Mulla ei ole vieläkään hampaita
Kommentit (759)
Oletko sä kertonut perheellesi eutanasia-suunnitelmistasi? Mitä mieltä ne on? Onko ukko sponssannut sua, vai mistä sä noin nopeasti pieraisit yli tonnin siihen? Sähän aina valitat olevasi niin köyhä, mutta tätä vauhtia sulla on se 12.000€ kasassa jo alle vuodessa.
Vierailija kirjoitti:
Oletko sä kertonut perheellesi eutanasia-suunnitelmistasi? Mitä mieltä ne on? Onko ukko sponssannut sua, vai mistä sä noin nopeasti pieraisit yli tonnin siihen? Sähän aina valitat olevasi niin köyhä, mutta tätä vauhtia sulla on se 12.000€ kasassa jo alle vuodessa.
En ole kertonut, koska hän ei halua puhua asiasta. Mulla on ollut kauan tuon verran säästössä ns pahan päivän varalle. Ne proteesit vei silloin aikoinaan paljon rahaa.
Ostat nyt osalla niistä rahoista itsellesi jotain hyödyllistä/ mukavaa, joka voi parantaa elämänlaatua. Etkä unohda, että lapsesi tarvitsee sinua vielä pitkän aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Ostat nyt osalla niistä rahoista itsellesi jotain hyödyllistä/ mukavaa, joka voi parantaa elämänlaatua. Etkä unohda, että lapsesi tarvitsee sinua vielä pitkän aikaa.
Kiitos kauniista sanoistasi.ap
Jos sun rahatilanne on noin hyvä, niin miksi sä et käytä siitä osaa siihen, että hankkisit sen erikoiskengän jolla pääsisit liikkumaan ilman keppiä? Johan sekin parantaisi sun elämänlaatua huomattavasti.
Ei kukaan turhan takia nimeä itseään ammattivalittajaksi...
Vierailija kirjoitti:
Jos sun rahatilanne on noin hyvä, niin miksi sä et käytä siitä osaa siihen, että hankkisit sen erikoiskengän jolla pääsisit liikkumaan ilman keppiä? Johan sekin parantaisi sun elämänlaatua huomattavasti.
Teetin jo sellaisen suutarilla. Ei se vaan poista tuota mun kamalaa huimausta.ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teetin jo sellaisen suutarilla. Ei se vaan poista tuota mun kamalaa huimausta.ap
Huimaukseen on olemassa hoitoja ja lääkkeitä. Onko sulla minkälainen huimaus ja hoito?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huimaukseen on olemassa hoitoja ja lääkkeitä. Onko sulla minkälainen huimaus ja hoito?
Eipä siihen ole lääkärit vuosikymmeniin hoitoa keksineet. Sellaisia huimauskohtauksia on vähän väliä että kaikki pyörii ympäri. Furesis nesteenpoistolääkkeen olen huomannut vähän niihin auttavan.ap
Olen tyytyväinen kun pääsin saunaan. Niin hankalaa tuo liikkuminen.ap
Nyt sitten taas haaveilen että olisi yksikerroksinen koti.ap
Vierailija kirjoitti:
Ihan tavallista on, että ihminen saa peräti kahdet hampaat täysin ilmaiseksi. Aika pitkälti omaa syytä, jos tarvitsee vielä kolmannet, ja ne sitten jo maksavatkin.
Minulla refluksi hajotti hampaat. Ja kuvittelin noin 30 vuotiaaksi että kaikilla nousee vatsahapot suuhun varsinkin yöllä ja välillä päivällä, se kun on ollut minun elämää aina. Toki ihan itse vajaan 500 euron tekarit hankin enkä valita. Kalliimmaksi tuli toiset hampaat, onneksi löysin lääkärin joka ymmärsi että tonni tolkulla menee omiin rahaa, ja sittenkin hajoaa..
Eipä sitä kai koskaan kunnon kotia saa.ap
No sitä samaa tänään, valitusta siitä ja tuosta. Vai mitä muutakaan?
Missä sitten kävit saunassa, jos et kerran sinne mörskän saunaan millään enää pääse?
Vierailija kirjoitti:
Missä sitten kävit saunassa, jos et kerran sinne mörskän saunaan millään enää pääse?
Siellä mörskän saunassa. Meinasin mä kaatua rappusissa.ap
En. ap