Mulla ei ole vieläkään hampaita
Kommentit (780)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Välillä sitä miettii, miten eri aikaan me ihmiset vanhetaan. Linda Lampenius on 55v ja näyttää 30v
Mä olen 52v ja näytän vähintään 72v.ap
Lindalla on terveet elämäntavat, on liikunnallinen ja huolehtii ulkonäöstään. Sä et.
Niin. Ei ole tässä jaksanut olla liikunnallinen. ap
Ymmärrän. Sulla on niin kiireinen elämä ollut, että imee susta kaikki mehut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Välillä sitä miettii, miten eri aikaan me ihmiset vanhetaan. Linda Lampenius on 55v ja näyttää 30v
Lindalla on terveet elämäntavat, on liikunnallinen ja huolehtii ulkonäöstään. Sä et.
Niin. Ei ole tässä jaksanut olla liikunnallinen. ap
Ymmärrän. Sulla on niin kiireinen elämä ollut, että imee susta kaikki mehut.
Kiitos vaan vinoilusta. Mulla on mehut elämästä imeneet perheväkivalta, kaikki simputus, ilkeilyä yms.
Nykyään näytän Saara Särmältä.ap
Ap, ikä 79 ja vielä mummo liikkuu.
Vierailija kirjoitti:
Ap, ikä 79 ja vielä mummo liikkuu.
Kyllä mä näitä tiedän olevan. On mun isäkin 90v ja liikkuu. Siskot on jo 66v ja 65v ja tekevät pitkiä lenkkejä.ap
Tein makkarakeiton, kun teini halusi.ap
Kauhea kaipuu takaisin synnyinseudulle on iskenyt minuun.ap
Odotan että kohta pääsisi nukkumaan. ap
Semmoisia tiedotuksia sitten tänään...
Vierailija kirjoitti:
Ja miten eri tavalla me näemme itsemme ja toisemme. Ei tuo Lindakaan nyt ihan noin nuorelta näytä ja se on ihan ok. Ota myös huomioon, kuinka ihan kaikki julkkikset puunataan ja tällätään lehtiin ja televisioon. Siihen vielä kuvankäsittelyt lehdissä ja netissä. Kaikki ei todellakaan ole sitä, miltä näyttää.
Vierailija kirjoitti:
Eihän tämäkään ole yhtään mikään uusi juttu. Miksi jankkaat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja miten eri tavalla me näemme itsemme ja toisemme. Ei tuo Lindakaan nyt ihan noin nuorelta näytä ja se on ihan ok. Ota myös huomioon, kuinka ihan kaikki julkkikset puunataan ja tällätään lehtiin ja televisioon. Siihen vielä kuvankäsittelyt lehdissä ja netissä. Kaikki ei todellakaan ole sitä, miltä näyttää.
Joo. Mutta olihan Linda jo nuorenakin nätti. Hyvä juttuhan se on.ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän tämäkään ole yhtään mikään uusi juttu. Miksi jankkaat?
Sitä vaan miettii, että jos sitten vanhana muuttaisi sinne.ap
Sitä kannattaa miettiä, onko parempi pitää huolta itsestään niin, että voi henkisesti ja fyysisesti mahdollisimman hyvin. Niillä "eväillä" mitä on. Ei kannata verrata itseään muihin, koska se saa aikaan todella ahdistavan olon. Kun ei kuitenkaan pysty ihan kaikkeen vaikuttamaan, niin tekee sen minkä pystyy.
Vierailija kirjoitti:
Nykyään näytän Saara Särmältä.ap
Ei Saara Särmä näytä 72-vuotiaalta.
Ne geenit, hitto soikoon! Ei läheskään kaikki saa hyviä fyysisiä ja henkisiäkään geenejä. Tai lahjakkuusgeenejä, joita tuo Lindakin on saanut lähes kaikkia. Sitten on vaan pärjättävä sillä, mitä on. Ja tehdä tosiaan niillä elämästään sellainen, minkä nyt niillä voi tehdä. Kateeksihan tuollainen käy, mutta minkäs teet? Katkeruuteen ei kannattaisi jumittua, vaikka vaikeaa lieneekin siitä irtautua.
Vierailija kirjoitti:
Ne geenit, hitto soikoon! Ei läheskään kaikki saa hyviä fyysisiä ja henkisiäkään geenejä. Tai lahjakkuusgeenejä, joita tuo Lindakin on saanut lähes kaikkia. Sitten on vaan pärjättävä sillä, mitä on. Ja tehdä tosiaan niillä elämästään sellainen, minkä nyt niillä voi tehdä. Kateeksihan tuollainen käy, mutta minkäs teet? Katkeruuteen ei kannattaisi jumittua, vaikka vaikeaa lieneekin siitä irtautua.
Totta tuo. Meidän suvussa on kaikilla huonot geenit.ap
Kaikilla huonot geenit, mutta silti isäsikin vaikuttaa ihan vetreältä kuten ne siskotkin. Ovatko he onnistuneet pysymään suht ok painossa, kun sentään liikkuvat vai miten se heiltä onnistuu? Eivät ilm. mässytä ja mössötä ihan jatkuvasti...Tai syövät terveellisemmin, ainakin pääsääntöisesti?
Vierailija kirjoitti:
Kaikilla huonot geenit, mutta silti isäsikin vaikuttaa ihan vetreältä kuten ne siskotkin. Ovatko he onnistuneet pysymään suht ok painossa, kun sentään liikkuvat vai miten se heiltä onnistuu? Eivät ilm. mässytä ja mössötä ihan jatkuvasti...Tai syövät terveellisemmin, ainakin pääsääntöisesti?
Joo. He ovat kaikki normaalipainoisia. Molemmat sisareni ovat hoikkia ja pieniä ihmisiä.ap
Uppuppup