Millainen ihminen ei tiedä, että Säkkijärvi sijaitsee Venäjän puolella, lähellä Viipuria?
Kommentit (30)
Miksi tämä pitäisi tietää?
Mä luulen, ettei monikaan tiedä missä sijaitsee Tammela tai Nikinmäki.
Minä tiedän! Tanssin tälläkin hetkellä Säkkijärven polkkaa kansallispuvussani!
Suomellehan se kuuluu koko Kannas.
Tietääkö ap mikä on Juovamuuntaja, Poikkeutuskela, Konvergenssiyksikkö ?
Vierailija kirjoitti:
Minä tiedän! Tanssin tälläkin hetkellä Säkkijärven polkkaa kansallispuvussani!
Mutta Munsalan kansallispuku on Suomen kaunein! Sinulla tuskin on sitä!
Minkälainen ihminen ei tiedä että Käkisalmi on suomea vaikka CCCP Stalin varasti sen ??? Että Viipuri on Suomen maata että koko alue on ollut ruotsisuomea. Että kasakoilla on syntivelkaa yhtä paljon kuin muillakin tataareilla slaaveilla. Terijoki on Suomeen kuuluvaa maata CCCP !! Kun tunnustat edes syntisi . Että Stalin pommitti kouluja . Kokeeko Ukraina nyt tämän KARMAN YHWH SILMÄSILMÄSTÄ KOULU KOULUSTA CCCP ??? SITTEN STALNISTIT. KOSTO TULEE TAIVAASTA !!! MAA MAASTA HAMMASHAMPAASTA !!
Ja mitähän niistä säkeistä löytyy?
Suomessa se on, neuvostoliitto siellä vaan luvatta jotain hääräilee.
Mummielikipale on, kun Stockholms postfrickor laulaa Polka sekkijärviskan. t. Kyöpeli
Säkkijärvi oli alunperin ruotsia sitten suomiruotsia suomen ja ruotsin kielistä aluetta. KATOLISEN KIRKON KIRKKOJA JA VIRREN VEISUUTA . LAPSET VEISASI KOULUSSA VIRSIÄ. KUN CCCP VIRITTELI ASEITAAN. SAATANAN JOUKOT TUNTEE SIITÄ KUN NE TEKEE SAATANAN TEKOJA. JUUDAS TEKEE.
Myyntimies Juudas Raamatussa , varastettua tavaraa kassissa matkalaukussa. Sellainen on JUUDAS.
Juudas ei tiedä ettei Säkkijärvi ole kuin pieni kunta koko alueella. Karjalan lääni on suuri alue SUOMEEN KUULUVAA mitä ahne varas ccccp miehittää. Kuin itäukrainaa. Sama kaiku on askelten. Ikävää että Stalin kuoli nyyh. Nyyh. NAFTALI kehitti sentään siberiaan työleirit Juudas nyyh sekin kuoli. Yhyy. Lenin kuoli yhyyyyyy. Byäääh. Juudas on kastamanton myös 666.
Ihmiskauppiaita koko venäjä täynnä. Bordelli.
Varastetun tavaran myyjät ei tiedä tulikivi järvi gehenna. Väärentäjät. Tuomion päivä tulee. ( Me taas emme tunne yhtäkään joka olisi säkkijärveltä kotoisin jos siihen yrität valehdella . Polkka taas on musiikkimaku siinä kuin humppa ja valssi. Mutta aloittavalle tiedoksi meidän suvussa ei ole säkkijärveltä ketään. ) Mutta Kontulassa asuu kyllä PIETARISTA KOTOISIN OLEVIA eli venäjän kansalaisia. Jotka varastelee. Huumeet. Väärentää. Laittomia. Mutta Espoon helluntaiseurakunnassa liikkuu laittomia kuin varkaita kuin venäjän kansalaisia ruoka avussa myös. Hekin harrastaa prostituutiota. VALEHTELU VARASTELU VÄÄRENTÄMINEN ON SYNTIÄ .
Matkalaukku matkalaukusta MOOSES !!!
Kuusikymmentä plus -ikäinen joka toimi armeijan varikolla ei tiennyt mitä tarkoittaa Antrea. Jouduin selittämään, että se sijaitsee Kannaksella.
Helluntaiseurakunnat vapaakirkko oikein ruokkii näitä rikollisia. Venäläisiä.
Kysypä sun lanttulekurilta asiaa.