainen tuomio. Mutta tasuriahan ne haki ja sen kuitenkin sai, että sikäli kai eivät nyt ihan murtuneita ole.

Argentiina kun ei ole sodassaa kisaisäntämaata vastaan. 

Vierailija
2865/3041 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi vttu Iranin maali hylättiin. Meniköhän ihan oikein?

Jos olisi ollut Messi tai vastaava ollut kengän kärjen verran paitsiossa niin ei olisi hylätty. Nyt hylättiin. Ei mennyt oikein.

Oli kyllä vähän tulkinnanvarainen tuomio. Mutta tasuriahan ne haki ja sen kuitenkin sai, että sikäli kai eivät nyt ihan murtuneita ole.

Tasapeli tarkoitti vain että Senegal menee varmasti jatkoon paremmalla maalierolla (kuin esim.Iran). 

Vierailija
2866/3041 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi, kun Brasilia-Japani matsi tulee jo tässä vaiheessa kisoja. Toinen hyvistä joukkueista putoaa pois.

Kap Verde on kisojen yllättäjä, mutta seuraavaksi nousee kyllä tie pystyyn. Mahdollinen Saksa-Ranska matsi neljännesvälierissä olisi herkkupala.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2867/3041 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harmi, kun Brasilia-Japani matsi tulee jo tässä vaiheessa kisoja. Toinen hyvistä joukkueista putoaa pois.

Kap Verde on kisojen yllättäjä, mutta seuraavaksi nousee kyllä tie pystyyn. Mahdollinen Saksa-Ranska matsi neljännesvälierissä olisi herkkupala.

Myös Hollanti-Marokko jo ekalla pudotuspelikierroksella tulee olemaan kova. Varmoja ottelupareja on ainakin myös Norsunluurannikko-Norja, Ranska-Ruotsi, USA-Bosnia-Hertzegovina, Argentiina-Kap Verde ja pudostuspelit avaava Etelä-Afrikka-Kanada. 

Vierailija
2868/3041 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli vaan tuosta Iranin hylätystä maalista mieleen, että toivottavasti ulkoinen paine ei vaikuttanut sen hylkäämiseen. USA kisaisäntänä ja vielä Pride-ottelu. Älkää käsittäkö väärin, olen ihan ok priden kanssa, mutta pelkään sitä että ulkoiset asiat alkavat vaikuttaa peliin ja sen tuomarointiin. Myös USA:n isännyys on riski Iranin kannalta ja Trumpillahan on läheiset välit siihen FIFA:n pääukkoon. Salaliittoteorialtahan tämä kuulostaa ja tiedän sen itsekin. Mutta silti vähän mietitytti. Haluan futiksen futiksena, en muuta.

Mutta oli kai se paitsio. Kun vaan muillakin olisi yhtä tiukka tulkinta niin sitten se on ok.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2869/3041 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi vttu Iranin maali hylättiin. Meniköhän ihan oikein?

Tiukkaa ainakin tekee nyt kolmosien vertailussa.

 

Mutta etenkin Aasien sisäisissä otteluissa Iran on hyvin tunnettu noista viime hetkien tärkeistä maaleista. Nyt sitten kävikin näin, mutta ensimmäinen jatkopaikka mm- historiassa Iranille vielä mahdollinen. 

Vierailija
2870/3041 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se paitsio oli. Kyse oli senteistä, mutta kuvakulma näyttää sen kyllä että paitsion puolella oli. Sinänsä harmi kun olisi ollut melkoinen paukku jos olisi hyväksytty. Hyvät tuuletukset meni hukkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2871/3041 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuli vaan tuosta Iranin hylätystä maalista mieleen, että toivottavasti ulkoinen paine ei vaikuttanut sen hylkäämiseen. USA kisaisäntänä ja vielä Pride-ottelu. Älkää käsittäkö väärin, olen ihan ok priden kanssa, mutta pelkään sitä että ulkoiset asiat alkavat vaikuttaa peliin ja sen tuomarointiin. Myös USA:n isännyys on riski Iranin kannalta ja Trumpillahan on läheiset välit siihen FIFA:n pääukkoon. Salaliittoteorialtahan tämä kuulostaa ja tiedän sen itsekin. Mutta silti vähän mietitytti. Haluan futiksen futiksena, en muuta.

Mutta oli kai se paitsio. Kun vaan muillakin olisi yhtä tiukka tulkinta niin sitten se on ok.

Samaan aikaan ottelun kanssa suunnilleen USA iski neljään paikaan Hormutzilla ja Qeshimissä. 

Vierailija
2872/3041 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harmi, kun Brasilia-Japani matsi tulee jo tässä vaiheessa kisoja. Toinen hyvistä joukkueista putoaa pois.

Kap Verde on kisojen yllättäjä, mutta seuraavaksi nousee kyllä tie pystyyn. Mahdollinen Saksa-Ranska matsi neljännesvälierissä olisi herkkupala.

Myös Hollanti-Marokko jo ekalla pudotuspelikierroksella tulee olemaan kova. Varmoja ottelupareja on ainakin myös Norsunluurannikko-Norja, Ranska-Ruotsi, USA-Bosnia-Hertzegovina, Argentiina-Kap Verde ja pudostuspelit avaava Etelä-Afrikka-Kanada. 

Australia-Egypti sekä Saksa-Paraguay on noiden lisäksi jo varmistunut. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2873/3041 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukaku ja De Bruyne, vanhat taisteluratsut, tekivät maalit mieheen Belgia-matsissa.

Vierailija
2874/3041 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lukaku ja De Bruyne, vanhat taisteluratsut, tekivät maalit mieheen Belgia-matsissa.

onko lukaku syntynyt viidakossa?

Belgian Antwerpenissa hyvin köyhiin oloihin, kuten on usein kertonut. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2875/3041 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko tosiaan aikuisia miehiä jotka tänne kirjoittavat typeriä kommentteja? Olette pilanneet koko ketjun.

Vierailija
2876/3041 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lukaku ja De Bruyne, vanhat taisteluratsut, tekivät maalit mieheen Belgia-matsissa.

onko lukaku syntynyt viidakossa?

Belgian Antwerpenissa hyvin köyhiin oloihin, kuten on usein kertonut. 

antwerpen on nykyään viidakko

Vierailija
2877/3041 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletteko tosiaan aikuisia miehiä jotka tänne kirjoittavat typeriä kommentteja? Olette pilanneet koko ketjun.

Ei kannata reagoida noihin ollenkaan. Mode sitten poistaa ne. Me muut voimme jatkaa keskustelua jalkapallosta!

Vierailija
2878/3041 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletteko tosiaan aikuisia miehiä jotka tänne kirjoittavat typeriä kommentteja? Olette pilanneet koko ketjun.

Ei kannata reagoida noihin ollenkaan. Mode sitten poistaa ne. Me muut voimme jatkaa keskustelua jalkapallosta!

Ei mode poista jos ei ole ilmoitettu asiattomaksi 

Vierailija
2879/3041 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi vttu Iranin maali hylättiin. Meniköhän ihan oikein?

Jos olisi ollut Messi tai vastaava ollut kengän kärjen verran paitsiossa niin ei olisi hylätty. Nyt hylättiin. Ei mennyt oikein.

Oli kyllä vähän tulkinnanvarainen tuomio. Mutta tasuriahan ne haki ja sen kuitenkin sai, että sikäli kai eivät nyt ihan murtuneita ole.

Ei paitsiossa ole yhtään mitään tulkinnanvaraista. VAR piirtää viivan, viiva kertoo totuuden. 

Vierailija
2880/3041 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletteko tosiaan aikuisia miehiä jotka tänne kirjoittavat typeriä kommentteja? Olette pilanneet koko ketjun.

Ei kannata reagoida noihin ollenkaan. Mode sitten poistaa ne. Me muut voimme jatkaa keskustelua jalkapallosta!

Kannattaa niihin sen verran reagoida että ilmoittaa asiattomaksi ja laittomaksi.