Tinder-miehet ja kävelytreffit
Omasta mielestäni pelkkä kävelyllä käynti ei ole mitkään treffit. Kun eilen olin lenkillä yksinäni, näin paljon pariskuntia jotka lenkkeilivät yhdessä. Tinder-miehet ovat niin pöljiä, että kun näkevät sellaisen lenkkeilevän pariskunnan, he luulevat niiden olevan treffeillä. Vaikka oikeasti kyseessä on todennäköisesti pidempään yhdessä ollut pari, ja heidän ensimmäiset treffinsä ovat olleet vaikkapa ravintolaillallinen, joka on johtanut pidempään suhteeseen. Ja nyt he lenkkeilevät yhdessä. Mutta Tinder-miehet eivät sitä älyä, vaan kun näkevät sellaisen pariskunnan, luulevat että ensimmäisiksi treffeiksi riittää pelkkä lenkki.
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun minä näen jonkun pariskunnan vaikka kaupassa ruokaostoksilla, en minä luule että ne ovat siinä treffeillä. Ja sitten ehdota jollekin tinder-miehelle ruokakauppaan menoa ensimmäisiksi treffeiksi. Lenkkeily on arkinen asia siinä missä ruokakaupassa käyntikin. Mutta sitä Tinder-miehet eivät tajua.
Miksi osalle naisista on mahdotonta kehitellä itse treffien ohjelmaa, eikä odottaa ja vaatia, että se on miehen tehtävä. Ja samalla ulista, että kuinka yksikään mies ei olisi heistä oikeasti kiinnostunut, jos naisena joutuisi olemaan se, joka ehdottaa treffejä. Tai höpöttää, jotain miehen sisäisestä metsästäjä vietistä, jossa nais(t)en osa on olla avuton maalitaulu.
Ne naiset on oppineet, että jos miehelle järjestää, niin saa parisuhteessakin olla se järjestäjä ja mies on perävaunu. Nainen haluaa aktiivisen miehen, joka ottaa arjessakin vetovastuun itsenäisesti ja tasaveroisesti. Aktiivisuutta osoitetaan sillä, että pyydetään naista treffeille ja järjestetään se tapahtuma.
Meinaatko, että miehet eivät arvostaisi aktiivisia naisia? - Ja iaka paljon tulee paineita ekoilla treffeille, jos silloinjo pitää tietää haluaako tosien kanssa pysyvämpään parisuhteeseen...... Totta kai on reilua, että jos nainen pyytää miestä kanssaan treffeille, niin miehen rooli tai tehtävä on sitten toteuttaa tosiet treffit-. (Aika moni mies on tosin pettynyt kun naista ei nappaakaan lähteä toisille treffeille, ei ainakaan, joa naisen pitäsi itse esittää miehelle pyyntö)
Jos ahdistaa noin paljon, niin ei mene treffeille. Jos on noin vaikeaa.
Mulle on miehet tinderissä ehdottaneet kävelytreffejä talvellakin kunnon pakkasella. Silloin olen poistanut matcheista. Ehkä kesällä vielä joku merenrantakävely menee.
Se on kun miehellä ei ole euroakaan rahaa tilillä, ulosotto päällä ja pussit täynnä. Niin mies ehdottaa että mennään kävelemään.
Kävelytreffit on sarjadeittailijoiden juttu.
Vierailija kirjoitti:
Minä en ole mikään koira joka pitäisi viedä lenkille.
voisin lähtee ja koirankin saa ottaa mukaan
Ketju kertoo uskomattoman paljon tinder-naisista.
Kelatkaa millainen I H M I S J Ä T E sun täytyy olla jos et saa suhdetta kuin tinderistä.