Hymistelyketju, tavallisia juttuja
Räväkät älkööt vaivautuko. Täällä ei saa ilkeillä. Liian pitkästyttäviä kommentteja ei olekaan täyttämään tätä ketjua.
Kaikki mukaan, ketkä ikäviin ketjuihin olette kyllästyneet
Kommentit (9898)
Katot ovat nyt paksun sammaleen peitossa viime kesän ja syksyn kosteuden jäljiltä. Aloitin yhden katon raaputuksen, ja se vaikuttaa aikamoiselta urakalta harjan kanssa. Joku talotohtori kylläkin mainitsi kerran, että sammal toimisi katon lisäeristeenä. Mutta ikävältä se sammalikko näyttää, olipa siinä jo puuntaimikin kasvamassa. Täytyy nyt seuraavaksi kokeilla etikkasekoitusta, josko siitä olisi apua.
Vierailija kirjoitti:
Katot ovat nyt paksun sammaleen peitossa viime kesän ja syksyn kosteuden jäljiltä. Aloitin yhden katon raaputuksen, ja se vaikuttaa aikamoiselta urakalta harjan kanssa. Joku talotohtori kylläkin mainitsi kerran, että sammal toimisi katon lisäeristeenä. Mutta ikävältä se sammalikko näyttää, olipa siinä jo puuntaimikin kasvamassa. Täytyy nyt seuraavaksi kokeilla etikkasekoitusta, josko siitä olisi apua.
Me ollaan laitettu tuhkavettä mökin katolle. Ennen sadetta, että se ehtii muhimaan. Sammal syöpyy huopakaton läpi ja pilaa sen.
Tykkäsin häirikkökirjoituksesta. Asiasisältö ei kiinnostanut, mutta se, että edes joku sai sen aikaan. Ei kauhean onnistunut, huumoria puuttui ja liian pitkä ja yksitoikkoinen. Tämä oli kuitenkin joiltain eka yritys johonkin vähän älyllisempään kirjoitteluun. Voittaa Dooriksen lapselliset purkaukset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeastaan minusta aina sanotaan, etten kaipaa neuvoja, mutta jos joku viisas ihminen jotain keksisi viestiin, jossa kirjoitin noista ikävistä puheista ja seurustelun vaikeudesta sen myötä niin kertokoon ajatuksensa sitten. Olen valmis ajatuksiin, koska minä en oikeastaan kestäisi sitä jos joku ihminen haluaisi olla yhdessä kanssasi ja myöhemmin uskoisi ne puheet, eikä uskoisi minua. Se olisi liikaa. Näin onko sinkkuus sitten ainoa vaihtoehto jos mietitään asiaa. Minulle sinänsä on ihan sana toisten kokemuksen kuinka paljon niitä on, mutta itsestäni en haluaisi puhuttavan vääryyksiä ja en tahtoisi itseäni hävetä.
Tässä P pyydät itse neuvoja seurustelun vaikeuteen! Sinulla ne liittyvät jaaritteluun ja liikaan analysointiin ja tunteista vatvomiseen etukäteen ja jälkikäteen . Ei kukaan mies kestä tuollaista. Seksipulmat kyllä ratkeavat, mutta tuo on ongelma.
Mies voi aluksi näytellä kiinnostunutta keskustelemaan kaiket yöt, mutta pian väsyy. Toimintaa enemmän ja puhetta vähemmän. Kaiken vatvominen ja vanhojen kaivelu tappaa kiinnostuksen heti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeastaan minusta aina sanotaan, etten kaipaa neuvoja, mutta jos joku viisas ihminen jotain keksisi viestiin, jossa kirjoitin noista ikävistä puheista ja seurustelun vaikeudesta sen myötä niin kertokoon ajatuksensa sitten. Olen valmis ajatuksiin, koska minä en oikeastaan kestäisi sitä jos joku ihminen haluaisi olla yhdessä kanssasi ja myöhemmin uskoisi ne puheet, eikä uskoisi minua. Se olisi liikaa. Näin onko sinkkuus sitten ainoa vaihtoehto jos mietitään asiaa. Minulle sinänsä on ihan sana toisten kokemuksen kuinka paljon niitä on, mutta itsestäni en haluaisi puhuttavan vääryyksiä ja en tahtoisi itseäni hävetä.
Tässä P pyydät itse neuvoja seurustelun vaikeuteen! Sinulla ne liittyvät jaaritteluun ja liikaan analysointiin ja tunteista vatvomiseen etukäteen ja jälkikäteen . Ei kukaan mies kestä tuollaista. Seksipulmat kyllä ratkeavat, mutta tuo on ongelma.
Ystävällinen tarkoitus näyttää olevan.
Vierailija kirjoitti:
Tykkäsin häirikkökirjoituksesta. Asiasisältö ei kiinnostanut, mutta se, että edes joku sai sen aikaan. Ei kauhean onnistunut, huumoria puuttui ja liian pitkä ja yksitoikkoinen. Tämä oli kuitenkin joiltain eka yritys johonkin vähän älyllisempään kirjoitteluun. Voittaa Dooriksen lapselliset purkaukset.
No ne voittaa helposti ihan asiakirjoituksella. Ja sillä, että muistaa laittaa loppupisteen. Vaikka eläisikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me ollaan laitettu tuhkavettä mökin katolle. Ennen sadetta, että se ehtii muhimaan. Sammal syöpyy huopakaton läpi ja pilaa sen.
Sammaleen torjuntaan on ihan oma aine. Rautakaupat osaa neuvoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bio Comb - jos mainos sallitaan
Reipas ja tunnollinen lammas kirjoitti:
Unohdin ostaa kaupasta narsissit. KÄÄK!!!
Vanhuus ei tule yksin ;) En kyllä tiedä, minkä tai kenen kanssa se tulee? Vielä ehdit narsissiostoksille.
Täällä ihana auringonpaiste, kävelin kaupalle kaksikin kertaa, kun grillivaunu ei ollut vielä eka kerralla valmiudessa.
Piti kysymäni sinulta jo aikaisemmin, joko olet laittanut taimikasvatuksen aluille? Ne hienot lavat roikkumaan?
Kaupassa käydessäni keräsin pihasta katkenneita koivunoksia, laitan munankuoria roikkumaan, ehkä löydän myös höyheniä jostain laatikonpohjalta. Pitäis jokunen muna puhaltaa tyhjäksi, olis muutama maalaus-/koristeluidea, jotka haluaisin toteuttaa.
Olisikohan tuo lapsellinen sukupuolielimiin (miesten tai naisten) liittyvä morkkaaminen mahdollista lopettaa. Siis mikäli kirjoittelijat yleensäkään ovat aikuisia ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vanhuus ei tule yksin ;) En kyllä tiedä, minkä tai kenen kanssa se tulee? Vielä ehdit narsissiostoksille.
Täällä ihana auringonpaiste, kävelin kaupalle kaksikin kertaa, kun grillivaunu ei ollut vielä eka kerralla valmiudessa.
Piti kysymäni sinulta jo aikaisemmin, joko olet laittanut taimikasvatuksen aluille? Ne hienot lavat roikkumaan?
Kaupassa käydessäni keräsin pihasta katkenneita koivunoksia, laitan munankuoria roikkumaan, ehkä löydän myös höyheniä jostain laatikonpohjalta. Pitäis jokunen muna puhaltaa tyhjäksi, olis muutama maalaus-/koristeluidea, jotka haluaisin toteuttaa.
Hauska mielleyhtymå tuli. Jotkut täällä puhaltaa munia ja jotkut imee niitä. Kaikki mahtuu mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Olisikohan tuo lapsellinen sukupuolielimiin (miesten tai naisten) liittyvä morkkaaminen mahdollista lopettaa. Siis mikäli kirjoittelijat yleensäkään ovat aikuisia ihmisiä.
Eli saako jatkaa, jollei olla?
Ikä ei kerro aikuisuudesta mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hauska mielleyhtymå tuli. Jotkut täällä puhaltaa munia ja jotkut imee niitä. Kaikki mahtuu mukaan.
Avarakatseisuutta ja hauskaa yhdessäoloa munaa käsitellessä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos näistä kaikista sammaleen hävitysneuvoista. Mietin vaan, millä konstilla torjunta-aineet kuten tuhkaveden tai Bio comp-liuoksen saisi helpoimmin katolle, kastelukannulla tms? Naisihmisenä tuntuu muutenkin huteralta seistä tikkailla korkealla katon reunalla.
Vierailija kirjoitti:
Mulle vanhuus tulee kissan kanssa. Tai kissojen. Toissayönä näin unta, että mulla oli täällä kymmeniä kissoja riehumassa. Ehkä kolme riittää. Toistaiseksi tuo yksi, mutta sen jälkeen.
Mulla meni kaikki kylvöhommat jäihin, kun on ollut koiran kanssa ongelmaa. Ehkä ensi vuonna sitten. Taloyhtiön remontin vuoksi mulla on seissyt omatkin remontit ja tämä on ollut vaan yhtä odottelua. Välillä ottaa kunnolla aivoon, kun päässä on sata ideaa ja olisi intoa ja motivaatiota touhuta vaikka mitä, mutta aamulla ei saa edes maitotölkkiä auki, kun sorminivelet on niin kipeät. Ostan sitten toukokuussa puutarhaliikkeistä sen, mitä pihoille laitan.
Paikallisessa Facebookin ryhmässä jo kyseltiin, kenelle saisi tulla sunnuntaina virpomaan. Meille saa. Oli muuten sama nainen, joka vuosi sitten kysyi asiaa tuolla ryhmässä ja silloinkin hänen lapsensa kävivät virpomassa. Mukavaa, kun tulevat taas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos näistä kaikista sammaleen hävitysneuvoista. Mietin vaan, millä konstilla torjunta-aineet kuten tuhkaveden tai Bio comp-liuoksen saisi helpoimmin katolle, kastelukannulla tms? Naisihmisenä tuntuu muutenkin huteralta seistä tikkailla korkealla katon reunalla.
Muistaakseni paineruisku tai kastelukannu. Aine ostettu, toivon miehen kiipeävän katolle ensi kesänä. Itse en rohkene.
Tänään on pizzaperjantai ja Putinilla menee huonosti. Mukava ilta tulossa 😊
Vierailija kirjoitti:
Monta mämmirovetta ostatte vai teettekö peräti itse?
Uutiset tullee lehtiin taas Juha Miedosta.
En ole koskaan tehnyt mämmiä itse. Lapsuudenkodissa oli aina pääsiäisenä mämmiä, mutta mun lapset tykkäsivät enemmän pashasta. Pashan tein aina itse (mulla on sellainen puinen pashamuottikin) ja joskus tein ihan perinteistä ja joskus taas ihan omia kokeiluja kuten suklaa- tai kinuskipashaa. Kerra tein rommi-kirsikkapashan ja se oli suvun pääsiäispöydässä aika menestys. Se muottikin on nyt liian iso yhdelle. Ehkä vois tänä vuonna ostaa jonkun pienen mämmirasian.
Täällä sekoitetaan jatkuvasti kirjoittajia, koska kirjoitustyylit muistuttavat toisiaan. Tähän voi vaikuttaa persoonan lisäksi koulutus ja ammatti. Häiriköksi epäillään täällä monia kirjoittajia tunnistuksen pohjalta, mutta heidät niputetaan yhteen ja luillaan samaksi.