Hymistelyketju, tavallisia juttuja
Räväkät älkööt vaivautuko. Täällä ei saa ilkeillä. Liian pitkästyttäviä kommentteja ei olekaan täyttämään tätä ketjua.
Kaikki mukaan, ketkä ikäviin ketjuihin olette kyllästyneet
Kommentit (3022)
Vierailija kirjoitti:
Olisikohan tuo lapsellinen sukupuolielimiin (miesten tai naisten) liittyvä morkkaaminen mahdollista lopettaa. Siis mikäli kirjoittelijat yleensäkään ovat aikuisia ihmisiä.
Eli saako jatkaa, jollei olla?
Ikä ei kerro aikuisuudesta mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Reipas ja tunnollinen lammas kirjoitti:
Unohdin ostaa kaupasta narsissit. KÄÄK!!!
Vanhuus ei tule yksin ;) En kyllä tiedä, minkä tai kenen kanssa se tulee? Vielä ehdit narsissiostoksille.
Täällä ihana auringonpaiste, kävelin kaupalle kaksikin kertaa, kun grillivaunu ei ollut vielä eka kerralla valmiudessa.
Piti kysymäni sinulta jo aikaisemmin, joko olet laittanut taimikasvatuksen aluille? Ne hienot lavat roikkumaan?
Kaupassa käydessäni keräsin pihasta katkenneita koivunoksia, laitan munankuoria roikkumaan, ehkä löydän myös höyheniä jostain laatikonpohjalta. Pitäis jokunen muna puhaltaa tyhjäksi, olis muutama maalaus-/koristeluidea, jotka haluaisin toteuttaa.
Hauska mielleyhtymå tuli. Jotkut täällä puhaltaa munia ja jotkut imee niitä. Kaikki mahtuu mukaan.
Avarakatseisuutta ja hauskaa yhdessäoloa munaa käsitellessä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katot ovat nyt paksun sammaleen peitossa viime kesän ja syksyn kosteuden jäljiltä. Aloitin yhden katon raaputuksen, ja se vaikuttaa aikamoiselta urakalta harjan kanssa. Joku talotohtori kylläkin mainitsi kerran, että sammal toimisi katon lisäeristeenä. Mutta ikävältä se sammalikko näyttää, olipa siinä jo puuntaimikin kasvamassa. Täytyy nyt seuraavaksi kokeilla etikkasekoitusta, josko siitä olisi apua.
Me ollaan laitettu tuhkavettä mökin katolle. Ennen sadetta, että se ehtii muhimaan. Sammal syöpyy huopakaton läpi ja pilaa sen.
Sammaleen torjuntaan on ihan oma aine. Rautakaupat osaa neuvoa.
Bio Comb - jos mainos sallitaan
Kiitos näistä kaikista sammaleen hävitysneuvoista. Mietin vaan, millä konstilla torjunta-aineet kuten tuhkaveden tai Bio comp-liuoksen saisi helpoimmin katolle, kastelukannulla tms? Naisihmisenä tuntuu muutenkin huteralta seistä tikkailla korkealla katon reunalla.
Vierailija kirjoitti:
Reipas ja tunnollinen lammas kirjoitti:
Unohdin ostaa kaupasta narsissit. KÄÄK!!!
Vanhuus ei tule yksin ;) En kyllä tiedä, minkä tai kenen kanssa se tulee? Vielä ehdit narsissiostoksille.
Täällä ihana auringonpaiste, kävelin kaupalle kaksikin kertaa, kun grillivaunu ei ollut vielä eka kerralla valmiudessa.
Piti kysymäni sinulta jo aikaisemmin, joko olet laittanut taimikasvatuksen aluille? Ne hienot lavat roikkumaan?
Kaupassa käydessäni keräsin pihasta katkenneita koivunoksia, laitan munankuoria roikkumaan, ehkä löydän myös höyheniä jostain laatikonpohjalta. Pitäis jokunen muna puhaltaa tyhjäksi, olis muutama maalaus-/koristeluidea, jotka haluaisin toteuttaa.
Mulle vanhuus tulee kissan kanssa. Tai kissojen. Toissayönä näin unta, että mulla oli täällä kymmeniä kissoja riehumassa. Ehkä kolme riittää. Toistaiseksi tuo yksi, mutta sen jälkeen.
Mulla meni kaikki kylvöhommat jäihin, kun on ollut koiran kanssa ongelmaa. Ehkä ensi vuonna sitten. Taloyhtiön remontin vuoksi mulla on seissyt omatkin remontit ja tämä on ollut vaan yhtä odottelua. Välillä ottaa kunnolla aivoon, kun päässä on sata ideaa ja olisi intoa ja motivaatiota touhuta vaikka mitä, mutta aamulla ei saa edes maitotölkkiä auki, kun sorminivelet on niin kipeät. Ostan sitten toukokuussa puutarhaliikkeistä sen, mitä pihoille laitan.
Paikallisessa Facebookin ryhmässä jo kyseltiin, kenelle saisi tulla sunnuntaina virpomaan. Meille saa. Oli muuten sama nainen, joka vuosi sitten kysyi asiaa tuolla ryhmässä ja silloinkin hänen lapsensa kävivät virpomassa. Mukavaa, kun tulevat taas.
No, yhteenvetona tänne, että minusta ei siis pidetä ja kirjoitukseni ärsyttää varsinkin miehiä täällä. Se on ok, mutta miksi pyydätte minua muuttumaan? Minusta kenenkään oikeus ei ole täällä vaatia muilta mitään. Se lukee viestini joka tahtoo ja muut hyppiköön yli kaiken. Silti minusta ei ole ok ajatella, että minä olisin sellainen ihminen joka täällä kirjoittaa myös oikeassa elämässä. En minä muille esim huolistani valita. Ja olen melko hiljainen ihminen. Näin jotkut kirjoitukset täällä joissa kirjoitetaan, että ei ihme ettei isänne sinua jaksa tai eivät miehet tuollaisia katsele ovat melko ikävästi sanottu.
En minä ole pyytänyt ketään lyttäämään minua täällä, kun olen saanut oikeassa elämässä jo sen kokea ilman syytä. Näin miksi pitää täällä vielä jatkaa samaa. Ette saavuta sillä yhtään mitään ja minä en edes halua miestä, joka ei ole empaattinen, ystävällinen ja kohtele muita hyvin. Mies saa olla herkkä myös ja minä en etsi mitään miestä joka on joku vahva ja sellainen mitä joku muu ehkä etsii. Minä etsin niitä joita elämä on kolhinut ja niitä, jotka ymmärtävät elämää enemmänkin. Jos joku siis minut huolisi. En minä ikinä täällä väittänyt, että olisin joku täydellinen ihminen kenenkään elämän onni. Minä olen kaikkea muuta ulkonäöstä lähtien ja minulle on kokemukseni, jotka vaikuttavat minuun. Näin jos en kelpaa miehelle niin sitten en. Tai sitten löytyy joku toinen epäonnistunut ja tietyissä heikko kuten minäkin. Ottakoot muut ne itsestään parhaat ja täydelliset.
Silti jos minä kirjoitan esim elämästäni perheessäni niin on typerää sääliä isääni. Hän on millainen on ja paljon ikäviä asioita. Jos käännettäisiin toisin päin ja nainen käyttäytyisi niin kuin isäni niin kukaan mies täällä ei puolustelisi häntä. Näin sukupuoli kysymys tässäkin jos halutaan siihen lähteä.
Joku kirjoitti myös, että miksi sitten pidän yhteyttä isääni yms niin sekin on toisaalta minun asiani. Jos haluatte totuuden tietää niin minä välitän isästäni kaikesta huolimatta. Näin antakaa minun kirjoittaa edes tänbe ja elämästäni kertoa jos minulla ei ole muutakaan paikkaa ja ihmisiä elämässäni jos mietitään perheen ulkopuolista porukkaa. Näin se ei ihme, että tänne syntyy tekstiä. Se saa ärsyttää, mutta ei tarvitse ilkeä olla kuitenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katot ovat nyt paksun sammaleen peitossa viime kesän ja syksyn kosteuden jäljiltä. Aloitin yhden katon raaputuksen, ja se vaikuttaa aikamoiselta urakalta harjan kanssa. Joku talotohtori kylläkin mainitsi kerran, että sammal toimisi katon lisäeristeenä. Mutta ikävältä se sammalikko näyttää, olipa siinä jo puuntaimikin kasvamassa. Täytyy nyt seuraavaksi kokeilla etikkasekoitusta, josko siitä olisi apua.
Me ollaan laitettu tuhkavettä mökin katolle. Ennen sadetta, että se ehtii muhimaan. Sammal syöpyy huopakaton läpi ja pilaa sen.
Kiitos näistä kaikista sammaleen hävitysneuvoista. Mietin vaan, millä konstilla torjunta-aineet kuten tuhkaveden tai Bio comp-liuoksen saisi helpoimmin katolle, kastelukannulla tms? Naisihmisenä tuntuu muutenkin huteralta seistä tikkailla korkealla katon reunalla.
Muistaakseni paineruisku tai kastelukannu. Aine ostettu, toivon miehen kiipeävän katolle ensi kesänä. Itse en rohkene.
Tänään on pizzaperjantai ja Putinilla menee huonosti. Mukava ilta tulossa 😊
Vierailija kirjoitti:
Monta mämmirovetta ostatte vai teettekö peräti itse?
Uutiset tullee lehtiin taas Juha Miedosta.
En ole koskaan tehnyt mämmiä itse. Lapsuudenkodissa oli aina pääsiäisenä mämmiä, mutta mun lapset tykkäsivät enemmän pashasta. Pashan tein aina itse (mulla on sellainen puinen pashamuottikin) ja joskus tein ihan perinteistä ja joskus taas ihan omia kokeiluja kuten suklaa- tai kinuskipashaa. Kerra tein rommi-kirsikkapashan ja se oli suvun pääsiäispöydässä aika menestys. Se muottikin on nyt liian iso yhdelle. Ehkä vois tänä vuonna ostaa jonkun pienen mämmirasian.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeastaan minusta aina sanotaan, etten kaipaa neuvoja, mutta jos joku viisas ihminen jotain keksisi viestiin, jossa kirjoitin noista ikävistä puheista ja seurustelun vaikeudesta sen myötä niin kertokoon ajatuksensa sitten. Olen valmis ajatuksiin, koska minä en oikeastaan kestäisi sitä jos joku ihminen haluaisi olla yhdessä kanssasi ja myöhemmin uskoisi ne puheet, eikä uskoisi minua. Se olisi liikaa. Näin onko sinkkuus sitten ainoa vaihtoehto jos mietitään asiaa. Minulle sinänsä on ihan sana toisten kokemuksen kuinka paljon niitä on, mutta itsestäni en haluaisi puhuttavan vääryyksiä ja en tahtoisi itseäni hävetä.
Tässä P pyydät itse neuvoja seurustelun vaikeuteen! Sinulla ne liittyvät jaaritteluun ja liikaan analysointiin ja tunteista vatvomiseen etukäteen ja jälkikäteen . Ei kukaan mies kestä tuollaista. Seksipulmat kyllä ratkeavat, mutta tuo on ongelma.
En minä tarkoittanut sitä asiaa vaan viestissäni kysyn sitä, että se jos minulla on ns huono maine ja olen muiden puheissa h*ora jos halutaan oikealla sanoilla oikein rumasti kirjoittaa niin uskooko mies minua jos sanon, että olen kokematon ja nuo puheet ovat p*skaa. Sitä tarkoitin, että jos mies kuulee ne jutut niin hän jättää minut heti. Se on minun pelkoni ja häpeän aiheeni. Sillä sinäkään et suoraan sanoen uskoisi minua varmastikaan. Ymmärrän sen. Ihmiset tuppaavat uskomaan muiden puheita näissä jutuissa. Eräät ihmiset vaan joskus ajattelivat, että pistetään nämä puheet liikkeelle niin saadaan paljon harmia minulle aikaan. Näin se käy.
Samoin ei se miten minä kirjoitan tänne tai kuinka monta riviä merkkaa mitään, koska oikeassa elämässä en saa sanaa suustani ja olen hiljainen ihminen. Itsetuntoni on nolla ja se miten toimin täällä ei tarkoita, että jos näkisit minut, että olisin sellainen kuin täällä olen. Minä olen se ihminen joka tuskin sanoo sanaakaan ja jolle muihin tutustuminen on jo hyvin vaikeaa ja sinä tartut johonkin kirjoitteluun täällä.
Jos mies hyväksyy minut niin hänen pitää hyväksyä minut näine piirteineen ja ymmärtää esim sen miksi en välttämättä pysty kaikkeen mitä joku muu pystyy tai miksi jännitän jotain. Se on lähtökohta, että minun kanssa voisi olla. Ja vähintä mitä pyydän. Minä en arvostele toista heikkouksista ja minä en ajattele niin, että toinen on huonompi jos hänellä on vaikeutensa elämässään.
Yksinäisyyttäni minä myös kirjoitan paljon tänne. Samoin minä olen kokemusteni summa ja minulle on ikävät kokemukset tuoneet omat vaikutuksensa. Olen siis sellainen kuin olen. Jos mies ei sitä kestä tai haluaa naisen joka on itsevarma ja rohkea niin minä en ole. Ja minulle kelpaa mies jolla on ongelmansa. Minä en välitä siitä kaikesta. Joten täydelliset ihmiset etsiköön omat seuransa ja minä voin etsiä ne joita maailma on murjonut. Näin on parempi.
Jaarittelu täällä on myös pientä siihen nähden, kun olen hiljaa suurimman osan päivistäni ja puhun todella vähän. Jos näkisit minut tai tapaisit niin istuisin hiljaa suurimman osan ajasta jos edes "osaisin" puhua mitään. Jännittäisin tapaamista jo liikaakin. Näin pitää etsiä samanlaista seuraa siis. Niitä ihmisiä jotka ovat kulkeneet samaa tietä. Tai olla yksin. En pyydä muita muuttumaan näiden asioiden myötä ja näin minäkin kai saan olla sellainen kuin olen. Se on loppuajatukseni.
Vierailija kirjoitti:
Hei, minäkin olen taas täällä. Ihmettelen vähän sitä, kun jotkut kirjoittavat tänne varsin henkilökohtaisia perheasioitaan ja muutakin kovin yksityistä.
No, voit hypätä ne viestit ihan rauhassa ylitse jos minä myönnän, että sorruin tähän kaikkeen nyt taas. En ole asiasta kirjoittanut varsinkaan perheeni osalta nyt viikkoihin ainakaan niin näin en ala katumaan tätäkään asiaa nyt. Terveisin P
Mikä logiikka se sellainen on, että kokemattomat saa orgasmeja? Minä en saanut ensimmäiseen pariin vuoteen (minulla ollut yksi ja sama seksikumppani, jolle "menetin" neitsyyteni). Tuohan on fysiologinen juttu naisilla. Jotkut ei vaan kykene tulemaan muuta kuin klitoriksen koskettelulla.
Täällä sateli vähän rännänsekaista vettä aamupäivällä.
Kävelylle uskaltauduttiin kuitenkin.
Joku moitti seksipelkoisiksi meitä jotka emme tässä ketjussa välittäisi lukea roiseja kuvauksia asiaan liittyen. Kyllähän seksistä voi kirjoittaa kauniistikin, se ei häiritse.
Tuntuu monet jutut kiusanteolta kun niin rumasti pitää kuvailla asiaa.
Pääsiäisestä- rove mämmiä pitää aina ostaa, syömme sen vaniljakastikkeen kanssa. Emme emmi mämmiämme!
Lammaspataa tehdään myös.
Hyvää viikonlopun odotusta kaikille.
Sitten kun tapaa sen itselleen oikean ihmisen niin kaikki vain soljuu luontevasti. Ihana hengittää kun mikään ei ole vaikeaa, Entiset suhteet eivät ole olleet näin hyviä ja tapailut loppuivat muutamaan kertaan.
Yhdellä tapailumiehellä oli tuore ero ja hän oli muutenkin turhan taikinamainen mies. Toinen kuvitteli olevansa jotain vastustamatonta naisten mieleen mutta minä vieroksuin hänen tyhmyyttään, se alkoi sieltä paljastua sana sanalta yhä enemmän. Yksi oli aivan liian luonteeltaan kiharaista nuudelia ja moraaliltaan klähmäinen. Vähän kun jäisi aamukahvin aikana katsomaan tahraa pöytäliinassa ja se vaivaisi koko ajan. Lähinnä ne treffimiehet olivat ikävystyttäviä, arvattavissa, kaavamaisia, kaupunkilaisia, pehmeitä. Ei hilloviivaa tahmatassuille.
Mieheni tapasin illalla, keskitalvella, räntäsateessa. Tumma varjo olutkuppilan edessä, odottamassa minua. Silmät olivat viattomat, ei epäilyä, arviointia eikä kyynisyyttä, katkeruutta menneestä. Puhe oli rauhallista, olemus levollinen. Hänessä tiivistyi mitä sisältyy hyvään ihmiseen, ja hän oli älykäs - ja on edelleen tätä kaikkea. Hauska ja vähän kesytön, kuitenkin yhden naisen mies. Skarppi katse, komeakin, raamikas, kiltti ja arvonsa tunteva. Luja, minulle pehmeä, hellä. Huomaavainen, aina valmis auttamaan, tekemään oman osuutensa, lupasi kauan sitten jakaa elämänsä minun kanssani. Minun mieheni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuosta aineesta en tiedä. Joku aine levitettiin ruiskulla.
Vierailija kirjoitti:
No, yhteenvetona tänne, että minusta ei siis pidetä ja kirjoitukseni ärsyttää varsinkin miehiä täällä. Se on ok, mutta miksi pyydätte minua muuttumaan? Minusta kenenkään oikeus ei ole täällä vaatia muilta mitään. Se lukee viestini joka tahtoo ja muut hyppiköön yli kaiken. Silti minusta ei ole ok ajatella, että minä olisin sellainen ihminen joka täällä kirjoittaa myös oikeassa elämässä. En minä muille esim huolistani valita. Ja olen melko hiljainen ihminen. Näin jotkut kirjoitukset täällä joissa kirjoitetaan, että ei ihme ettei isänne sinua jaksa tai eivät miehet tuollaisia katsele ovat melko ikävästi sanottu.
En minä ole pyytänyt ketään lyttäämään minua täällä, kun olen saanut oikeassa elämässä jo sen kokea ilman syytä. Näin miksi pitää täällä vielä jatkaa samaa. Ette saavuta sillä yhtään mitään ja minä en edes halua miestä, joka ei ole empaattinen, ystävällinen ja kohtele muita hyvin. Mies saa olla herkkä myös ja minä en etsi mitään miestä joka on joku vahva ja sellainen mitä joku muu ehkä etsii. Minä etsin niitä joita elämä on kolhinut ja niitä, jotka ymmärtävät elämää enemmänkin. Jos joku siis minut huolisi. En minä ikinä täällä väittänyt, että olisin joku täydellinen ihminen kenenkään elämän onni. Minä olen kaikkea muuta ulkonäöstä lähtien ja minulle on kokemukseni, jotka vaikuttavat minuun. Näin jos en kelpaa miehelle niin sitten en. Tai sitten löytyy joku toinen epäonnistunut ja tietyissä heikko kuten minäkin. Ottakoot muut ne itsestään parhaat ja täydelliset.
Silti jos minä kirjoitan esim elämästäni perheessäni niin on typerää sääliä isääni. Hän on millainen on ja paljon ikäviä asioita. Jos käännettäisiin toisin päin ja nainen käyttäytyisi niin kuin isäni niin kukaan mies täällä ei puolustelisi häntä. Näin sukupuoli kysymys tässäkin jos halutaan siihen lähteä.
Joku kirjoitti myös, että miksi sitten pidän yhteyttä isääni yms niin sekin on toisaalta minun asiani. Jos haluatte totuuden tietää niin minä välitän isästäni kaikesta huolimatta. Näin antakaa minun kirjoittaa edes tänbe ja elämästäni kertoa jos minulla ei ole muutakaan paikkaa ja ihmisiä elämässäni jos mietitään perheen ulkopuolista porukkaa. Näin se ei ihme, että tänne syntyy tekstiä. Se saa ärsyttää, mutta ei tarvitse ilkeä olla kuitenkaan.
Ei kukaan ole sanonut, ettei sinusta pidetä. Miehet ovat suorapuheisempia kuin naiset ja kertoivat, miten miehet ajattelevat. Eivät pidä pitkistä pohdinnoista. Luulen, että tarkoittivat tämän ystävälliseksi vinkiksi, miten voisit muuttaa käytöstäsi halutessasi. Se helpottaisi miehiin tutustumista. Niinhän miehetkin tekevät. Muuttavat käyttäytymistään naisille mieleisemmäksi. Miesporukoissa ovat toisenlaisia, kuten naiset naisporukoissa. Ei kannata ottaa liian vakavasti. Teet niin kuin sinulle sopii.
Vierailija kirjoitti:
Täällä sateli vähän rännänsekaista vettä aamupäivällä.
Kävelylle uskaltauduttiin kuitenkin.
Joku moitti seksipelkoisiksi meitä jotka emme tässä ketjussa välittäisi lukea roiseja kuvauksia asiaan liittyen. Kyllähän seksistä voi kirjoittaa kauniistikin, se ei häiritse.
Tuntuu monet jutut kiusanteolta kun niin rumasti pitää kuvailla asiaa.
Pääsiäisestä- rove mämmiä pitää aina ostaa, syömme sen vaniljakastikkeen kanssa. Emme emmi mämmiämme!Lammaspataa tehdään myös.
Hyvää viikonlopun odotusta kaikille.
Lammaspataa?!?!? KÄÄK! Pitänee ottaa turvasumutin mukaan, kun lähden koiran kanssa ulos. No ei vaan, päkää tulee mullakin pääsiäisenä pöytään. Karitsan sisäfilettä. Varmaan punaviinikastike ja valkosipuliperunat.
Toisaalta miehetkin voisivat siis oppia pitämään pitkistä pohdinnoista. Veikkaan kyllä, että moni mies tykkää esim opinnoissaan pohtia jo pitkästi mitä olen tässä seurannut joidenkin kirjoittelua. Näin ei saisi yleistää täälläkin, että miehet sitä ja naiset tätä. Aina löytyy poikkeuksia. Minäkin voin johtopäätöksenä edellyttää miehiltä jotain myönnytyksiä jos minultakin sellaisia vaaditaan. Vinkkinä tämäkin. Terveisin P, mutta juu ymmärrän joidenkin ärsyyntyvän minuun jo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei, minäkin olen taas täällä. Ihmettelen vähän sitä, kun jotkut kirjoittavat tänne varsin henkilökohtaisia perheasioitaan ja muutakin kovin yksityistä.
No, voit hypätä ne viestit ihan rauhassa ylitse jos minä myönnän, että sorruin tähän kaikkeen nyt taas. En ole asiasta kirjoittanut varsinkaan perheeni osalta nyt viikkoihin ainakaan niin näin en ala katumaan tätäkään asiaa nyt. Terveisin P
Niin eiväthän ne viestit minua mitenkään haittaa, miksi haittaisivat, kun eivät ne minuun liity. Yleisesti hämmästelen, miten ihmiset kertovat tietoja perheenjäsenistään julkisuudessa, tälläkin palstalla. Mielestäni omaa yksityisyyttä ja läheisten yksityisyyttä on tarpeen suojella.
Hauska mielleyhtymå tuli. Jotkut täällä puhaltaa munia ja jotkut imee niitä. Kaikki mahtuu mukaan.