Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tinder-miehet ja kävelytreffit

Vierailija
20.04.2026 |

Omasta mielestäni pelkkä kävelyllä käynti ei ole mitkään treffit. Kun eilen olin lenkillä yksinäni, näin paljon pariskuntia jotka lenkkeilivät yhdessä. Tinder-miehet ovat niin pöljiä, että kun näkevät sellaisen lenkkeilevän pariskunnan, he luulevat niiden olevan treffeillä. Vaikka oikeasti kyseessä on todennäköisesti pidempään yhdessä ollut pari, ja heidän ensimmäiset treffinsä ovat olleet vaikkapa ravintolaillallinen, joka on johtanut pidempään suhteeseen. Ja nyt he lenkkeilevät yhdessä. Mutta Tinder-miehet eivät sitä älyä, vaan kun näkevät sellaisen pariskunnan, luulevat että ensimmäisiksi treffeiksi riittää pelkkä lenkki. 

Kommentit (189)

Vierailija
61/189 |
21.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs, jos ehdottaisi treffejä hautausmaakävelylle? Olisi ainakin persoonallista. Minä ainakin lähtisin

Vierailija
62/189 |
21.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne ole treffit vaan sellainen tutustuminen, näkeminen ja ne toiset on vasta treffit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/189 |
21.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksillä treffeillä mies nimenomaan harppoi minun edelläni kun oltiin kävelyllä. Voi luoja. Ja olen siis ihan normaalipainoinen ja hyväkuntoinen ihminen, olen kuitenkin vaan 160 cm pitkä joten jos en ota juoksuaskelia, ei kävelytahtini nyt ihan niin nopea ole kuin itseäni huomattavasti pidemmällä miehellä. Meni kyllä maku miehestä kun harppoi edelläni. No mies löysi sitten myöhemmin itsensä kanssa saman tasoisen naisen: neljän lapsen yh-mamman.   

Vierailija
64/189 |
21.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ne ole treffit vaan sellainen tutustuminen, näkeminen ja ne toiset on vasta treffit.

En harrasta kävelyä tuntemattomien miesten kanssa eli siinä ensimmäinen tutustumisinfo minusta. 

Vierailija
65/189 |
21.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en käytä rahaa naiseen tapailun alussa. Siksi kävelytreffit.

Vierailija
66/189 |
21.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen miksi joku pitäisi kävelyä jotenkin negatiivisena asiana.

Treffeillä on tarkoitus tutustua toiseen ihmiseen ja se onnistuu mainiosti kävelyllä.

Miksi se ravintola tai kahvila olisi yhtään tätä parempi?

Eikö se ole kiusallista yrittää tutustua jossain kahvilassa missä toiset kuuntelee vieressä?

Vierailija
67/189 |
21.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on typerä. Kävelytreffit ovat parhaat. Niitä 3 kk. N

Vierailija
68/189 |
21.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opiskelen yliopistossa ja sain uuden kaverin ranskalaisesta vaihto-oppilastytöstä. Vaihtari oli ihan iheissään ja hämmästeli kun kävi treffeillä suomalaisen miehen kanssa ja mies vaan kävelytti häntä eivätkä käyneet edes kahvilla eikä mitään. 

Kävelytreffit on Only in Finland -juttu 

Vierailija
69/189 |
21.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä ne kävelytreffeille pyytäjät on sellaisia nössöjä jotka ei uskalla mennä kahvilaan. 

Vierailija
70/189 |
21.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tälläiset treffit olis kivat.

Vierailija
71/189 |
21.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toinen surkea treffi-idea on kahvit jossain meluisella huolto-asemalla. Vaikka on olemassa kaikkia kivoja kahviloitakin. 

Ihan oikeastiko jotkut menee treffeille huoltsikalle? No eipä ole tämmöistä miestä onneksi tullut vastaan.

Vierailija
72/189 |
21.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävelytreffit on sitä kivat, että silloin ei tarvite laittautua. Jalkaan lenkkarit, ylle ulkoilupuku ja lippis päähän, niin pieni sadekaan ei haittaa. Ei tarvitse meikata eikä edes pestä hiuksia, kun ei ne lippiksen alta näy.

Vierailija
73/189 |
21.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun kannattaa sitten käydä joillakin muilla treffeillä.

Vierailija
74/189 |
21.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiaan lähtee fillaritreffeillekin. Mää voin kyytsätä sua tarakalla.

Vierailija
75/189 |
21.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pussikaljottelukin toimii näin kesäisin jossain puistossa.

Vierailija
76/189 |
21.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs, jos ehdottaisi treffejä hautausmaakävelylle? Olisi ainakin persoonallista. Minä ainakin lähtisin

Tottakai!!!

Kunpa joku oikeasti kysyis, rakastuisin varmaan jo siinä kohtaa.

Vierailija
77/189 |
21.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pussikaljottelukin toimii näin kesäisin jossain puistossa.

Joo! Pitääki kysellä muijia kaljakävelyille. Vois grillata samalla ja käyä yöuinnilla.

Vierailija
78/189 |
21.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sehän on hyvä tosiaan, että meitä ihmisiä on erilaisia.

Voisin toki pyytää treffiseuraa myös kahvilaan tai ravintolaan, mutta jos naisesta ei olisi treffeillä joko pienelle retkelle tai kävelylle, niin se jo kertoo, että jatkoa ei tule ja ollaan liian erilaisia.

Vierailija
79/189 |
21.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lukenut keskustelua, mutta kävelytreffeillä voi sattua ihan mitä vaan ja vielä pahempaa.

Vierailija
80/189 |
21.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen miksi joku pitäisi kävelyä jotenkin negatiivisena asiana.

Treffeillä on tarkoitus tutustua toiseen ihmiseen ja se onnistuu mainiosti kävelyllä.

Miksi se ravintola tai kahvila olisi yhtään tätä parempi?

Eikö se ole kiusallista yrittää tutustua jossain kahvilassa missä toiset kuuntelee vieressä?

Mitä se mies yrittää naisen kuultavaksi tyrkyttää, mikä ei kestä julkista tarkastelua? Miksi kukaan nainen haluaisi olla joku puskissa piiloteltava salarakas ensi metreiltä lähtien? Taitaa olla niin että mies ei itse ole parisuhdemateriaalia

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kolme