Tinder-miehet ja kävelytreffit
Omasta mielestäni pelkkä kävelyllä käynti ei ole mitkään treffit. Kun eilen olin lenkillä yksinäni, näin paljon pariskuntia jotka lenkkeilivät yhdessä. Tinder-miehet ovat niin pöljiä, että kun näkevät sellaisen lenkkeilevän pariskunnan, he luulevat niiden olevan treffeillä. Vaikka oikeasti kyseessä on todennäköisesti pidempään yhdessä ollut pari, ja heidän ensimmäiset treffinsä ovat olleet vaikkapa ravintolaillallinen, joka on johtanut pidempään suhteeseen. Ja nyt he lenkkeilevät yhdessä. Mutta Tinder-miehet eivät sitä älyä, vaan kun näkevät sellaisen pariskunnan, luulevat että ensimmäisiksi treffeiksi riittää pelkkä lenkki.
Kommentit (374)
Jos ahdistaa noin paljon, niin ei mene treffeille. Jos on noin vaikeaa.
Mulle on miehet tinderissä ehdottaneet kävelytreffejä talvellakin kunnon pakkasella. Silloin olen poistanut matcheista. Ehkä kesällä vielä joku merenrantakävely menee.
Se on kun miehellä ei ole euroakaan rahaa tilillä, ulosotto päällä ja pussit täynnä. Niin mies ehdottaa että mennään kävelemään.
Kävelytreffit on sarjadeittailijoiden juttu.
Vierailija kirjoitti:
Minä en ole mikään koira joka pitäisi viedä lenkille.
voisin lähtee ja koirankin saa ottaa mukaan
Opiskelen yliopistossa ja sain uuden kaverin ranskalaisesta vaihto-oppilastytöstä. Vaihtari oli ihan iheissään ja hämmästeli kun kävi treffeillä suomalaisen miehen kanssa ja mies vaan kävelytti häntä eivätkä käyneet edes kahvilla eikä mitään.
Ne lenkkitreffeille pyytäjät ajattelevat että sillä tavalla karsitaan kaikki epäurheilulliset ja läskit naiset pois. Mutta siinä karsiutuu moni muukin nainen. Itse en ainakaan innostu mistään lenkkeilytreffeistä vaikka lenkkeilenkin useita kertoja viikossa. Pitäisi miehen sen verran panostaa treffeihin että edes kahvit tarjoaa kahvilassa.
Kävelytreffit ovat minusta oikein hyvä. Siinä näkee treffikumppanin fyysisen kunnon. Jos hän hengästyy, eikä juttu luista, on merkki siitä, että kunto on huono.
Vierailija kirjoitti:
Ne lenkkitreffeille pyytäjät ajattelevat että sillä tavalla karsitaan kaikki epäurheilulliset ja läskit naiset pois. Mutta siinä karsiutuu moni muukin nainen. Itse en ainakaan innostu mistään lenkkeilytreffeistä vaikka lenkkeilenkin useita kertoja viikossa. Pitäisi miehen sen verran panostaa treffeihin että edes kahvit tarjoaa kahvilassa.
...tai karsitaan läskit miehet. Naisten etenkin kannattaa ehdottaa kävelytreffejä aina. Lihavasta miehestä ei juuri ole iloa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun minä näen jonkun pariskunnan vaikka kaupassa ruokaostoksilla, en minä luule että ne ovat siinä treffeillä. Ja sitten ehdota jollekin tinder-miehelle ruokakauppaan menoa ensimmäisiksi treffeiksi. Lenkkeily on arkinen asia siinä missä ruokakaupassa käyntikin. Mutta sitä Tinder-miehet eivät tajua.
Miksi osalle naisista on mahdotonta kehitellä itse treffien ohjelmaa, eikä odottaa ja vaatia, että se on miehen tehtävä. Ja samalla ulista, että kuinka yksikään mies ei olisi heistä oikeasti kiinnostunut, jos naisena joutuisi olemaan se, joka ehdottaa treffejä. Tai höpöttää, jotain miehen sisäisestä metsästäjä vietistä, jossa nais(t)en osa on olla avuton maalitaulu.
Jos ukkeli heittäytyy jo ekoilla treffeillä heittäytyy perässävedettäväksi, ei se myöhemmin tule siitä skarppaamaan.
Koskee samalla tavalla naisia.
Vierailija kirjoitti:
Opiskelen yliopistossa ja sain uuden kaverin ranskalaisesta vaihto-oppilastytöstä. Vaihtari oli ihan iheissään ja hämmästeli kun kävi treffeillä suomalaisen miehen kanssa ja mies vaan kävelytti häntä eivätkä käyneet edes kahvilla eikä mitään.
Kyllä se kävelylenkki pitää suunnitella niin, että se päättyy rantakahvilaan. Oli se kävelyttäjä sitten mies tai nainen.
Vierailija kirjoitti:
Kävelytreffit ovat minusta oikein hyvä. Siinä näkee treffikumppanin fyysisen kunnon. Jos hän hengästyy, eikä juttu luista, on merkki siitä, että kunto on huono.
Jos treffiseuralainen on huonommassa kunnossa kuin itse on, mun mielestä on epäkohteliasta kävellä niin nopeasti että treffiseuralainen hengästyy. Ei niitten treffien pitäisi olla mikään juoksukisa.
Vierailija kirjoitti:
Se on kun miehellä ei ole euroakaan rahaa tilillä, ulosotto päällä ja pussit täynnä. Niin mies ehdottaa että mennään kävelemään.
Sitten paljastui että on myös koditon mutta onneksi naisella on asunto, mieshän voi tulla sinne
Vierailija kirjoitti:
Jos ahdistaa noin paljon, niin ei mene treffeille. Jos on noin vaikeaa.
Ei kävelytreffailijoidrn kanssa mennäkään. Siksi he täällä itkevät ja alapeukuttavat
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyn joka päivä lenkillä muutenkin. Treffeillä kuuluu tutustua ja jutella, eikä puuskuttaa rinnakkain.
Kävelytreffit on just hyvä, ne puuskuttajat karsiutuu jo eka treffien jälkeen. Terve nainen
Ei vaan illallistreffit. Köyhät ilmaisseksinvonkaajat saavat tantrumit ja eliminoivat itse itsensä.
Jos haluaa ilmaisen seksin sijasta maksullista, niin sitä saa varmemmin ihan muualta kuin illallisravintoloista...
Niinpä. Ravintolaan viedään vaan jos nauttii naisen seurasta ja on varakas. Mutta miksi nainen haluaisikaan muunlaista miestä? Ilman on ihan hyvä ja nämä kadulla ravaajat voivat ravata siellä toistensa kanssa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika paljon mahtuu kävelytreffien ja miehen maksamien ravintolatreffien väliin. Miehet eivät vain tunnu tätä tajuavan. Kitistään kun ei saada naista mutta sitten ei haluta nähdä yhtään vaivaa edes ilmaisen jutun järjestämiseksi. Treffien järjestäminen pitäisi olla täysin ilmaista ja vaivatonta mutta pillua pitäisi silti heti saada.
Sinä et nyt oikein ymmärrä mikä on treffien funktio miehen kannalta. Mies haluaa treffeillä ensinnäkin selvittää onko nainen kinnostunut hänestä, ja toisekseen onko nainen siinä määrin järjissään, että kanssaan uskaltaa mennä pidemmälle. Jos nainen on kiinnostunut hän ei vaadi mitään kovin ihmeellistä viihdykettä vaan haluaa olla miehen seurassa muutenkin. Tervejärkisyyttä pystyy niin ikään tunnustelemaan keskustelemalla ja hengaamalla. Jos nainen pääsee tästä seulasta läpi häntä voi sitten ulkoiluttaa pitemmän kaavan mukaan.
Katsopa joskus huviksesi joku luontodokumentti ja päättele, kuinka moni naaras on "kiinnostunut koiraan seurasta". Ei kovin moni. Ainoastaan jos koiras hallitsee hedelmällistä reviiriä, naaras saattaa viihtyä tämän lähettyvillä. Nykyajan vastine tälle on varallisuus eli resurssit huolehtia naisen tarpeista. Ne koiraat joilla ei ole omaa reviiroä (=varallisuutta) elävät poikamieslaumoissa keskenään.
Suomalaisena sinulla on ehkä sauma houkutella elintason ja sosiaaliturvan avulla joku kehitysmaalainen, mutta ei naista joka on jo tällä reviirillä.
Tsemppiä diilaamiseen
Itsekin nuorempana suostuin jonkun pojan kanssa joskus kävelytreffeille. Nyt aikuisena en kyllä sellaisille treffeillä lähtisi ainakaan ensimmäisiksi treffeiksi joissa käydään pelkällä kävelyllä.
Jokaisella saa olla rima ihan niin korkella kuin haluaa
Mitäs, jos ehdottaisi treffejä hautausmaakävelylle? Olisi ainakin persoonallista. Minä ainakin lähtisin
Meinaatko, että miehet eivät arvostaisi aktiivisia naisia? - Ja iaka paljon tulee paineita ekoilla treffeille, jos silloinjo pitää tietää haluaako tosien kanssa pysyvämpään parisuhteeseen...... Totta kai on reilua, että jos nainen pyytää miestä kanssaan treffeille, niin miehen rooli tai tehtävä on sitten toteuttaa tosiet treffit-. (Aika moni mies on tosin pettynyt kun naista ei nappaakaan lähteä toisille treffeille, ei ainakaan, joa naisen pitäsi itse esittää miehelle pyyntö)