Ilmiö: miehet vetäytyvät nyt yhteiskunnasta sekä deittailusta
Mistä tämä johtuu? Miksi miehet katoavat ja muuttuvat näkymättömiksi?
Kommentit (2133)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikalailla joka tuutista saa kuulla että "miehet on pahoja ihmisiä" niin miksi pyöriä seuduilla missä ei ole haluttu? En kaipaa draamaa elämääni.
Kyllä joku nainen kertoo että "uhriinnut". Mutta olen itse samoilla linjoilla, paskat naiset eivät kiinnosta ja kenenkään ei tarvitse kertoa mitä olen tai en ole. Jos ei mukavaa naista löydy, niin mielummin olen yksin (Eikö tuo ole mitä naiset toitottaa). Miehen pitää sopia naisen muottiin ja naisen ehdoilla?
Mun mielestä tämä on täysin ok. En minäkään halua miestä vaivoikseni, mukavan voisin ottaa. Mieluummin olen yksin. En ala ketään enää passata ja omassa elämässä on ihan tarpeeksi sisältöä.
Sen näen kuitenkin naisena edukseni, että olen lapset saanut, kun niitä halusin. Yksin elävälle miehelle tämä ei ole mahdollista.
Onhan tämä aika hurjaa, miten sekopäisiä mielikuvia ihmisillä on toisistaan ihan vaan sukupuolen perusteella.
Miten saataisiin miehille rangaistavaksi parisuhteista erossa pysyminen?
Enpä ihmettele kun kaverin seuranhakua on seurannut 2v..
20% naisista varattuja ketkä panettaa itseään pitkin kyliä..
30% mt ongelmaisia.
30%. Elämäntilanne ihan sekaisin, lapset yrittää itsaria tai vaihtaa sukupuolta " näitäkin jo ollut 2"..
20% täysin tinderin pilaamia. Roikkuvat joissain äijissä ketä eivät ikinä voi saada.
Luin kaksi viimeisintä sivua tätä ketjua, eikä yksikään viesteistä liittynyt millään tavalla aiheeseen. Miksi tämä ketju on näin suosittu, tämä keskustelun tasohan on aivan paskaa.
Kun joku täällä moittii naisia siitä, että haluavat karhun, niin valitsivatko naiset karhun parisuhteeseen vai tarkoittiko se sitä, että karhun näkeminen yksin maastossa tuntuu vähemmän pelottavalta kuin tuntemattomaan mieheen törmääminen?
Vierailija kirjoitti:
Onhan tämä aika hurjaa, miten sekopäisiä mielikuvia ihmisillä on toisistaan ihan vaan sukupuolen perusteella.
Heti seuraava kommentti vaati rangaistusta miehille siitä että ei ole parisuhteessa...
Vierailija kirjoitti:
Eduskunnassa on kyllä aika monta miestä, paitsi vihreillä 2 miestä 11 naista. Sekä vasemmistolla 2 miestä 9 naista. Tässä on nämä tasa-arvon perässä huutelevat, ja sukupuolikiintiöitä paasaavat.
Totuus on teoissa, ei puheissa.
Jos se vetäytyminen on puoluekohtaista, heh
Mitä ihmettä tässä on erikoista. Nyrkkikyllikki hoitaa tarpeet ja saat ihan itse päättää miten elät. Saa daamit siinä ihmetellä, kuka tekee fasiliteetit, korjaa asian kuin asian, maksaa lainat yms. elämisen. Kristu mitä kermaperseitä maailma on pullollaan, jotka eivät enää kiinnosta ketään.
Vierailija kirjoitti:
Enpä ihmettele kun kaverin seuranhakua on seurannut 2v..
20% naisista varattuja ketkä panettaa itseään pitkin kyliä..
30% mt ongelmaisia.
30%. Elämäntilanne ihan sekaisin, lapset yrittää itsaria tai vaihtaa sukupuolta " näitäkin jo ollut 2"..
20% täysin tinderin pilaamia. Roikkuvat joissain äijissä ketä eivät ikinä voi saada.
Kuinka monilla treffeillä käynyt? Sadalla/sadoilla? Ja pitkään sit tapaillut kutakin, kun tietää noin paljon näiden elämästä.
Miesten kannattaa deittailla vain miehiä.
Tere tulemat vauva.fi keskusteluihin. Normimeno ollu jo pitkään. Siksi tällä käydään
Varmasri. Olenkin totinen torven soittaja enkä ikinä vitsailis palstalla vakavista asioista, kuten miesten poistumisesta yhteiskunnan vahvuudesta.