Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä sinulla on antaa suhteeseen?

Vierailija
30.03.2026 |

Jos nyt ei oteta huomioon ihanaa luonnetta, hyvää seuraa, säännöllistä seksiä jne vaan ihan käytännössä.

Taloudellista turvaa hyvien tulojen muodossa, peritty mökki meren rannalla, vanhempiesi lomaosake Espanjassa, metsää, josta ilmaiset puut, ammatti josta on hyötyä koko perheelle ja suvulle (lääkäri, sähkömies, parturi-kampaaja, tms), lähisuvussa ammatteja joista on hyötyä sinunkin perheellesi, jne

Vai oletko se, jolla on vain tuulen huutoma p*rse ja olet suhteessa puitteiden puolesta nettohyötyjä?

Kommentit (104)

Vierailija
1/104 |
30.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiillos-makkarapaketti

Vierailija
2/104 |
30.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varakkaat vanhemmat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/104 |
30.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
4/104 |
30.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on riittävästi ulkonäköä, niin naisena se on timanttia valuuttaa. Siinä ei paljon sun vanhempies lomaosake kanarialla paljon lämmitä. Rahamiehet ottaa kaunottaret.

Vierailija
5/104 |
30.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkautta, katto pään päälle ja hyvää mielenterveyttä. En kuulu incceleihin.

Vierailija
6/104 |
30.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät tulot, kesämökki, vene. Ilmaiset polttopuut, perunat, marjat, mehut, hillot, kesäkukat mun vanhemmilta

Vierailija
7/104 |
30.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi haluaisin suhteeseen suomalaisen naisen kanssa, kun miehen osalta se on pelkkää häviötä? Ulkomaalainen nainen kohtelee miestä ihmisenä, eikä raha-automaattina.

M42

:D :D

Hyvä läppä.

Vierailija
8/104 |
30.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun on riittävästi ulkonäköä, niin naisena se on timanttia valuuttaa. Siinä ei paljon sun vanhempies lomaosake kanarialla paljon lämmitä. Rahamiehet ottaa kaunottaret.

Kyllä miehille keplaa oikein hyvin lomat appiukon veneellä saaristossa

Vierailija
9/104 |
30.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. Emme kumpikaan miehen kanssa hyödy toisistamme taloudellisesti. Omat rahat kummallakin.

Vierailija
10/104 |
30.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sinulla, ap? Vittuilua?

Vierailija
11/104 |
30.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reilu 4000e kuukausipalkka, hyvä ulkonäkö ja naisellinen pukeutuminen, velaton omistusasunto Helsingissä -- Lisäksi pidän seksistä.

Vierailija
12/104 |
30.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sit vissiin mitään. Olen todella tylsä ja viihdyn yksin. Tosin miestä ei ole koskaan ollutkaan. N37

Vierailija
13/104 |
30.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi haluaisin suhteeseen suomalaisen naisen kanssa, kun miehen osalta se on pelkkää häviötä? Ulkomaalainen nainen kohtelee miestä ihmisenä, eikä raha-automaattina.

M42

Oletko sä oikeasti noin urpo, ettet ymmärrä otsikon kysymystä? Sun haluistasi ei kukaan ole kiinnostunut.

Vierailija
14/104 |
30.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se noinkin, mutta pitää olla muutakin meriittiä, kuin joku lähiöprinsessan status. Rikkaat nai toisia rikkaita, kuuluisia ja julkkiskaunottaria.

Vierailija
15/104 |
30.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma ihana itseni ja hyvä seurani. Mulle parisuhde ei ole mikään kauppasuhteet, missä vaihdetaan hyödykkeitä. Olen katsos nää moderni ihminen, joten aloitus kuulostaa lähinnä oudolta kaltaiselleni.

Vierailija
16/104 |
30.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mitään. Emme kumpikaan miehen kanssa hyödy toisistamme taloudellisesti. Omat rahat kummallakin.

Tienaatte tasan saman verran ja maksatte kaikki puoliksi? Kummallakaan ei ole mitään omaisuutta tai osaamista?

Vierailija
17/104 |
30.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M42

Sinulla on hyvin erilaiset kokemukset suomalaisista naisista kuin itselläni. Yksikään kumppanini ei ole ikinä pitänyt minua raha-automaattina. Nyt kun ikääkin jo kertynyt, niin oma oletukseni, että seuraavassa suhteessani on kaksi omillaan toimeen tulevaa ihmistä. Se, että voimme tasapuolisesti tarjota joskus toisillemme ei ole kummaltakaan pois tai kumpikaan ole pitämässä excelissä kirjaa miten kulut jakautuvat. 

Vierailija
18/104 |
30.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tienaatte tasan saman verran ja maksatte kaikki puoliksi? Kummallakaan ei ole mitään omaisuutta tai osaamista?

Mies tienaa vähän yli tuplat minuun verrattuna. Kaikki maksetaan puoliksi. Miehen omaisuudesta en tiedä mitään, on sillä käsittääkseni jotain sijoituksia. Ja harkitsi jossai vaiheessa ostavansa sijoitusasunnon.

Vierailija
19/104 |
30.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma ihana itseni ja hyvä seurani. Mulle parisuhde ei ole mikään kauppasuhteet, missä vaihdetaan hyödykkeitä. Olen katsos nää moderni ihminen, joten aloitus kuulostaa lähinnä oudolta kaltaiselleni.

Meinaatko, että ne joilla on hyvät tulot, omaisuutta, taitoja, suhteita, tms  ei voisi olla parisuhteessa? Ja jopa onnellisesti.

Vierailija
20/104 |
30.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M42

Sinulla on hyvin erilaiset kokemukset suomalaisista naisista kuin itselläni. Yksikään kumppanini ei ole ikinä pitänyt minua raha-automaattina. Nyt kun ikääkin jo kertynyt, niin oma oletukseni, että seuraavassa suhteessani on kaksi omillaan toimeen tulevaa ihmistä. Se, että voimme tasapuolisesti tarjota joskus toisillemme ei ole kummaltakaan pois tai kumpikaan ole pitämässä excelissä kirjaa miten kulut jakautuvat. 

Niin. Minulla sitä kokemusta on...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kahdeksan