Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hymistelyketju, tavallisia juttuja

Vierailija
04.02.2026 |

Räväkät älkööt vaivautuko. Täällä ei saa ilkeillä. Liian pitkästyttäviä kommentteja ei olekaan täyttämään tätä ketjua.

Kaikki mukaan, ketkä ikäviin ketjuihin olette kyllästyneet

Kommentit (9898)

Vierailija
2961/9898 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeastaan minusta aina sanotaan, etten kaipaa neuvoja, mutta jos joku viisas ihminen jotain keksisi viestiin, jossa kirjoitin noista  ikävistä puheista ja seurustelun vaikeudesta sen myötä niin kertokoon ajatuksensa sitten. Olen valmis ajatuksiin, koska minä en oikeastaan kestäisi sitä jos joku ihminen haluaisi olla yhdessä kanssasi ja myöhemmin uskoisi ne puheet, eikä uskoisi minua. Se olisi liikaa. Näin onko sinkkuus sitten ainoa vaihtoehto jos mietitään asiaa. Minulle sinänsä on ihan sana toisten kokemuksen kuinka paljon niitä on, mutta itsestäni en haluaisi puhuttavan vääryyksiä ja en tahtoisi itseäni hävetä. 

Tässä P pyydät itse neuvoja seurustelun vaikeuteen! Sinulla ne liittyvät jaaritteluun ja liikaan analysointiin ja tunteista vatvomiseen etukäteen ja jälkikäteen . Ei kukaan mies kestä tuollaista. Seksipulmat kyllä ratkeavat, mutta tuo on ongelma. 

En minä tarkoittanut sitä asiaa vaan viestissäni kysyn sitä, että se jos minulla on ns huono maine ja olen muiden puheissa h*ora jos halutaan oikealla sanoilla oikein rumasti  kirjoittaa niin uskooko mies minua jos sanon, että olen kokematon ja nuo puheet ovat p*skaa. Sitä tarkoitin, että jos mies kuulee ne jutut niin hän jättää minut heti. Se on minun pelkoni ja häpeän aiheeni. Sillä sinäkään et suoraan sanoen uskoisi minua varmastikaan. Ymmärrän sen. Ihmiset tuppaavat uskomaan muiden puheita näissä jutuissa. Eräät ihmiset vaan joskus ajattelivat, että pistetään nämä puheet liikkeelle niin saadaan paljon harmia minulle aikaan. Näin se käy. 

Samoin ei se miten minä kirjoitan tänne tai kuinka monta riviä merkkaa mitään, koska oikeassa elämässä en saa sanaa suustani ja olen hiljainen ihminen. Itsetuntoni on nolla ja se miten toimin täällä ei tarkoita, että jos näkisit minut, että olisin sellainen kuin täällä olen. Minä olen se ihminen joka tuskin sanoo sanaakaan ja jolle muihin tutustuminen on jo hyvin vaikeaa ja sinä tartut johonkin kirjoitteluun täällä. 

Jos mies hyväksyy minut niin hänen pitää hyväksyä minut näine piirteineen ja ymmärtää esim sen miksi en välttämättä pysty kaikkeen mitä joku muu pystyy tai miksi jännitän jotain. Se on lähtökohta, että minun kanssa voisi olla. Ja vähintä mitä pyydän. Minä en arvostele toista heikkouksista ja minä en ajattele niin, että toinen on huonompi jos hänellä on vaikeutensa elämässään. 

Yksinäisyyttäni minä myös kirjoitan paljon tänne. Samoin minä olen kokemusteni summa ja minulle on ikävät kokemukset tuoneet omat vaikutuksensa. Olen siis sellainen kuin olen. Jos mies ei sitä kestä tai haluaa naisen joka on itsevarma ja rohkea niin minä en ole. Ja minulle kelpaa mies jolla on ongelmansa. Minä en välitä siitä kaikesta. Joten täydelliset ihmiset etsiköön omat seuransa ja minä voin etsiä ne joita maailma on murjonut. Näin on parempi. 

Jaarittelu täällä on myös pientä siihen nähden, kun olen hiljaa suurimman osan päivistäni ja puhun todella vähän. Jos näkisit minut tai tapaisit niin istuisin hiljaa suurimman osan ajasta jos edes "osaisin" puhua mitään. Jännittäisin tapaamista jo liikaakin. Näin pitää etsiä samanlaista seuraa siis. Niitä ihmisiä jotka ovat kulkeneet samaa tietä. Tai olla yksin. En pyydä muita muuttumaan näiden asioiden myötä ja näin minäkin kai saan olla sellainen kuin olen. Se on loppuajatukseni. 

Vierailija
2962/9898 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei, minäkin olen taas täällä. Ihmettelen vähän sitä, kun jotkut kirjoittavat tänne varsin henkilökohtaisia perheasioitaan ja muutakin kovin yksityistä.

No, voit hypätä ne viestit ihan rauhassa ylitse jos minä myönnän, että sorruin tähän kaikkeen nyt taas. En ole asiasta kirjoittanut varsinkaan perheeni osalta nyt viikkoihin ainakaan niin näin en ala katumaan tätäkään asiaa nyt. Terveisin P

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2963/9898 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä logiikka se sellainen on, että kokemattomat saa orgasmeja? Minä en saanut ensimmäiseen pariin vuoteen (minulla ollut yksi ja sama seksikumppani, jolle "menetin" neitsyyteni). Tuohan on fysiologinen juttu naisilla. Jotkut ei vaan kykene tulemaan muuta kuin klitoriksen koskettelulla.

Vierailija
2964/9898 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä sateli vähän rännänsekaista vettä aamupäivällä.

Kävelylle uskaltauduttiin kuitenkin.

Joku moitti seksipelkoisiksi meitä jotka emme tässä ketjussa välittäisi lukea roiseja kuvauksia asiaan liittyen. Kyllähän seksistä voi kirjoittaa kauniistikin, se ei häiritse.

Tuntuu monet jutut kiusanteolta kun niin rumasti pitää kuvailla asiaa.

Pääsiäisestä- rove mämmiä pitää aina ostaa, syömme sen vaniljakastikkeen kanssa. Emme emmi mämmiämme!

Lammaspataa tehdään myös.

Hyvää viikonlopun odotusta kaikille.

Vierailija
2965/9898 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kun tapaa sen itselleen oikean ihmisen niin kaikki vain soljuu luontevasti. Ihana hengittää kun mikään ei ole vaikeaa, Entiset suhteet eivät ole olleet näin hyviä ja tapailut loppuivat muutamaan kertaan.

Yhdellä tapailumiehellä oli tuore ero ja hän oli muutenkin turhan taikinamainen mies. Toinen kuvitteli olevansa jotain vastustamatonta naisten mieleen mutta minä vieroksuin hänen tyhmyyttään, se alkoi sieltä paljastua sana sanalta yhä enemmän. Yksi oli aivan liian luonteeltaan kiharaista nuudelia ja moraaliltaan klähmäinen. Vähän kun jäisi aamukahvin aikana katsomaan tahraa pöytäliinassa ja se vaivaisi koko ajan. Lähinnä ne treffimiehet olivat ikävystyttäviä, arvattavissa, kaavamaisia, kaupunkilaisia, pehmeitä. Ei hilloviivaa tahmatassuille.

Mieheni tapasin illalla, keskitalvella, räntäsateessa. Tumma varjo olutkuppilan edessä, odottamassa minua. Silmät olivat viattomat, ei epäilyä, arviointia eikä kyynisyyttä, katkeruutta menneestä. Puhe oli rauhallista, olemus levollinen. Hänessä tiivistyi mitä sisältyy hyvään ihmiseen, ja hän oli älykäs - ja on edelleen tätä kaikkea. Hauska ja vähän kesytön, kuitenkin yhden naisen mies. Skarppi katse, komeakin, raamikas, kiltti ja arvonsa tunteva. Luja, minulle pehmeä, hellä. Huomaavainen, aina valmis auttamaan, tekemään oman osuutensa, lupasi kauan sitten jakaa elämänsä minun kanssani. Minun mieheni.

Vierailija
2966/9898 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katot ovat nyt paksun sammaleen peitossa viime kesän ja syksyn kosteuden jäljiltä. Aloitin yhden katon raaputuksen, ja se vaikuttaa aikamoiselta urakalta harjan kanssa.  Joku talotohtori kylläkin mainitsi kerran, että sammal toimisi katon lisäeristeenä.  Mutta ikävältä se sammalikko näyttää, olipa siinä jo puuntaimikin kasvamassa.  Täytyy nyt seuraavaksi kokeilla etikkasekoitusta, josko siitä olisi apua.

Me ollaan laitettu tuhkavettä mökin katolle.  Ennen sadetta, että se ehtii muhimaan.  Sammal syöpyy huopakaton läpi ja pilaa sen. 

Sammaleen torjuntaan on ihan oma aine. Rautakaupat osaa neuvoa.

Bio Comb - jos mainos sallitaan

Kiitos näistä kaikista sammaleen hävitysneuvoista.  Mietin vaan, millä konstilla torjunta-aineet kuten tuhkaveden tai Bio comp-liuoksen saisi helpoimmin katolle, kastelukannulla tms?  Naisihmisenä tuntuu muutenkin huteralta seistä tikkailla korkealla katon reunalla.

Tuosta aineesta en tiedä. Joku aine levitettiin ruiskulla.

Vierailija
2967/9898 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, yhteenvetona tänne, että minusta ei siis pidetä ja kirjoitukseni ärsyttää varsinkin miehiä täällä. Se on ok, mutta miksi pyydätte minua muuttumaan? Minusta kenenkään oikeus ei ole täällä vaatia muilta mitään. Se lukee viestini joka tahtoo ja muut hyppiköön yli kaiken. Silti minusta ei ole ok ajatella, että minä olisin sellainen ihminen joka täällä kirjoittaa myös oikeassa elämässä. En minä muille esim huolistani valita. Ja olen melko hiljainen ihminen. Näin jotkut kirjoitukset täällä joissa kirjoitetaan, että ei ihme ettei isänne sinua jaksa tai eivät miehet tuollaisia katsele ovat melko ikävästi sanottu. 

En minä ole pyytänyt ketään lyttäämään minua täällä, kun olen saanut oikeassa elämässä jo sen kokea ilman syytä. Näin miksi pitää täällä vielä jatkaa samaa. Ette saavuta sillä yhtään mitään ja minä en edes halua miestä, joka ei ole empaattinen, ystävällinen ja kohtele muita hyvin. Mies saa olla herkkä myös ja minä en etsi mitään miestä joka on joku vahva ja sellainen mitä joku muu ehkä etsii. Minä etsin niitä joita elämä on kolhinut ja niitä, jotka ymmärtävät elämää enemmänkin. Jos joku siis minut huolisi. En minä ikinä täällä väittänyt, että olisin joku täydellinen ihminen kenenkään elämän onni. Minä olen kaikkea muuta ulkonäöstä lähtien ja minulle on kokemukseni, jotka vaikuttavat minuun. Näin jos en kelpaa miehelle niin sitten en. Tai sitten löytyy joku toinen epäonnistunut ja tietyissä heikko kuten minäkin. Ottakoot muut ne itsestään parhaat ja täydelliset. 

Silti jos minä kirjoitan esim elämästäni perheessäni niin on typerää sääliä isääni. Hän on millainen on ja paljon ikäviä asioita. Jos käännettäisiin toisin päin ja nainen käyttäytyisi niin kuin isäni niin kukaan mies täällä ei puolustelisi häntä. Näin sukupuoli kysymys tässäkin jos halutaan siihen lähteä. 

Joku kirjoitti myös, että miksi sitten pidän yhteyttä isääni yms niin sekin on toisaalta minun asiani. Jos haluatte totuuden tietää niin minä välitän isästäni kaikesta huolimatta. Näin antakaa minun kirjoittaa edes tänbe ja elämästäni kertoa jos minulla ei ole muutakaan paikkaa ja ihmisiä  elämässäni jos mietitään perheen ulkopuolista porukkaa. Näin se ei ihme, että tänne syntyy tekstiä. Se saa ärsyttää, mutta ei tarvitse ilkeä olla kuitenkaan. 

Ei kukaan ole sanonut, ettei sinusta pidetä. Miehet ovat suorapuheisempia kuin naiset ja kertoivat, miten miehet ajattelevat. Eivät pidä pitkistä pohdinnoista. Luulen, että tarkoittivat tämän ystävälliseksi vinkiksi, miten voisit muuttaa käytöstäsi halutessasi. Se helpottaisi miehiin tutustumista. Niinhän miehetkin tekevät. Muuttavat käyttäytymistään naisille mieleisemmäksi. Miesporukoissa ovat toisenlaisia, kuten naiset naisporukoissa. Ei kannata ottaa liian vakavasti. Teet niin kuin sinulle sopii.

Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku moitti seksipelkoisiksi meitä jotka emme tässä ketjussa välittäisi lukea roiseja kuvauksia asiaan liittyen. Kyllähän seksistä voi kirjoittaa kauniistikin, se ei häiritse.

Pääsiäisestä- rove mämmiä pitää aina ostaa, syömme sen vaniljakastikkeen kanssa. Emme emmi mämmiämme!

Lammaspataa?!?!? KÄÄK! Pitänee ottaa turvasumutin mukaan,  kun lähden koiran kanssa ulos.  No ei vaan,  päkää tulee mullakin pääsiäisenä pöytään.  Karitsan sisäfilettä.  Varmaan punaviinikastike ja valkosipuliperunat. 

Vierailija
2969/9898 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta miehetkin voisivat siis oppia pitämään pitkistä pohdinnoista. Veikkaan kyllä, että moni mies tykkää esim opinnoissaan pohtia jo pitkästi mitä olen tässä seurannut joidenkin kirjoittelua. Näin ei saisi yleistää täälläkin, että miehet sitä ja naiset tätä. Aina löytyy poikkeuksia. Minäkin voin johtopäätöksenä edellyttää miehiltä jotain myönnytyksiä jos minultakin sellaisia vaaditaan. Vinkkinä tämäkin. Terveisin P, mutta juu ymmärrän joidenkin ärsyyntyvän minuun jo. 

Vierailija
2970/9898 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei, minäkin olen taas täällä. Ihmettelen vähän sitä, kun jotkut kirjoittavat tänne varsin henkilökohtaisia perheasioitaan ja muutakin kovin yksityistä.

No, voit hypätä ne viestit ihan rauhassa ylitse jos minä myönnän, että sorruin tähän kaikkeen nyt taas. En ole asiasta kirjoittanut varsinkaan perheeni osalta nyt viikkoihin ainakaan niin näin en ala katumaan tätäkään asiaa nyt. Terveisin P

Niin eiväthän ne viestit minua mitenkään haittaa, miksi haittaisivat, kun eivät ne minuun liity. Yleisesti hämmästelen, miten ihmiset kertovat tietoja perheenjäsenistään julkisuudessa, tälläkin palstalla. Mielestäni omaa yksityisyyttä ja läheisten yksityisyyttä on tarpeen suojella.

Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin eiväthän ne viestit minua mitenkään haittaa, miksi haittaisivat, kun eivät ne minuun liity. Yleisesti hämmästelen, miten ihmiset kertovat tietoja perheenjäsenistään julkisuudessa, tälläkin palstalla. Mielestäni omaa yksityisyyttä ja läheisten yksityisyyttä on tarpeen suojella.

Puutun tähän sen verran,  että minäkin olen kertonut paljon.  Mutta seison myös sanojeni takana.  Jos mun isäni tai siskoni lukisi mun tänne heistä kirjoittamani asiat,  ehkä jopa saattaisivat katsoa peiliin.  

Vierailija
2972/9898 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos tarkoitat viestejäni niin tässä maassa on lukuisia perheitä joilla on samoja ongelmia kuin meillä. Ja meidän perhettämme tuskin tuntee oikein kukaan. Ei ole läheistä ja meillä ei ketään muuta me yhteyksissä keskenään. Näin tunnistamisen osuus on hyvin pieni. Lähes olematon. Ei kukaan voi tietää jonkun anonyymin viestin pohjalta mitään. Näin kadu kirjoittamistani näihin liittyen. Ja en ole ainoa joka läheistään kirjoittaa. 

Puolustelua sanoo joku, mutta moraalia ei tässä maailmassa paljonkaan ole jos elämään katsoo ja ihmisten toimintaa. Näin en kehota ketään kiillottamaan omaa kruunuaan. Kukaan ei ole täydellinen. 

Vierailija
2973/9898 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei täällä nimiä, paikkakuntia  tms. kerrota, täytyy olla aika iso kristallipallo, jos pystyy jonkun esim. vanhemmistaan kirjoittavan sijoittamaan kartalle. No Lampaan kirjoituksista pystyy kaupunginosan tarkkuudella hänet kartalle sijoittamaan, mutta tuollakin alueella asuu tuhansia ihmisiä. Kaikilla ei ole mitään salattavaa, ei minullakaan, asun Tampereella Multisillassa, mutta ei minua kukaan täältä pysty "löytämään".

Vierailija
2974/9898 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Häirikön kuvaus oli tosiaan päivän paras. Siihen reagointi paljasti paljon. Kommenteissa oletettiin, että kohde suuttuisi ja poistattaisi viestin. 

Ei hän tekisi niin. Hän viis veisaa siitä tai käyttää sen materiaalina omiin viesteihinsä. 

Hänhän tekee kerrottuja asioita tietoisesti ja tavoitteellisesti, ei tunnekuohussa. Hänen itsetuntonsa kestää kyllä kommentoinnin. 

Ei hänellä ole mitään syytä poistaa viestiä. 

Ne, jotka oletti niin, eivät itse kestä kritiikkiä tai ymmärrä huumoria, vaan suuttuisivat ja poistattaisivat ja luulevat kaikkien olevan samanlaisia. Myös Äikkää epäiltiin itsekehuviesteistä turhaan. Ehkä epäilijä itse harrastaa niitä.

Aina kun arvostelemme muita, kerromme itsestämme.

Arvioni häiriköstä ja muista kirjoittajista  perustuvat  viesteihin. Ketään en henkilökohtaisesti tietenkään tunne.

Etkö muka huomannut, että nopeaan katosivat kaikki. Kuka muu niitä poistelisi?

Se, joka arveli, että kohde poistaisi.

Pah.

Häirikön touhuja niin selkeästi. Paljin muitakin viestejä on kadonnut taas tänäänkin.

Mitä enemmän poistuu, sitä lähempänä on lukitus. Ette ilmeisesti ymmärrä.

Sinä, joka poistat kymmenittäin viestejä joka päivä. Mieti, mitä tapahtuisi, jos kaikki kymmenet kirjoittajat tekisi samoin. Tänne ei jäisi mitään. Yksi tykkää jostain viestistä, toinen toisesta. Voi vaan ohittaa. Ei niitä tarvitse poistaa.

Käytökselläsi tuhoat tämänkin ketjun, sitäkö tahdot? Minä voin huomenna aloittaa: Aina kun näen yhdenkin viestin poistuneen, ilmoitan minäkin yhden asiattomaksi..

Katsotaan, kuka tulee mukaan ja tuhotaan sitten koko ketju.

Sitäkö tahdot, häirikköpoistaja?

Vastasit viestiini. En ole häirikköpoistaja enkä poistaja ollenkaan. En ole yhtäkään viestiä koskaan poistattanut.

Totesin vaan poistojen vaikutuksen entisestä kokemuksesta.

Voit ilman muuta poistatella viestejä, jos haluat. Huomenna tai koska vaan. Ei sitä kukaan estä.

Vierailija
2975/9898 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reipas ja tunnollinen lammas kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lammaspataa?!?!? KÄÄK! Pitänee ottaa turvasumutin mukaan,  kun lähden koiran kanssa ulos.  No ei vaan,  päkää tulee mullakin pääsiäisenä pöytään.  Karitsan sisäfilettä.  Varmaan punaviinikastike ja valkosipuliperunat. 

Unista: näin kerran unta, että minulla oli tyttären fretit hoidossa, olivat aika vipeltäjiä. Seuraavan kerran tyttären nähdessäni sanoin, etten ota frettejä hoitoon. Hän oli että HÄH? Hänellä ei ole frettejä, eikä tule koskaan olemaankaan.

Kissan minäkin voisin ottaa, mutta kun nuo "pelastuslaitokset" vaativat ottamaan vähintään kaksi.

Minä en ole oppinut syömään kokolihaa, no kinkku menee, mutta muista lihoista tulee "purkkaa", en vaan saa niitä kurkustani alas, en myöskään isoja pillereitä, Buranatkin puren pieniksi muruiksi.

Vierailija
2976/9898 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Djankkaaja, miksi jankutat samaa pakkomielteisesti joka päivä?

Ketään ei kiinnosta.

Kiva ketju täynnä taas ddd ja intiimejä asioita, törkeitäkin haukkumisia elimistä.

Ei kiitos

Tsau

Mutta hyvää yötä Lystikkäät virpoakat

Sinua tuntuu kiinnostavan, kun asiasta kirjoitat.

Vierailija
2977/9898 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeastaan minusta aina sanotaan, etten kaipaa neuvoja, mutta jos joku viisas ihminen jotain keksisi viestiin, jossa kirjoitin noista  ikävistä puheista ja seurustelun vaikeudesta sen myötä niin kertokoon ajatuksensa sitten. Olen valmis ajatuksiin, koska minä en oikeastaan kestäisi sitä jos joku ihminen haluaisi olla yhdessä kanssasi ja myöhemmin uskoisi ne puheet, eikä uskoisi minua. Se olisi liikaa. Näin onko sinkkuus sitten ainoa vaihtoehto jos mietitään asiaa. Minulle sinänsä on ihan sana toisten kokemuksen kuinka paljon niitä on, mutta itsestäni en haluaisi puhuttavan vääryyksiä ja en tahtoisi itseäni hävetä. 

Tässä P pyydät itse neuvoja seurustelun vaikeuteen! Sinulla ne liittyvät jaaritteluun ja liikaan analysointiin ja tunteista vatvomiseen etukäteen ja jälkikäteen . Ei kukaan mies kestä tuollaista. Seksipulmat kyllä ratkeavat, mutta tuo on ongelma. 

En minä tarkoittanut sitä asiaa vaan viestissäni kysyn sitä, että se jos minulla on ns huono maine ja olen muiden puheissa h*ora jos halutaan oikealla sanoilla oikein rumasti  kirjoittaa niin uskooko mies minua jos sanon, että olen kokematon ja nuo puheet ovat p*skaa. Sitä tarkoitin, että jos mies kuulee ne jutut niin hän jättää minut heti. Se on minun pelkoni ja häpeän aiheeni. Sillä sinäkään et suoraan sanoen uskoisi minua varmastikaan. Ymmärrän sen. Ihmiset tuppaavat uskomaan muiden puheita näissä jutuissa. Eräät ihmiset vaan joskus ajattelivat, että pistetään nämä puheet liikkeelle niin saadaan paljon harmia minulle aikaan. Näin se käy. 

Samoin ei se miten minä kirjoitan tänne tai kuinka monta riviä merkkaa mitään, koska oikeassa elämässä en saa sanaa suustani ja olen hiljainen ihminen. Itsetuntoni on nolla ja se miten toimin täällä ei tarkoita, että jos näkisit minut, että olisin sellainen kuin täällä olen. Minä olen se ihminen joka tuskin sanoo sanaakaan ja jolle muihin tutustuminen on jo hyvin vaikeaa ja sinä tartut johonkin kirjoitteluun täällä. 

Jos mies hyväksyy minut niin hänen pitää hyväksyä minut näine piirteineen ja ymmärtää esim sen miksi en välttämättä pysty kaikkeen mitä joku muu pystyy tai miksi jännitän jotain. Se on lähtökohta, että minun kanssa voisi olla. Ja vähintä mitä pyydän. Minä en arvostele toista heikkouksista ja minä en ajattele niin, että toinen on huonompi jos hänellä on vaikeutensa elämässään. 

Yksinäisyyttäni minä myös kirjoitan paljon tänne. Samoin minä olen kokemusteni summa ja minulle on ikävät kokemukset tuoneet omat vaikutuksensa. Olen siis sellainen kuin olen. Jos mies ei sitä kestä tai haluaa naisen joka on itsevarma ja rohkea niin minä en ole. Ja minulle kelpaa mies jolla on ongelmansa. Minä en välitä siitä kaikesta. Joten täydelliset ihmiset etsiköön omat seuransa ja minä voin etsiä ne joita maailma on murjonut. Näin on parempi. 

Jaarittelu täällä on myös pientä siihen nähden, kun olen hiljaa suurimman osan päivistäni ja puhun todella vähän. Jos näkisit minut tai tapaisit niin istuisin hiljaa suurimman osan ajasta jos edes "osaisin" puhua mitään. Jännittäisin tapaamista jo liikaakin. Näin pitää etsiä samanlaista seuraa siis. Niitä ihmisiä jotka ovat kulkeneet samaa tietä. Tai olla yksin. En pyydä muita muuttumaan näiden asioiden myötä ja näin minäkin kai saan olla sellainen kuin olen. Se on loppuajatukseni. 

Ei mitään väliä mitä olet tehnyt ennen, ollut huo ra tai nunna, ihan sama. Se millainen nyt olet, on tärkeintä. Huo ran kyllä tunnistaa tavoista ja eleistä. Jos mies ei usko sun sanaa, ei hänen kanssaan kannata ollakaan. Se on selvä merkki huonosta tulevaisuudesta. Kaikkia yläkoulussa huo riteltiin ja homoteltiin, se kuuluu seksin pelkoon kasvaessa, haukutaan kun pelätään. Ei sillä  kannata mieltään vaivata. M36

Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei täällä nimiä, paikkakuntia  tms. kerrota, täytyy olla aika iso kristallipallo, jos pystyy jonkun esim. vanhemmistaan kirjoittavan sijoittamaan kartalle. No Lampaan kirjoituksista pystyy kaupunginosan tarkkuudella hänet kartalle sijoittamaan, mutta tuollakin alueella asuu tuhansia ihmisiä. Kaikilla ei ole mitään salattavaa, ei minullakaan, asun Tampereella Multisillassa, mutta ei minua kukaan täältä pysty "löytämään".

Mut pystyy hyvin helposti tunnistamaan,  jos haluaa. Mulla kun on toi blogini linkki profiilissa,  niin ei tarvitse olla kovinkaan kummoinen Sherlock Holmes,  kun jo ylihuomenna  voi tulla meille virpomaan. Tämän helpon tunnistettavuuteni vuoksi käyttäydyn palstalla ihan kuten käyttäydyn reaalimaailmassakin. En trollaile enkä käytä sellaista kieltä, mitä en voisi toiselle kasvotustenkin käyttää.  Jo silloin,  kun World Wide Web tuli,  ajattelin,  että kirjoita sosiaaliseen mediaan vain sitä, minkä olet valmis lukemaan itsestäsi iltapäivälehtien lööpeistä.  Ja tarkoitan nyt itseäni,  en muita. 

Vierailija
2979/9898 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen häirikkö. Vietän aikani täällä, eri palstoilla. Mukavilla etenkin. 7.00 - 23.00. Minusta on kiva sohia umpimähkään, haastaa riitaa ihan tyhjästä. En ymmärrä lukemaani ja siksi jankutan samaa aamusta iltaan. Useimmin armaasta d:stäni. Kuvittelen, miten jo kaipaatte uutisia hänestä.

En tosin tunnista häntä täällä, niinpä kiirehdin varmuuden vuoksi alapeukuin merkitsemään viestit, mitkä ehkä kenties saattaisi olla hänen. Lisään vielä, varmuuden vuoksi, yläpeukut omiin viesteihini, etten nyt erheessä niitä luulisi jonkun muun kirjoittamaksi.

Sitten poistan, varmuuden vuoksi, kaikki alapeukuttamani, eihän sitä tiedä, missä se d luuraakaan.

Kun verbaalinen loistokas jankutus ei enää suju, kirjoitan muutamia haisevia alapääjuttuja. Kompaten tietysti itseäni. Tykkään keskustella itseni kanssa. Päivästä toiseen. Aina.

Ja voi taivas, nuo höpönassut ja muut. Hetkessä muutan nekin alapäähuumoriin, jota ei valitettavasti kukaan muu ymmärrä, nuo huumorintajuttomat.

Ja taas poistan ja poistan, enhän ehdi niitä lukeakaan, kun olen niin ahkera. Hyvä minä (taputtaa itseään olkapäälle). 

No, ehkä en poista tätä juttua, jospa tälle joku nauraisi.

Ai niin: tykkään isännöidä, rajoittaa, määräillä, olenhan suuri diktaattori. Muille en tietenkään tätä salli. Kaukana siitä. Kääk. Jippuu...

Huomaattehan, osaan muutakin kuin jankuttaa samaa, tyhmää, tyhjää.

Näin.

Hei Häirikkö

Ethän nyt poista omaa viestiäsi. Loistava analyysi.

Jäi yksi pois: Tykkäät kannella kaakattaa toisten ketjujen tekemisiä, jopa vuosien takaa.

Tikulla silmään

Sivusta. Ei näytä häiriköksi yleensä epäillyn viestiltä. Kieli on erilaista ja puuttuu älyllinen nasevuus, joka on hänelle tunnusomaista. Sujuvaa tekstiä kyllä, mutta sarkasmi puuttuu. Se olisi viestin suola.

:)

Vierailija
2980/9898 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mitään väliä mitä olet tehnyt ennen, ollut huo ra tai nunna, ihan sama. Se millainen nyt olet, on tärkeintä. Huo ran kyllä tunnistaa tavoista ja eleistä. Jos mies ei usko sun sanaa, ei hänen kanssaan kannata ollakaan. Se on selvä merkki huonosta tulevaisuudesta. Kaikkia yläkoulussa huo riteltiin ja homoteltiin, se kuuluu seksin pelkoon kasvaessa, haukutaan kun pelätään. Ei sillä  kannata mieltään vaivata. M36

Hieno oivallus M36, " haukutaan kun pelätään". Olisiko tämä viisaus siirrettävissä tähän riitely- ja haukkumisketjuunkin. Haukutaan, kun pelätään erilaisuutta, seksuaalisuutta, omien tapojen ja ajatusten ravistelua, väärässä olemista.  Sitäkö tämän riitelijän mielessä on, pelkoa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yksi