Tinder-miehet ja kävelytreffit
Omasta mielestäni pelkkä kävelyllä käynti ei ole mitkään treffit. Kun eilen olin lenkillä yksinäni, näin paljon pariskuntia jotka lenkkeilivät yhdessä. Tinder-miehet ovat niin pöljiä, että kun näkevät sellaisen lenkkeilevän pariskunnan, he luulevat niiden olevan treffeillä. Vaikka oikeasti kyseessä on todennäköisesti pidempään yhdessä ollut pari, ja heidän ensimmäiset treffinsä ovat olleet vaikkapa ravintolaillallinen, joka on johtanut pidempään suhteeseen. Ja nyt he lenkkeilevät yhdessä. Mutta Tinder-miehet eivät sitä älyä, vaan kun näkevät sellaisen pariskunnan, luulevat että ensimmäisiksi treffeiksi riittää pelkkä lenkki.
Kommentit (374)
Lähtiskö tänään joku kaljakävelylle Jyväskylässä?
Kaikki miehet joiden Tinderissä lukee jotain kävelyllä käymisestä lentää suorilta vasuriin. Jos mies ei tiedä mitä treffeillä käyminen tarkoittaa, ei ole mun aikani arvoinen.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki miehet joiden Tinderissä lukee jotain kävelyllä käymisestä lentää suorilta vasuriin. Jos mies ei tiedä mitä treffeillä käyminen tarkoittaa, ei ole mun aikani arvoinen.
Kuule sinä lennät pellolle kuin leppäkeihäs. Kyllä asia on näin.
Kerran kävin yhden treffisovelluksen miehen kanssa luontopolulle ensimmäisillä treffeillä. Luontopolku oli niin kapea että siinä ei edes pystynyt kulkemaan vierekkäin. Piti kävellä peräkanaa. Se tuntui hassulta kun ei siinä oikein pystynyt juttelemaan kunnolla. Minä kävelin miehen edellä, ja tuntui, että mies vaan katseli ja arvioi takapuoltani.
Vierailija kirjoitti:
Kerran kävin yhden treffisovelluksen miehen kanssa luontopolulle ensimmäisillä treffeillä. Luontopolku oli niin kapea että siinä ei edes pystynyt kulkemaan vierekkäin. Piti kävellä peräkanaa. Se tuntui hassulta kun ei siinä oikein pystynyt juttelemaan kunnolla. Minä kävelin miehen edellä, ja tuntui, että mies vaan katseli ja arvioi takapuoltani.
Hölmöä se olisi ollut niinkin päin että sinä olisit kävellyt Tinder-miehen takana. Se olisi vaikuttanut siltä että sinä seuraat miestä.
Siksi sinne luontopolulle mennäänkin että voi katsoa naisen takamusta. T. Tinder-mies
Luontopolulla voi käydä puskapissalla.
Parhaat treffit ovat panotreffit. Siinä tutustutaan toiseen kunnolla!
Kävelytreffit on hyvät, koska en halua jäädä mitään velkaa sellaiselle, josta en pidä. Jos pidän miehestä, toivon todella että hänellä on älyä tarjota edes joku juoma treffeillä - jos siis haluaa olla maskuliinisessa roolissa ja päästä eteenpäin hommassa. Olen joskus itse ostanut juoman miehelle, ihan vain siksi koska tuntui niin tökeröltä mennä yhdessä tiskille... ja kukaan ei tarjonnut kenellekään. ;) Suomessa on niin ankeaa tämä meininki, että ei koskaan muka tarjota kenellekään mitään. En kyllä tuota rahjusta nähnyt uudestaan.
Ei ole kauaakaan siitä, että olin kävelytreffeillä miehen kanssa, ja päätimme napata KAUPASTA teet ja kahvikupit käteen. Mies ei tarjoutunut maksamaan edes tuota 1,50 euron teetäni! Toki siinä selvisi se heti, että mitään kiinnostusta ei ollut selvästikään häneltä minun suuntaani.
Miehillä toki nykyään se vaikeus, että kuulemma jotkut naiset loukkaantuvat jos koittaa tarjota jotain. Eli Villi Länsi kyseessä, ja ainoa tapa jolla selvitä lienee, että tekee sen oman ajatuksensa mukaan, ja sitten jos tulee samanlainen toimintapa vastaan, niin sitten natsaa. Muuten ei.
Vierailija kirjoitti:
Kävelyt on kyllä parasta tehdä kaupunkiolosuhteissa, eikä lähteä jonkun potentiaalisen sekopään kanssa kahdestaan metsään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävelyt on kyllä parasta tehdä kaupunkiolosuhteissa, eikä lähteä jonkun potentiaalisen sekopään kanssa kahdestaan metsään.
ja samaan aikaan sadat tai tuhannet ihmiset lähtevät baarista sinä iltana tavatun tuntemattoman matkaan. Tai jakavat kotiosoitettaan netissä. Tai liikkuvat yksin kodin ulkopuolella. Toki todellisuudessa Suomessa rikoksen uhriksi joutumisen riski on todella pieni ja vakavammissa rikoksissa tekijä on yleensä uhrille tuttu.
Vierailija kirjoitti:
En usko että ulkomailla miehet vievät naista kävelytreffeille. Se on suomalaisten miesten juttu kävelyttää naista ulkona ensitreffeillä. Tosiaan suomalaiset miehet eivät erota naista koirasta :D
Taas joku toope, jolle maailmassa on kaksi paikkaa. Suomi ja ulkomaa.
Vierailija kirjoitti:
Käyn joka päivä lenkillä muutenkin. Treffeillä kuuluu tutustua ja jutella, eikä puuskuttaa rinnakkain.
Jos sä puuskutat kävellessä....
Juu, ei jatkoon. Tosin taikinanaaman kanssa ei tulis edes match, ellei sun kuvat ole muinaisia.
Miehet järjestää ravintola illallisen, miehet maksaa kaiken ja miehet tarjoaa kaiken naiselle se on miehen tehtävä ollut aina ja kiin se tulee aina olemaan. Piste, asiassa ei ole enempää keskusteltavaa