Hymistelyketju, tavallisia juttuja
Räväkät älkööt vaivautuko. Täällä ei saa ilkeillä. Liian pitkästyttäviä kommentteja ei olekaan täyttämään tätä ketjua.
Kaikki mukaan, ketkä ikäviin ketjuihin olette kyllästyneet
Kommentit (12258)
Tuo Hesarin juttu missä eräskin mies totesi vähän kaunistellen ettei kokenut nainen kelpaa jne sai minut taas miettimään elämääni. Olen oikeastaan koko nuoruuteni kasvanut siiten, että minua pilkataan, että minä olen h ja kaikkien kanssa ollut. Ne perättömät puheet pistettiin joskus kunnolla liikkeelle (aiemminkin vastaavaa) ehkä kostoksi, kun puolustin itseni yhdessä tilanteessa ja sanoin vastaan. Sen jälkeen kaikki paheni tosi paljon. Samalla eihän minulla ole täyttä tietoa kuka on niiden takana. Kuitenkin tämä sama asia kulkee elämässäni mukana ja vieläkin esim tämä kesä on ollut taas tätä kaikkea. En tiedä kuka niitä levittää ja miten kaikki on seurannut minua, mutta totta se on. Näin mietin, että nyt eletään vuotta 2026 ja vaikka minä tai joku olisi ollut kymmenien kanssa niin ehkä se ei saisi olla mikään pilkan aihe. Minä en toisia pilkkasi tästä asiasta tai arvostelisi. En ajattele niin. Silti minua satuttaa ne valheet ja puheet kuitenkin. Se tavallaan värittää minun elämääni toiseksi ja väärää kuvaa maalaa.
Se on pahinta ja joku toteaa minustakin, ettei huolisi minua kuvitteellisen taustani takia, kun olen kerran mukamas kaikkien kanssa ollut. Anteeksi viestini. Pahoittelen tätä nyt hyvän päivän päätteeksi. Silti tuntuu tosi pahalta joku tuollainen lehtijuttukin jos miettii elämääni. Samalla en kirjoita vain miehistä vaan naisetkin pilkkaavat ja osaavat sen kyllä tässäkin jutussa. Anteeksi viestini.
Vierailija kirjoitti:
Tuo Hesarin juttu missä eräskin mies totesi vähän kaunistellen ettei kokenut nainen kelpaa jne sai minut taas miettimään elämääni. Olen oikeastaan koko nuoruuteni kasvanut siiten, että minua pilkataan, että minä olen h ja kaikkien kanssa ollut. Ne perättömät puheet pistettiin joskus kunnolla liikkeelle (aiemminkin vastaavaa) ehkä kostoksi, kun puolustin itseni yhdessä tilanteessa ja sanoin vastaan. Sen jälkeen kaikki paheni tosi paljon. Samalla eihän minulla ole täyttä tietoa kuka on niiden takana. Kuitenkin tämä sama asia kulkee elämässäni mukana ja vieläkin esim tämä kesä on ollut taas tätä kaikkea. En tiedä kuka niitä levittää ja miten kaikki on seurannut minua, mutta totta se on. Näin mietin, että nyt eletään vuotta 2026 ja vaikka minä tai joku olisi ollut kymmenien kanssa niin ehkä se ei saisi olla mikään pilkan aihe. Minä en toisia pilkkasi tästä asiasta tai arvostelisi. En ajattele niin. Silti minua satuttaa ne valheet ja puheet kuitenkin. Se tavallaan värittää minun elämääni toiseksi ja väärää kuvaa maalaa.
Se on pahinta ja joku toteaa minustakin, ettei huolisi minua kuvitteellisen taustani takia, kun olen kerran mukamas kaikkien kanssa ollut. Anteeksi viestini. Pahoittelen tätä nyt hyvän päivän päätteeksi. Silti tuntuu tosi pahalta joku tuollainen lehtijuttukin jos miettii elämääni. Samalla en kirjoita vain miehistä vaan naisetkin pilkkaavat ja osaavat sen kyllä tässäkin jutussa. Anteeksi viestini.
Voi ristus! Minä en huolisi sellaista joka ei ole ollut kenenkään kanssa. Minäkä olisin kelvollinen neitsyen korkkaamaan, minäkö osaisin tehdä kaiken oikein ekaa kertaa.
Täysin turhaa mietit. Jollei puheet ole totta, älä tee niistä totta mieleesikään.
Naisilla on keskimäärin kymmeniä seksisuhteita ennen vakiintumista. Sähän olisit vain normaali, jos sullakin olisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää iltaa hattivatit. Tämän viikon Emmentalit ja muut juustot katsottu (en spoilaa Emme-ketjuun), nyt menossa Bäckström... huonomuistisuudesta on se hyvä puoli että samat sarjat voi katsoa aina uudestaan ja jostain yksityiskohdasta tulee ahaa-elämys että olenhan minä tämän jo nähnyt, mutta haittanneeko tuo mitään ;)
Ei, luenhan yhä uudelleen samat kirjatkin joka (tai joka toinen) kesä parvekkeen viininpunaisella sohvalla. Kirjastosta löytyisi uutta luettavaa jos vain tietäsi mitä etsiä. Sinä kirjaston suurkuluttaja, kuka on kirjoittanut lukemasi kirjan Auschwitzistä, juuri tuollainen kiinnostaisi, ei mikään hömppäromantiikka vaan kertomukset elävästä, ei aina niin ruusuisesta tosielämästä.
Tarkoitatkohan minua? Just luin Anna Stuartin kirjoittamat kirjat Auschwitzin kätilö ja Auschwitzin orpotyttö, nyt menossa saman kirjoittajan Auschwitzin kadonneet lapset. Sitä ennen luin Auschwitzin kirjastonhoitajan, oli hyvä kirja sekin. Heather Morrisin kijoittamagt Auschwitzin tatuoija, Cilkan tarina ja Kolme sisarta oli myös jees.
Hyvää huomenta ja kiitos sinulle, laitoin lukulistalleni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi ristus! Minä en huolisi sellaista joka ei ole ollut kenenkään kanssa. Minäkä olisin kelvollinen neitsyen korkkaamaan, minäkö osaisin tehdä kaiken oikein ekaa kertaa.
Täysin turhaa mietit. Jollei puheet ole totta, älä tee niistä totta mieleesikään.
Naisilla on keskimäärin kymmeniä seksisuhteita ennen vakiintumista. Sähän olisit vain normaali, jos sullakin olisi.
Tästä viestistä tuli mieleen.
Untinen-Auelin Luolakarhun klaani kirjasasarjassa on erityinen hellä mies, joka "vihkii neitsyet ilon saloihin". Arvostettu mies, joka osaa työnsä. Tässä uusi työpaikka alan miehille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästä viestistä tuli mieleen.
Untinen-Auelin Luolakarhun klaani kirjasasarjassa on erityinen hellä mies, joka "vihkii neitsyet ilon saloihin". Arvostettu mies, joka osaa työnsä. Tässä uusi työpaikka alan miehille.
Jondalar! Mäkin muistan tämän hahmon niistä kirjoista. Hän oli Jondalar-niminen mies.
Tiistaita nasut ja epänasut! Tuli terkkarista takaisinsoitto ja olen vissiin sen verran erikoinen tapaus sairauksieni vuoksi, että terveyskeskuslääkäri joutuu nyt ensin konsultoimaan HUS:ista erikoissairaanhoitoa ennenkuin voi vastata esittämääni kysymykseen. Onneksi asialla ei ole mikään kiire. Ja nyt ei tarvitse taas hetkeen mennä kännykkä kädessä vessaankin, kun ei tarvitse odotella enempää takaisinsoittoja vaan lääkärin ohjeet tulee Maisaan. Mä olen tykännyt tuosta Maisasta, kun perussairauksieni asiat on hoituneet sitä kautta niin helposti. Kahteen vuoteen ei ole tarvinnut kasvotusten tavata omalääkäriä.
Kohta ystävän kanssa ravintolaan lounaalle. Siskoni soitti vähän aikaa sitten ja kertoi, että ei päässytkään lähtemään jo aamusta kauppareissulle. Kysyi, haluanko autokyydin kauppakeskukseen. Mikäpä siinä, kun ulkonakin taas sataa kaatamalla.
Vierailija kirjoitti:
Kävittekö prismassa vai ässässä? Kumman mielipide voitti?
Ässässä. Ens kerralla prismaan. Win win. Kiitos kysymästä, hienosti ehdit, vaikka eka viestini ehti jo kummallisesti kadota. Ei edes kastuttu, kun just sopivasti tuli tauko sateeseen.
Vierailija kirjoitti:
Kävittekö prismassa vai ässässä? Kumman mielipide voitti?
Kiitos kysymästä. En käytä kummankaan kaupan palveluja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sateista päivää, Muumilaakso. Ensin satoi vähän ja sitten yltyi rankkasateeksi. Rattoisaa on kotohämärässä.
Suunnittelin kukkasipuleita ostoslistaan, ei ole kiirettä vielä, kunhan ennen routaa saa narsissit maahan, eri väriset.
Täällä Pikku Myy:
Kiukku tuli, kun yksi juttu meni ihan pieleen. Prk.
Minne se hymistely katosi? Eihän tämä palsta ollut räväköille.
Täällähän on aiheita laidasta laitaan, kiukkuakin yhdellä jos toisella?
En kirjoita narsisseista, mutta ensi kesää jo ajattelin. Sateisen päivän ratoksi irrottelin samettikukan siemeniä kuivuneista siemenkodista jemmaan, jotta on sitten mitä kylvää ruukkuihin alkukesästä. Eipähän tarvitse ostaa.
Kantarellipizzaakin tein, kun mieheni toi aamuiselta metsäreissultaan sieniä. Omenissa oli tänä syksynä pihlajanmarjakoin tuhoja, mutta kyllä niistä tarkkaan palastelemalla saa ainekset muutamaan omenakaurapaistokseen. Sitäkin tein tänään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, minullahan ei juuri ole ollut ketään. Se on se totuus on. Itse en silti arvostele kenenkään kokemuksia ja mietin miten tästäkin on saatu joku ihmisten mittari. Minulle on oikeastaan ihan itselleni sama toisten seksielämä. Jollekin näköjään ei. Silti helppoa se on sanoa, että ei tarvitse välittää jos moni luulee sinusta ihan mitä sattuu. Toisaalta minä en itse kuuntelisi kenestäkään vastaavaa mitä itsestäni puhutaan. En hyväksyisi sellaisia puheita, vaikka jollakin olisi ollut 100 kumppania. En hyväksy ilkeää puhetta toisesta vielä vuonna 2026.
Kyllä jaksaa sataa. Lämmin ja tuulinen päivä.
Käveltiin keskustaan sateenvarjojen alla ja kyllä tuli kuuma. En ymmärrä minkälainen takki pitäis olla! Ostin semmoisen jota kehuttiin hengittäväksi mutta kyllä hengittää vain sisäänpäin.
Naapurilta saatiin lisää omenoita. Mies teki kattilallisen hilloa, täytyy tehdä lisää.
Piirakoita täytyy tehtailla pakastimeen asti.
Aamulla menen Terveystaloon otattamaan laajan verenkuvan kun tuli tarjoushintaan.
Leppoisaa päivänjatkoa!
Onpa harmaa päivä, sateinen, oikein perinteinen syyskuun tiistai. Luin uutisjuttuja ja tällä viikolla tulee 25 vuotta syyskuun 11. päivän tapahtumista. Itse olen ollut silloin lapsi joten ei ole millään tavalla ollut läheinen tapahtuma vaikka siitä uutisoitiinkin, mutta onhan nuo aika hurjia juttuja.
Kirjasuosituksia saa esittää tännekin. Olen kevään ja kesän aikana lukenut uudestaan klassikoita ja esimerkiksi muutaman Tove Janssonin muumikirjan, ne on niin täydellisiä, ja tietty ihania. Klassikoita lukiessa huomaa että kieli on tosiaan erilaista kuin nykykirjoissa, luin just yhtä mikä oli painettu 50-luvulla ja se kyllä näkyy lukiessa, pitää keskittyä ihan eri tavalla ymmärtääkseen lukemansa.
Olisikin mukava istuttaa kukkasipuleita mutta selkä ei tykkää kyykistelystä ollenkaan.
Daaliat kukkivat nyt mutta kovin pienin kukin.
Varsisto on kyllä komea ja tuuhea. Olen luopunut suunnitelmasta kaivaa juurakot talvehtimaan kun ei ole puolilämmintä tilaa.
Kliivian otin kuistilta sisälle. Ulkona kukki kauniisti mutta sisällä ei suostu kukkimaan mokoma.
Vierailija kirjoitti:
En kirjoita narsisseista, mutta ensi kesää jo ajattelin. Sateisen päivän ratoksi irrottelin samettikukan siemeniä kuivuneista siemenkodista jemmaan, jotta on sitten mitä kylvää ruukkuihin alkukesästä. Eipähän tarvitse ostaa.
Kantarellipizzaakin tein, kun mieheni toi aamuiselta metsäreissultaan sieniä. Omenissa oli tänä syksynä pihlajanmarjakoin tuhoja, mutta kyllä niistä tarkkaan palastelemalla saa ainekset muutamaan omenakaurapaistokseen. Sitäkin tein tänään.
Kantarellia minäkin laitoin possupataan, on puolison herkkua.
Miksi jotkut päivät tuntuvat pitkiltä kuin nälkävuosi? Tänään tällainen päivä, tosin heräsin tavallista aikaisemmin, mutta vain tunnin verran. Tuntuu että johan tässä tunti on kulunut, mutta kun vilkaisee kelloa niin hyvä jos puolikas :( Johtuukohan harmasta päivästä?
Vierailija kirjoitti:
Metallimusiikista pitäville. Yle100 RSO Metalliklassikot. Radion sinfoniaorkesteri solisteinaan Marko Hietala, Tony Kakko, Timo Kotipelto ym. Löytyy Areenasta ja nyt yle 1. En edes ole metallifani mutta on hieno konsertti!
Yööök.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sateista päivää, Muumilaakso. Ensin satoi vähän ja sitten yltyi rankkasateeksi. Rattoisaa on kotohämärässä.
Suunnittelin kukkasipuleita ostoslistaan, ei ole kiirettä vielä, kunhan ennen routaa saa narsissit maahan, eri väriset.
Täällä Pikku Myy:
Kiukku tuli, kun yksi juttu meni ihan pieleen. Prk.
Minne se hymistely katosi? Eihän tämä palsta ollut räväköille.
Samaa myös ajattelin että tämän piti olla hymistelyä ei kiroilua. Ei siis olekaan niin väliä mitä täällä kirjoitetaan näköjään kuten arvasinkin.
Tarkoitatkohan minua? Just luin Anna Stuartin kirjoittamat kirjat Auschwitzin kätilö ja Auschwitzin orpotyttö, nyt menossa saman kirjoittajan Auschwitzin kadonneet lapset. Sitä ennen luin Auschwitzin kirjastonhoitajan, oli hyvä kirja sekin. Heather Morrisin kijoittamagt Auschwitzin tatuoija, Cilkan tarina ja Kolme sisarta oli myös jees.