Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hymistelyketju, tavallisia juttuja

Vierailija
04.02.2026 |

Räväkät älkööt vaivautuko. Täällä ei saa ilkeillä. Liian pitkästyttäviä kommentteja ei olekaan täyttämään tätä ketjua.

Kaikki mukaan, ketkä ikäviin ketjuihin olette kyllästyneet

Kommentit (12258)

Vierailija
12041/12258 |
08.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anna viestien pysyä täällä. On monta ajankohtaista aihetta turhaan poistunut.

Hei, täältä tervehdys, olen samaa mieltä kanssasi.

Luen ketjua, mutta en enää kirjoita. Ketju on mennyt kummalliseksi, kun muiden kirjoittajien pitää ajella yhdeltä tyypiltä, että älä poista pliis meidän kommentteja.

Toivotan hyvää syksyä teille kaikille.

Millä ajelee?

Vierailija
12042/12258 |
08.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luen ketjua, mutta en enää kirjoita. Ketju on mennyt kummalliseksi, kun muiden kirjoittajien pitää ajella yhdeltä tyypiltä, että älä poista pliis meidän kommentteja.

Millä ajelee?

No sen yhyren tyypin mopolla!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
12043/12258 |
08.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on taas ollut hyvin päivä. Olin lähes 5 tuntia matkoineen asioilla. Lähdin jo puoli 9 aikaan ja silti meni pitkään tuolla. Tuntui,, ettei pois pääse lainkaan. Kävin siis kaupassa ja paljon ostoksia. Ostan äidilleni usein samalla jotain. Nytkin painavaa tavaraa. Hän ehkä toivottavasti pääsee leikkaukseen tänä vuonna. Ei mikään ilo tuo kaikki, mutta pakollinen juttu. Me menemme ehkä mökille joksikin aikaa hänen kanssaan sitten, kun on vähän toipunut kaikesta. Saadaan vähän vaihtelua. Sitä suunniteltiin ja mietitään tässä melko lähellä jotain tuttua paikkaa missä maisemissa ollaan joskus käyty. Tätäkin varten ostan jo hieman kuiva-aineita yms kaappeihin valmiiksi. 

Vasen käteni on vaan vähitellen sanomassa itseään irti ja on kipeä. Jotain häikkää kyynerpään kohdan lihaksessa. Säteilee kämmeneen myös. Vasen jalka myös vaivaa ja selkä, mutta se tuttua. Fyssari olisi kiva sana. Ehkä joskus sinne on pakko mennä. Minulla näitä juttuja on ollut jo pitkään. Koirani eläessä jo selän kanssa häikkää. Pärjäilen, mutta en varmaan ikinä ihan kivuton ole. Tosin pärjään siis vielä. Pahinta olisi joku lihaksen repeämä tms. Tosi kireät jänteet jaloissa varsinkin. Samalla mitä näistä tietysti valittaa, kun äitini on oikeasti kipeä. Minä pärjään. 

Muuten kävin kirppiksellä. Sieltä yksi hiustuote, joka uutena kallis ja käyttöön fleece ja halvat villasukat. Tosi kauniit joku oli tehnyt. Puutarhamyymälästä kanervia. Tehdään äitini kanssa taas istutusreissu haudoille ja yövytään isänä luona. Äitini käy samalla vielä laittamassa hampaat kuntoon. Ostin vielä ilokseni yhden omenapuun alen alesta. Ei tuolla hinnalla oikein mistään saa vastaavaa. Ei ehkä järkevää, mutta multaakin jäi joten tuo sai vielä tulla tänne. Nyt on jäänyt ostot melko vähiin pihan osalta. 

Tänäänkin ihan ok päivä kaikesta huolimatta. Joskus elämäni asiat vaikuttavat kaikkeen. Muuten yritän nähdä hyviä asioita elämäni suhteen ja saada vielä rauhallisen olon itselleni. Luin yhden muusikon haastattelun jonka nimi unohtui nyt. Hänkin totesi kuinka hetkessä eläminen unohtuu helposti ja mietti keikalla ja seuraavaa keikkaa. Minulla samaa ja nykyisin mietin jo huomista, kun pitäisi elää tämä päivä. Kertoi muutenkin paljon hyvää asiaa elämään liittyen. Hän juoksee 10 km päivässä. Minä tyydyn kävelyyn. 

Uniklubi - Maailma puhaltaa 

Vierailija
12044/12258 |
08.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka tuutista kuuluu Olivia Oras.................

Vierailija
12045/12258 |
08.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joka tuutista kuuluu Olivia Oras.................

Ja omaiset nimenomaan toivoivat rauhaa surulleen.

Vierailija
12046/12258 |
08.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä ajelee?

No sen yhyren tyypin mopolla!

Tai olisko kuitenkin movolla.

Vierailija
12047/12258 |
08.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi jotkut päivät tuntuvat pitkiltä kuin nälkävuosi? Tänään tällainen päivä, tosin heräsin tavallista aikaisemmin, mutta vain tunnin verran. Tuntuu että johan tässä tunti on kulunut, mutta kun vilkaisee kelloa niin hyvä jos puolikas :( Johtuukohan harmasta päivästä?

Tässä osoitteessa kyllä päivät menee nopsaan. Meillä on yksi to do-lista, monta puuhaa oli suunniteltu kesälle. Siirtyi seuraavaan kesään. Vähän sisustusjuttuja ollaan kaavailtu jo viikkojen ajan, tuntuu vaan viikot kuluvan muissa hommissa. Vähän hyllyä sinne, järjestystä nurkkiin jne. Katsellaan, ei ole kiire. Ehkäpä ainakin osa loksahtaa kohdilleen, kun aika on.

Paljon tekemistä olis minullakin, auttaisko tuo "to do"-lista, että asiat saisin tehtyä? Epäilen, että vain syyllistäisin itseäni kun tämäkin jäi taas huomiseen/ensi viikkoon/ensi vuoteen... Mitään ei kuitenkaan ole pakko tehdä; pyykinpesu, tiskaaminen ja kaupassa käynti... nekään eivät ole niin päivän päälle, kun puhtaita vaatteita, astioita ja syötävää riittää ;) Kaikki ajallaan ja aikaa kaikelle!

No huomenna on päivä uus ja viisaritkin liikkuvat vikkelämmin, harvoin näitä "nälkävuosi"-päiviä kuitenkin tulee, vain muutama vuodessa.

Vierailija
12048/12258 |
08.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin taas ilta alessa lähikaupassa, sain hyvät valmisruuat, iso lasagne, thaikeitto, halloumiruukku, lohipihvi muussilla, chili kinkkuleikkele ja leipä. Sain 14e alennusta. Eikä tarvi käydä keittelemään perunoita eikä makaronia. Nyt katon salkkarit.

Vierailija
12049/12258 |
08.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin taas ilta alessa lähikaupassa, sain hyvät valmisruuat, iso lasagne, thaikeitto, halloumiruukku, lohipihvi muussilla, chili kinkkuleikkele ja leipä. Sain 14e alennusta. Eikä tarvi käydä keittelemään perunoita eikä makaronia. Nyt katon salkkarit.

Aikamoiset aiheet on salkkareissa ollakseen alkuillan ohjelma.

Vierailija
12050/12258 |
08.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole jaksoakaan Salkkareita katsonut.

Joskus ristikoissa tulee vastaan että pitäis tietää joku henkilö siitä.

Ruokaostoksista- meilläkin kahden aikuisen taloudessa alennetut hinnat eineksissä määrittelevät päivän aterian. Harvoin tulee laitettua ruokaa itse alusta alkaen. Aina kyllä salaatti tehdään.

Miten vaan helpommalla pääsee kun ei tarvi taloudellisuutta miettiä.

Vierailija
12051/12258 |
08.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole jaksoakaan Salkkareita katsonut.

Joskus ristikoissa tulee vastaan että pitäis tietää joku henkilö siitä.

Ruokaostoksista- meilläkin kahden aikuisen taloudessa alennetut hinnat eineksissä määrittelevät päivän aterian. Harvoin tulee laitettua ruokaa itse alusta alkaen. Aina kyllä salaatti tehdään.

Miten vaan helpommalla pääsee kun ei tarvi taloudellisuutta miettiä.

En minäkään ole katsonut Salkkareita koskaan. Heti päätin, että en sido itseäni turhaan hömppään joka päivä. Ajatelkaa, miten valtavan määrän aikaa olen käyttänyt lenkkelyyn ja lukemiseen Salkkareiden sijaan.

Vierailija
12052/12258 |
08.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ja homotkin.

Vierailija
12053/12258 |
08.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu on liian hurjia aiheita siihen aikaan kun lapsetkin saattavat katsoa.

Vierailija
12054/12258 |
08.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jääkö Suomi taas nuolemaan näppejään tuossa kaapelin katkomisessa Suomenlahdella.

Vierailija
12055/12258 |
08.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo Hesarin juttu missä eräskin mies totesi vähän kaunistellen ettei kokenut nainen kelpaa jne sai minut taas miettimään elämääni. Olen oikeastaan koko nuoruuteni kasvanut siiten, että minua pilkataan, että minä olen h ja kaikkien kanssa ollut. Ne perättömät  puheet pistettiin joskus kunnolla  liikkeelle (aiemminkin vastaavaa) ehkä kostoksi, kun puolustin itseni yhdessä tilanteessa ja sanoin vastaan. Sen jälkeen kaikki paheni tosi paljon. Samalla eihän minulla ole täyttä tietoa kuka on niiden takana. Kuitenkin tämä sama asia kulkee elämässäni mukana ja vieläkin esim tämä kesä on ollut taas tätä kaikkea. En tiedä kuka niitä levittää ja miten kaikki on seurannut minua, mutta totta se on. Näin mietin, että nyt eletään vuotta 2026 ja vaikka minä tai joku olisi ollut kymmenien kanssa niin ehkä se ei saisi olla mikään pilkan aihe. Minä en toisia pilkkasi tästä asiasta tai arvostelisi. En ajattele niin. Silti minua satuttaa ne valheet ja puheet kuitenkin. Se tavallaan värittää minun elämääni toiseksi ja väärää kuvaa maalaa. 

Se on pahinta ja joku toteaa minustakin, ettei huolisi minua kuvitteellisen taustani takia, kun olen kerran mukamas kaikkien kanssa ollut. Anteeksi viestini. Pahoittelen tätä nyt hyvän päivän päätteeksi. Silti tuntuu tosi pahalta joku tuollainen lehtijuttukin jos miettii elämääni. Samalla en kirjoita vain miehistä vaan naisetkin pilkkaavat ja osaavat sen kyllä tässäkin jutussa. Anteeksi viestini. 

Voi ristus! Minä en huolisi sellaista joka ei ole ollut kenenkään kanssa. Minäkä olisin kelvollinen neitsyen korkkaamaan, minäkö osaisin tehdä kaiken oikein ekaa kertaa. 

Täysin turhaa mietit. Jollei puheet ole totta, älä tee niistä totta mieleesikään. 

Naisilla on keskimäärin kymmeniä seksisuhteita ennen vakiintumista. Sähän olisit vain normaali, jos sullakin olisi.

Hys ei täällä saa kiroilla, hymistellä vaan.

Vierailija
12056/12258 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ja homotkin.

Ajatelkaa: lapsia on lesbo- ja homopareillakin! Saavatkohan he katsoa vanhempiaan?

Vierailija
12057/12258 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

20mm on ennustettu sadetta tälle päivälle. Aamusta iltaan kestää, vielä on hämärääkin.

Mitäs teillä on ohjelmassa tänään?

Meinaan järjestellä lankalaatikot, kutominen joulumyyjäisiin jatkuu. Teen muutamat pikkuiset sukat ensin, on kiva, kun valmistuvat nopeasti.

Onnea Yle 100v.

Vierailija
12058/12258 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

20mm on ennustettu sadetta tälle päivälle. Aamusta iltaan kestää, vielä on hämärääkin.

Mitäs teillä on ohjelmassa tänään?

Meinaan järjestellä lankalaatikot, kutominen joulumyyjäisiin jatkuu. Teen muutamat pikkuiset sukat ensin, on kiva, kun valmistuvat nopeasti.

Onnea Yle 100v.

Täälläkin niin hämärä aamupäivä, että katuvalotkin napsahtivat uudestaan päälle, on kait joku hämäräkytkin niissä, sammuivat hetken päästä uudestaan. Tuli noista pikkusukista mieleeni, kun tein eli kudoin, siskon esikoiselle aikoinaan, kymmeniä vuosia sitten pienet vauvatöppöset. En tosiaankaan mikään mikään käsityöihminen ikinä ole ollut ja noin kuukauden päivät hikoilin niitten vihreitten pikku töppösten kanssa, ennen kuin sain ne valmiiksi. Lukuisia kertoja piti purkaa ja lankakin piintyi hikisissä näpeissäni tummaksi. Siskoni oli säilyttänyt ne töppöset, ja nauraen sanoi että ihan senkin takia, koska arvaa mikä tekeminen mulla niissä oli ollut. Vieläkään ikäihmisenä ei puikot pysy käsissäni. Ihastelen aina taitavia käsityön tekijöitä, ja miten helposti, melkein katsomatta kudintaan pyöräyttävät vaikka sukat hetkessä.

Vierailija
12059/12258 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamutuimaan menin keskustaan Terveystalolle otattamaan laajan verenkuvan kun sain tarjoushintaan. Mies onneksi kilttinä heitti autolla kun satoi.

Huomasin että hyvin pärjäisi ilman iltapalaa, ei ollut aamullakaan nälkä vaikka en eilen syönyt mitään klo 17:n jälkeen.

Aamupalalle mentiin torikahvilaan, mukavaa vaihtelua sekin.

Käsitöistä- olisipa mukava osata ommella itse vaatteita kun tämmöisenä hukkapätkänä valmiita on vaikea löytää.

Neulomistakaan en harrasta. Tuskin osaisin silmukoitakaan luoda enää.

Tietysti kaiken oppisi jos intoa riittäisi.

Leppoisaa päivää itsekullekin!

Vierailija
12060/12258 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ja homotkin.

Ajatelkaa: lapsia on lesbo- ja homopareillakin! Saavatkohan he katsoa vanhempiaan?

Kaksi äitiä -parillakin on neljä lasta. Vicky Rosti on heidän isoäitinsä. Hui gamalaa! Alkuillasta näkevät molemmat äitinsä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän neljä