Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä sinulla on antaa suhteeseen?

Vierailija
30.03.2026 |

Jos nyt ei oteta huomioon ihanaa luonnetta, hyvää seuraa, säännöllistä seksiä jne vaan ihan käytännössä.

Taloudellista turvaa hyvien tulojen muodossa, peritty mökki meren rannalla, vanhempiesi lomaosake Espanjassa, metsää, josta ilmaiset puut, ammatti josta on hyötyä koko perheelle ja suvulle (lääkäri, sähkömies, parturi-kampaaja, tms), lähisuvussa ammatteja joista on hyötyä sinunkin perheellesi, jne

Vai oletko se, jolla on vain tuulen huutoma p*rse ja olet suhteessa puitteiden puolesta nettohyötyjä?

Kommentit (104)

Vierailija
21/104 |
30.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mitään. Emme kumpikaan miehen kanssa hyödy toisistamme taloudellisesti. Omat rahat kummallakin.

Tienaatte tasan saman verran ja maksatte kaikki puoliksi? Kummallakaan ei ole mitään omaisuutta tai osaamista?

Mies tienaa vähän yli tuplat minuun verrattuna. Kaikki maksetaan puoliksi. Miehen omaisuudesta en tiedä mitään, on sillä käsittääkseni jotain sijoituksia. Ja harkitsi jossai vaiheessa ostavansa sijoitusasunnon.

Saat mieheltäsi taloudellista turvaa. Sinulla ei ole mitään hätää, jos sairastut tai jäät työttömäksi. Jos taas miehesi menettää omaisuutensa ja työnsä, sinulta ei samaa turvaa saa.

Vierailija
22/104 |
30.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi haluaisin suhteeseen suomalaisen naisen kanssa, kun miehen osalta se on pelkkää häviötä? Ulkomaalainen nainen kohtelee miestä ihmisenä, eikä raha-automaattina.

M42

:D :D

Hyvä läppä.

Ei ollu mitään läppää. Kokemusta suomalaisista ja ulkomaalaisista, ja vain suomalaiset naiset on lompakkoloisia.

Suomalainen nainen on maailman kärkikastia taloudellisessa itsenäisyydessä. Naiset myös maksavat valtaosan lasten kuluista. Eli lakkaa jauhamasta pas kaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/104 |
30.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et naisi suoraan isoa taloa tai kesämökkiä? Mitä sillä ihmisellä välissä teet? Et mitään.

Vierailija
24/104 |
30.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi haluaisin suhteeseen suomalaisen naisen kanssa, kun miehen osalta se on pelkkää häviötä? Ulkomaalainen nainen kohtelee miestä ihmisenä, eikä raha-automaattina.

M42

:D :D

Hyvä läppä.

Ei ollu mitään läppää. Kokemusta suomalaisista ja ulkomaalaisista, ja vain suomalaiset naiset on lompakkoloisia.

Olet tainnut valita naisesi vain ulkonäön perusteella

Vierailija
25/104 |
30.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oma ihana itseni ja hyvä seurani. Mulle parisuhde ei ole mikään kauppasuhteet, missä vaihdetaan hyödykkeitä. Olen katsos nää moderni ihminen, joten aloitus kuulostaa lähinnä oudolta kaltaiselleni.

Meinaatko, että ne joilla on hyvät tulot, omaisuutta, taitoja, suhteita, tms  ei voisi olla parisuhteessa? Ja jopa onnellisesti.

Outo kysymys, joka ei liity mitenkään vastaukseni.

Toki tuollaiset ihmiset voivat olla onnellisesti parisuhteessa. Olemmehan mekin kumppanini kanssa, joten varmasti ovat monet muutkin vastaavanlaiset.

Vierailija
26/104 |
30.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on talot, autot ja mökit sun muut materiaali mutta suhteeseen tuon vain seksiä

M50

Vierailija
27/104 |
30.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et naisi suoraan isoa taloa tai kesämökkiä? Mitä sillä ihmisellä välissä teet? Et mitään.

Nyt oli puhe siitä mitä itsellä on

Vierailija
28/104 |
30.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai että lahjomista. Jos ei ole tarpeeksi mammonaa... Ehkäpä sinua ei ole tarkoitettu lainkaan suhteeseen ap. Suhde kun on kahden ihmisen kiintymystä toisiinsa.

Vierailija
29/104 |
30.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on talot, autot ja mökit sun muut materiaali mutta suhteeseen tuon vain seksiä

M50

Oikein. Kyllä naisella on oltava omasta takaa samat.

Vierailija
30/104 |
30.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mitään. Emme kumpikaan miehen kanssa hyödy toisistamme taloudellisesti. Omat rahat kummallakin.

Tienaatte tasan saman verran ja maksatte kaikki puoliksi? Kummallakaan ei ole mitään omaisuutta tai osaamista?

Mies tienaa vähän yli tuplat minuun verrattuna. Kaikki maksetaan puoliksi. Miehen omaisuudesta en tiedä mitään, on sillä käsittääkseni jotain sijoituksia. Ja harkitsi jossai vaiheessa ostavansa sijoitusasunnon.

Saat mieheltäsi taloudellista turvaa. Sinulla ei ole mitään hätää, jos sairastut tai jäät työttömäksi. Jos taas miehesi menettää omaisuutensa ja työnsä, sinulta ei samaa turvaa saa.

Ei mies maksa minun kulujani missään tilanteessa, kuten en minäkään hänen.

Vierailija
31/104 |
30.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsellä voi olla, mutta eihän se kumppanille kuulu.

Vierailija
32/104 |
30.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M42

Sinulla on hyvin erilaiset kokemukset suomalaisista naisista kuin itselläni. Yksikään kumppanini ei ole ikinä pitänyt minua raha-automaattina. Nyt kun ikääkin jo kertynyt, niin oma oletukseni, että seuraavassa suhteessani on kaksi omillaan toimeen tulevaa ihmistä. Se, että voimme tasapuolisesti tarjota joskus toisillemme ei ole kummaltakaan pois tai kumpikaan ole pitämässä excelissä kirjaa miten kulut jakautuvat. 

Niin. Minulla sitä kokemusta on...

Itselläni yksi pitkä avioliitto ja muutama erimittainen suhde tavallisten suomalaisten naisten kanssa. Ei mitään pahaa sanottavaa suomalaisita naisita.

Vierailija
33/104 |
30.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu suhteenne laadusta. Avo- ja avioliitossa tulee mukaan kumppanista huolehtiminen. Avioliitossa myös laki määrää ja velvoittaa huolehtimaan kumppanista. Miksi ylipäätään olla sellaisen ihmisen kanssa josta ei halua huolehtia tai joka ei halua huolehtia sinusta?

Vierailija
34/104 |
30.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan sitten tulot, perintö, säästäväisyys ja uskallus sijoituksiin. Oletan ettei puolisoni ole näistä kovin kiinnostunut, ei ainakaan näytä sille.

Puolisolla on tulot joilla elättää itsensä, metsää ja moottorisaha eli ne "ilmaiset" polttopuut, halua ja taitoa remonttiin ja autonhuoltoihin. Viimeisn kanisteri sahabensaa on kyllä mun, enkä mä niillä klapeilla mitään tekisi ellen hänen kanssaan asuisi.

Vierailija
35/104 |
30.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M42

Sinulla on hyvin erilaiset kokemukset suomalaisista naisista kuin itselläni. Yksikään kumppanini ei ole ikinä pitänyt minua raha-automaattina. Nyt kun ikääkin jo kertynyt, niin oma oletukseni, että seuraavassa suhteessani on kaksi omillaan toimeen tulevaa ihmistä. Se, että voimme tasapuolisesti tarjota joskus toisillemme ei ole kummaltakaan pois tai kumpikaan ole pitämässä excelissä kirjaa miten kulut jakautuvat. 

Niin. Minulla sitä kokemusta on...

Itselläni yksi pitkä avioliitto ja muutama erimittainen suhde tavallisten suomalaisten naisten kanssa. Ei mitään pahaa sanottavaa suomalaisita naisita.

Itselläni yksi pitkä suhde suomalaiseen mieheen ja yksi lyhyempi. Kumpikin suhde kaatui omaan mahdottomuuteensa (halusimme lopulta eri asioita tulevaisuudeltamme) ei siihen, että miehissä olisi ollut mitään vikaa. Tai suomalaisissa miehissä ylipäätään.

Täällä vastauksista huomaa, kenellä on oikeasti kokemusta ihmissuhteista ja kenellä ei.

Vierailija
36/104 |
30.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu suhteenne laadusta. Avo- ja avioliitossa tulee mukaan kumppanista huolehtiminen. Avioliitossa myös laki määrää ja velvoittaa huolehtimaan kumppanista. Miksi ylipäätään olla sellaisen ihmisen kanssa josta ei halua huolehtia tai joka ei halua huolehtia sinusta?

Ollaan avioliitossa ja huolehdimme toisistamme monin tavoin. Raha-asiat pidämme erillään.

Vierailija
37/104 |
30.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsellä voi olla, mutta eihän se kumppanille kuulu.

Minulla on kesämökki ja todellakin jaan sen rakkaani kanssa. Hän puolestaan osallistuu siellä oma-aloitteisesti kaikkiin hommiin ja pidetään yhdessä mökki hyvässä kunnossa. Tai jos minulla olisi omakotitalo, niin yksinkö siellä asuisin, ja kumppani jossain vuokra-yksiössään, mikäs parisuhden se olisi??

Vierailija
38/104 |
30.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta erikoinen lähestyminen, jos pitäisi sukulaisten tai kavereiden hyödynnettävien ammattien tai taloudellisen turvan takia ryhtyä parisuhteeseen. 

Hyvän parisuhteen merkki itselleni on, että se yhdessä tekeminen tekee asioista parempia. Kun rakastat toista ihmistä, niin hänen kanssaan oleminen ja tekeminen on kivaa. Ellei toisen seurasta nauti, niin miksi olla prisuhteessa? 

Vierailija
39/104 |
30.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ihana ja unelma mies joka huomioi, kuuntelee ja välittää. Ei ikinä loukkaisi naista tämän selän takana tai ihmisten edessä. 

Eli parisuhteessa hyvä kumppanihan on kaikkea tuota mutta sitten kun tulee ero niin eksäthän on yleensä niitä narsisteja? Missä vaiheessa ne tarkalleen ottaen muuttuvat sellaisiksi? Narsistisuushan on hyvin harvinaista, arvion mukaan 1% väestöstä on narsisteja eli suomessa kun on 15-64 vuotiaita noin 3,5 milj niin narsisteja olisi noin 35 tuhatta.

Vierailija
40/104 |
30.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun on riittävästi ulkonäköä, niin naisena se on timanttia valuuttaa. Siinä ei paljon sun vanhempies lomaosake kanarialla paljon lämmitä. Rahamiehet ottaa kaunottaret.

On se noinkin, mutta pitää olla muutakin meriittiä, kuin joku lähiöprinsessan status. Rikkaat nai toisia rikkaita, kuuluisia ja julkkiskaunottaria.

Rikkaat miehet ovat useimmin täysurpoja luonteeltaan. Minulle on ollut miljonäärimies tyrkyllä, mutta en pilaisi elämääni rahasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän viisi