Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä sinulla on antaa suhteeseen?

Vierailija
30.03.2026 |

Jos nyt ei oteta huomioon ihanaa luonnetta, hyvää seuraa, säännöllistä seksiä jne vaan ihan käytännössä.

Taloudellista turvaa hyvien tulojen muodossa, peritty mökki meren rannalla, vanhempiesi lomaosake Espanjassa, metsää, josta ilmaiset puut, ammatti josta on hyötyä koko perheelle ja suvulle (lääkäri, sähkömies, parturi-kampaaja, tms), lähisuvussa ammatteja joista on hyötyä sinunkin perheellesi, jne

Vai oletko se, jolla on vain tuulen huutoma p*rse ja olet suhteessa puitteiden puolesta nettohyötyjä?

Kommentit (109)

Vierailija
81/109 |
30.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, näkemyksesi vain vahvistaa, etten tarvitse enää koskaan parisuuhdetta. Löytyy oma koti, 2 mökkiä ja sijoituksia, mutta ne ei oo tarjolla parisuhteeseen. Olisi ollut tarjolla yksi hellä ihminen, sydän avoinna, mutta sitähän ei kysytty, vaan gold -digger -ap etsi hyväksikäytettäviä itselleen. Hienoa kyllä, että ap on motiiveistaan avoin ja kertoo, mitä hänelle parisuhde on.

Miehillä ja naisilla taitaa olla nykyään yksi yhteinen näkemys ja se on, että sinähän et saa hyötyä minusta yhtään mitään. Oli muoto sitten seksi, raha tai kätevä taito. Miehet eivät halua maksaa edes omista lapsistaan. Onnea ja menestystä vaan sekä miehille, että naisille. Takertukaa vaan yhä tiukemmin tuohon ajatteluun ja unohtakaa rakkaus ja välittäminen lopullisesti. 

EI tässä ollut puhe siitä, että ei saa hyötyä toisesta.  Eikö ap:n näkökulma ollut se, mitä itsellä on ANNETTAVAA. Sama pätee koko perheeseen. Mitä itselläni on annettavaa lapsilleni tai tuleville lapsille

Vierailija
82/109 |
30.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen keski-ikäinen mies ja ollut aina säästäväinen. Osaan korjata jotakuinkin kaiken itse. Sijoittelen myös rahojani onnistuneesti. Käytän rahojani sellaisiin asioihin, joista oikeasti koen hyötyväni. Toki vähän jotain turhaakin saattaa löytyä, mutta kaikenlaista "romua" heitän aina tarvittaessa pois. Raha ei polta taskua. Voisin ainakin antaa lapselle turvatun taloudellisen tilanteen ja jonkinlaisen perinnönkin jopa. Mutta eipä ole lapsia. Voi voi.

Ethän sä edelleenkään tuo kumppanille mitään. 

Ai koska en ole köyhä ja katkera? :D

Ei, vaan koska kuulostat omahyväiseltä mulkulta. Pysy sinkkuna, parempi kaikille.

No sinä ja nuo muut vastaajat (vai ehkä pelkkä sinä monta kertaa?) kuulostatte kyllä todella negatiivisilta ja hankalilta ihmisiltä. Ilmeisesti olette joko työttömiä tai sitten vain työssäkäyviä, jotka ovat aina ku...seet omat raha-asianne. Ja ehkä muitakin asioita. Ja nyt sitten puratte pahaa oloanne täällä mt-ong...lmaisten foorumilla. Toivottavasti teillä ei ole lapsia, he saisivat pahat traumat kun tuollaisia hulluja joutuisivat päivästä toiseen katselemaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/109 |
30.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla ei ole antaa mitään

Vierailija
84/109 |
30.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffebulla kirjoitti:

Mulla on varallisuutta ja olen sitä miehelle antanutkin, kun hän meinasi tehdä konkurssin. Lainasin hänelle kuusinumeroisen summan rahaa, mitä en odota saavani takaisin. Teen kaikki kotityöt sisällä ja ostan ruuat. Huolehdin miehen perheen ja sukulaisten merkkipäivien muistamisesta ja lahjoista. Talo on miehen, mulla on oma asunto tallella, josta en aio luopua. Teen paljon miehen talossa remontointia ja pihahommia, käytännössä eletään niinkuin talo olisi yhteinen. Mutta en halua puolta siitä itselleni. Mies kyllä selvästi hyötyy tästä järjestelystä, koska hänellä ei ole aikaa hoitaa siivousta ym. asioita. Hoidan ne hänelle ja kyllä hän sitä paljon arvostaakin. 
En silti koe, että parisuhde olisi vain joku taloudellinen järjestely. Meidän nimenomaan piti pitää rahat erillään, mutta näin sitten kuitenkin kävi.  

Minulla on myös perintöjä, ja olen lainannut miehelleni rahaa. Omistan myös mökin, rantatontin etc. Sen sijaan sairastuin keski-iässä, ja elän tk-eläkkeellä. Hoidan kotijutut sen mitä jaksan. 

Vierailija
85/109 |
30.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairautta ja köyhyyttä. Siksipä en "markkinoilla" olekaan.

Vierailija
86/109 |
30.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisilla ei ole antaa mitään

Sinä et vain saa tasokkaita naisia.

Vierailija
87/109 |
30.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hilsettä.

Vierailija
88/109 |
30.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä kysymystä, kuulostaa kuin rakkau ja parisuhde olisi ap:n mielestä jotain kaupankäyntiä. Jos rakastuu, niin haluaa olla toisen kanssa ja haluaa hänelle hyvää ja tekee kaikkensa sen eteen. 

Vierailija
89/109 |
30.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä kysymystä voisi vähän jalostaa ja kysyä lapsia hankkivilta ihmisiltä mitä heillä on antaa lapsilleen? Riittävätkö rahkeet kasvattaa fiksuja lapsia? Mitä henkistä pääomaa on annettavana lapsille? 

Vierailija
90/109 |
30.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä kysymystä, kuulostaa kuin rakkau ja parisuhde olisi ap:n mielestä jotain kaupankäyntiä. Jos rakastuu, niin haluaa olla toisen kanssa ja haluaa hänelle hyvää ja tekee kaikkensa sen eteen. 

Ehkä jossakin toisessa todellisuudessa.

Vierailija
91/109 |
30.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

APlle tämä ei riitä. Hän haluaa tietää mitä sinulla on annettavaa taloudellisesti, onko autoa yms. 

Tämä on nyky -yhteiskunnassa ongelma. Toisesta hyötyminen. 

Vierailija
92/109 |
30.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, näkemyksesi vain vahvistaa, etten tarvitse enää koskaan parisuuhdetta. Löytyy oma koti, 2 mökkiä ja sijoituksia, mutta ne ei oo tarjolla parisuhteeseen. Olisi ollut tarjolla yksi hellä ihminen, sydän avoinna, mutta sitähän ei kysytty, vaan gold -digger -ap etsi hyväksikäytettäviä itselleen. Hienoa kyllä, että ap on motiiveistaan avoin ja kertoo, mitä hänelle parisuhde on.

Miehillä ja naisilla taitaa olla nykyään yksi yhteinen näkemys ja se on, että sinähän et saa hyötyä minusta yhtään mitään. Oli muoto sitten seksi, raha tai kätevä taito. Miehet eivät halua maksaa edes omista lapsistaan. Onnea ja menestystä vaan sekä miehille, että naisille. Takertukaa vaan yhä tiukemmin tuohon ajatteluun ja unohtakaa rakkaus ja välittäminen lopullisesti. 

EI tässä ollut puhe siitä, että ei saa hyötyä toisesta.  Eikö ap:n näkökulma ollut se, mitä itsellä on ANNETTAVAA. Sama pätee koko perheeseen. Mitä itselläni on annettavaa lapsilleni tai tuleville lapsille

Mitä annettavaa on lapsillasi tai tulevilla lapsillasi?

Vierailija
93/109 |
30.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

APlle tämä ei riitä. Hän haluaa tietää mitä sinulla on annettavaa taloudellisesti, onko autoa yms. 

En tiedä voiko sitä edes kutsua ongelmaksi. Enneminkin se on realismia.

Vierailija
94/109 |
30.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä kysymystä voisi vähän jalostaa ja kysyä lapsia hankkivilta ihmisiltä mitä heillä on antaa lapsilleen? Riittävätkö rahkeet kasvattaa fiksuja lapsia? Mitä henkistä pääomaa on annettavana lapsille? 

Mitä lapsilla on antaa heitä hankkiville ihmisille?

Vierailija
95/109 |
30.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole oikeastaan mitään muuta kuin ne pehmot asiat, joita ei nyt kysytä, ja somat kasvot. Nykyään sairastelenkin, ei siis ole tarjota edes ilmaistyövoimaa. Olen täysin hyödytön hyötymistarkoituksessa seuraa etsiville miehille, niinpä olenkin nykyään tähänastisen elämäni parhaassa parisuhteessa.

Vierailija
96/109 |
30.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, oletko itse taloudellinen hyväksikäyttäjä suhteissa? Ap taitaa toivoa, että kumppani olisi esim. se lääkäri, joka hoitaa ilmaiseksi ap:n koko lähipiirin.

Miksi ihmeessä toisin suhteeseen rahaa tai oman omaisuuteni, saati vielä tulevaisuuden perintöjen muodossa? Yhteisiä juttuja maksetaan puoliksi, mutta ei minun tuloni tai tavarani ole automaattisesti kumppanin tai hänen perheensä käytössä. Elätän itse itseni enkä käytä muita hyväkseni. Enkä pariudu ihmisen kanssa, joka luulee hyötyvänsä minusta taloudellisesti. 

Aika erikoista puhua nettohyötyjistä, kun itse odottaa suhteeseen jopa kumppanien vanhempien omaisuutta.

Vierailija
97/109 |
30.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei aavistustakaan, en ole kysynyt asiaa mieheltä. Hän on vapaa lähtemään heti, kun siltä tuntuu. 

Vierailija
98/109 |
30.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunneälyä, koti (omakotitalo minun omistuksessa), min 50 000 euron tulot vuodessa.

N47

Vierailija
99/109 |
30.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedoksi ap, että parisuhde on ihan vapaaehtoista.

Vierailija
100/109 |
30.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä voiko sitä edes kutsua ongelmaksi. Enneminkin se on realismia.

Eikös tämäntyyppinen puolisonhaku (vaimo/mies tavaraa sekä rahaa vastaan) ollut joskus hyvinkin yleistä?

Rakkaus avioliitto on tähän verrattuna hyvin uusi käsite.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kahdeksan