Tinder-miehet ja kävelytreffit
Omasta mielestäni pelkkä kävelyllä käynti ei ole mitkään treffit. Kun eilen olin lenkillä yksinäni, näin paljon pariskuntia jotka lenkkeilivät yhdessä. Tinder-miehet ovat niin pöljiä, että kun näkevät sellaisen lenkkeilevän pariskunnan, he luulevat niiden olevan treffeillä. Vaikka oikeasti kyseessä on todennäköisesti pidempään yhdessä ollut pari, ja heidän ensimmäiset treffinsä ovat olleet vaikkapa ravintolaillallinen, joka on johtanut pidempään suhteeseen. Ja nyt he lenkkeilevät yhdessä. Mutta Tinder-miehet eivät sitä älyä, vaan kun näkevät sellaisen pariskunnan, luulevat että ensimmäisiksi treffeiksi riittää pelkkä lenkki.
Kommentit (47)
Annas kun arvaan sinä olet joko sitä mieltä että treffeillä miehen kuuluu maksaa tai että pyytäjä maksaa ja se on miehen tehtävä pyytää ja järjestää treffit?
Kun minä näen jonkun pariskunnan vaikka kaupassa ruokaostoksilla, en minä luule että ne ovat siinä treffeillä. Ja sitten ehdota jollekin tinder-miehelle ruokakauppaan menoa ensimmäisiksi treffeiksi. Lenkkeily on arkinen asia siinä missä ruokakaupassa käyntikin. Mutta sitä Tinder-miehet eivät tajua.
Vierailija kirjoitti:
Annas kun arvaan sinä olet joko sitä mieltä että treffeillä miehen kuuluu maksaa tai että pyytäjä maksaa ja se on miehen tehtävä pyytää ja järjestää treffit?
Luoja teitä feministimiehiä. Tottakai se on miehen tehtävä järjestää treffit. Tulenko lisäksi vielä hakemaan kotiovelta autolla ja tuon kukkia, vai miten tulisi tarpeeksi prinsessaolo?
Eri
Kerro omassa profiilissasi, että sinut on ruokittava, niin ongelma on ratkaistu. :D
Höpö höpö! Minulla viimeksi viime viikolla ehdotti Tinder nainen sellaisia treffejä että mennään kävelylle. Sama asia kuin näkisi ravintolassa miehen ja naisen. Tinder naiset ajattelevat että he ovat treffeillä. Ei he ovat jo tavanneet joskus aiemmin ja päättäneet nyt mennä yhdessä syömään. Naisista on tullut todella tylsiä. Treffeille pitäisi aina mennä ankeaan ravintolaan syömään pahaa ruokaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luoja teitä feministimiehiä. Tottakai se on miehen tehtävä järjestää treffit. Tulenko lisäksi vielä hakemaan kotiovelta autolla ja tuon kukkia, vai miten tulisi tarpeeksi prinsessaolo?
Eri
Jos tuolla tavalla niin et pääse koskaan. Jää kivat miehet tapaamatta. Turhaan valitat ettei ole hyviä miehiä
Vierailija kirjoitti:
Kun minä näen jonkun pariskunnan vaikka kaupassa ruokaostoksilla, en minä luule että ne ovat siinä treffeillä. Ja sitten ehdota jollekin tinder-miehelle ruokakauppaan menoa ensimmäisiksi treffeiksi. Lenkkeily on arkinen asia siinä missä ruokakaupassa käyntikin. Mutta sitä Tinder-miehet eivät tajua.
Miksi osalle naisista on mahdotonta kehitellä itse treffien ohjelmaa, eikä odottaa ja vaatia, että se on miehen tehtävä. Ja samalla ulista, että kuinka yksikään mies ei olisi heistä oikeasti kiinnostunut, jos naisena joutuisi olemaan se, joka ehdottaa treffejä. Tai höpöttää, jotain miehen sisäisestä metsästäjä vietistä, jossa nais(t)en osa on olla avuton maalitaulu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eri
Itseasiassa odotan että nainen maksaa oman osuutensa ja hoitaa itsenä paikalle. En odota että minun osuutta maksetaan kun maksan sen itse enkä odota että minua edes haetaan paikalle kun pääsen sinne itsekin
Vierailija kirjoitti:
Onko ravintola jotenkin ei arkinen asia? Ei hyvää päivää taas!
Sellainen pullukka-ulina tähän kohtaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko ravintola jotenkin ei arkinen asia? Ei hyvää päivää taas!
Ravintola on vähemmän arkinen asia kuin ruokakauppa ja lenkki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eri
Jos tuolla tavalla niin et pääse koskaan. Jää kivat miehet tapaamatta. Turhaan valitat ettei ole hyviä miehiä
Pääse minne? Löytyy jo aviomies, hyvin kasvatettu herrasmies.
Kävelyllä ei pysty edes katselemaan toisen ilmeitä ja eleitä. Aivan vi tun paska idea. En lähtis, ehdottaja on joku liikuntahullu mäntti, jolla ei ole rahaa eikä sosiaalisia taitoja sen vertaa, että uskaltaisi kaffelle.
Minä en ole mikään koira joka pitäisi viedä lenkille.
Käyn joka päivä lenkillä muutenkin. Treffeillä kuuluu tutustua ja jutella, eikä puuskuttaa rinnakkain.
Toinen surkea treffi-idea on kahvit jossain meluisella huolto-asemalla. Vaikka on olemassa kaikkia kivoja kahviloitakin.
Vierailija kirjoitti:
Kävelyllä ei pysty edes katselemaan toisen ilmeitä ja eleitä. Aivan vi tun paska idea. En lähtis, ehdottaja on joku liikuntahullu mäntti, jolla ei ole rahaa eikä sosiaalisia taitoja sen vertaa, että uskaltaisi kaffelle.
Leffassa on parhaat treffit. Ei tarvi katsella toista eikä puhua mitään :DDDDD Vai miten?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi osalle naisista on mahdotonta kehitellä itse treffien ohjelmaa, eikä odottaa ja vaatia, että se on miehen tehtävä. Ja samalla ulista, että kuinka yksikään mies ei olisi heistä oikeasti kiinnostunut, jos naisena joutuisi olemaan se, joka ehdottaa treffejä. Tai höpöttää, jotain miehen sisäisestä metsästäjä vietistä, jossa nais(t)en osa on olla avuton maalitaulu.
Jos ukkeli heittäytyy jo ekoilla treffeillä heittäytyy perässävedettäväksi, ei se myöhemmin tule siitä skarppaamaan.
Ehkä miehet haluavat nähdä /varmistaa, ettei deittikumppani ole kehopositiivinen läskimooses vailla mitään peruskuntoa. Ruokatreffejä taas puoltaa se, että näkee heti toisen ruokailutavat. Esim. lapio-ote aterimista, mässytys, ryystäminen ja röyhtäily kertovat heti, että ei jatkoon.
Jomma menee just päinvastoin, eli ravintolaillalliselle viedään niitä naisia joiden kanssa suhde on jo muodostunut.