Jalkapallon MM-kilpailut -Official
Noin pari viikkoa ja sitten mennään. Mikä maa on suosikkisi kisoissa ja keitä pelaajia seuraat?
Itsellä suosikit Espanja, Argentiina ja Uruguay. Pelaajista nostaisin esiin Pedrin , Yamalin, Julian Alvarezin ja Nico Pazin
Kommentit (86)
Kyllä näistä täällä käydään vielä kovat väännöt.
Curacãota ajattelin kannattaa. Vaikka ei taida olla realistisia mahdollisuuksia kultaan.
Mahtavaa, onhan näitä jo odotettukin! Suosikkia ei vielä valmiiksi, kattelen alkupelejä ja jos jollain joukkueella on hyvä "draivi" päällä, kannustan sitten sitä/niitä....
Vierailija kirjoitti:
Äitiitten vauva palstalla jalkapalloo...
Onks joku äijä eksyny:)
Naiset vain virkkaa peräkammarissa ei ne katso fudista?
Minä katson ja suosikit ovat Ranska, Espanja ja Argentiina.
Itse olen aina ollut Saksan kannattaja ja kannatan Saksaa tälläkin kertaa. Saksa ei lukeudu suosikkeihin tällä kertaa ennakkoveikkauksissa, mutta se voi jopa sopia joukkueelle. Siellä on monta riittävän taitavaa ja laadukasta pelaajaa, jotka tekee joukkueesta ihan hyvän. Selkeää yksittäistä superstaraa ei ole. Alkulohkosta pitäisi tällä kertaa selvitä jatkoon ongelmitta.
Ranskan hyökkäyskolmikko Mbappe-Dembele-Olise on sellainen, että jos se trio soi hyvin yhteen ilman klikkiä, niin huh huh vaan vastustajille.
Sitten tavallaan toivoisin, että Meksiko venyisi ja menisi kisoissa pitkälle. Meksikolla on fanaattinen kotiyleisö tukenaan, joka varmasti antaa peleihin lisäboostia.
Mukana on ennätysmäärä joukkueita ja jatkopeleihin selviää 32 jengiä. Liika on liikaa, sanon minä. Kaikella kunnioituksella, mutta mitä lisäarvoa Kap Verde ja Jordania esimerkiksi tuovat näihin kisoihin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset vain virkkaa peräkammarissa ei ne katso fudista?
Minä katson ja suosikit ovat Ranska, Espanja ja Argentiina.
No tuosta kolmikosta se mestari tod.näk tulee. Riippuu paljon myös kaaviosta, että missä vaiheessa mikäkin maa tulee vastaan? Portugalilla on myös kova nippu, eikä pidä unohtaa brasseja.
Onneksi Suomi ei ole mukana nolaamassa maata. Eilenkin täysin munaton esitys Saksaa vastaan.
Italia ei taida olla mukana? Yleensä kannatan Italiaa. Italialla on usein kisojen parhaimman näköiset pelaajat.
Kannatan Norjaa ja Senegalia.
Norjaan sen takia, että se on itselleni mieluisin naapurimaa ja Senegalia periaatteellisesti, koska kokivat täyden oikeusmurhan Africa Cupissa.
Senegalille toivon mitalia.
Alkulohkoon jäämistä toivon Espanjalle, Argentiinalle, Englannille ja Ranskalle.
Vierailija kirjoitti:
Mukana on ennätysmäärä joukkueita ja jatkopeleihin selviää 32 jengiä. Liika on liikaa, sanon minä. Kaikella kunnioituksella, mutta mitä lisäarvoa Kap Verde ja Jordania esimerkiksi tuovat näihin kisoihin?
Rahaa FIFAlle.
Ainakin nähdään todella taitavaa amatööriteatteria melkeinpä joka kisassa. Maanpinnassa joku voivottelee kun kaveri meni metrin päästä ohi.
Vierailija kirjoitti:
Kannatan Norjaa ja Senegalia.
Norjaan sen takia, että se on itselleni mieluisin naapurimaa ja Senegalia periaatteellisesti, koska kokivat täyden oikeusmurhan Africa Cupissa.
Norja tulee olemaan näiden kisojen yllättäjä ja eteenee aina puolivälieriin. Sanokaa mun sanoneen.
Brasilia yllättää ja palaa maailmanmestariksi tauon jälkeen.
Veikkaatteko Ylen Futistietäjässä?
Itse tein jo eka pelipäivät.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen aina ollut Saksan kannattaja ja kannatan Saksaa tälläkin kertaa. Saksa ei lukeudu suosikkeihin tällä kertaa ennakkoveikkauksissa, mutta se voi jopa sopia joukkueelle. Siellä on monta riittävän taitavaa ja laadukasta pelaajaa, jotka tekee joukkueesta ihan hyvän. Selkeää yksittäistä superstaraa ei ole. Alkulohkosta pitäisi tällä kertaa selvitä jatkoon ongelmitta.
Ranskan hyökkäyskolmikko Mbappe-Dembele-Olise on sellainen, että jos se trio soi hyvin yhteen ilman klikkiä, niin huh huh vaan vastustajille.
Sitten tavallaan toivoisin, että Meksiko venyisi ja menisi kisoissa pitkälle. Meksikolla on fanaattinen kotiyleisö tukenaan, joka varmasti antaa peleihin lisäboostia.
Mbappella on ollut viime vuosina suuria vaikeuksia soida yhteen yhtään kenenkään kanssa ja Olise ja Denbele on niin hyviä, että odotan hankaluuksia Ranskan joukkuedynamiikassa.
Tällä kertaa saadaan yllätysmestari ja ennakkosuosikit jää mitalien ulkopuolelle. Moni tähtipelaaja on kirjaimellisesti aivan loppu rankan sarjakauden jälkeen.