Mulla ei ole vieläkään hampaita
Kommentit (780)
Mikset muuten vastaa siihen Anna- lehden haastattelua koskevaan ketjuusi?
Vierailija kirjoitti:
Mikset muuten vastaa siihen Anna- lehden haastattelua koskevaan ketjuusi?
En saanut siihen vastattua. Ei mun asiallista kommenttia julkaistu.
Ja miksi sun piti sekin taas uudelleen ilmoittaa, ettet antanut sitä haastattelua? Sä kerroit senkin asian jo aikaa sitten.
Oletettu haastattelukin meni perseelleen ukon takia, upeaa!
Vierailija kirjoitti:
Oletettu haastattelukin meni perseelleen ukon takia, upeaa!
Ei hänen takiaan.
No kyllä sä aiemmin väitit, ettei just mies olisi tykännyt siitä haastattelusta? Ja teini. Tai sukulaiset. Miksi ne muuten alunperin osasivat ottaa just sinuun yhteyttä sieltä lehdestä?
Vierailija kirjoitti:
No kyllä sä aiemmin väitit, ettei just mies olisi tykännyt siitä haastattelusta? Ja teini. Tai sukulaiset. Miksi ne muuten alunperin osasivat ottaa just sinuun yhteyttä sieltä lehdestä?
No ei siitä jutusta olisi varmaan kukaan ns tässä ns isossa perheessä oleva tykännyt. Somen päivityksen perusteella ottivat yhteyttä.
Ja sitä haastattelua on sinulta pyydetty vuonna 2025, jolloin myös kerroit siitä kieltäytyneesi. Silti piti tämäkin, ihan sama asia ilmoittaa tänne nyt, vuonna 2026. Miksi, oi miksi aikuinen ihminen jankkaa ja jankkaa? Etkö muka muista, että kerroit sen jo aikaa sitten? Ja mitä ihmettä täysin tuntemattomat tekevät tälläkin, täysin turhalla tiedolla? Onko huomiontarpeesi noin kyltymätön?
Saahan tuosta toteutumattomasta haastattelustakin ihan oman lukunsa Valiksen ikuisuusprojekti- omaelämäkertaan! Ja siitä toteutumattomasta omaelämäkerrasta luvun, ties mihin...
Kannattaa tehdä parhaansa niillä eväillä, mitä on saanut. Enempää ei tarvitse.
Valitus ja haaveilu ei oikein toimi. Aina on joku, jolla menee vähän paremmin syystä tai toisesta.
Maailman tasolla on paljon, jos on koti missä asua ja ruokaa tarpeeksi.
Uraihmisissä on se vika, että ovat hyvin usein työnarkomaaneja. Koko elämä pyörii sen työn ympärillä, jopa niin että ihmissuhteet kärsivät ja voivat katua tätä myöhemmin. Kuulostaako kivalta vai?
Ihan samalla tavalla ne työikäisetkin odottaa kärsimättömästi eläkkeelle pääsyä. Ainakin, jos on työ josta ei pidä. Sitten kun ollaan eläkkeellä, jotkut eivät keksi tekemistä. Suo siellä, vetelä täällä🥱
Vierailija kirjoitti:
Ihan samalla tavalla ne työikäisetkin odottaa kärsimättömästi eläkkeelle pääsyä. Ainakin, jos on työ josta ei pidä. Sitten kun ollaan eläkkeellä, jotkut eivät keksi tekemistä. Suo siellä, vetelä täällä🥱
Mä kyllä tiedän mitä tehdä. Hommaan heti oman asunnon.ap
Välillä sitä miettii, miten eri aikaan me ihmiset vanhetaan. Linda Lampenius on 55v ja näyttää 30v
Mä olen 52v ja näytän vähintään 72v.ap
Vierailija kirjoitti:
Välillä sitä miettii, miten eri aikaan me ihmiset vanhetaan. Linda Lampenius on 55v ja näyttää 30v
Lindalla on terveet elämäntavat, on liikunnallinen ja huolehtii ulkonäöstään. Sä et.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lindalla on terveet elämäntavat, on liikunnallinen ja huolehtii ulkonäöstään. Sä et.
Niin. Ei ole tässä jaksanut olla liikunnallinen. ap
No mä olin tosi ujo ja arka enkä osannut leikkiä muiden lasten kanssa, niin kävin kasvatusneuvolassa.ap