Mulla ei ole vieläkään hampaita
Kommentit (760)
Vierailija kirjoitti:
Mieskö saunan lämmitti?
Niin lämmitti.ap
Huimasko sitten, kun kaatua meinasit?
Vierailija kirjoitti:
Mulla on huono tasapaino ja nuo on ahtaat kierreportaat ilman käsikaiteita. Mun olisi parempi asua yksikerroksisessa talossa.
Uskon että joku päivä saan hommattua kodin josta pidän.ap
Juu, sitten eläkkeellä; Ero ja asunto. Kyllä kelpaa, kun on odotettavaa!
Vierailija kirjoitti:
Jossain asioissa on ja joissain ei.
No jos on yhdessäkin asiassa kontrolloiva, sekin on jo ihan liikaa! Määräily ei ikinä ole hyväksi. Toki asioista voi olla eri mieltä ja toisenkin voi ottaa päätöksissään huomioon, mutta jotain joustoa pitäisi olla suuntaan sekä toiseen.
Vierailija kirjoitti:
Mitä? Sunhan piti lähteä Sveitsiin eutanasiaan, eikä mihinkään uuteen kotiin. Vai puhutko sä Taivaankodista? Onko se yksikerroksinen 🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä? Sunhan piti lähteä Sveitsiin eutanasiaan, eikä mihinkään uuteen kotiin. Vai puhutko sä Taivaankodista? Onko se yksikerroksinen 🤔
Valis on pelkkää puhetta koko nainen. Jos ukko ei ota eroa, niin näillä nykyisillä olosuhteilla mennään hamaan loppuun saakka.
Hampaat, mörskä, hampaat, mörskä, hampaat, mörskä, hampaat, mörskä. Titityy, titityy! Kevät on, titityy!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on huono tasapaino ja nuo on ahtaat kierreportaat ilman käsikaiteita. Mun olisi parempi asua yksikerroksisessa talossa.
Hui kamala! Ei kaiteita ollenkaan? Tuommoiset.on vaaralliset!
Vierailija kirjoitti:
Varmasti saat! Pidän sulle peukkuja.👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmasti saat! Pidän sulle peukkuja.👍
Kiitos.ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valis on pelkkää puhetta koko nainen. Jos ukko ei ota eroa, niin näillä nykyisillä olosuhteilla mennään hamaan loppuun saakka.
Eihän se edes millään onnistu. Missä mä pesulla kävisin?ap
Kuinka kauan sitten meinaat vielä klenkata sinne alakertaan pesulle, jos kerran nytkin on jo niin vaikeaa?
Vierailija kirjoitti:
Kuinka kauan sitten meinaat vielä klenkata sinne alakertaan pesulle, jos kerran nytkin on jo niin vaikeaa?
En osaa sanoa. Tuskin enää montaa vuotta. Mennyt liikkumiseni tosi huonoksi 3 vuoden kuluessa. Silloin alkoi nuo jalkojen turvotukset ja kovat kivut.ap
Montaa vuotta???? Jos nytkin on jo lähes mahdottomuus.
Vierailija kirjoitti:
Montaa vuotta???? Jos nytkin on jo lähes mahdottomuus.
Toivon, että silloin olisin päässyt eläkkeelle.ap
Ei ole, eikä tule. Silti riittää höpötystä tästä(kin) ihan samasta aiheesta loputtomiin. Tuleehan se tietysti helpommaksi ja halvemmaksikin asian vatvominen palstalla, kuin terapeutilla. Tosin niitä on ilmaisiakin terapeutteja/ mielenterv.hoitajia tms., jotka voisivat ihan oikeasti auttaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole, eikä tule. Silti riittää höpötystä tästä(kin) ihan samasta aiheesta loputtomiin. Tuleehan se tietysti helpommaksi ja halvemmaksikin asian vatvominen palstalla, kuin terapeutilla. Tosin niitä on ilmaisiakin terapeutteja/ mielenterv.hoitajia tms., jotka voisivat ihan oikeasti auttaa.
Minähän olen käynyt terapiassa. ap
Mieskö saunan lämmitti?