Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tinder-miehet ja kävelytreffit

Vierailija
20.04.2026 |

Omasta mielestäni pelkkä kävelyllä käynti ei ole mitkään treffit. Kun eilen olin lenkillä yksinäni, näin paljon pariskuntia jotka lenkkeilivät yhdessä. Tinder-miehet ovat niin pöljiä, että kun näkevät sellaisen lenkkeilevän pariskunnan, he luulevat niiden olevan treffeillä. Vaikka oikeasti kyseessä on todennäköisesti pidempään yhdessä ollut pari, ja heidän ensimmäiset treffinsä ovat olleet vaikkapa ravintolaillallinen, joka on johtanut pidempään suhteeseen. Ja nyt he lenkkeilevät yhdessä. Mutta Tinder-miehet eivät sitä älyä, vaan kun näkevät sellaisen pariskunnan, luulevat että ensimmäisiksi treffeiksi riittää pelkkä lenkki. 

Kommentit (189)

Vierailija
101/189 |
21.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Annas kun arvaan sinä olet joko sitä mieltä että treffeillä miehen kuuluu maksaa tai että pyytäjä maksaa ja se on miehen tehtävä pyytää ja järjestää treffit?

Luoja teitä feministimiehiä. Tottakai se on miehen tehtävä järjestää treffit. Tulenko lisäksi vielä hakemaan kotiovelta autolla ja tuon kukkia, vai miten tulisi tarpeeksi prinsessaolo? 

Eri

Tämmöiset emakot menee Ö-mappiin heti

Vierailija
102/189 |
21.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs, jos ehdottaisi treffejä hautausmaakävelylle? Olisi ainakin persoonallista. Minä ainakin lähtisin

Tottakai!!!

Kunpa joku oikeasti kysyis, rakastuisin varmaan jo siinä kohtaa.

Tämä on varmaan että suurempi osa pitäisi tätä creepynä. Mies pyytää naista ekoille treffeille hautausmaalle

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/189 |
21.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toinen surkea treffi-idea on kahvit jossain meluisella huolto-asemalla. Vaikka on olemassa kaikkia kivoja kahviloitakin. 

Harva kahvila tai ravintola on niin rauhallinen että siellä voi rauhassa jutella kumppanin kanssa. Tätä en ymmärrä miksi se treffipaikka pitää olla sellainen ahdistava kuten kahvila tai ravintola jossa juttelu avoimesti on todella usein haastavaa. Itse kun treffeille naisen kanssa lähtiessä pidän tärkeimpänä että siellä tultais hyvin juttuun ja vois jutella eri aiheista. Kiva mennä ravintolaan treffeille ajatellen että jos sen jälkeen sitten jonnekin juttelemaan ja tutustumaan siihen kumppaniin

Vierailija
104/189 |
21.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toinen surkea treffi-idea on kahvit jossain meluisella huolto-asemalla. Vaikka on olemassa kaikkia kivoja kahviloitakin. 

Harva kahvila tai ravintola on niin rauhallinen että siellä voi rauhassa jutella kumppanin kanssa. Tätä en ymmärrä miksi se treffipaikka pitää olla sellainen ahdistava kuten kahvila tai ravintola jossa juttelu avoimesti on todella usein haastavaa. Itse kun treffeille naisen kanssa lähtiessä pidän tärkeimpänä että siellä tultais hyvin juttuun ja vois jutella eri aiheista. Kiva mennä ravintolaan treffeille ajatellen että jos sen jälkeen sitten jonnekin juttelemaan ja tutustumaan siihen kumppaniin

Ei kyllä heti tule mieleen yhtäkään ruokaravintolaa, jossa melu pauhaisi niin täysillä, ettei saisi juteltua.

Vierailija
105/189 |
21.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sehän on hyvä tosiaan, että meitä ihmisiä on erilaisia.

Voisin toki pyytää treffiseuraa myös kahvilaan tai ravintolaan, mutta jos naisesta ei olisi treffeillä joko pienelle retkelle tai kävelylle, niin se jo kertoo, että jatkoa ei tule ja ollaan liian erilaisia.

Hyvä että tajusit. Voisitte miehet levittää tätä sanomaa, että naisia ei kiinnosta olla puskissa rämpivä koira, joten menkää kenneliin jos kaipaatte lenkkiseuraa. Laitatko tämän vaikka ylilaudalle tai johonkin, missä se tavoittaa miehet?

Kyllä minulle on nainen ehdottanut treffejä luontopolulle, vastasin ettei mua tarvitse pusikkoon viedä treffeille, mutta sellainen rauhallinen paikka kiva. Kahviteltiin naisen luona ja oli oikein kivaa, tavattiin monesti uudestaankin. Oli ihan sellainen kouluttautuneempi nainen 

Vierailija
106/189 |
21.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kyllä heti tule mieleen yhtäkään ruokaravintolaa, jossa melu pauhaisi niin täysillä, ettei saisi juteltua.

Kyllä se ympäristökin vaikuttaa. En mä ainakaan viitsi kovin henkilökohtaisia tai syvällisiä keskusteluja käydä jos viereisissä pöydissä istuu porukkaa. Jää sellaiset isot kysymykset täysin välistä. Helposti ovat aika hiljaiset treffit "kaunis ilma tänään, mitä meinaat huomenna tehdä" tasoa. Sitten nainen sen perusteella ajattelee että no ei oikein tultu juttuun kyllä.

Vierailija
107/189 |
21.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sehän on hyvä tosiaan, että meitä ihmisiä on erilaisia.

Voisin toki pyytää treffiseuraa myös kahvilaan tai ravintolaan, mutta jos naisesta ei olisi treffeillä joko pienelle retkelle tai kävelylle, niin se jo kertoo, että jatkoa ei tule ja ollaan liian erilaisia.

Hyvä että tajusit. Voisitte miehet levittää tätä sanomaa, että naisia ei kiinnosta olla puskissa rämpivä koira, joten menkää kenneliin jos kaipaatte lenkkiseuraa. Laitatko tämän vaikka ylilaudalle tai johonkin, missä se tavoittaa miehet?

Näin liukunnallisena naisena ehdotan aina epätoivotuille kyselijöille lenkkitreffejä.

Joku pieni kisa kumpi jaksaa pidempään tai "lähdetäänkö painoliivien kanssa lenkille? Mulla on vaan 10 kiloa, entä sulla?"

No minä lähtisin painoliivilenkille sun kanssa. Kun tapaisikin tuollaisen naisen! Ja kisa olis mukava. Tai voitaisiin mennä metsäpoluille kantamaan isoja kiviä, rinteitä ylös.

Vierailija
108/189 |
21.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah hah, kävelytreffit, kunnon suomijunttien juttu. 

Vierailija
109/189 |
21.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hah hah, kävelytreffit, kunnon suomijunttien juttu. 

Ootko ite ulkomailta kotoisin?

Vierailija
110/189 |
21.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävelytreffit on just hyvä kun ei voi koskaan tietää mitä sieltä tulee livenä vastaan. Siitä on helppo tehdä vaan pieni kierros korttelin ympäri jos heti näkee että tästä ei tule mitään. Jos on kemiaa ja sellainen tyyppi että haluta nähdä uudestaan niin sitten illalliselle jne.

Vierailija
111/189 |
21.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävely/lenkkeilytreffien ehdottaminen karsii sohvaperunat pois. Jos ei ole mitään kiinnostusta ulkoilla niin on ihan väärä ihminen ja sehän on vaan hyvä asia että se käy ilmi heti alkuun.

Vierailija
112/189 |
21.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder-treffit ovat vähän eri asia kuin treffit ihmisen kanssa, jonka on jo tavannut livenä. Kuvien ja tekstin kautta ei välity ihmisen tapa puhua ja liikkua, eleet ja maneerit, haju yms. asiat, jotka vaikuttavat siihen, pitääkö henkilöä seksi- tai parisuhdemielessä kiinnostavana. Tästä johtuen ensimmäiset treffit on parasta järjestää matalan kynnyksen paikkaan, johon on helppo tulla, ja josta on helppo lähteä milloin tahansa, jos ja kun livenä ei natsaakaan, vaikka siis puistoon kävelemään.

Ehkä ihmiset tarkoittavat kävelytreffeillä eri asioita? Minulle sana tarkoittaa sitä, että tavataan ulkona, kuitenkin kaupunki/keskusta-alueella, ja mennään leppoisasti kävelemään ympäriinsä vaikka juuri puistoon tai johonkin muuhun viihtyisään ympäristöön. Tarkoitus ei siis ole urheilla, vaan viettää aikaa ulkona, jutella ja tutustua toiseen. Kuten joku jo mainitsikin, kahvilassa ei välttämättä halua puhua kovin henk.koht asioista, mutta ulkona tätä ongelmaa ei ole. Kävellessä olo on muutenkin rennompi kuin kahvilan kovilla tuoleilla.

Vierailija
113/189 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki on aina suhteellista. Tuttu meni ensitreffeillä hiihtämään ja lähtivät siitä yhdessä julkiseen saunaan. Totesi, että ihan parhaat treffit ikinä koska kumpikin oli urheilullinen yksilö. 

Itse olen ollut niin syömässä, baarissa, taidemuseossa, leffassa, kahvilassa, kävelyllä kaupunkioloissa, kansallispuistossa ulkoilemassa kuin jomman kumman kotona ensitreffeillä. Yhdessä treffeistä on sovittu ja ei ole ollut koskaan kenellekään mikään ongelma.  

Vierailija
114/189 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun minä näen jonkun pariskunnan vaikka kaupassa ruokaostoksilla, en minä luule että ne ovat siinä treffeillä. Ja sitten ehdota jollekin tinder-miehelle ruokakauppaan menoa ensimmäisiksi treffeiksi. Lenkkeily on arkinen asia siinä missä ruokakaupassa käyntikin. Mutta sitä Tinder-miehet eivät tajua. 

Taidat olka liikuntaa vihaava laiska sohvaperuna. Ei jatkoon.

Vierailija
115/189 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävelyllä ei pysty edes katselemaan toisen ilmeitä ja eleitä. Aivan vi tun paska idea. En lähtis, ehdottaja on joku liikuntahullu mäntti, jolla ei ole rahaa eikä sosiaalisia taitoja sen vertaa, että uskaltaisi kaffelle.

Hei haloo, jos puhutaan kävely treffeistä, sillä ei tarkoiteta hikilenkkiä, jossa juostaan puuskuttaen ehtimättä edes katsoa toista. Ei, se on rauhallista KÄVELYÄ jossain kivassa paikassa, voidaan pysähdellä ja vaikka istahtaa välillä johonkin puiston penkille. Siinä ehtii kyllä hyvin nähdä toisem naaman, jutella rauhassa ja tutustua. Kävely treffit on erittäin hyvä vaihtoehto silloin kun tavataan oikeasti ekan kerran jonkun nettitutun kanssa. Syömään ravintolaan voidaan mennään siinä vaiheessa, kun tiedetään jo, että viihdytään yhdessä, eikä ole kiusallista katsella toista pöydän yli tuntikaupalla 

Vierailija
116/189 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävelyllä ei pysty edes katselemaan toisen ilmeitä ja eleitä. Aivan vi tun paska idea. En lähtis, ehdottaja on joku liikuntahullu mäntti, jolla ei ole rahaa eikä sosiaalisia taitoja sen vertaa, että uskaltaisi kaffelle.

Voi lähteä kävelytreffeille joen vartta pitkin. Matkan varrelta löytyy useita pöytiä, joihin voi istua. Ottaa vain reppuun kahvia termospulloon mukaan.

Vierailija
117/189 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun minä näen jonkun pariskunnan vaikka kaupassa ruokaostoksilla, en minä luule että ne ovat siinä treffeillä. Ja sitten ehdota jollekin tinder-miehelle ruokakauppaan menoa ensimmäisiksi treffeiksi. Lenkkeily on arkinen asia siinä missä ruokakaupassa käyntikin. Mutta sitä Tinder-miehet eivät tajua. 

Taidat olka liikuntaa vihaava laiska sohvaperuna. Ei jatkoon.

Et säkään pääse jatkoon, et edes alkuun. 

Noin, nyt ollaan tasoissa.

Vierailija
118/189 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi lähteä kävelytreffeille joen vartta pitkin. Matkan varrelta löytyy useita pöytiä, joihin voi istua. Ottaa vain reppuun kahvia termospulloon mukaan.

Niin, ehkä juuri siellä sun kotikylässä. Aika harvat meistä asuu joen varrella, jossa vielä on pöytiäkin ripoteltu valmiiksi treffejä varten.

Vierailija
119/189 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mies on näin estynyt ja sosiaalisesti häiriintynyt niin jo siitä syystä kannattaa ehdottaa kahvilaa ensimmäiseksi, että karsiutuu persoonallisuushäiriöiset pois. Siihen on syynsä, miksi jotkut eivät pysty näyttäytymään ihmisten ilmoilla vaan heidän pitää juoksennella kuin metsän eläimet liikkuvassa ilmassa.

Plus mitä haluat ihmisestä ensitreffeillä kaivella tai tämän niskaan kaataa, mikä ei kestä kolmansien osapuolien kuuntelua? Jotain seksuaalista ahdistelua tai traumoja vai? Kumpikaan näistä ei kuulu ensitreffeille muutenkaan, vaan toinen on rikos ja toinen on muuten vaan epämiellyttävää ja inhottavaa käytöstä. Sinun tehtäväsi miehenä treffeillä on saada nainen tuntemaan olonsa sen verran mukavaksi, viihtyväksi ja ruokituksi, että tämä haluaa tavata sinut toistekin, koska lähelläsi on niin hyvä olla. Sen sijaan vellot jossain omissa mielenterveysongelmissasi ja teet normaaleista elämän toiminnoista kuten kahvilassa käymisestä jonkun maailmanlopun näytelmän. Mitä ihmettä edes voisit tehdä parisuhteessa, jos tavallinen elämä ahdistaa sinua? Panna naista jossain pimeässä luolassa salaa kaikilta katseilta vai? Joo ei jatkoon, kreeppi.

Vierailija
120/189 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen kävelee elämässään. Siinä mielessä on luontevaa järjestää kävelytreffit, koska joka tapauksessa pitää kävellä jossakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kolme