Mitä jos Raisa Räisänen nousikin siihen kaveriporukan autoon?
Räisänen oli viettänyt iltaa samanikäisen naispuolisen ystävänsä kanssa Hämeenkatu 18:ssa sijaitsevassa ravintola Casablancassa noin kello 21.30–22.00. Hieman ennen kello 23.00 Räisäsen ystävä lähti Hämeenkadulta autokyydillä Huittisten Seurahuoneelle, mutta Räisänen ei mahtunut mukaan.
Ystävä näki Räisäsen kävelevän Hämeenkadun yli takaisin Casablancan puolelle, mikä on viimeinen varma havainto hänestä. Sen jälkeen Räisäsestä ei ole yhtään luotettavaa silminnäkijähavaintoa.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Raisa_R%C3%A4is%C3%A4sen_katoamistapaus
Kommentit (7391)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei täällä saisi spekuloida kaikista mahdollisista vaihtoehdoista ja tutkintalinjoista? Myös sellaisista, joita poliisi ei ainakaan julkisesti ole tutkinut? Onko jonkun tutkintalinjan läpikäyminen ja spekulaatio kiellettyä vai? Miksi?
Täällä rupupalstalla kuolemalla tms revittely on väärin omaisia kohtaan, Vainajan halventamista. Ajatelkaa hänet omaksi lähiomaiseksi. Miettikää.
Täällä yritetään löytää Raisa. Tämä on auttamista.
Ei ole. .. tiedät itse että tämä on omaisten ja kavereiden loukkaamista hyvin rumasti. Jatka kun olet tuon luonteinen. Siunausta elämääsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei täällä saisi spekuloida kaikista mahdollisista vaihtoehdoista ja tutkintalinjoista? Myös sellaisista, joita poliisi ei ainakaan julkisesti ole tutkinut? Onko jonkun tutkintalinjan läpikäyminen ja spekulaatio kiellettyä vai? Miksi?
Täällä rupupalstalla kuolemalla tms revittely on väärin omaisia kohtaan, Vainajan halventamista. Ajatelkaa hänet omaksi lähiomaiseksi. Miettikää.
Pakkohan tässä on käydä läpi myös niitä vainajan ikäviä piirteitä, jos halutaan selvittää rikos. Eipä Tampereella yleensä olla noin kainoja. Tässä ei edes ole kauheasti enää aikaakaan jäljellä, kun kerran poliisin pääepäiltyjäkin on kuollut jo.
Kaikki tietää, että teinit hölmöilee ja tekee paljon vääriä asioita tyhmyyksissään, ja oppivat sitten vanhemmiten virheistään. Nyt on vaan niin että joku käytti julmasti hyväkseen yhden teinitytön virheitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei täällä saisi spekuloida kaikista mahdollisista vaihtoehdoista ja tutkintalinjoista? Myös sellaisista, joita poliisi ei ainakaan julkisesti ole tutkinut? Onko jonkun tutkintalinjan läpikäyminen ja spekulaatio kiellettyä vai? Miksi?
Täällä rupupalstalla kuolemalla tms revittely on väärin omaisia kohtaan, Vainajan halventamista. Ajatelkaa hänet omaksi lähiomaiseksi. Miettikää.
Ystävällisesti kysyn nyt sinulta, että oletko tietoinen muista ketjuista täällä Aihe Vapaalla? Tämä ketju menee selvästi aivan liiaksi ihosi alle ja vaikuttaa henkiseen hyvinvointiisi poikkeuksellisen negatiivisesti. Jossain toisessa ketjussa voisit saada mielenrauhasi takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö hänen ystävänsä juuri hänet houkutellut tuonne ja eikö hän käyttänyt ystävänsä henkkareista sisäänpääsyyn. Joten sutenööri ystävä tai ei niin ainakin houkuttelija. Tiedä mitä ihmiskauppaa.
Raisa käytti toisen ystävän henkilöllisyystodistusta, tämä ystävä ei ollut mukana koko yönä. Raisa oli kokenut juhlija, oli usein ollut yöelämässä alaikäisenä. Ei varmasti häntä tarvinnut kenenkään houkutella yhtään mihinkään.
Raisa oli aiemmin kesällä mennyt 7 miehen porukan autokyytiin mukaan ja lähteneet jonkun asunnolle. Hyvin uhkarohkeita valintoja teki.
Ystävä joutui sitten hankkimaan uudet henkkarit. Selittikö poliisiasemalla hukanneensa entiset vai tunnustiko antaneensa ne RR:lle "lainaan"?
Oletettavasti on sanonut hukanneensa ne.
Ei ole vaan poliisilla on ollut heti katoamisen jälkeen keneltä Raisa on ne lainannut.
Mutta nyt pohdttiinkin sitä, mitä se henkkareita Raisalle lainannut kaveri on kertonut selitykseksi poliisille siitä, että hänen henkkarinsa olivat kadonneet. Siinä vaiheessa kun tuo (Raisalle) lainaus on paljastunut poliisille, oli se heti tai vasta kuukauden päästä, on tuolla kaverilla saattanut olla jo uudet henkkarit joko tulossa tai peräti jo käytössä.
Mutta onko tällä mitään merkitystä? Miksi pohdit tätä?
Koska se on laillista.
Vierailija kirjoitti:
Siis kuka menee lainaamaan henkkareitaan nuoremmalle? On nyt sitten osavastuussa Raisan 16v kohtalosta. Onko kivaa?
Voi kuule kyllä niitä ennen lainattiin. Voin vakuuttaa, että aika moni ysärillä nuoruuttaan viettänyt on lainannut henkkateita baariin päästääkseen vanhemmalta kaverilta, tai isosiskoltaan / -veljeltään..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei täällä saisi spekuloida kaikista mahdollisista vaihtoehdoista ja tutkintalinjoista? Myös sellaisista, joita poliisi ei ainakaan julkisesti ole tutkinut? Onko jonkun tutkintalinjan läpikäyminen ja spekulaatio kiellettyä vai? Miksi?
Täällä rupupalstalla kuolemalla tms revittely on väärin omaisia kohtaan, Vainajan halventamista. Ajatelkaa hänet omaksi lähiomaiseksi. Miettikää.
Aivan varmasti Raisa haluaisi, että hänen kohtalonsa selviää omaisille. Ja aivan varmasti omaiset haluavat, että Raisan kohtalo selviää lopultakin.
Millä ihmeen perusteella viimeiset Raisan kanssa olleet pitäisi jättää tutkinnan ulkopuolelle? Se on voi voi, jos kaveri katoaa porukasta ja muu porukka joutuu itsekin huomion ja tutkinnan kohteeksi. Aivan väitämätön asia, ja se hyväksytään, koska kaveri PITÄÄ löytää eikö niin!?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei täällä saisi spekuloida kaikista mahdollisista vaihtoehdoista ja tutkintalinjoista? Myös sellaisista, joita poliisi ei ainakaan julkisesti ole tutkinut? Onko jonkun tutkintalinjan läpikäyminen ja spekulaatio kiellettyä vai? Miksi?
Täällä rupupalstalla kuolemalla tms revittely on väärin omaisia kohtaan, Vainajan halventamista. Ajatelkaa hänet omaksi lähiomaiseksi. Miettikää.
Ystävällisesti kysyn nyt sinulta, että oletko tietoinen muista ketjuista täällä Aihe Vapaalla? Tämä ketju menee selvästi aivan liiaksi ihosi alle ja vaikuttaa henkiseen hyvinvointiisi poikkeuksellisen negatiivisesti. Jossain toisessa ketjussa voisit saada mielenrauhasi takaisin.
Samoin ystävällisesti kysyn Sinulta että haluatko olla aiheuttamassa omaisille henkistä pahoinvointia. Jos sydämesi sanoo tosta niin Sinulla on vapaa valinta.
Vierailija kirjoitti:
Miksei täällä saisi spekuloida kaikista mahdollisista vaihtoehdoista ja tutkintalinjoista? Myös sellaisista, joita poliisi ei ainakaan julkisesti ole tutkinut? Onko jonkun tutkintalinjan läpikäyminen ja spekulaatio kiellettyä vai? Miksi?
Ei ole kiellettyä. Tässä ketjussa ei ylipäätään ole kirjoitettu mitään lainvastaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sitten kun hänellä oli ne väärät henkkarit niin sitä väärää henkkaria ei sitten ole löytynyt vai missä se on . Sen mukaan voi tietysti myös seurata jossakin mielessä ja kaverin pankkikortit.
Väärät henkkarit on luultavasti haudattuna Raisan mukana. Tai sitten hävitetty toiseen paikkaan. Viety maastoon mättään alle. Silputtu moneen osaan saksilla ja ripoteltu useaan eri roskikseen.
Ovatko murhaajat niin tarkkoja?
Jotkut ovat, jotkut ei. Mitä tarkkuutta tuossa nyt muka oli?
Siivosihan se nahkasormikaskuristajakin päivätolkulla sen naisen asuntoa. Tunki naisen sängyn alle ja siivosi ja kuurasi päivästä toiseen. Yritti hävittää kaikki omat sormenjälkensä ja DNA:nsa, hiuksensa sun muun siitä asunnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei täällä saisi spekuloida kaikista mahdollisista vaihtoehdoista ja tutkintalinjoista? Myös sellaisista, joita poliisi ei ainakaan julkisesti ole tutkinut? Onko jonkun tutkintalinjan läpikäyminen ja spekulaatio kiellettyä vai? Miksi?
Täällä rupupalstalla kuolemalla tms revittely on väärin omaisia kohtaan, Vainajan halventamista. Ajatelkaa hänet omaksi lähiomaiseksi. Miettikää.
Aivan varmasti Raisa haluaisi, että hänen kohtalonsa selviää omaisille. Ja aivan varmasti omaiset haluavat, että Raisan kohtalo selviää lopultakin.
Millä ihmeen perusteella viimeiset Raisan kanssa olleet pitäisi jättää tutkinnan ulkopuolelle? Se on voi voi, jos kaveri katoaa porukasta ja muu porukka joutuu itsekin huomion ja tutkinnan kohteeksi. Aivan väitämätön asia, ja se hyväksytään, koska kaveri PITÄÄ löytää eikö niin!?
Jankuti jankuti. Jos ei täällä ole keskustelussa mukana Raisan katoamisen tutkintaa hoitaneita / hoitavia rikostutkioita, niin me mammapalstalaiset ei taatusti tiedetä, keitä on kuultu ja keitä ei, ketkä on suljettu ulkopuolelle ja mistä syystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei täällä saisi spekuloida kaikista mahdollisista vaihtoehdoista ja tutkintalinjoista? Myös sellaisista, joita poliisi ei ainakaan julkisesti ole tutkinut? Onko jonkun tutkintalinjan läpikäyminen ja spekulaatio kiellettyä vai? Miksi?
Täällä rupupalstalla kuolemalla tms revittely on väärin omaisia kohtaan, Vainajan halventamista. Ajatelkaa hänet omaksi lähiomaiseksi. Miettikää.
Ystävällisesti kysyn nyt sinulta, että oletko tietoinen muista ketjuista täällä Aihe Vapaalla? Tämä ketju menee selvästi aivan liiaksi ihosi alle ja vaikuttaa henkiseen hyvinvointiisi poikkeuksellisen negatiivisesti. Jossain toisessa ketjussa voisit saada mielenrauhasi takaisin.
Samoin ystävällisesti kysyn Sinulta että haluatko olla aiheuttamassa omaisille henkistä pahoinvointia. Jos sydämesi sanoo tosta niin Sinulla on vapaa valinta.
Miksi tästä tulisi omaisille henkistä pahoinvointia? Eikö reaktion pitäisi olla päinvastainen, että jotkut tätä keissiä vieläkin haluavat selvittää ja löytää Raisan sekä totuuden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei täällä saisi spekuloida kaikista mahdollisista vaihtoehdoista ja tutkintalinjoista? Myös sellaisista, joita poliisi ei ainakaan julkisesti ole tutkinut? Onko jonkun tutkintalinjan läpikäyminen ja spekulaatio kiellettyä vai? Miksi?
Ei ole kiellettyä. Tässä ketjussa ei ylipäätään ole kirjoitettu mitään lainvastaista.
Se vaan että ette ole kysyneet tänän Raisa vainajan omalta miltä tämä ketju heistä tuntuu. Sinä päätät haluatko näin laajasti loikata koko Suomen luettavaksi.
Jankuti jankuti.
Kaverit kuulusteltiin ensimmäisen kerran vuonna 2005. Se on tärkein tämän aiheen tutkinnasta kertova fakta, joka monen muun asian tavoin selviää Marko Niemen Viimeinen johtolanka -podcastista.
Vierailija kirjoitti:
Jankuti jankuti.
Kaverit kuulusteltiin ensimmäisen kerran vuonna 2005. Se on tärkein tämän aiheen tutkinnasta kertova fakta, joka monen muun asian tavoin selviää Marko Niemen Viimeinen johtolanka -podcastista.
Eli 6 vuotta liian myöhään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei täällä saisi spekuloida kaikista mahdollisista vaihtoehdoista ja tutkintalinjoista? Myös sellaisista, joita poliisi ei ainakaan julkisesti ole tutkinut? Onko jonkun tutkintalinjan läpikäyminen ja spekulaatio kiellettyä vai? Miksi?
Täällä rupupalstalla kuolemalla tms revittely on väärin omaisia kohtaan, Vainajan halventamista. Ajatelkaa hänet omaksi lähiomaiseksi. Miettikää.
Ystävällisesti kysyn nyt sinulta, että oletko tietoinen muista ketjuista täällä Aihe Vapaalla? Tämä ketju menee selvästi aivan liiaksi ihosi alle ja vaikuttaa henkiseen hyvinvointiisi poikkeuksellisen negatiivisesti. Jossain toisessa ketjussa voisit saada mielenrauhasi takaisin.
Samoin ystävällisesti kysyn Sinulta että haluatko olla aiheuttamassa omaisille henkistä pahoinvointia. Jos sydämesi sanoo tosta niin Sinulla on vapaa valinta.
Miksi tästä tulisi omaisille henkistä pahoinvointia? Eikö reaktion pitäisi olla päinvastainen, että jotkut tätä keissiä vieläkin haluavat selvittää ja löytää Raisan sekä totuuden.
Omaisena sa on että täällä reparointi on hyvin loukkaavaa , sen sinä sydämessäsi tiedät itsekin. Ise päätät
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei täällä saisi spekuloida kaikista mahdollisista vaihtoehdoista ja tutkintalinjoista? Myös sellaisista, joita poliisi ei ainakaan julkisesti ole tutkinut? Onko jonkun tutkintalinjan läpikäyminen ja spekulaatio kiellettyä vai? Miksi?
Täällä rupupalstalla kuolemalla tms revittely on väärin omaisia kohtaan, Vainajan halventamista. Ajatelkaa hänet omaksi lähiomaiseksi. Miettikää.
Aivan varmasti Raisa haluaisi, että hänen kohtalonsa selviää omaisille. Ja aivan varmasti omaiset haluavat, että Raisan kohtalo selviää lopultakin.
Millä ihmeen perusteella viimeiset Raisan kanssa olleet pitäisi jättää tutkinnan ulkopuolelle? Se on voi voi, jos kaveri katoaa porukasta ja muu porukka joutuu itsekin huomion ja tutkinnan kohteeksi. Aivan väitämätön asia, ja se hyväksytään, koska kaveri PITÄÄ löytää eikö niin!?Jankuti jankuti. Jos ei täällä ole keskustelussa mukana Raisan katoamisen tutkintaa hoitaneita / hoitavia rikostutkioita, niin me mammapalstalaiset ei taatusti tiedetä, keitä on kuultu ja keitä ei, ketkä on suljettu ulkopuolelle ja mistä syystä.
Niin, emme tietenkään tiedä, keitä on kuulusteltu ja keitä ei.
Siksihän me täällä SPEKULOIMME.
Ja tästä seuraa se etu, että jos joku on valehdellut kuulusteluissa jotain, sepä ei meitä haittaa, kun me emme tiedä siitä.
Vierailija kirjoitti:
Jankuti jankuti.
Kaverit kuulusteltiin ensimmäisen kerran vuonna 2005. Se on tärkein tämän aiheen tutkinnasta kertova fakta, joka monen muun asian tavoin selviää Marko Niemen Viimeinen johtolanka -podcastista.
No just. Ja joku kertoi aiemmalla sivulla tässä ketjussa poliisin kuulustelleen sen kaveriporukan ensimmäisenä. Viisi vuotta jälkikäteen on kyllä kaikkea muuta kuin ensimmäisenä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei täällä saisi spekuloida kaikista mahdollisista vaihtoehdoista ja tutkintalinjoista? Myös sellaisista, joita poliisi ei ainakaan julkisesti ole tutkinut? Onko jonkun tutkintalinjan läpikäyminen ja spekulaatio kiellettyä vai? Miksi?
Täällä rupupalstalla kuolemalla tms revittely on väärin omaisia kohtaan, Vainajan halventamista. Ajatelkaa hänet omaksi lähiomaiseksi. Miettikää.
Ystävällisesti kysyn nyt sinulta, että oletko tietoinen muista ketjuista täällä Aihe Vapaalla? Tämä ketju menee selvästi aivan liiaksi ihosi alle ja vaikuttaa henkiseen hyvinvointiisi poikkeuksellisen negatiivisesti. Jossain toisessa ketjussa voisit saada mielenrauhasi takaisin.
Samoin ystävällisesti kysyn Sinulta että haluatko olla aiheuttamassa omaisille henkistä pahoinvointia. Jos sydämesi sanoo tosta niin Sinulla on vapaa valinta.
Miksi tästä tulisi omaisille henkistä pahoinvointia? Eikö reaktion pitäisi olla päinvastainen, että jotkut tätä keissiä vieläkin haluavat selvittää ja löytää Raisan sekä totuuden.
Tässä ketjussa on myös paljon aivan puutaheinää mm. että katoamisiltana Raisan kanssa ollut ystävä olisi ollut sutenööri joka kaupannut Raisaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jankuti jankuti.
Kaverit kuulusteltiin ensimmäisen kerran vuonna 2005. Se on tärkein tämän aiheen tutkinnasta kertova fakta, joka monen muun asian tavoin selviää Marko Niemen Viimeinen johtolanka -podcastista.No just. Ja joku kertoi aiemmalla sivulla tässä ketjussa poliisin kuulustelleen sen kaveriporukan ensimmäisenä. Viisi vuotta jälkikäteen on kyllä kaikkea muuta kuin ensimmäisenä...
Ja 10 vuotta myöhemmin selvisi, että kaveriporukka oli seikkaillutkin jossain Huittisissa.
🙏🙏🙏