Tinder-miehet ja kävelytreffit
Omasta mielestäni pelkkä kävelyllä käynti ei ole mitkään treffit. Kun eilen olin lenkillä yksinäni, näin paljon pariskuntia jotka lenkkeilivät yhdessä. Tinder-miehet ovat niin pöljiä, että kun näkevät sellaisen lenkkeilevän pariskunnan, he luulevat niiden olevan treffeillä. Vaikka oikeasti kyseessä on todennäköisesti pidempään yhdessä ollut pari, ja heidän ensimmäiset treffinsä ovat olleet vaikkapa ravintolaillallinen, joka on johtanut pidempään suhteeseen. Ja nyt he lenkkeilevät yhdessä. Mutta Tinder-miehet eivät sitä älyä, vaan kun näkevät sellaisen pariskunnan, luulevat että ensimmäisiksi treffeiksi riittää pelkkä lenkki.
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Annas kun arvaan sinä olet joko sitä mieltä että treffeillä miehen kuuluu maksaa tai että pyytäjä maksaa ja se on miehen tehtävä pyytää ja järjestää treffit?
Luoja teitä feministimiehiä. Tottakai se on miehen tehtävä järjestää treffit. Tulenko lisäksi vielä hakemaan kotiovelta autolla ja tuon kukkia, vai miten tulisi tarpeeksi prinsessaolo?
Eri
Joo, nämä ovat niitä miehiä jotka pyörtyvät ja vievät huomion kun nainen synnyttää. Narsisteja prinsessoita, jotka eivät ymmärrä miehen ja naisen eroa. Ei jatkoon.
Vierailija kirjoitti:
Käyn joka päivä lenkillä muutenkin. Treffeillä kuuluu tutustua ja jutella, eikä puuskuttaa rinnakkain.
Kävelytreffit on just hyvä, ne puuskuttajat karsiutuu jo eka treffien jälkeen. Terve nainen
Olen tämän jo kokeillut. Ehdotin ja suunnittelin ensitreffit ja oikeastaan seuraavatkin. Sain perässävedettävän nahjuksen. Eka menee oppirahoista, toinen on jo typeryyttä.
Aktiivi on maskuliini rooli. Jos haluat tapailla miestä niin tapaile miestä. Naisen luokse sitten joskus kun olet kasvanut miehuuteen itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyn joka päivä lenkillä muutenkin. Treffeillä kuuluu tutustua ja jutella, eikä puuskuttaa rinnakkain.
Kävelytreffit on just hyvä, ne puuskuttajat karsiutuu jo eka treffien jälkeen. Terve nainen
Ei vaan illallistreffit. Köyhät ilmaisseksinvonkaajat saavat tantrumit ja eliminoivat itse itsensä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun minä näen jonkun pariskunnan vaikka kaupassa ruokaostoksilla, en minä luule että ne ovat siinä treffeillä. Ja sitten ehdota jollekin tinder-miehelle ruokakauppaan menoa ensimmäisiksi treffeiksi. Lenkkeily on arkinen asia siinä missä ruokakaupassa käyntikin. Mutta sitä Tinder-miehet eivät tajua.
Miksi osalle naisista on mahdotonta kehitellä itse treffien ohjelmaa, eikä odottaa ja vaatia, että se on miehen tehtävä. Ja samalla ulista, että kuinka yksikään mies ei olisi heistä oikeasti kiinnostunut, jos naisena joutuisi olemaan se, joka ehdottaa treffejä. Tai höpöttää, jotain miehen sisäisestä metsästäjä vietistä, jossa nais(t)en osa on olla avuton maalitaulu.
Ne naiset on oppineet, että jos miehelle järjestää, niin saa parisuhteessakin olla se järjestäjä ja mies on perävaunu. Nainen haluaa aktiivisen miehen, joka ottaa arjessakin vetovastuun itsenäisesti ja tasaveroisesti. Aktiivisuutta osoitetaan sillä, että pyydetään naista treffeille ja järjestetään se tapahtuma.
Aika paljon mahtuu kävelytreffien ja miehen maksamien ravintolatreffien väliin. Miehet eivät vain tunnu tätä tajuavan. Kitistään kun ei saada naista mutta sitten ei haluta nähdä yhtään vaivaa edes ilmaisen jutun järjestämiseksi. Treffien järjestäminen pitäisi olla täysin ilmaista ja vaivatonta mutta pillua pitäisi silti heti saada.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Annas kun arvaan sinä olet joko sitä mieltä että treffeillä miehen kuuluu maksaa tai että pyytäjä maksaa ja se on miehen tehtävä pyytää ja järjestää treffit?
Luoja teitä feministimiehiä. Tottakai se on miehen tehtävä järjestää treffit. Tulenko lisäksi vielä hakemaan kotiovelta autolla ja tuon kukkia, vai miten tulisi tarpeeksi prinsessaolo?
Eri
Jos tuolla tavalla niin et pääse koskaan. Jää kivat miehet tapaamatta. Turhaan valitat ettei ole hyviä miehiä
Höpsis, jää geenijätteet tapaamatta. Kyllä laatumies tietää roolinsa ja huolehtii velvollisuuksistaan.
Oli ehkä elämäni parhaat treffit (tai ainakin top kolmosessa), kun nykyisen kumppanin kanssa käytiin talvisella kävelyllä Lammassaaressa. Ne oli meidän toiset treffit ja alkuperäinen tarkotus oli vain haahuilla pitkospuita pitkin edestakaisin, mutta käveltiinkin ympäriinsä joku nelisen tuntia, kun juttua riitti.
Eli itse ainakin voisin suositella kävelytreffejä, mutta ymmärrän toki, että ei ole kaikkien mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eri
Itseasiassa odotan että nainen maksaa oman osuutensa ja hoitaa itsenä paikalle. En odota että minun osuutta maksetaan kun maksan sen itse enkä odota että minua edes haetaan paikalle kun pääsen sinne itsekin
Jos ninä hoidan asioita niin hoidan itseni ihan muualle kuin miehen munaan. Sori siitä.
T nainen
Tinder-mies on keksinyt hienon idean treffeille: kävelyttää daamia ulkona pakkasella :D ja sitten ihmettelee kun nainen ei innostu hänestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan illallistreffit. Köyhät ilmaisseksinvonkaajat saavat tantrumit ja eliminoivat itse itsensä.
Jos haluaa ilmaisen seksin sijasta maksullista, niin sitä saa varmemmin ihan muualta kuin illallisravintoloista...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun minä näen jonkun pariskunnan vaikka kaupassa ruokaostoksilla, en minä luule että ne ovat siinä treffeillä. Ja sitten ehdota jollekin tinder-miehelle ruokakauppaan menoa ensimmäisiksi treffeiksi. Lenkkeily on arkinen asia siinä missä ruokakaupassa käyntikin. Mutta sitä Tinder-miehet eivät tajua.
Miksi osalle naisista on mahdotonta kehitellä itse treffien ohjelmaa, eikä odottaa ja vaatia, että se on miehen tehtävä. Ja samalla ulista, että kuinka yksikään mies ei olisi heistä oikeasti kiinnostunut, jos naisena joutuisi olemaan se, joka ehdottaa treffejä. Tai höpöttää, jotain miehen sisäisestä metsästäjä vietistä, jossa nais(t)en osa on olla avuton maalitaulu.
Jos ukkeli heittäytyy jo ekoilla treffeillä heittäytyy perässävedettäväksi, ei se myöhemmin tule siitä skarppaamaan.
Perässä vedettävä ukkeli? = Joudut kysymään ukkelilta, että lähtisikö hänn kanssasi treffeille....Kuinka moni mies olisi loppuikänsä ilman ensimmäistäkään mahdollisuutta päästä tai edes kuulla haluaisiko joku hänen kanssaan treffeille, ellei hän itse rohkaisisi mieltään ja kysyisi.
Tietenkään kenenkään ole pakko sen paremmin pyytää kuin lähteäkään treffeille mutta tuntuu tylsältä kun jotkut eivät toki kaikki mutta jotkut odottavat tasa-arvoa mutta moni mieluusti poimii siitä parhaat palat ja kieltäytyy ikävämmistä, jok aonnistuu toki miehiltä siinä kuin naisiltakin.
Sinkkuäidit kuuluukin viedä kävelytreffeille, lapsettomat taas ravintolaan.
Ja sitten on kotitreffit. Mies kutsuu kotiinsa ja odottaa saavansa.
Vierailija kirjoitti:
Aika paljon mahtuu kävelytreffien ja miehen maksamien ravintolatreffien väliin. Miehet eivät vain tunnu tätä tajuavan. Kitistään kun ei saada naista mutta sitten ei haluta nähdä yhtään vaivaa edes ilmaisen jutun järjestämiseksi. Treffien järjestäminen pitäisi olla täysin ilmaista ja vaivatonta mutta pillua pitäisi silti heti saada.
Sinä et nyt oikein ymmärrä mikä on treffien funktio miehen kannalta. Mies haluaa treffeillä ensinnäkin selvittää onko nainen kinnostunut hänestä, ja toisekseen onko nainen siinä määrin järjissään, että kanssaan uskaltaa mennä pidemmälle. Jos nainen on kiinnostunut hän ei vaadi mitään kovin ihmeellistä viihdykettä vaan haluaa olla miehen seurassa muutenkin. Tervejärkisyyttä pystyy niin ikään tunnustelemaan keskustelemalla ja hengaamalla. Jos nainen pääsee tästä seulasta läpi häntä voi sitten ulkoiluttaa pitemmän kaavan mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et vissiin kovin usein joudu puolta metriä pitkän tilannetajuttoman miehen perässä pysymään.
Vierailija kirjoitti:
Jomma menee just päinvastoin, eli ravintolaillalliselle viedään niitä naisia joiden kanssa suhde on jo muodostunut.
Sitä suhdetta ei synny, jos mies yrittää päästä mininipanostuksella.
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten on kotitreffit. Mies kutsuu kotiinsa ja odottaa saavansa.
Kotiin kannattaa kutsua vasta siinä vaiheessa kun on melko vahva käsitys siitä että saa.
Vastaavasti kotitreffeille kannattaa lähteä vasta siinä kohtaa kun on jo päättänyt oletusarvoisesti antaa, tai vaihtoehtoisesti jos on jo selvää että tästä tulee lähinnä ystävyyssuhde.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et vissiin kovin usein joudu puolta metriä pitkän tilannetajuttoman miehen perässä pysymään.
No on pakko myöntää, että puolen metrin mittaista miestä en ole vielä treffeillä (enkä muutenkaan) nähnyt...
Olen tämän jo kokeillut. Ehdotin ja suunnittelin ensitreffit ja oikeastaan seuraavatkin. Sain perässävedettävän nahjuksen. Eka menee oppirahoista, toinen on jo typeryyttä.