Nazzilippu / Lappeenranta
HS Lappeenrannassa | Lipun kertoo nostaneensa salkoon Aleksi Lehto, joka tunnustautuu kansallissosialistiksi. Hän kiistää, että tarkoitus olisi tuottaa materiaalia Venäjän propagandaa varten.
Haiskahtaa kuitenkin ryssältä. ?
Kommentit (40)
Itse olen suomenruotsalainen, kannatan Suomen kansallisvaltiota ja liputan useinkin hakaristilippua pihallani.
Jotenkin tuosta Ukrainan ja Venäjän ja ko. lipun yhdistelmästä tulee juuri sopiva paketti venäläismediaan.
Onko odotettavissa Lindtmanin vierailua Lappeenrantaan?
Vierailija kirjoitti:
Itse olen suomenruotsalainen, kannatan Suomen kansallisvaltiota ja liputan useinkin hakaristilippua pihallani.
Ok, mutta tuossa ei nyt ole pelkkä lippu vaan nuo muutkin eli Venäjä / Ukraina. Siksi haiskahtaa.
Joo, aivan hirveä tapahtuma. Todellinen etusivun juttu kun joku kylähullu laittaa nassilipun salkoon. Tämä jos mikä todistaa Suomen valtavan uusnassiongelman! Ei voi kuin nauraa.
Vierailija kirjoitti:
Joo, aivan hirveä tapahtuma. Todellinen etusivun juttu kun joku kylähullu laittaa nassilipun salkoon. Tämä jos mikä todistaa Suomen valtavan uusnassiongelman! Ei voi kuin nauraa.
Itse en ole lainkaan huolestunut yhdestäkään kansallissosialistista, mutta kylläkin siitä, miten ryssämedia vääntää tuon ”uutisen”.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en ole lainkaan huolestunut yhdestäkään kansallissosialistista, mutta kylläkin siitä, miten ryssämedia vääntää tuon ”uutisen”.
Onko tämä Skinnarilan sikaklubin framille nosto tätä samaa kuviota?
Ei se itse lippu tosiaan vielä yksinään, mutta muut faktat ja tyypin vahva halu saada lehtijuttu kertovat, että ryssätrollit varmaan asialla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voipi olla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voipi olla
Onko Ylessä desantteja?
Myös Halla-Ahoja on nähty Lappeenrannassa SS tunnuksilla. Jotain yhteyttä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voipi olla
Onko Ylessä desantteja?
Ai meinaatko, että sinne on päässyt joku, joka ei ole vassari?
Vierailija kirjoitti:
Onko se kloonattu vai miten ne on monikossa?
Vierailija kirjoitti:
Se on ihan tavis pikkulikka jonka Yle nyt sitten leimasi nasseksi. Aika vttumainen temppu.
Saivat 15 sekuntiansa julkisuutta tämä lippu-pelle ja puhemiehen plikka.
Vierailija kirjoitti:
Saivat 15 sekuntiansa julkisuutta tämä lippu-pelle ja puhemiehen plikka.
Nassetyttö taitaa tulla ihan isäänsä?
Adolf oli hieno mies.
Ei mulla muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko se kloonattu vai miten ne on monikossa?
Halla-Ahon opetuslapset kenties? Olisiko tässä kyse siittä?
Lehto on pukeutunut ruskeaan paitaan, jossa lukee Ukraina. Talon seinällä on kuva ukrainalaisesta nationalistista Stepan Banderastataustallaan punamusta nationalistien käyttämä lippu. Ukrainassa hän on kiistanalainen hahmo. Äärioikeisto on joka tapauksessa ottanut Banderan omakseen.
Toisessa talon seinän kylteistä kehotetaan venäläisiä menemään kotiin. Tämän taustalla on Venäjän lippu.
Natsismin yhdistäminen Ukrainaan herättää kysymyksen siitä, onko Lehto tässä tuottamassa materiaalia Venäjän propagandaa varten. Sen hän kiistää.