Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hymistelyketju, tavallisia juttuja

Vierailija
04.02.2026 |

Räväkät älkööt vaivautuko. Täällä ei saa ilkeillä. Liian pitkästyttäviä kommentteja ei olekaan täyttämään tätä ketjua.

Kaikki mukaan, ketkä ikäviin ketjuihin olette kyllästyneet

Kommentit (3022)

Vierailija
2941/3022 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Häirikön kuvaus oli tosiaan päivän paras. Siihen reagointi paljasti paljon. Kommenteissa oletettiin, että kohde suuttuisi ja poistattaisi viestin. 

Ei hän tekisi niin. Hän viis veisaa siitä tai käyttää sen materiaalina omiin viesteihinsä. 

Hänhän tekee kerrottuja asioita tietoisesti ja tavoitteellisesti, ei tunnekuohussa. Hänen itsetuntonsa kestää kyllä kommentoinnin. 

Ei hänellä ole mitään syytä poistaa viestiä. 

Ne, jotka oletti niin, eivät itse kestä kritiikkiä tai ymmärrä huumoria, vaan suuttuisivat ja poistattaisivat ja luulevat kaikkien olevan samanlaisia. Myös Äikkää epäiltiin itsekehuviesteistä turhaan. Ehkä epäilijä itse harrastaa niitä.

Aina kun arvostelemme muita, kerromme itsestämme.

Arvioni häiriköstä ja muista kirjoittajista  perustuvat  viesteihin. Ketään en henkilökohtaisesti tietenkään tunne.

Etkö muka huomannut, että nopeaan katosivat kaikki. Kuka muu niitä poistelisi?

Se, joka luuli, että kohde poistaisi.

Naurettava väite

Onko sulle d tullut mieleenkään, että sun kutsumiasi ns. häiriköitä on kymmeniä ja heistä kuka vaan on väsynyt sun juttuihisi ja poistaa ne siksi. Se, jolle muka osoitit viestisi, ei välttämättä ole nähnytkään sitä tai ei välitä siitä mitään, eikä poista. Itsetunto kestää. 

Vierailija
2942/3022 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sydänfilmissä oltu ja oli se siellä vielä.  Harmi kun en ehtinyt näkemään kehuttua viestiä. Voisiko joku referoida? 

2943

Viestiketjun alussa on tallessa - vielä

Luin sen. Ei tuo nyt niin loistava ollut. Kongruenssivirheitä ja ajatus katkeilee, sulkumerkkejä ja fyysisiä liikkeitä koskevia tietoja ei tarvita kuin näytelmäkirjallisuudessa. Yritystä on, mutta paljon vielä kehitettävää. Turhaan mainostettu. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2943/3022 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Reipas ja tunnollinen lammas kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos minä kirjoitan siis joidenkin mielestä tänne ilkeästi isästäni niin vinkkini niille, jotka siitä pahastuivat, että olkaa itse parempia miehiä sitten ja tehkää asiat paremmin. Minun on ok kritisoida jos mietin kaikkea. Ei se mene niin, että pitää olla vaan hiljaa ja epäkohdista ei saa puhua. Niin kuin meillä on ollut koko elämäni ajan. Mutta juu kai minä olen joku sairas mies vihaaja, kun sellaista kirjoitan, vaikka ainoa mitä pyydän on se, että toinen välittäisi meidänkin asioistamme, että niillä olisi jotain välitä. En muuta. Sekin on liikaa.

Miksi eronneet vanhemmat välittäisivät toistensa asioista? Ei minuakaan kiinnosta exän tekemiset tai tekemättä jättämiset.

Kukaan normaali mies ei jaksa tuollaista ylianalysointia ja jaarittelua ja etukäteenelämistä. Ymmärrän hyvin, ettei isä jaksa teitä kahta.

Sinä et sitten itsekään ymmärrä elämästä mitään jos hänen puolellaan olet, koska hän on loukannut meitä hyvin monia kertoja. Näin sinun on helppoa sääliä häntä, kun hän on se jonka pitäisi miettiä käytöstään ja tekemisiään elämässään. Mutta sääli häntä siis ja samaistu häneen. Ja tänne kirjoittamiseni ei kuvasta sitä miten esim puhun isälleni. En minä hänelle asioista valita tai häntä rasita jos sitä meinaat. Saa rauhassa olla kyllä. En jatka tästä enää. 

Sä olet vaan niin pitkäpiimäinen ja monisanainen, ettei miehet jaksa tuollaista kuunnella.  Sano muutamalla sanalla asiasi. Tiivistä.

Mitä sinä minua arvostelet. Se kertoo vaan sinusta. Ja et ymmärrä lukemaasi. Minä juuri kirjoitin etten minä isälleni monestikaan puhu juuri mitään. Ei meidän perheessä monestikaan keskustella asioista  Olen hiljaa ja puhun vähän. Näin miksi niputat tämän palstakirjoittamiseni oikeaan elämään jossa olen hyvin vähäsanainen monesti. Et erota kahta maailmaa. Sitä, että voin kirjoittaa tänne pitkästi ja olla oikeassa elämässä koko päivän puhumatta. Ja se on syy kirjoittaa tänne enemmän jos en elämässäni monestikaan puhu paljonkaan. Näin tarkastele itsekin käytöstäsi. 

Sä itse kyselit neuvoja, miten miesten kanssa ollaan, kun olet kokematon, muistatko? Kun sinulle kertoo, että älä jaarittele, puhu lyhyesti, äläkä analysoi koko ajan, ne ovat neuvoja, miten miesten kanssa pärjää. Seksiasiat ei ole sun ongelma, ne kyllä oppii, mutta tuo ylianalysointi etu- ja jälkikäteen on ongelma. Miehet ei sitä kestä. Ei isä eikä nuoremmat miehet.  Suutu vaan, mutta älä sitten kysy neuvoja. 

Jos minä kirjoitan isästäni ja hänen käytöksestään niin sitä ei voi niputtaa siihen miten minä esim jonkun seurustelun kanssa toimisin. Isä on isä ja isällä on tietyt velvollisuudet jos lapsia on tahtonut. Näin turhaa niputtaa kirjoituksiani isästä koskemaan kaikkia miehiä ja jos minä haluan miehen kanssa voi keskustella niin kai sellaisia myös on. Kyllä jotkut miehet sentään vielä puhuvat esim tunteistaan ja hyvä niin. Samoin kirjoitin jo sinulle sen, että olen oikeassa elämässä hiljainen ihminen. Näin jos kirjoitan tänne paljon niin sinun pitää erottaa oikea elämä ja tämä palsta. 

Sinä olet täysi-ikäinen. Isällä ei ole yhtään mitään velvollisuuksia enää sinua kohtaan. Eikä sinulla häntä tai äitiäsi kohtaan.  Ehkä kuolinilmoituksen voi laittaa, mutta muuta ei tarvitse.

Kirjoitatpa ilkeästi. Miksi?

Totuus on ilkeää? Jos/kun isä on ollut väkivaltainen/äkkipikainen/vihainen jo lapsuudesta asti, ei aikuisella lapsella ole mitään velvollisuuksia tuollaista isää kohtaan. En minäkään ollut itsekeskeisiin, itseriittoisiin vanhempiini yhteydessä. Sain tarpeekseni arvostelusta, vähättelystä, lyttäämisestä ja itsetuntoni nuijimisesta (olo oli kuin tivolin myyräpelin myyrällä). Eipä noista kuitenkaan henkisesti päässyt eroon ennenkuin monta vuotta kuoppaamisen jälkeen. Sieltäpäin ei tullut tietoja hautajaisista, enpä kyllä olisi mennytkään ja jos olisin, olisin kukkien sijaan räkässyt arkulle.

Kaikilla ei ole ihannevanhempia! Pitkiksen isäkään ei kuulosta vavan arvoiselta.

Muuten samaa mieltä,  mutta käsittääkseni Pitkis on kuitenkin läheinen äitinsä kanssa.  Niin minäkin olin oman äitini kanssa ja sen vuoksi en halunnut heivata elämästäni SEKÄ  isää  ETTÄ  äitiä. On varmasti helpompaa,  jos molemmat vanhemmat on mulkeroita,  mutta jos vain toinen on, niin tilanne on eri. 

Totta turiset, ei ole niin yksinkertaista. Ei voi heivata toista ja säilyttää välit toiseen.

Ikävä aihe, käsitelty jo monessa ketjussa. Eikä oikeestaan kuulu tähän ketjuun.

Aurinkoista päivänjatkoa 

Tässä ketjussa ei kestetä totuutta eikä suoraa puhetta. Monella on hauras itsetunto ja itsereflektio puuttuu täysin. Maailmankuva voi olla suppea ja ajattelu lapsenomaista. Kommenteista loukkaannutaan ja aletaan riidellä. Neuvojalla voi olla hyvä tarkoitus, mutta se ei auta. Ihmiset on niin erilaisia.

Vierailija
2944/3022 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos minä kirjoitan siis joidenkin mielestä tänne ilkeästi isästäni niin vinkkini niille, jotka siitä pahastuivat, että olkaa itse parempia miehiä sitten ja tehkää asiat paremmin. Minun on ok kritisoida jos mietin kaikkea. Ei se mene niin, että pitää olla vaan hiljaa ja epäkohdista ei saa puhua. Niin kuin meillä on ollut koko elämäni ajan. Mutta juu kai minä olen joku sairas mies vihaaja, kun sellaista kirjoitan, vaikka ainoa mitä pyydän on se, että toinen välittäisi meidänkin asioistamme, että niillä olisi jotain välitä. En muuta. Sekin on liikaa.

Miksi eronneet vanhemmat välittäisivät toistensa asioista? Ei minuakaan kiinnosta exän tekemiset tai tekemättä jättämiset.

Kukaan normaali mies ei jaksa tuollaista ylianalysointia ja jaarittelua ja etukäteenelämistä. Ymmärrän hyvin, ettei isä jaksa teitä kahta.

Sinä et sitten itsekään ymmärrä elämästä mitään jos hänen puolellaan olet, koska hän on loukannut meitä hyvin monia kertoja. Näin sinun on helppoa sääliä häntä, kun hän on se jonka pitäisi miettiä käytöstään ja tekemisiään elämässään. Mutta sääli häntä siis ja samaistu häneen. Ja tänne kirjoittamiseni ei kuvasta sitä miten esim puhun isälleni. En minä hänelle asioista valita tai häntä rasita jos sitä meinaat. Saa rauhassa olla kyllä. En jatka tästä enää. 

Sä olet vaan niin pitkäpiimäinen ja monisanainen, ettei miehet jaksa tuollaista kuunnella.  Sano muutamalla sanalla asiasi. Tiivistä.

Mitä sinä minua arvostelet. Se kertoo vaan sinusta. Ja et ymmärrä lukemaasi. Minä juuri kirjoitin etten minä isälleni monestikaan puhu juuri mitään. Ei meidän perheessä monestikaan keskustella asioista  Olen hiljaa ja puhun vähän. Näin miksi niputat tämän palstakirjoittamiseni oikeaan elämään jossa olen hyvin vähäsanainen monesti. Et erota kahta maailmaa. Sitä, että voin kirjoittaa tänne pitkästi ja olla oikeassa elämässä koko päivän puhumatta. Ja se on syy kirjoittaa tänne enemmän jos en elämässäni monestikaan puhu paljonkaan. Näin tarkastele itsekin käytöstäsi. 

Sä itse kyselit neuvoja, miten miesten kanssa ollaan, kun olet kokematon, muistatko? Kun sinulle kertoo, että älä jaarittele, puhu lyhyesti, äläkä analysoi koko ajan, ne ovat neuvoja, miten miesten kanssa pärjää. Seksiasiat ei ole sun ongelma, ne kyllä oppii, mutta tuo ylianalysointi etu- ja jälkikäteen on ongelma. Miehet ei sitä kestä. Ei isä eikä nuoremmat miehet.  Suutu vaan, mutta älä sitten kysy neuvoja. 

Jos minä kirjoitan isästäni ja hänen käytöksestään niin sitä ei voi niputtaa siihen miten minä esim jonkun seurustelun kanssa toimisin. Isä on isä ja isällä on tietyt velvollisuudet jos lapsia on tahtonut. Näin turhaa niputtaa kirjoituksiani isästä koskemaan kaikkia miehiä ja jos minä haluan miehen kanssa voi keskustella niin kai sellaisia myös on. Kyllä jotkut miehet sentään vielä puhuvat esim tunteistaan ja hyvä niin. Samoin kirjoitin jo sinulle sen, että olen oikeassa elämässä hiljainen ihminen. Näin jos kirjoitan tänne paljon niin sinun pitää erottaa oikea elämä ja tämä palsta. 

Sinä olet täysi-ikäinen. Isällä ei ole yhtään mitään velvollisuuksia enää sinua kohtaan. Eikä sinulla häntä tai äitiäsi kohtaan.  Ehkä kuolinilmoituksen voi laittaa, mutta muuta ei tarvitse.

Kirjoitatpa ilkeästi. Miksi?

Totuus on ilkeää? Jos/kun isä on ollut väkivaltainen/äkkipikainen/vihainen jo lapsuudesta asti, ei aikuisella lapsella ole mitään velvollisuuksia tuollaista isää kohtaan. En minäkään ollut itsekeskeisiin, itseriittoisiin vanhempiini yhteydessä. Sain tarpeekseni arvostelusta, vähättelystä, lyttäämisestä ja itsetuntoni nuijimisesta (olo oli kuin tivolin myyräpelin myyrällä). Eipä noista kuitenkaan henkisesti päässyt eroon ennenkuin monta vuotta kuoppaamisen jälkeen. Sieltäpäin ei tullut tietoja hautajaisista, enpä kyllä olisi mennytkään ja jos olisin, olisin kukkien sijaan räkässyt arkulle.

Kaikilla ei ole ihannevanhempia! Pitkiksen isäkään ei kuulosta vavan arvoiselta.

Muuten samaa mieltä,  mutta käsittääkseni Pitkis on kuitenkin läheinen äitinsä kanssa.  Niin minäkin olin oman äitini kanssa ja sen vuoksi en halunnut heivata elämästäni SEKÄ  isää  ETTÄ  äitiä. On varmasti helpompaa,  jos molemmat vanhemmat on mulkeroita,  mutta jos vain toinen on, niin tilanne on eri. 

Totta turiset, ei ole niin yksinkertaista. Ei voi heivata toista ja säilyttää välit toiseen.

Ikävä aihe, käsitelty jo monessa ketjussa. Eikä oikeestaan kuulu tähän ketjuun.

Aurinkoista päivänjatkoa 

Tässä ketjussa ei kestetä totuutta eikä suoraa puhetta. Monella on hauras itsetunto ja itsereflektio puuttuu täysin. Maailmankuva voi olla suppea ja ajattelu lapsenomaista. Kommenteista loukkaannutaan ja aletaan riidellä. Neuvojalla voi olla hyvä tarkoitus, mutta se ei auta. Ihmiset on niin erilaisia.

Lisään vielä, että en tarkoita ketään yksittäistä kirjoittajaa, vaan yleiskuvaa, jonka ketjusta saa. Sekin on vääristynyt, koska jotkut, hyvinkin kiinnostavasti kirjoittavat, kirjoittavat harvoin. 

Vierailija
2945/3022 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sydänfilmissä oltu ja oli se siellä vielä.  Harmi kun en ehtinyt näkemään kehuttua viestiä. Voisiko joku referoida? 

2943

Viestiketjun alussa on tallessa - vielä

Luin sen. Ei tuo nyt niin loistava ollut. Kongruenssivirheitä ja ajatus katkeilee, sulkumerkkejä ja fyysisiä liikkeitä koskevia tietoja ei tarvita kuin näytelmäkirjallisuudessa. Yritystä on, mutta paljon vielä kehitettävää. Turhaan mainostettu. 

Moni tykkäsi ja lainasi. Nauratti todella.

Osan ehdin lukea, huomasin kyllä,että pian alkoivat nuo viestit poistua.

Tämä on elämää. Ei äikänkoe!

Elämää. Ei äikänkoe!

Mutta oikea häirikkö ei tee kongruenssivirheitä ja ajatus ei katkeile. Huomasi, että oli yritetty matkia häntä, mutta kyvyt eivät riitä.  

Näytä aiemmat lainaukset

Unohdin ostaa kaupasta narsissit.  KÄÄK!!!

Vierailija
2947/3022 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin äsken kaksi lohivoileipää kaakao-cappuccinon kanssa. Ei ollut kyllä kovin hyvä makuyhdistelmä :D 

Vierailija
2948/3022 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vinkki:

Älkää vaan millään lailla arvioiko ilkeilijää, hällä on herkkä hipiä :(

Hän sitävastoin katsoo oikeudekseen hallita ja kävellä kaikkien yli.

Sulta puuttuu ihmistuntemus. Tulkitset liikaa omista lähtökohdistasi.

Vierailija
2949/3022 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeastaan minusta aina sanotaan, etten kaipaa neuvoja, mutta jos joku viisas ihminen jotain keksisi viestiin, jossa kirjoitin noista  ikävistä puheista ja seurustelun vaikeudesta sen myötä niin kertokoon ajatuksensa sitten. Olen valmis ajatuksiin, koska minä en oikeastaan kestäisi sitä jos joku ihminen haluaisi olla yhdessä kanssasi ja myöhemmin uskoisi ne puheet, eikä uskoisi minua. Se olisi liikaa. Näin onko sinkkuus sitten ainoa vaihtoehto jos mietitään asiaa. Minulle sinänsä on ihan sana toisten kokemuksen kuinka paljon niitä on, mutta itsestäni en haluaisi puhuttavan vääryyksiä ja en tahtoisi itseäni hävetä. 

Tässä P pyydät itse neuvoja seurustelun vaikeuteen! Sinulla ne liittyvät jaaritteluun ja liikaan analysointiin ja tunteista vatvomiseen etukäteen ja jälkikäteen . Ei kukaan mies kestä tuollaista. Seksipulmat kyllä ratkeavat, mutta tuo on ongelma. 

Vierailija
2950/3022 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sivusta tämä

Täällähän on selkeästi yksi häirikkö, joka uhosi kostoa ja kertoi poistavansa viestejä.

Se häirikkö kuvattiin aika tarkkaan tuossa parodiassa. Ehkä muitakin ilkeilijähahmoja sattui mukaan.

Mutta jokuhan ne viestit poisti, se on häirikön toimintaa.

Yhden ( vai muka useamman ?)

Parodiasta tykättiin, sitä lainattiin ja kaikki poistui. Häirintää! Kiellettyä!

Täällä sekoitetaan jatkuvasti kirjoittajia, koska kirjoitustyylit muistuttavat toisiaan. Tähän voi vaikuttaa persoonan lisäksi koulutus ja ammatti. Häiriköksi epäillään täällä monia kirjoittajia tunnistuksen pohjalta, mutta heidät niputetaan yhteen ja luillaan samaksi.

Vierailija
2951/3022 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katot ovat nyt paksun sammaleen peitossa viime kesän ja syksyn kosteuden jäljiltä. Aloitin yhden katon raaputuksen, ja se vaikuttaa aikamoiselta urakalta harjan kanssa.  Joku talotohtori kylläkin mainitsi kerran, että sammal toimisi katon lisäeristeenä.  Mutta ikävältä se sammalikko näyttää, olipa siinä jo puuntaimikin kasvamassa.  Täytyy nyt seuraavaksi kokeilla etikkasekoitusta, josko siitä olisi apua.

Vierailija
2952/3022 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katot ovat nyt paksun sammaleen peitossa viime kesän ja syksyn kosteuden jäljiltä. Aloitin yhden katon raaputuksen, ja se vaikuttaa aikamoiselta urakalta harjan kanssa.  Joku talotohtori kylläkin mainitsi kerran, että sammal toimisi katon lisäeristeenä.  Mutta ikävältä se sammalikko näyttää, olipa siinä jo puuntaimikin kasvamassa.  Täytyy nyt seuraavaksi kokeilla etikkasekoitusta, josko siitä olisi apua.

Me ollaan laitettu tuhkavettä mökin katolle.  Ennen sadetta, että se ehtii muhimaan.  Sammal syöpyy huopakaton läpi ja pilaa sen. 

Vierailija
2953/3022 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäsin häirikkökirjoituksesta. Asiasisältö ei kiinnostanut, mutta se, että edes joku sai sen aikaan. Ei kauhean onnistunut, huumoria puuttui ja liian pitkä ja yksitoikkoinen. Tämä oli kuitenkin joiltain eka yritys johonkin vähän älyllisempään kirjoitteluun. Voittaa Dooriksen lapselliset purkaukset. 

Vierailija
2954/3022 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeastaan minusta aina sanotaan, etten kaipaa neuvoja, mutta jos joku viisas ihminen jotain keksisi viestiin, jossa kirjoitin noista  ikävistä puheista ja seurustelun vaikeudesta sen myötä niin kertokoon ajatuksensa sitten. Olen valmis ajatuksiin, koska minä en oikeastaan kestäisi sitä jos joku ihminen haluaisi olla yhdessä kanssasi ja myöhemmin uskoisi ne puheet, eikä uskoisi minua. Se olisi liikaa. Näin onko sinkkuus sitten ainoa vaihtoehto jos mietitään asiaa. Minulle sinänsä on ihan sana toisten kokemuksen kuinka paljon niitä on, mutta itsestäni en haluaisi puhuttavan vääryyksiä ja en tahtoisi itseäni hävetä. 

Tässä P pyydät itse neuvoja seurustelun vaikeuteen! Sinulla ne liittyvät jaaritteluun ja liikaan analysointiin ja tunteista vatvomiseen etukäteen ja jälkikäteen . Ei kukaan mies kestä tuollaista. Seksipulmat kyllä ratkeavat, mutta tuo on ongelma. 

Mies voi aluksi näytellä kiinnostunutta keskustelemaan kaiket yöt, mutta pian väsyy. Toimintaa enemmän ja puhetta vähemmän. Kaiken vatvominen ja vanhojen kaivelu tappaa kiinnostuksen heti. 

Vierailija
2955/3022 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ystävällinen tarkoitus näyttää olevan.

Vierailija
2956/3022 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkäsin häirikkökirjoituksesta. Asiasisältö ei kiinnostanut, mutta se, että edes joku sai sen aikaan. Ei kauhean onnistunut, huumoria puuttui ja liian pitkä ja yksitoikkoinen. Tämä oli kuitenkin joiltain eka yritys johonkin vähän älyllisempään kirjoitteluun. Voittaa Dooriksen lapselliset purkaukset. 

No ne voittaa helposti ihan asiakirjoituksella. Ja sillä, että muistaa laittaa loppupisteen.  Vaikka eläisikin.  

Vierailija
2957/3022 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Me ollaan laitettu tuhkavettä mökin katolle.  Ennen sadetta, että se ehtii muhimaan.  Sammal syöpyy huopakaton läpi ja pilaa sen. 

Sammaleen torjuntaan on ihan oma aine. Rautakaupat osaa neuvoa.

Vierailija
2958/3022 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sammaleen torjuntaan on ihan oma aine. Rautakaupat osaa neuvoa.

Bio Comb - jos mainos sallitaan

Vierailija
2959/3022 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohdin ostaa kaupasta narsissit.  KÄÄK!!!

Vanhuus ei tule yksin ;) En kyllä tiedä, minkä tai kenen kanssa se tulee?  Vielä ehdit narsissiostoksille. 

Täällä ihana auringonpaiste, kävelin kaupalle kaksikin kertaa, kun grillivaunu ei ollut vielä eka kerralla valmiudessa. 

Piti kysymäni sinulta jo aikaisemmin, joko olet laittanut taimikasvatuksen aluille? Ne hienot lavat roikkumaan?

Kaupassa käydessäni keräsin pihasta katkenneita koivunoksia, laitan munankuoria roikkumaan, ehkä löydän myös höyheniä jostain laatikonpohjalta. Pitäis jokunen muna puhaltaa tyhjäksi, olis muutama maalaus-/koristeluidea, jotka haluaisin toteuttaa. 

Vierailija
2960/3022 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisikohan tuo lapsellinen sukupuolielimiin (miesten tai naisten) liittyvä morkkaaminen mahdollista lopettaa. Siis mikäli kirjoittelijat yleensäkään ovat aikuisia ihmisiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yhdeksän