Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla ei ole vieläkään hampaita

Vierailija
26.02.2026 |

Elämä menee näin.

Kommentit (760)

Vierailija
241/760 |
02.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, juu. Onhan se terapia- asiakin kuultu jo noin ? kertaa. Mitä se sulle ehdotti? Ja jos koit turhaksi, niin miksi? 

Vierailija
242/760 |
02.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu, juu. Onhan se terapia- asiakin kuultu jo noin ? kertaa. Mitä se sulle ehdotti? Ja jos koit turhaksi, niin miksi? 

Eipä ne oikein mitään ole ehdottaneet. Mä olen käynyt monella eri psykologilla ja mielenterveyshoitajilla elämäni aikana. Ihan 6-vuotiaasta asti. Lähinnä ovat vaan kuunnelleet.ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/760 |
02.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät ne kaikki ole noin huonoja voineet olla. Ja voit miettiä, mihin ongelmiin haluat apua ja sitten kysyä ihan itse neuvoja. Ei yksikään terapeutti pysty auttamaan, jos et itsekin tee asioilla jotain. Ja jotain muuta, kuin valitusta ja jahkailua. Eli hanki uusi terapeutti tms. nykyiseen tilanteeseen. 

Vierailija
244/760 |
02.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivät ne kaikki ole noin huonoja voineet olla. Ja voit miettiä, mihin ongelmiin haluat apua ja sitten kysyä ihan itse neuvoja. Ei yksikään terapeutti pysty auttamaan, jos et itsekin tee asioilla jotain. Ja jotain muuta, kuin valitusta ja jahkailua. Eli hanki uusi terapeutti tms. nykyiseen tilanteeseen. 

Julkisen puolen ihmisiä ovat olleet. Ja kyllä olen kysynyt neuvoja, vaan eivät ole sanoneet muuta, kuin itse pitää keksiä ongelmiin ratkaisu. Mielestäni niissä on ollut turha käydä.

Vierailija
245/760 |
02.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat ilmeisesti ehdottaneet samoja asioita, joita täälläkin on yritetty jo vuosikaudet ehdottaa. Mutta kun ei sitten niin millään niistä mikään käy; Ei ero, ei muutto, ei asioiden hyväksyminen, eläminen päivä kerrallaan, käyminen jollain uudella terapeutilla...Lista on loputon! Helpointa jatkaa valitusta ja vatvomista.

Vierailija
246/760 |
02.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ovat ilmeisesti ehdottaneet samoja asioita, joita täälläkin on yritetty jo vuosikaudet ehdottaa. Mutta kun ei sitten niin millään niistä mikään käy; Ei ero, ei muutto, ei asioiden hyväksyminen, eläminen päivä kerrallaan, käyminen jollain uudella terapeutilla...Lista on loputon! Helpointa jatkaa valitusta ja vatvomista.

En mä osaa ikinä hyväksyä sitä etten saanut opiskeltua omaa ammattia enkä hommattua omaa, itsenäistä työtä. Voin mä siitä juttelemassa käydä vaikka vuosikymmeniä.ap

Vierailija
247/760 |
02.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin sä hyväksyt paljon muutakaan. Voihan sitä noinkin elämänsä kuluttaa, tekemällä itse siitä itselleen minkä tekee. Mikäs siinä sitten.

Vierailija
248/760 |
02.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin sä hyväksyt paljon muutakaan. Voihan sitä noinkin elämänsä kuluttaa, tekemällä itse siitä itselleen minkä tekee. Mikäs siinä sitten.

Niin. Halusin vain kovasti itsenäisen naisen elämän ja sitä olen surrut, etten sitä saanut.ap

Vierailija
249/760 |
02.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se , että naisella on oma ammatti ja työ tärkeä asia. Joka paikassa sanotaan, että niin pitäisi olla.ap

Vierailija
250/760 |
02.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se , että naisella on oma ammatti ja työ tärkeä asia. Joka paikassa sanotaan, että niin pitäisi olla.ap

Tästä aiheesta voisimme täällä keskustella.ap

Vierailija
251/760 |
02.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sullahan on työ? Kaikilla ei ole sitäkään. 

Vierailija
252/760 |
02.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sullahan on työ? Kaikilla ei ole sitäkään. 

Niinhän mulla on, mutta sehän riippuu miehestäni. Naisellahan pitäisi olla miehestä riippumaton työ ja tulot.ap

Vierailija
253/760 |
02.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas uudelleen; Pystyisit taatusti opiskelemaan, jos kerran väittämäsi mukaan pärjäät lukuaineissa. Etkä ole kehitysvammainen, jotka heistäkin moni pystyy hankkimaan itselleen koulutuksen/ ammatin. Ei läheskään kaikilla edes ole mitään upeaa uraa, koska ei kaikkien naistenkaan koulumenestys ole pelkkiä kymppejä yms. Sulla on vaan joku pakkomielle ja kateus just niistä uranaisista. 

Vierailija
254/760 |
02.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas uudelleen; Pystyisit taatusti opiskelemaan, jos kerran väittämäsi mukaan pärjäät lukuaineissa. Etkä ole kehitysvammainen, jotka heistäkin moni pystyy hankkimaan itselleen koulutuksen/ ammatin. Ei läheskään kaikilla edes ole mitään upeaa uraa, koska ei kaikkien naistenkaan koulumenestys ole pelkkiä kymppejä yms. Sulla on vaan joku pakkomielle ja kateus just niistä uranaisista. 

Enhän mä pysty tuki ja liikuntaelin sairauteni takia montaa ammattia opiskelemaan.  En saa paikkaa monissa kouluissa.ap

Vierailija
255/760 |
02.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on heti itsenäisyys edessäsi, kun eroat siitä ukostasi. Ja omaa rahaa saat Kelalta tms. Ei kukaan sitä määrittele, millainen just sun pitäisi olla. Ei kannata uhrata aikaansa mihinkään johtamattomaan voivotteluun.

Tai sitten haet opiskelemaan.

Vierailija
256/760 |
02.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla on heti itsenäisyys edessäsi, kun eroat siitä ukostasi. Ja omaa rahaa saat Kelalta tms. Ei kukaan sitä määrittele, millainen just sun pitäisi olla. Ei kannata uhrata aikaansa mihinkään johtamattomaan voivotteluun.

Tai sitten haet opiskelemaan.

Opiskelemaan mä varmaan taas pian haenkin. Voi toki olla ettei mihinkään huolita, kun olen niin usein yrittänyt opiskella. ap

Vierailija
257/760 |
02.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten karsit ne paikat, joihin voit päästä opiskelemaan. Tai jatkat jurnuttamista vuodesta toiseen, hamaan tappiiin kuten joku täällä jo aiemmin sanoikin.

Vierailija
258/760 |
02.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä keskustelemista siinä on, kun sä vaan valitat ja kaikki ehdotukset menee hukkaan? 

Vierailija
259/760 |
02.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sä lapsena terapiassa kävit?

Vierailija
260/760 |
02.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina ei saa mitä haluaa. Ja jos haluaa asioita, niiden eteen pitää yrittää tehdä jotain.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi neljä