Juoko joku viiniä ruuan kanssa oikeasti vain maun takia?
Tekeekö joku oikeasti näin? Ostaa kalliita viinejä vain ruokajuomiksi? Miksi? En tajua millään.
Halvallakin viinillä saa ruokailun yhteydessä kivan nousuhumalan, jos haluaa. Ja tällöin yleensä ruokailu ja tilanne on heti parempi.
Kommentit (54)
Viini maistuu pahalle. On aina maistunut.
Vierailija kirjoitti:
Eikä juo vaan ne hienostelee sillä.
Nimenomaan. Juodaan siksi ruoan kanssa, että ollaan olevinaan vähän parempaa ja fiinimpää.
Viini"harrastus" on tapa jolla pidetään ryyppäämistä aisoissa. Ei ne sitä harrastais jos siitä ei tulisi humalaan.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä juo.
Miksi? Tuntuu todella turhalta. Itse juon ruuan kanssa vettä. Tai sitten jos haluan hiprakan, niin halpa viini käy.
Vierailija kirjoitti:
Viini maistuu pahalle. On aina maistunut.
Et ole siis edes koskaan maistanut hyvää Viiniä joten älä kommentoi kiitos.
Ei sillä humalaa haetakaa , vaan hyvä viini on oikeasti hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä juo.
Miksi? Tuntuu todella turhalta. Itse juon ruuan kanssa vettä. Tai sitten jos haluan hiprakan, niin halpa viini käy.
Joutkut tykkää siitä.
Viini ruoan kanssa ja humala, miten ne siis kuuluvat yhteen? Ruokaviiniä siemaillaan ruoan kanssa, ei juomalla juoda. Jos haluaa siitä viinistä humalan, niin sitten sitä pulloa tyhjennetään vielä senkin jälkeen, kun on jo syöty.
Juon aina vettä ruualla. Myös ravintolassa.
Ei. Ruokaakaan ei syödä maun vuoksi vaan sen takia, että halutaan lihoa.
Laivan puffetissa yksi jätti ruuan väliin ja keskittyi pelkästään viiniin. Otti hanan vieressä 4 lasillista ja jatkoi hommaa pöydässä.
Aivot yhdistävät viinin maun siitä tulevaan humalaan jolloin se maistuu paremmalta. Sen takia on intohimoisia olut ja viiniharrastajia.
Alkoholia juodaan sen alkoholin takia, saa pienet nousut
Mä olen varmaan kummajainen kun tykkään molemmista
Minulla uusi kumppani tutustutti minut keski-ikän korvilla viiniin. Hän sanoi, että eihän liharuoka ole mitään ilman viiniä ja sitten hän hankki viiniä pöytään. Siten minusta tuli viininjuoja. Olen kyllä viinistä sen jälkeen tykännyt, jossain vaiheessa vähän liiaksikin. Viineissä on kyllä eroa, itse suosin lähinnä yhtä tiettyä. Muitakin viinejä saan kyllä alas, mutta sen yhden maku on minun suuhuni paras. Ikinä en ole maistanut mitään kallista laatuviiniä. Voin vaan kuvitella miltä semmoinen maistuu, jos jotkut edullisetkin maistuu noin hyviltä.
Teennäiset hienostelijat pukeutuvat ruokailun ajaksi. Ja keskustelevat sen aikana.
Aivan turhaan. Konttaa vain kelteisilläsi kaukalon ääreen ja ähki mässätessäsi. Pidetään homma aitona!
Vierailija kirjoitti:
Miksi muutenkaan?!
Hiprakka? Nousuhumala? Alkoholi?
Eikä juo vaan ne hienostelee sillä.