Parhaat metalli/heavy biisit?
Itellä nää vanha bläkkis musat uppoaa hyvin ja esim tää dimmu melko kuumaa kamaa:
Kommentit (144)
Ja mitä on metalli ilman kunnon thrash vaikutteita?
%3DVierailija kirjoitti:
Tässä samaa kategoriaa ap!
Kova, itse kuuntelin tuon juuri eilen. Ruotsin ysäri-deathskene on tykkiä tavaraa.
Pitää saada vähän suomalaistakin tänne niin:
%3D%3D %3DVierailija kirjoitti:
Pitää saada vähän suomalaistakin tänne niin:
%3D%3D %3D
Ihan hyviä aikanaan, mutta vähintään yhtä hyviä nämäkin.
%3D%3DMetallica, Right the lightning
Alice Cooper, Roses on white lace
Iron Maiden, Be quick or be dead
En tunne juurikaan tätä musiikin alaa, mutta mitä olen kuullut niin nämä kaksi ovat kuulostaneet hyviltä: Master of Puppets by Metallica, Tornado of Souls by Megadeath, Through the Fire and Flames by Dragonforce.
Ainaskin kitaraosuudet on melkoista tykitystä noissa kappaleissa ja ihailen ketä tahansa joka pystyy nuo soittamaan todella hyvin kitaralla. Vaatii aika paljon soittotaitoa.
Judas Priest - Painkiller & Iron Maiden - Drifter
Yksittäistä biisii vaikee sanoa.
Metallica - Master of puppets on maailman paras metallilevy. Sellasta levyä ei tehdä enää ikinä.
Kaikki keneltä on kysytty, että paras metallilevy, niin kaikilla sama master of puppets.
Vierailija kirjoitti:
Yksittäistä biisii vaikee sanoa.
Metallica - Master of puppets on maailman paras metallilevy. Sellasta levyä ei tehdä enää ikinä.
Kaikki keneltä on kysytty, että paras metallilevy, niin kaikilla sama master of puppets.
Mun mielestä ehkä kuitenkin Ride the Lightning levy on parempi. Aika tasoissa kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
En tunne juurikaan tätä musiikin alaa, mutta mitä olen kuullut niin nämä kaksi ovat kuulostaneet hyviltä: Master of Puppets by Metallica, Tornado of Souls by Megadeath, Through the Fire and Flames by Dragonforce.
Ainaskin kitaraosuudet on melkoista tykitystä noissa kappaleissa ja ihailen ketä tahansa joka pystyy nuo soittamaan todella hyvin kitaralla. Vaatii aika paljon soittotaitoa.
Master of puppets on teknisesti kova sana, yks mun lemppareista Metallicalta.
M8si kirjoitti:
Judas Priest - Painkiller & Iron Maiden - Drifter
Joo judaksen pain killer kova sana
Tässä samaa kategoriaa ap!