Ilmiö: miehet vetäytyvät nyt yhteiskunnasta sekä deittailusta
Mistä tämä johtuu? Miksi miehet katoavat ja muuttuvat näkymättömiksi?
Kommentit (2138)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän tämä huono uutinen ole, jos miehet katoavat näkyvistä. Toivottavasti osaavat pitää myös kätensä ja munansa näkymättömissä niin kauan, että naisten ja lasten r*iskaamiset ja ta p p amiset loppuvat.
Huonoja uutisia, ne jotka häipyy maisemistasi ovat miehitä jotka eivät tuollaista tee. Sulle jää ne miehet jotka rais kaa.
Mutta ei hätää, hyvät miehet kävelee ohi kun olet joukkorais kattavana. Voit toivoa jospa se olisi se karhu joka tulee apuun.
Sairaita fantasioita. Ja sit ihmetellään miesten huonoa mainetta.
Yhden anonyymine nettikirjoittajan mukaanko teet tulkintoja miehistä? Et voi edes tietää tuon kirjoittajan sukupuolta tai onko kyseessä ihminen ollenkaan.
Miehet täällä veroaa usein siihen, ettei esim. huoriksen kommentteihin kukaan koskaan sano vastaan. Enpä ole nähnyt näiden tällaisten kommenttien jälkeen mitään vastustusta keneltäkään oletetulta mieheltä. Ihan oman tulkintanne mukaan silloin hyväksytte ne vaikenemalla.
Näitä on joskus todella paljon. Kerran oli keskustelu jostain ihan muusta, kun siihen alkoi tulla kaiken maailman raiskausfantasioita. Sitä kesti kaksi päivää, kunnes se ketju poistettiin. Yhtään ainutta vastalausetta ei tullut, vaan näiden fantasioiden välissä juttu jatkui ketjun aiheesta.
Kun tästä kysyttiin, et miksi kukaan ei sano vastaan, pari vastausta tuli: ei ole tapana puuttua muiden miesten käytökseen.
Itse kyllä kyseenalaistan useasti miesoletetun kirjoituksia. Se kannattaako jonkun selvän trollin kirjoituksiin puuttua on toinen juttu. Itse enenmmin raportoin trollaukset ja sivuutan itse viestin muuten.
Sama. Ilmoitan asiattoman trollauksen ylläpidolle poistettavaksi enkä nosta trollin viestiä lainauksella esille. Trolli hakee huomiota joten juuri sitä huomiota sille ei kannata antaa.
Jos täällä lähtisi kommentoimaan jokaista asiatonta viestiä niin siihen kuluisi 18h vuorokaudessa viikon jokaisena päivänä.
M60
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän tämä huono uutinen ole, jos miehet katoavat näkyvistä. Toivottavasti osaavat pitää myös kätensä ja munansa näkymättömissä niin kauan, että naisten ja lasten r*iskaamiset ja ta p p amiset loppuvat.
Huonoja uutisia, ne jotka häipyy maisemistasi ovat miehitä jotka eivät tuollaista tee. Sulle jää ne miehet jotka rais kaa.
Mutta ei hätää, hyvät miehet kävelee ohi kun olet joukkorais kattavana. Voit toivoa jospa se olisi se karhu joka tulee apuun.
Yhden anonyymine nettikirjoittajan mukaanko teet tulkintoja miehistä? Et voi edes tietää tuon kirjoittajan sukupuolta tai onko kyseessä ihminen ollenkaan.
Miehet täällä veroaa usein siihen, ettei esim. huoriksen kommentteihin kukaan koskaan sano vastaan. Enpä ole nähnyt näiden tällaisten kommenttien jälkeen mitään vastustusta keneltäkään oletetulta mieheltä. Ihan oman tulkintanne mukaan silloin hyväksytte ne vaikenemalla.
Näitä on joskus todella paljon. Kerran oli keskustelu jostain ihan muusta, kun siihen alkoi tulla kaiken maailman raiskausfantasioita. Sitä kesti kaksi päivää, kunnes se ketju poistettiin. Yhtään ainutta vastalausetta ei tullut, vaan näiden fantasioiden välissä juttu jatkui ketjun aiheesta.
Kun tästä kysyttiin, et miksi kukaan ei sano vastaan, pari vastausta tuli: ei ole tapana puuttua muiden miesten käytökseen.
Itse kyllä kyseenalaistan useasti miesoletetun kirjoituksia. Se kannattaako jonkun selvän trollin kirjoituksiin puuttua on toinen juttu. Itse enenmmin raportoin trollaukset ja sivuutan itse viestin muuten.
Se raportointi ei muuten auta ollenkaan. Se mikä voi auttaa, on yhdenvertaisuusvaltuutetulle kirjoittaminen ja vihapuheeseen puuttumisen vaatiminen. Laki nimittäin edellyttää sitä nykyään. Minä kirjoitin, minulta kysyttiin pitkästi lisätietoja ja annoin niitä. Kuukauden kuluttua Sanoma laittoi rekryn pystyyn, jossa haki ihmisiä moderoimaan tätä palstaa. Haku lienee vieläkin käynnissä. Sattumaako? Ehkä, ehkä ei. Mutta jos haluat puuttua, puutu kunnolla ja puutu viranomaisen kautta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Trolli siinä vastasi sinulle kertoen ettei puutu itse kirjoittamiinsa viesteihin.
Miehet eivät kollektiivisesti puolusta samaan sukupuoleen kuuluvien tekoja. Jotkut miehet voivat puolustella jonkun miesryhmän tai yksilöiden tekoja tai kommentteja mutta se ei tarkoita että he mitenkään edustaisivat miesten enemmistön tai edes merkittävän osan miehistä mielipiteitä.
Tällä palstalla trollaavat "miehet" ovat suurelta osin ylilaudalta huonon käytöksen vuoksi karkoitettuja hylkiöitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisena aion olla kotona sisällä kesällä. En ole tinderissä.
Hyvä tyttö! Melkein osui aiheeseen.
Huomaa että naaraille on mahdoton paikka jos ei pääse puhumaan itsestään.
Ootsä se sama tyyppi, joka haukkuu naisia "naaraiksi" ja väittää, ettei palstalla ole naisvihaa? :D
EI naisten kutsuminen naaraaksi ole haukkumista vaan se on oikea termi jolla tarkoitetaan sekä alaikäisiä, että täysi-ikäisiä.
Ja miehen kutsuminen urokseksi on pelkkää kehumista?
Vastine olisi koiras. Dehumanisaatio on helpompaa, kun lakataan käyttämästä ihmisiin liitettyjä sanoja. Siitä tuossa on kyse. Ihminen joka välttää ihmisistä puhumista ja käyttää eläimiin liitettävää termistöä todennäköisesti halveksuu kaikkea ihmisyyttä ja eniten omaa itseään. Sellaisesta itseinhosta on vaikeaa, muttei mahdotonta parantua.
Kuinka monta vuotta naiset ovat kutsuneet miehiä sioiksi?
Siitä on muuten tehty oppariakin, toisilla foorumeilla toki (naistenhuone vai rento feministityhmä, en jaksa tarkastaa). Jätä se sika on kuitenkin naaraiden ykkösneuvo jo yli kymmenen vuoden ajan.
Mitä jos hankkisin ihan oikean harrastuksen etkä viettäisi ainutlaatuisen elämäsi jossain naistenpalstoilla? Ei vaikuta kovin terveeltä.
Mutta naaraat levittämässä täällä miesvihaansa 10 vuotta on aivan tervettä?
TIetysti on, saittehan miesvihaa tihkuvan laulun miehestä joka syö lasten vanukkaat. Se on kato sitä parempaa sukupuoleen kohdistuvaa vihaa ja halveksuntaa.
Edelleen kysyn, mikä siinä on miesvihaa, että kertoo miehensä syöneen lasten vanukkaat? Kun selkeästi olet sitä mieltä, että se on ok miehen tekevän niin, mutta siitä ei vaan saa kertoa. Miksi?
Valheiden keksiminen miehistä on miesvihaa.
Mikä siinä oli valetta?
Kaikki mitä kirjoitat?
Enhän minä ole sinne mitään kirjoittanut. Mitähän taas yrität väkisin vääntää?
Kysymykseen et osaa kuitenkaan vastata. No, eipä yllätä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän naisilla ole nykyään rahaa ostaa edes uusia vaatteita eikä meikkejä, joten me emme voi lähteä treffeille.
Mulla on raskausarpia ja en halua, että miehet näkevät niitä, joten en voi mennä treffeille. Miehet ovat sanoneet myös täällä palstalla, että raskausarvet ovat rumia.
tyttö hyvä, ei treffeillä ole pakko olla alasti
olen eri, mutta mua rupesi naurattamaan tämä ajatus, että mennään treffeille niin, että päätetään jo etukäteen, ettei tule ikinä olemaan toisen nähden alasti. Luulen, että toi lähtökohta voisi vähän karsia treffikumppaneita.
Tässä vappuna oli ketju yhdyntäkivuista ja naiset kertoivat siellä varsin suoraan ettei seksi miesten kanssa ole naisten listalla mikään tavoiteltava asia. Yhtään vastalausetta naisten suusta ei tullut.
Sulla on luetun ymmärtämisessä jotain ongelmaa. Olisiko itsellesi kivulias yhdyntä jotenkin tavoiteltava asia?
Miksi olisi, mutta miksi treffailla ja näyttäytyä alasti.... ai sä haluat vain miehen lompakolle?
Miksiköhän ihmiset yleensä treffailee? Varmaan ihan siitä samasta syystä.
Juu, nainen haluaa miehen lompakolle koska yhdynnät ei ole ok.
Mies.... miehet ei enää liiemmin treffaile. kts. ketjun aihe.
Niin, miehet eivät deittsile, kun 70% on jo parisuhteessa. Lopuista 80% haaveilee siitä, joku päivä.
61% miehistä ei ole parisuhteessa eivätkä he haaveile siitä.
En oikein ymmärrä mitä saat valehtelemalla, muuta kuin sen että haastat riitaa.
Katsos, miehiksi lasketaan myös 30-110 -vuotiaat...
Joilla ei ole paskaakaan merkitystä kun puhutaan parisuhteiden muodostamisesta ja syntyvyydestä.
EI millään pahalla boomer
Tarkistapa vielä, minkä ikäisenä keskimäärin nykyisin tullaan isäksi ensimmäistä kertaa. Spoileri: vanhempana kuin äidiksi, ja ensisynnyttäjien keski-ikä on sekin hyvän aikaa sitten ylittänyt 30 rajapyykin.
Ei häntä kiinnosta totuus, koska hän on trolli ja riidanhaastaja. Tehtävänään harhauttaa mahdollisimman moni nuori jannu vihaamaan naisia. Samanlaisia ovat suurin osa palstan miehistä. Sit ne kauhistelee, kun naiset ovat ikäviä....
Palsta koostuu pääasiassa naisista. Eli varmaankin puhut heistä?
Mitä merkitystä on sillä, vaikka naisia olisikin enemmän (joidenkin selvitysten mukaan menee lähes puolet ja puolet). Trolli on trolli ja yleensä ovat aktiivisia. Kyllähän ne tunnistaa tyylistä ja siitä, että ovat aamusta iltaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se raportointi ei muuten auta ollenkaan. Se mikä voi auttaa, on yhdenvertaisuusvaltuutetulle kirjoittaminen ja vihapuheeseen puuttumisen vaatiminen. Laki nimittäin edellyttää sitä nykyään. Minä kirjoitin, minulta kysyttiin pitkästi lisätietoja ja annoin niitä. Kuukauden kuluttua Sanoma laittoi rekryn pystyyn, jossa haki ihmisiä moderoimaan tätä palstaa. Haku lienee vieläkin käynnissä. Sattumaako? Ehkä, ehkä ei. Mutta jos haluat puuttua, puutu kunnolla ja puutu viranomaisen kautta.
Ketjun raportoiminen osaltaan auttaa poistamaan ketjun. En tuhlaa viranomaisten aikaa raportoimalla yksittäisiä nettiviestejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Patriarkaatin loppu ja vallan vaihdos. Miehet astuvat sivuun aivan vapaaehtoisesti. Miksi tämä nähdään ongelmana? Olisiko pitänyt saada aikaan ruma riita?
Tuskin astuvat. Nyt ensimmäiset miehet ehkä ovat luovuttaneet, mutta mitäpä lottoat, kun enemmistö miehistä alkaa olla syrjässä? Menevätkö pois mukisematta? Hiipuvat ja kuolevat. Vai ottavatko väkisin itselleen takaisin sen, mikä heille ”kuuluu”?
"kun enemmistö miehistä alkaa olla syrjässä?"
Kun nyt ensin esittäisit näyttöä edes sille, että aiempaan tilanteeseen verrattuna löytyisi merkittävä lisäjoukko seurustelua karttavia miehiä. Ekstrapolaatio tulevaisuuteen kun edellyttäisi niitä nykyisiä datapisteitä joiden perusteella tuo ennustus voitaisiin tehdä.
Ei tietenkään ole muiden vastuulla opettaa sulle perusteita, mutta lue vaikka tosta aluksi. Eikä ole kyse vain omasta päätöksestään karttavista, vaan myös heistä, jotka vielä yrittävät, mutta eivät saa.
https://thehill.com/blogs/blog-briefing-room/3868557-most-young-men-are…
artikkelissa on monta tilastoknoppia, mutta ehkä tässä vahvin tieto:
More than 60 percent of young men are single, nearly twice the rate of unattached young women, signaling a larger breakdown in the social, romantic and sexual life of the American male.Men in their 20s are more likely than women in their 20s to be romantically uninvolved, sexually dormant, friendless and lonely. They stand at the vanguard of an epidemic of declining marriage, sexuality and relationships that afflicts all of young America.
Tässä puhuttiin tilanteesta Suomessa, ei USA:ssa. Eli siis tilastotietoa tai uutisia muutoksesta Suomessa pitäisi löytyä.
Väitteen (keskustelun otsikossa) esittäjällä on tietenkin todistuksen taakka joten heitot tyyliin "googlaa itse" ovat merkki siitä, ettei dataa oikeasti löydy.
Arvasin, että tämä ”ei oo Suomi wöö” tulee. Ei ansaitse sen enempää huomiota.
Onhan se ihan eri asia pohtia ilmiöitä Suomessa vs. Jenkeissä! Toki saattaa levitä Suomeenkin, mutta silti pohdinnat pitää liittää kontekstiinsa.
Valitse karhu ja silleen
No onkohan tätäkään selvitetty varsinaisesti suomalaisten keskuudessa. Marja/sieni -metsällä ollessa usein tapaa miehiä ja naisia. Muualla maailmassa vastaavaa kulttuuria ei niin ole, joten siellä vastaantulijat voivat olla arvaamattomampia.
Karhuja yleensä harvemmin kohtaa, kun ne mieluummin väistävät ihmistä.
Onhan täällä väitetty että se karhu olisi turvallinen vaihtoehto
Pun intended, mut kuitenkin
Ai jossain ketjussa joku yksittäinen näin väittänyt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisiko olla mitenkään naisten älyttömät odotukset siitä että mies maksaa kaiken ja mahdollisen eron sattuessa nainen vie vielä lapset asunnnon ja muustakin puolet. Suomessa avioliitoista noin 50% päätyy eroon joten olisitko itse valmis heittämään kolikkoa koko elämäsi suhteen?
Jos sitä pelkää, tekee avioehdon ja jättää lapset tekemättä. Eikö niin?
Tai sitten....
ei sekaannu naisiin ja niiden draamaan
Se on aina hyvä vaihtoehto, jos ei kykene avioehtoa vaatimaan. Suosittelen!
Avioehdon vaatiminen on "miehuuden ehto"?
Riippuu siitä, miten haluat miehuuden määritellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä hyvää deittaikullq ja yhteiskunnalla on annettavaa miehille että mieten kannattaisi jatkaa sitä? Ymmärrä kyllä miksi se teitä naisia harmittaa kun te olette tottuneet maksattamaan miehillä kaiken ja kun ei ole miehiä maksamassa niin joudutte itse maksamaan sen mitä haluatte
Tuke pois sieltä amerikkalaisilta naisvihasivustoilta ja tutustu tähän yhteiskuntaan, jossa sinä elät. Täällä ei pahemmin mieselättäjiä löydy. Suurin osa perheistä tarvitsee molempien tulot.
Öööh molempien tulot?
Pari viestiä aikaisemmin julistettiin kuinka kaikilla sinkkunaisilla on oma, velaton asunto. Ja iso sellainen.
Ei, sellaista ei kukaan julistanut. Minä kerroin, että minun sinkkuna elävillä on omat asunnot, jotka ovat itse hankkineen omilla tuloilla. Miksi lisäät omiasi? Eikö asiasi ole ilman vääristelyä tarpeeksi merkityksellinen?
Jos perustee perheen, on rahanmeno suurempaa ja tilaakin yleensä tarvitaan enemmän. Siihen ne kahden tulot ovat yleensä tarpeen.
Annoit olettaa että kaikilla (vähintään suurimmalla osalla) naisista on omat ostetut asunnot. Lopeta trollaus. Et osaa. Edes sitä.
Se ei ole trollausta, kun kerron havaintoja ympäristöstä. Se on, kun väittää miesten elättävän naiset. Tai naiset haluu miehen, joka elättää. Yleistäen. Ja tuo tapasi vääristellä muiden kommentteja. Se on trollausta, mutta huonoa sellaista. Hyvä trolli saa aikaiseksi uusia näkökulmia. Tää on vain väsynyttä ja laiskaa väninää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen kyllä miehenä avoin parisuhteelle, mutta sanotaanko näin että naisen pitää olla sellainen joka tuntuu itselle "voitolta". Ikään kuin että mennään oman tason äärirajoilla. Ei vapautta kannata keskinkertaisuuteen vaihtaa.
Näin just. Koskee naisia myös. Parisuhteen tulee tuottaa "lisäarvoa" elämään. Ei viedä siitä pois. ((Ja arvolla ei tarkoiteta rahaa😉)
Miehille on jo satoja vuosia toitotettu rahan merkitystä mm ihmisarvolle. Nyt myös naiset ovat lähteneet siihen mukaan. Eli ovat osa ongelmaa.
Miten ymmärrät lauseen: EI tarkoita rahaa??
Yksin on parempi. Paskaa parisuhdetta en halua. Ympärillä olevilla miehillä on myös paskat suhteet mutta eivät osaa/uskalla lähteä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei naiset toisia naisia täällä arvostele (tai puutu käytökseen) sen enempää. Valitat turhaan.
Kyllä naiset ovat useinkin eri mieltä. Sehän on miesten mielestä riitelyä. Kun olemme eri mieltä ja ilmaisemme sen.
Mutta yhdessä asiassa olet oikeassa. Mikään valitus ei muuta mitään. Naisviha on ja pysyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketjun raportoiminen osaltaan auttaa poistamaan ketjun. En tuhlaa viranomaisten aikaa raportoimalla yksittäisiä nettiviestejä.
Vuosia jatkunut vihakirjoittelu ei ole sama asia kuin yksittäinen viesti asiallisten joukossa. Täytyy ymmärtää kuinka laaja kokonaisuus on kyseessä. Juuri tällaisia asioita varten esimerkiksi yhdenvertaisuusvaltuutettu on olemassa. Yhteydenottaminen ei ole ajantuhlausta, vaan tekoälymoderoinnille raportoiminen on. Tekoäly poistaa yhden ongelman, mutta se ei korjaa kokonaisuutta. Vähän kuin olisi iho täynnä komedoja ja niistä puristaisi yhden. Muut komedot jäävät jäljelle ja puristetun tilalla on uusi heti huomenna. Ratkaisuna on pitkäaikainen hoitorutiini. Sellainen joka tännekin tarvitaan, mutta jota ei saada ellei sitä vaadita.
Vierailija kirjoitti:
"Ei ole. Mielpitestäsi huolimatta. Kas kun se on eri kuin fakta."
Mielipide: olet trolli (huono sellainen)
Fakta: olet kaikki päivät tällä palstalla (itse varmaankin käyttäisit termiä kuten vaikkapa "luuseri-incel")
Joo oot kyl tosi näpsäkkä, eikä yhtään väsynyttä.👏👏👏
Vierailija kirjoitti:
Draamakiintiöni on täynnä. Siksi.
Hirveä vaiva naisista. Se ainoa mitä heiltä tarvitsen irtoaa kyllä satkulla tunniksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ei se kellään ole syy. Outo väite. Ei kukaan jätä seurustelematta sen takia, että asuu kotona. Tai ei ainakaan kukaan terve. Eikä kotona asuminen myöskään seurustelukumppanin saamista estä, vaikka jotkut yksilöt voivat sitä pitää turn-offina."
Ei se ainkaan ainoa syy ole siihen että ei seurustele. Ennemminkin se on vain palanen osana muita sellaisia piirteitä jotka eivät useimpia naisia viehätä. Kuten sosiaalisen rohkeuden puute, epävarmuus, epäitsenäisyys jne.
Esim. kun tapasin oman mieheni niin hän asui 25-vuotiaana vanhempiensa kanssa. Mutta se oli väliaikaista eikä määrittänyt häntä muuten mitekään. Oli vain juuri valmistunut ja muuttanut opiskelupaikkakunnalta pääkaupunkiseudulla ja säästi rahaa sillä että asui hetken vanhempiensa luona. No lopulta kävi niin että muutti minun luokseni eikä mihinkään omaan asuntoon.
Voi olla, että kotona asuvat muita useammin ovat arkoja tms. peräkamarinpoikia, mutta eivät aina. Itse en seurustelisi ikinä naisen kanssa, joka sen enempää asiaa edes miettii. Se nimittäin osoittaa sellaista laumasieluista typeryyttä, että kelpaa korkeintaan ränniksi.
Toivon, ettet ikinä seurustele yhdenkään naisen kanssa. Ilmaisusi on yksi pahimmista, mitä naisesta voi sanoa. Järkky oot.
Sehän koski vain niitä naisia, jotka sen ansaitsivat. Toiveesi on kuitenkin turha, olen onnellisesti naimisissa.
Niin moni nainenkin. En jaksa tätä muovista ja itsekeskeistä kulttuuria yhtään, haluan vain olla itsekseni kunnes arvot ja maalaisjärki palaa muotiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Draamakiintiöni on täynnä. Siksi.
Hirveä vaiva naisista. Se ainoa mitä heiltä tarvitsen irtoaa kyllä satkulla tunniksi.
Miksi ihmeessä sinä maksat jostain naiselle? Tätä en ole koskaan ymmärtänyt kun naisia on ilmaiseksi tyrkyllä ovista ja ikkunoista niin joku vielä maksaa sellaisesta. Sensijaan elämä ilman naista on niin paljon helpompaa ettei kyllä kannata edes kusta naisten suuntaan. M41
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ainakin osa nuorten miesten parisuhteiden puutteesta selittyy sillä että asuvat lapsuudenkodissaan nuoria naisia selvästi pidempään."
Noissa on usein hankala sanoa mikä on syy ja mikä seuraus. Voisi ajatella että miehet jotka ovat sosiaalisesti vähemmän rohkeita ja enemmän kiinni lapsuuden perheessä, sekä asuvat useammin kotona kuin myös päätyvät harvemmin seurustelemaan.
Eli voi olla että se kotona asuminen ei ole niinkään syy seurustelemattomuuteen vaan molemmat ovat seurauksia vähän samasta asiasta.
Ei se kellään ole syy. Outo väite. Ei kukaan jätä seurustelematta sen takia, että asuu kotona. Tai ei ainakaan kukaan terve. Eikä kotona asuminen myöskään seurustelukumppanin saamista estä, vaikka jotkut yksilöt voivat sitä pitää turn-offina.
Riippuu iästä. Kotona asuva 18v. on ihan ok, mut 26v. jo vähän outo.
Sille voi olla ihan hyvät syyt. Omilleen muutto nuorena on suhteellisen omituinen suomalaiseen kulttuuriin sosialismin myötä pesiytynyt itseisarvo. Esimerkiksi Etelä-Euroopassa ihan normaalia asua kotona kolmekymppiseksi. Ei se siis ole mikään luonnollinen ilmiö, että aikuistuessa täytyy muuttaa omaan itsarikuutioon.