Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hymistelyketju, tavallisia juttuja

Vierailija
04.02.2026 |

Räväkät älkööt vaivautuko. Täällä ei saa ilkeillä. Liian pitkästyttäviä kommentteja ei olekaan täyttämään tätä ketjua.

Kaikki mukaan, ketkä ikäviin ketjuihin olette kyllästyneet

Kommentit (3022)

Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei, minäkin olen taas täällä. Ihmettelen vähän sitä, kun jotkut kirjoittavat tänne varsin henkilökohtaisia perheasioitaan ja muutakin kovin yksityistä.

No, voit hypätä ne viestit ihan rauhassa ylitse jos minä myönnän, että sorruin tähän kaikkeen nyt taas. En ole asiasta kirjoittanut varsinkaan perheeni osalta nyt viikkoihin ainakaan niin näin en ala katumaan tätäkään asiaa nyt. Terveisin P

Niin eiväthän ne viestit minua mitenkään haittaa, miksi haittaisivat, kun eivät ne minuun liity. Yleisesti hämmästelen, miten ihmiset kertovat tietoja perheenjäsenistään julkisuudessa, tälläkin palstalla. Mielestäni omaa yksityisyyttä ja läheisten yksityisyyttä on tarpeen suojella.

Puutun tähän sen verran,  että minäkin olen kertonut paljon.  Mutta seison myös sanojeni takana.  Jos mun isäni tai siskoni lukisi mun tänne heistä kirjoittamani asiat,  ehkä jopa saattaisivat katsoa peiliin.  

Vierailija
2982/3022 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei, minäkin olen taas täällä. Ihmettelen vähän sitä, kun jotkut kirjoittavat tänne varsin henkilökohtaisia perheasioitaan ja muutakin kovin yksityistä.

No, voit hypätä ne viestit ihan rauhassa ylitse jos minä myönnän, että sorruin tähän kaikkeen nyt taas. En ole asiasta kirjoittanut varsinkaan perheeni osalta nyt viikkoihin ainakaan niin näin en ala katumaan tätäkään asiaa nyt. Terveisin P

Niin eiväthän ne viestit minua mitenkään haittaa, miksi haittaisivat, kun eivät ne minuun liity. Yleisesti hämmästelen, miten ihmiset kertovat tietoja perheenjäsenistään julkisuudessa, tälläkin palstalla. Mielestäni omaa yksityisyyttä ja läheisten yksityisyyttä on tarpeen suojella.

No jos tarkoitat viestejäni niin tässä maassa on lukuisia perheitä joilla on samoja ongelmia kuin meillä. Ja meidän perhettämme tuskin tuntee oikein kukaan. Ei ole läheistä ja meillä ei ketään muuta me yhteyksissä keskenään. Näin tunnistamisen osuus on hyvin pieni. Lähes olematon. Ei kukaan voi tietää jonkun anonyymin viestin pohjalta mitään. Näin kadu kirjoittamistani näihin liittyen. Ja en ole ainoa joka läheistään kirjoittaa. 

Puolustelua sanoo joku, mutta moraalia ei tässä maailmassa paljonkaan ole jos elämään katsoo ja ihmisten toimintaa. Näin en kehota ketään kiillottamaan omaa kruunuaan. Kukaan ei ole täydellinen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2983/3022 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei täällä nimiä, paikkakuntia  tms. kerrota, täytyy olla aika iso kristallipallo, jos pystyy jonkun esim. vanhemmistaan kirjoittavan sijoittamaan kartalle. No Lampaan kirjoituksista pystyy kaupunginosan tarkkuudella hänet kartalle sijoittamaan, mutta tuollakin alueella asuu tuhansia ihmisiä. Kaikilla ei ole mitään salattavaa, ei minullakaan, asun Tampereella Multisillassa, mutta ei minua kukaan täältä pysty "löytämään".

Vierailija
2984/3022 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Häirikön kuvaus oli tosiaan päivän paras. Siihen reagointi paljasti paljon. Kommenteissa oletettiin, että kohde suuttuisi ja poistattaisi viestin. 

Ei hän tekisi niin. Hän viis veisaa siitä tai käyttää sen materiaalina omiin viesteihinsä. 

Hänhän tekee kerrottuja asioita tietoisesti ja tavoitteellisesti, ei tunnekuohussa. Hänen itsetuntonsa kestää kyllä kommentoinnin. 

Ei hänellä ole mitään syytä poistaa viestiä. 

Ne, jotka oletti niin, eivät itse kestä kritiikkiä tai ymmärrä huumoria, vaan suuttuisivat ja poistattaisivat ja luulevat kaikkien olevan samanlaisia. Myös Äikkää epäiltiin itsekehuviesteistä turhaan. Ehkä epäilijä itse harrastaa niitä.

Aina kun arvostelemme muita, kerromme itsestämme.

Arvioni häiriköstä ja muista kirjoittajista  perustuvat  viesteihin. Ketään en henkilökohtaisesti tietenkään tunne.

Etkö muka huomannut, että nopeaan katosivat kaikki. Kuka muu niitä poistelisi?

Se, joka arveli, että kohde poistaisi.

Pah.

Häirikön touhuja niin selkeästi. Paljin muitakin viestejä on kadonnut taas tänäänkin.

Mitä enemmän poistuu, sitä lähempänä on lukitus. Ette ilmeisesti ymmärrä.

Sinä, joka poistat kymmenittäin viestejä joka päivä. Mieti, mitä tapahtuisi, jos kaikki kymmenet kirjoittajat tekisi samoin. Tänne ei jäisi mitään. Yksi tykkää jostain viestistä, toinen toisesta. Voi vaan ohittaa. Ei niitä tarvitse poistaa.

Käytökselläsi tuhoat tämänkin ketjun, sitäkö tahdot? Minä voin huomenna aloittaa: Aina kun näen yhdenkin viestin poistuneen, ilmoitan minäkin yhden asiattomaksi..

Katsotaan, kuka tulee mukaan ja tuhotaan sitten koko ketju.

Sitäkö tahdot, häirikköpoistaja?

Vastasit viestiini. En ole häirikköpoistaja enkä poistaja ollenkaan. En ole yhtäkään viestiä koskaan poistattanut.

Totesin vaan poistojen vaikutuksen entisestä kokemuksesta.

Voit ilman muuta poistatella viestejä, jos haluat. Huomenna tai koska vaan. Ei sitä kukaan estä.

Vierailija
2985/3022 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reipas ja tunnollinen lammas kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä sateli vähän rännänsekaista vettä aamupäivällä.

Kävelylle uskaltauduttiin kuitenkin.

Joku moitti seksipelkoisiksi meitä jotka emme tässä ketjussa välittäisi lukea roiseja kuvauksia asiaan liittyen. Kyllähän seksistä voi kirjoittaa kauniistikin, se ei häiritse.

Tuntuu monet jutut kiusanteolta kun niin rumasti pitää kuvailla asiaa.

Pääsiäisestä- rove mämmiä pitää aina ostaa, syömme sen vaniljakastikkeen kanssa. Emme emmi mämmiämme!

Lammaspataa tehdään myös.

Hyvää viikonlopun odotusta kaikille.

Lammaspataa?!?!? KÄÄK! Pitänee ottaa turvasumutin mukaan,  kun lähden koiran kanssa ulos.  No ei vaan,  päkää tulee mullakin pääsiäisenä pöytään.  Karitsan sisäfilettä.  Varmaan punaviinikastike ja valkosipuliperunat. 

Unista: näin kerran unta, että minulla oli tyttären fretit hoidossa, olivat aika vipeltäjiä. Seuraavan kerran tyttären nähdessäni sanoin, etten ota frettejä hoitoon. Hän oli että HÄH? Hänellä ei ole frettejä, eikä tule koskaan olemaankaan.

Kissan minäkin voisin ottaa, mutta kun nuo "pelastuslaitokset" vaativat ottamaan vähintään kaksi.

Minä en ole oppinut syömään kokolihaa, no kinkku menee, mutta muista lihoista tulee "purkkaa", en vaan saa niitä kurkustani alas, en myöskään isoja pillereitä, Buranatkin puren pieniksi muruiksi.

Vierailija
2986/3022 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Djankkaaja, miksi jankutat samaa pakkomielteisesti joka päivä?

Ketään ei kiinnosta.

Kiva ketju täynnä taas ddd ja intiimejä asioita, törkeitäkin haukkumisia elimistä.

Ei kiitos

Tsau

Mutta hyvää yötä Lystikkäät virpoakat

Sinua tuntuu kiinnostavan, kun asiasta kirjoitat.

Vierailija
2987/3022 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeastaan minusta aina sanotaan, etten kaipaa neuvoja, mutta jos joku viisas ihminen jotain keksisi viestiin, jossa kirjoitin noista  ikävistä puheista ja seurustelun vaikeudesta sen myötä niin kertokoon ajatuksensa sitten. Olen valmis ajatuksiin, koska minä en oikeastaan kestäisi sitä jos joku ihminen haluaisi olla yhdessä kanssasi ja myöhemmin uskoisi ne puheet, eikä uskoisi minua. Se olisi liikaa. Näin onko sinkkuus sitten ainoa vaihtoehto jos mietitään asiaa. Minulle sinänsä on ihan sana toisten kokemuksen kuinka paljon niitä on, mutta itsestäni en haluaisi puhuttavan vääryyksiä ja en tahtoisi itseäni hävetä. 

Tässä P pyydät itse neuvoja seurustelun vaikeuteen! Sinulla ne liittyvät jaaritteluun ja liikaan analysointiin ja tunteista vatvomiseen etukäteen ja jälkikäteen . Ei kukaan mies kestä tuollaista. Seksipulmat kyllä ratkeavat, mutta tuo on ongelma. 

En minä tarkoittanut sitä asiaa vaan viestissäni kysyn sitä, että se jos minulla on ns huono maine ja olen muiden puheissa h*ora jos halutaan oikealla sanoilla oikein rumasti  kirjoittaa niin uskooko mies minua jos sanon, että olen kokematon ja nuo puheet ovat p*skaa. Sitä tarkoitin, että jos mies kuulee ne jutut niin hän jättää minut heti. Se on minun pelkoni ja häpeän aiheeni. Sillä sinäkään et suoraan sanoen uskoisi minua varmastikaan. Ymmärrän sen. Ihmiset tuppaavat uskomaan muiden puheita näissä jutuissa. Eräät ihmiset vaan joskus ajattelivat, että pistetään nämä puheet liikkeelle niin saadaan paljon harmia minulle aikaan. Näin se käy. 

Samoin ei se miten minä kirjoitan tänne tai kuinka monta riviä merkkaa mitään, koska oikeassa elämässä en saa sanaa suustani ja olen hiljainen ihminen. Itsetuntoni on nolla ja se miten toimin täällä ei tarkoita, että jos näkisit minut, että olisin sellainen kuin täällä olen. Minä olen se ihminen joka tuskin sanoo sanaakaan ja jolle muihin tutustuminen on jo hyvin vaikeaa ja sinä tartut johonkin kirjoitteluun täällä. 

Jos mies hyväksyy minut niin hänen pitää hyväksyä minut näine piirteineen ja ymmärtää esim sen miksi en välttämättä pysty kaikkeen mitä joku muu pystyy tai miksi jännitän jotain. Se on lähtökohta, että minun kanssa voisi olla. Ja vähintä mitä pyydän. Minä en arvostele toista heikkouksista ja minä en ajattele niin, että toinen on huonompi jos hänellä on vaikeutensa elämässään. 

Yksinäisyyttäni minä myös kirjoitan paljon tänne. Samoin minä olen kokemusteni summa ja minulle on ikävät kokemukset tuoneet omat vaikutuksensa. Olen siis sellainen kuin olen. Jos mies ei sitä kestä tai haluaa naisen joka on itsevarma ja rohkea niin minä en ole. Ja minulle kelpaa mies jolla on ongelmansa. Minä en välitä siitä kaikesta. Joten täydelliset ihmiset etsiköön omat seuransa ja minä voin etsiä ne joita maailma on murjonut. Näin on parempi. 

Jaarittelu täällä on myös pientä siihen nähden, kun olen hiljaa suurimman osan päivistäni ja puhun todella vähän. Jos näkisit minut tai tapaisit niin istuisin hiljaa suurimman osan ajasta jos edes "osaisin" puhua mitään. Jännittäisin tapaamista jo liikaakin. Näin pitää etsiä samanlaista seuraa siis. Niitä ihmisiä jotka ovat kulkeneet samaa tietä. Tai olla yksin. En pyydä muita muuttumaan näiden asioiden myötä ja näin minäkin kai saan olla sellainen kuin olen. Se on loppuajatukseni. 

Ei mitään väliä mitä olet tehnyt ennen, ollut huo ra tai nunna, ihan sama. Se millainen nyt olet, on tärkeintä. Huo ran kyllä tunnistaa tavoista ja eleistä. Jos mies ei usko sun sanaa, ei hänen kanssaan kannata ollakaan. Se on selvä merkki huonosta tulevaisuudesta. Kaikkia yläkoulussa huo riteltiin ja homoteltiin, se kuuluu seksin pelkoon kasvaessa, haukutaan kun pelätään. Ei sillä  kannata mieltään vaivata. M36

Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei täällä nimiä, paikkakuntia  tms. kerrota, täytyy olla aika iso kristallipallo, jos pystyy jonkun esim. vanhemmistaan kirjoittavan sijoittamaan kartalle. No Lampaan kirjoituksista pystyy kaupunginosan tarkkuudella hänet kartalle sijoittamaan, mutta tuollakin alueella asuu tuhansia ihmisiä. Kaikilla ei ole mitään salattavaa, ei minullakaan, asun Tampereella Multisillassa, mutta ei minua kukaan täältä pysty "löytämään".

Mut pystyy hyvin helposti tunnistamaan,  jos haluaa. Mulla kun on toi blogini linkki profiilissa,  niin ei tarvitse olla kovinkaan kummoinen Sherlock Holmes,  kun jo ylihuomenna  voi tulla meille virpomaan. Tämän helpon tunnistettavuuteni vuoksi käyttäydyn palstalla ihan kuten käyttäydyn reaalimaailmassakin. En trollaile enkä käytä sellaista kieltä, mitä en voisi toiselle kasvotustenkin käyttää.  Jo silloin,  kun World Wide Web tuli,  ajattelin,  että kirjoita sosiaaliseen mediaan vain sitä, minkä olet valmis lukemaan itsestäsi iltapäivälehtien lööpeistä.  Ja tarkoitan nyt itseäni,  en muita. 

Vierailija
2989/3022 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen häirikkö. Vietän aikani täällä, eri palstoilla. Mukavilla etenkin. 7.00 - 23.00. Minusta on kiva sohia umpimähkään, haastaa riitaa ihan tyhjästä. En ymmärrä lukemaani ja siksi jankutan samaa aamusta iltaan. Useimmin armaasta d:stäni. Kuvittelen, miten jo kaipaatte uutisia hänestä.

En tosin tunnista häntä täällä, niinpä kiirehdin varmuuden vuoksi alapeukuin merkitsemään viestit, mitkä ehkä kenties saattaisi olla hänen. Lisään vielä, varmuuden vuoksi, yläpeukut omiin viesteihini, etten nyt erheessä niitä luulisi jonkun muun kirjoittamaksi.

Sitten poistan, varmuuden vuoksi, kaikki alapeukuttamani, eihän sitä tiedä, missä se d luuraakaan.

Kun verbaalinen loistokas jankutus ei enää suju, kirjoitan muutamia haisevia alapääjuttuja. Kompaten tietysti itseäni. Tykkään keskustella itseni kanssa. Päivästä toiseen. Aina.

Ja voi taivas, nuo höpönassut ja muut. Hetkessä muutan nekin alapäähuumoriin, jota ei valitettavasti kukaan muu ymmärrä, nuo huumorintajuttomat.

Ja taas poistan ja poistan, enhän ehdi niitä lukeakaan, kun olen niin ahkera. Hyvä minä (taputtaa itseään olkapäälle). 

No, ehkä en poista tätä juttua, jospa tälle joku nauraisi.

Ai niin: tykkään isännöidä, rajoittaa, määräillä, olenhan suuri diktaattori. Muille en tietenkään tätä salli. Kaukana siitä. Kääk. Jippuu...

Huomaattehan, osaan muutakin kuin jankuttaa samaa, tyhmää, tyhjää.

Näin.

Hei Häirikkö

Ethän nyt poista omaa viestiäsi. Loistava analyysi.

Jäi yksi pois: Tykkäät kannella kaakattaa toisten ketjujen tekemisiä, jopa vuosien takaa.

Tikulla silmään

Sivusta. Ei näytä häiriköksi yleensä epäillyn viestiltä. Kieli on erilaista ja puuttuu älyllinen nasevuus, joka on hänelle tunnusomaista. Sujuvaa tekstiä kyllä, mutta sarkasmi puuttuu. Se olisi viestin suola.

:)

Vierailija
2990/3022 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeastaan minusta aina sanotaan, etten kaipaa neuvoja, mutta jos joku viisas ihminen jotain keksisi viestiin, jossa kirjoitin noista  ikävistä puheista ja seurustelun vaikeudesta sen myötä niin kertokoon ajatuksensa sitten. Olen valmis ajatuksiin, koska minä en oikeastaan kestäisi sitä jos joku ihminen haluaisi olla yhdessä kanssasi ja myöhemmin uskoisi ne puheet, eikä uskoisi minua. Se olisi liikaa. Näin onko sinkkuus sitten ainoa vaihtoehto jos mietitään asiaa. Minulle sinänsä on ihan sana toisten kokemuksen kuinka paljon niitä on, mutta itsestäni en haluaisi puhuttavan vääryyksiä ja en tahtoisi itseäni hävetä. 

Tässä P pyydät itse neuvoja seurustelun vaikeuteen! Sinulla ne liittyvät jaaritteluun ja liikaan analysointiin ja tunteista vatvomiseen etukäteen ja jälkikäteen . Ei kukaan mies kestä tuollaista. Seksipulmat kyllä ratkeavat, mutta tuo on ongelma. 

En minä tarkoittanut sitä asiaa vaan viestissäni kysyn sitä, että se jos minulla on ns huono maine ja olen muiden puheissa h*ora jos halutaan oikealla sanoilla oikein rumasti  kirjoittaa niin uskooko mies minua jos sanon, että olen kokematon ja nuo puheet ovat p*skaa. Sitä tarkoitin, että jos mies kuulee ne jutut niin hän jättää minut heti. Se on minun pelkoni ja häpeän aiheeni. Sillä sinäkään et suoraan sanoen uskoisi minua varmastikaan. Ymmärrän sen. Ihmiset tuppaavat uskomaan muiden puheita näissä jutuissa. Eräät ihmiset vaan joskus ajattelivat, että pistetään nämä puheet liikkeelle niin saadaan paljon harmia minulle aikaan. Näin se käy. 

Samoin ei se miten minä kirjoitan tänne tai kuinka monta riviä merkkaa mitään, koska oikeassa elämässä en saa sanaa suustani ja olen hiljainen ihminen. Itsetuntoni on nolla ja se miten toimin täällä ei tarkoita, että jos näkisit minut, että olisin sellainen kuin täällä olen. Minä olen se ihminen joka tuskin sanoo sanaakaan ja jolle muihin tutustuminen on jo hyvin vaikeaa ja sinä tartut johonkin kirjoitteluun täällä. 

Jos mies hyväksyy minut niin hänen pitää hyväksyä minut näine piirteineen ja ymmärtää esim sen miksi en välttämättä pysty kaikkeen mitä joku muu pystyy tai miksi jännitän jotain. Se on lähtökohta, että minun kanssa voisi olla. Ja vähintä mitä pyydän. Minä en arvostele toista heikkouksista ja minä en ajattele niin, että toinen on huonompi jos hänellä on vaikeutensa elämässään. 

Yksinäisyyttäni minä myös kirjoitan paljon tänne. Samoin minä olen kokemusteni summa ja minulle on ikävät kokemukset tuoneet omat vaikutuksensa. Olen siis sellainen kuin olen. Jos mies ei sitä kestä tai haluaa naisen joka on itsevarma ja rohkea niin minä en ole. Ja minulle kelpaa mies jolla on ongelmansa. Minä en välitä siitä kaikesta. Joten täydelliset ihmiset etsiköön omat seuransa ja minä voin etsiä ne joita maailma on murjonut. Näin on parempi. 

Jaarittelu täällä on myös pientä siihen nähden, kun olen hiljaa suurimman osan päivistäni ja puhun todella vähän. Jos näkisit minut tai tapaisit niin istuisin hiljaa suurimman osan ajasta jos edes "osaisin" puhua mitään. Jännittäisin tapaamista jo liikaakin. Näin pitää etsiä samanlaista seuraa siis. Niitä ihmisiä jotka ovat kulkeneet samaa tietä. Tai olla yksin. En pyydä muita muuttumaan näiden asioiden myötä ja näin minäkin kai saan olla sellainen kuin olen. Se on loppuajatukseni. 

Ei mitään väliä mitä olet tehnyt ennen, ollut huo ra tai nunna, ihan sama. Se millainen nyt olet, on tärkeintä. Huo ran kyllä tunnistaa tavoista ja eleistä. Jos mies ei usko sun sanaa, ei hänen kanssaan kannata ollakaan. Se on selvä merkki huonosta tulevaisuudesta. Kaikkia yläkoulussa huo riteltiin ja homoteltiin, se kuuluu seksin pelkoon kasvaessa, haukutaan kun pelätään. Ei sillä  kannata mieltään vaivata. M36

Hieno oivallus M36, " haukutaan kun pelätään". Olisiko tämä viisaus siirrettävissä tähän riitely- ja haukkumisketjuunkin. Haukutaan, kun pelätään erilaisuutta, seksuaalisuutta, omien tapojen ja ajatusten ravistelua, väärässä olemista.  Sitäkö tämän riitelijän mielessä on, pelkoa?

Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä sateli vähän rännänsekaista vettä aamupäivällä.

Kävelylle uskaltauduttiin kuitenkin.

Joku moitti seksipelkoisiksi meitä jotka emme tässä ketjussa välittäisi lukea roiseja kuvauksia asiaan liittyen. Kyllähän seksistä voi kirjoittaa kauniistikin, se ei häiritse.

Tuntuu monet jutut kiusanteolta kun niin rumasti pitää kuvailla asiaa.

Pääsiäisestä- rove mämmiä pitää aina ostaa, syömme sen vaniljakastikkeen kanssa. Emme emmi mämmiämme!

Lammaspataa tehdään myös.

Hyvää viikonlopun odotusta kaikille.

Lammaspataa?!?!? KÄÄK! Pitänee ottaa turvasumutin mukaan,  kun lähden koiran kanssa ulos.  No ei vaan,  päkää tulee mullakin pääsiäisenä pöytään.  Karitsan sisäfilettä.  Varmaan punaviinikastike ja valkosipuliperunat. 

Unista: näin kerran unta, että minulla oli tyttären fretit hoidossa, olivat aika vipeltäjiä. Seuraavan kerran tyttären nähdessäni sanoin, etten ota frettejä hoitoon. Hän oli että HÄH? Hänellä ei ole frettejä, eikä tule koskaan olemaankaan.

Kissan minäkin voisin ottaa, mutta kun nuo "pelastuslaitokset" vaativat ottamaan vähintään kaksi.

Minä en ole oppinut syömään kokolihaa, no kinkku menee, mutta muista lihoista tulee "purkkaa", en vaan saa niitä kurkustani alas, en myöskään isoja pillereitä, Buranatkin puren pieniksi muruiksi.

Mä olen joskus miettinyt frettejä.  Mutta pitäisi perehtyä niihin ja niiden hoitoon.  Mulla on ollut kissoja,  koiria,  kani ja hamstereita. Ekan kissani sain,  kun täytin 13. Lokakuussa täytän 65  ja vain 3 viikkoa elämässäini ei ole kotonani ollut karvakorvia. 

Olet oikeassa "pelastuslaitoksista". Mä voisin jo nyt ottaa yhden kissan,  mutta en kahta. Kun Kyylästä joskus aika jättää,  sitten otan kaksi . Tai vaikka kolme.  Yhden uuden tulijan Kyylä ja koiruli vielä kestäisi, mutta kahta täystuhoa ei. 

Lihansyönnistä... (kääk taas 3 pistettä) sen verran,  että mä lapsena inhosin kokolihaa.  Mutta kun olen muistellut kansakoulun ruokia,  niin kaikki liha jauhelihaa lukuunottamatta oli sitkeää.  Ja kun oli vielä heiluvat maitohampaat,  niin niillä sitten yritti pureskella jotain rustoista sitkeää lihapalaa.  Muistan lapsuudestani yhden illan,  taisin olla noin 7v. Päivällinen oli klo 17 ja saunavuoro alkoi klo 19. Kun tultiin saunasta kotiin,  äiti ihmetteli,  miksi en ollut muutamaan tuntiin sanonut sanaakaan.  No en voinut,  kun mulla oli suu täynnä lihaa. En vaan saanut sitä pureskeltua ja nieltyä.

Vierailija
2992/3022 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mut pystyy hyvin helposti tunnistamaan,  jos haluaa. Mulla kun on toi blogini linkki profiilissa,  niin ei tarvitse olla kovinkaan kummoinen Sherlock Holmes,  kun jo ylihuomenna  voi tulla meille virpomaan. Tämän helpon tunnistettavuuteni vuoksi käyttäydyn palstalla ihan kuten käyttäydyn reaalimaailmassakin. En trollaile enkä käytä sellaista kieltä, mitä en voisi toiselle kasvotustenkin käyttää.  Jo silloin,  kun World Wide Web tuli,  ajattelin,  että kirjoita sosiaaliseen mediaan vain sitä, minkä olet valmis lukemaan itsestäsi iltapäivälehtien lööpeistä.  Ja tarkoitan nyt itseäni,  en muita. 

Niinpä, kun ei ole mitään hävettävää, kirjoittaa asiallisesti, ei haittaa, vaikka jokainen vauvalainen tunnistaisi. Muuten, mun irlannin susikoira oli samanniminen kuin sinun koirasi ;)

Kun ei esitä monta eri kirjoittajaa eikä feikkaa mitään, voi olla rauhassa omalla naamalla ja nimellä vaikka missä. 

Vierailija
2993/3022 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen ollut joskus n. 30+ miehen kanssa, ikä hänellä nykyään. Hän mittaili minua päästä jalkoihin, haisteli pikkuhousut ja ihon, tarkasti pimperoa ja pepun, tarkasti silmien värin jne. Mikään ei kelvannut. Pimperon väri muka punainen, vaikka se on kultaa. Silmiini olin laittanut värilliset piilolinssit ruskeat, niin hän nyrpisti nokkaansa ja sanoi heippa. Silmän värit oli kuulema väärän väriset. Mua naurattaa tämä hemmo, joka meni silmien värissä niin halpaa kanssani. Täysin pinnallinen persoona, tupakoiva alkoholisti itse joka döfää pahalle. Ei jatkoon.

Muuten on ota kantaa, mutta miksi ihmeessä kukaan menisi laittamaan ruskeita väriillisiä piilolinssejä?! Ruskeat silmäthän muutetaan piilolinsseillä yleensä vaaleampaan suuntaan, kun esteettisyytä tavoittellaan?!

Vierailija
2994/3022 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen ollut joskus n. 30+ miehen kanssa, ikä hänellä nykyään. Hän mittaili minua päästä jalkoihin, haisteli pikkuhousut ja ihon, tarkasti pimperoa ja pepun, tarkasti silmien värin jne. Mikään ei kelvannut. Pimperon väri muka punainen, vaikka se on kultaa. Silmiini olin laittanut värilliset piilolinssit ruskeat, niin hän nyrpisti nokkaansa ja sanoi heippa. Silmän värit oli kuulema väärän väriset. Mua naurattaa tämä hemmo, joka meni silmien värissä niin halpaa kanssani. Täysin pinnallinen persoona, tupakoiva alkoholisti itse joka döfää pahalle. Ei jatkoon.

Muuten on ota kantaa, mutta miksi ihmeessä kukaan menisi laittamaan ruskeita väriillisiä piilolinssejä?! Ruskeat silmäthän muutetaan piilolinsseillä yleensä vaaleampaan suuntaan, kun esteettisyytä tavoittellaan?!

Hah! :D ehkä se riippuu ihmisestä, kelle mikäkin sopii tai mitä on hauska kokeilla. Minusta tummanruskeat silmät ovat kauniit. Äidilläni oli ruskeat, superkauniit silmät ja naiselliset kasvot. Katse oli kaunis ja lempeä, ehkä tummanruskeat silmät saavat myös pupillit näyttämään laajoilta, sehän on tutkitusti viehättävää. Itselläni on aivan tavalliset vihersiniharmaat silmät ja pidän toki, mutta mielestäni tummat silmät ovat kyllä ihanimmat. Toki usein näkee myös sinisiä/vihreitä kauniita silmäpareja, eipä sillä. Riippuu mistä roikkuu.

Vierailija
2995/3022 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen alkanut kirjata iltaisin kaikki plussat ja hyvät asiat,  mitä on tapahtunut päivän aikana. Ei niiden tarvitse olla edes isoja tai merkittäviä. Sitten voi olla tyytyväinen ja mennä rauhallisin mielin nukkumaan.

Hyvää yötä.

Vierailija
2996/3022 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli kerran luonnonblondi työkaveri, jonka toinen silmä oli ruskea ja toinen sininen. Hän oli todella kaunis omalla erikoisella tavallaan.

Eikös huskeillakin ole eriväriset silmät? En nyt vertaa ihmistä koiraan, tulipahan vaan mieleen.

Koko Britania leipoo-ohjelman Paul Hollywoodilla on ihmeellisen siniset silmät, sopivat hänen hiuksiinsa. Noelilla ihanat ruskeat, taidan olla vähän rakastunut häneen! Katson ohjelman jaksoja yhä uudestaan vain nähdäkseni hänet!

Näytä aiemmat lainaukset

Opin taas yhden uuden asian palstan toiminnasta.  Kun vastaan viestiin,  joka korjoittamiseni aikana poistuukin,  saan saman ilmoituksen kuin jos koko ketju olisi poistunut.  Ei ollut ensimmäinen kerta,  kun näin kävi. 

Vastasin siis sinulle,  jolla on ollut saman niminen koira kuin mullakin. Sun kommenttisi joku päätti poistaa ja siksi myös mun vastaukseni sulle katosi bittiavaruuteen. 

Vierailija
2998/3022 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miehetkö täällä väittelee emättimen koosta? Ei se 2,5cm halkaisija tarkoita ettei sinne isompaa mahdu vaan se laajenee ja mukautuu peniksen koon mukaan. Se kuka täällä jatkuvasti trollaa löysistä vaginoista - hanki elämä oikeesti. Yksilökohtaisia eroja on mutta totuushan on se että jos on emätin mallia M-L niinkuin voi ollakin ja alle 10cm seisokissa muna jolla on ohut läpimitta niin eihän se missään tunnu kummallakaan. Ei siitä tarvii loppuelämäkseen traumatisoitua, jos se on dealbreaker niin etsii sitten jonkun sopivamman.

Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli kerran luonnonblondi työkaveri, jonka toinen silmä oli ruskea ja toinen sininen. Hän oli todella kaunis omalla erikoisella tavallaan.

Eikös huskeillakin ole eriväriset silmät? En nyt vertaa ihmistä koiraan, tulipahan vaan mieleen.

Koko Britania leipoo-ohjelman Paul Hollywoodilla on ihmeellisen siniset silmät, sopivat hänen hiuksiinsa. Noelilla ihanat ruskeat, taidan olla vähän rakastunut häneen! Katson ohjelman jaksoja yhä uudestaan vain nähdäkseni hänet!

Huskyillä on joskus silmät eri väriä eli toinen sininen ja toinen ruskea,  mutta käsittääkseni tämä on siinä rodussa virhe. Siis jos käyttää koiraansa näyttelyissä ja haluaisi käyttää koiraansa siitokseen tai pentujen teettämiseen . Ei siis toivottu ominaisuus. Edellinen koirani oli alaskanmalamuutti ja silloin tuli perehdyttyä näihin arktisiin rekikoiratotuihin. 

Mulla on rumat vihreänruskeatt silmät,  mutta tyttäreni silmät on keväisen koivunlehden väriset. Lähes limevihreät ja kun on reissannut ympäri maailmaa,  silmiensä väri on herättänyt ihastusta kaikkialla  

Vierailija
3000/3022 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin netissä tosi kivan oloisen tyttelin. Ihastuin jo ensi tapaamisella: Hän oli kaikkea, ja enemmänkin kuin olin uskaltanut edes unelmoida. Oikea märkä päiväuneni livenä ja minäkin tunnuin kelpaavan hänelle. Treffailimme kaupungilla ja julkisilla paikoilla muutaman kerran ja lopulta yövyimme hänen luonaan. Katsoin jo suhteen edenneen niin, että kutsuin hänet kotiini jossa asuu myös pieni poikani, olinhan yh-isä.

Ensimmäinen katastrofi tuli siitä kun tv:tä katsoessamme tytteli kysyi; "Onko ton pakko olla tossa, eikö se voi mennä huoneeseensa ?" (Tarkoitti poikaani joka katseli lattialta samaa ohjelmaa). Sitten alkoi napina "eikö se osaa itse tehdä itselleen iltapalaa ?" jne. jne. Tytteli puhui koko ajan pojastani minulle, ei pojalle, ikäänkuin läsnä oleva poikani ei muka kuulisi tai ymmärtäisi mistä puhutaan. Tuli saman tein selväksi, että tyttelin mielestä poikani oli muka haitallinen ja torjuttava "kolmas pyörä." -Koska hänellä ei ollut omia lapsia, hän ei osannut suhtautua minun lapseeni lainkaan normaalilla tai aikuismaisella tavalla. Hän jopa ajatteli ääneen miten ja kuinka nopeasti poikani lähihuoltajuus voitaisiin ehkä vaihtaa ex-puolisolleni. Hän halusi minut, mutta ei poikaani.

Sanomattakin selvää, että tämä viikonloppu luonani jäi tyttelin ja minun ensimmäiseksi ja viimeiseksi yhteiseksi viikonlopuksi. Minä laitoin suhteen poikki samaisen viikonlopun Sunnuntaina viedessäni tytteliä takaisin kotiinsa: Sanoin hänelle, että hänen on hyväksyttävä joko koko paketti kokonaan tai ei ollenkaan. Hän sanoi harkitsevansa asiaa, johon minä totesin, että ei tarvitse, sillä tämä oli tässä ja nyt loppu. -Aikuisen naisen täytyy alunperinkin ymmärtää, että jos lähtee yh-isän matkaan, mukana tulee koko paketti.

Seuraavat nettideittilumppanit valitsin sellaisten naisten parista jotka olivat yksinhuoltajia itsekkin, ja siis osasivat toimia lasten kanssa ja tiesivät mitä yksinhuoltajuus on. -Aikanaan sieltä löytyi se yksi ja oikea, jonka kanssa perustimme uusperheen. Sen minä tästä revohkasta opin, että suhteen on perustuttava samanlaiseen elämäntilanteeseen, samassa liigassa pelaamiseen, että se onnistuisi. Ongelmia tulee jos näin ei ole. -Parempi suutarin pysyä lestissään ja pelata omassa sarjassaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yhdeksän