Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hymistelyketju, tavallisia juttuja

Vierailija
04.02.2026 |

Räväkät älkööt vaivautuko. Täällä ei saa ilkeillä. Liian pitkästyttäviä kommentteja ei olekaan täyttämään tätä ketjua.

Kaikki mukaan, ketkä ikäviin ketjuihin olette kyllästyneet

Kommentit (12243)

Vierailija
12241/12243 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki voisivat mielestäni kirjoittaa vain omista jutuistaan, ei toisten palstalaisten arvailtuja, liioiteltuja juttuja, selkeitä valheitakin, niinkuin on huomattu.

Eli: on eri asia, mitä ihminen itse kertoo asioistaan kuin se, että joku toinen kertoo.

Tämä on usein toistettu totuus täälläkin.

En minäkään ala kertoa, että nyt Lammas tarkoittaa tätä ja tuota. Hän saa itse kertoa.

P:llekö tämän tarkoitit? Ei isän työpaikan asioita ja äidin juttuja? 

Tunnistin P:n isän jutusta, jossa hän kertoi nuoren harjoittelijan tykänneen olla isän mukana ja että isä oli mukava. Lumenauraus aamulla ajallaan ja kohta koittaa eläkepäivät. Vaimo ja tytär asuvat muualla. Pim! Tiedän! (En kerro kellekään.) Mutta ei vaadi paljon älyä yhdistellä juttuja. Roistoille ei ole temppu eikä mikään. Hyvä P, turvallisuutesi nimissä, älä kerro julkiseen avoimeen ketjuun asioitanne näin. Nyt tiedetään, että marraskuussa olette pois kotoa jne.  Älä ole sinilmäinen ja hyväuskoinen.

Et todellakaan voi tietää missä isäni on töissä ja missä hän asuu. Yrität vaan täällä ns pelotella minua tällä kaikella. Jos tahdot niin laita sitten isäni työpaikan nimen alkukirjain tai kerro jotain vastaavaa esim minkätyyppinen työ tms jos haluat todistaa asiasi. Faktaa kehiin. Ja tätä odotan. Jotain todistetta jutuillesi. Keksit varmaan jonkun. 

En ole isäni töistä tänne kirjoittanut juurikaan. Monella työpaikalla on töissä nuoria. Tuollakin on, mutta vain joskus. Tästäkään en ole maininnut kuin kerran. Samoin monessa työssä aurataan lumia ja se ei vielä kerro paljon. Muuten pelottelet minua vaan turhaan täällä. Sekin on ikävää. Odotan vastausta tähän. Vastaus ei ole se, mitä kirjoitit eli et kerro. Nyt siis vastausta tähän odotan kiitos. Muuten turhaan täällä toisten päätä sekoitat jutuillasi. Menee siihen suuntaan jo. - P

Hän on töissä kaupungilla. Tettiläiset ja ammattikoululaiset ovat joskus siellä tutustumassa ja harjoittelemassa kiinteistönhoitoa ja muita töitä. Isäsi on pidetty työntekijä, aikaansaapa ja nopea. En laita kaupungin nimeä enkä enempää, etteivät muut saa liikaa selville. Joko uskot?

Vierailija
12242/12243 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä lähin jokainen voi jättää minut rauhaan täällä ihan tyystin. Lopettaa pelinpito kanssani täällä. Rajansa kaikella sentään, että voi ihan mitä vaan kirjoittaa itsekään minuun liittyen. - P

Miten kuvittelet voivasi määrätä mitä täällä kirjoitellaan? Ainoastaan itse poistumalla voit vähentää sinusta kirjoittamista. Pikkuhiljaa se vähenee todennäköisesti. Et voi mitään. Avoin ketju.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme neljä