Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

piiskaus.

Vierailija
09.02.2024 |

onko muita naisia ketkä haaveilee että sais nahkavyöllä piiskaa?

Kommentit (256)

Vierailija
1/256 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On paljonkin

Vierailija
2/256 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko ap ollut tuhma?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/256 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies seisoo takani ja läpsii vyöllä pakaroille.

Minä, siis nainen, olen alasti tai lyhyessä teepaidassa ja nojaan seinään seisaaltani.

Välillä hän lopettaa ja hivelee pakottavia pakaroitani käsillään ja jatkaa sitten taas. Joskus olen myös ihan perinteisesti polvella...

Vierailija
4/256 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ratsupiiskalla häpyhuulille.

Vierailija
5/256 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

onko ap ollut tuhma?

no en erityisemmin haluisin vaa vähä piiskaa vyöllä.

Vierailija
6/256 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja minkälainen vyö hyvä? 

Vierailija
7/256 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä esim. ja saankin välillä ihan pyytämättäkin.

Vierailija
8/256 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku lapsuuden traumako aloittajalla on?

Miten se kääntyykin näin, että lapsena remmin saaminen on kamalinta mitä voi olla, mutta aikuisena sitä pitää oikein pyytämällä pyytää?

Vierailija
9/256 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mitään traumoja kysyin vaa onko muitakin ketkä haluaa mieheltä nahkavyöllä piiskaa .ölä yritä vääntää väkisi mikskään paskaks.

Vierailija
10/256 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ei mitään traumoja kysyin vaa onko muitakin ketkä haluaa mieheltä nahkavyöllä piiskaa .ölä yritä vääntää väkisi mikskään paskaks.

No saitko itse lapsena remmiä vai mistä ylipäätään tällainen kiinnostut on voinut syntyä?

Vierailija
11/256 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No saitko itse lapsena remmiä vai mistä ylipäätään tällainen kiinnostut on voinut syntyä?

voit painua miehenä helvettiin jankkaamasta täältä.

Vierailija
12/256 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole aloittaja mutta vastaan omasta puolestani. En saanut eikä minua ole ikinä lyöty. Tietyntyyppisestä kivusta tulee silti mielihyvää. On myös olemassa raja jonka jälkeen ei enää tunnu hyvältä. Ja todellakaan kaikesta kivusta ei sitä tule. 

Vierailija
13/256 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

antaispa joku vyöstä. mut miehet ei ole kiinostuneita siitä touhusta.

Vierailija
14/256 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syntiset! Seksi on lasten tekemistä varten! Pyytäkää Jumalalta anteeksi tekojanne ja tehkää parannus!

Vierailija
15/256 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

nahkavyö viuhumaan.

Vierailija
16/256 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ap yksi joka myös haaveilee. Mutta mun mies on kaikin puolin kiva, ahkera, huolehtivainen yms.,  mutta seksin suhteen vanilja. Kaikkea ei näköjään voi saada samassa paketissa. ..

Vierailija
17/256 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä ap yksi joka myös haaveilee. Mutta mun mies on kaikin puolin kiva, ahkera, huolehtivainen yms.,  mutta seksin suhteen vanilja. Kaikkea ei näköjään voi saada samassa paketissa. ..

täs ap.mun mieheen olen muuten tyytyväinen mut tollasii uusii juttui ei voi kokeilla.laitto äsken vyön farkkuihin ja lähti abc.

Vierailija
18/256 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syntiset! Seksi on lasten tekemistä varten! Pyytäkää Jumalalta anteeksi tekojanne ja tehkää parannus!

Ja silti tulit varta vasten lukemaan ketjua kinkyseksistä. Pyydäpä anteeksi ihan keskenäsi

Vierailija
19/256 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ratsupiiskalla häpyhuulille.

Tämä parasta, tietysti ei liian kovaa ja muukin piiska käy!

Vierailija
20/256 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piiskaa haluavien naisten tulisi olla ylpeitä itsestään ja tästä halustaan. Olen sadistimies, ja tunnen himon lisäksi suurta rakkautta vaimoani piiskatessa.

Te joilla on vaniljamies, oletteko kertoneet suoraan miehellenne, että jos hän roolileikkinä piiskaisi teitä edes vähän, haluaisitte sen jälkeen palvella häntä ja tyydyttää kaikki hänen tarpeensa? Luulisi, että jos vaan vähänkin on testosteronia miehellä, kyseinen ehdotus herättäisi mielenkiinnon välittömästi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kuusi