Hymistelyketju, tavallisia juttuja
Räväkät älkööt vaivautuko. Täällä ei saa ilkeillä. Liian pitkästyttäviä kommentteja ei olekaan täyttämään tätä ketjua.
Kaikki mukaan, ketkä ikäviin ketjuihin olette kyllästyneet
Kommentit (9899)
Vierailija kirjoitti:
Reipas ja tunnollinen lammas kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei, minäkin olen taas täällä. Ihmettelen vähän sitä, kun jotkut kirjoittavat tänne varsin henkilökohtaisia perheasioitaan ja muutakin kovin yksityistä.
No, voit hypätä ne viestit ihan rauhassa ylitse jos minä myönnän, että sorruin tähän kaikkeen nyt taas. En ole asiasta kirjoittanut varsinkaan perheeni osalta nyt viikkoihin ainakaan niin näin en ala katumaan tätäkään asiaa nyt. Terveisin P
Niin eiväthän ne viestit minua mitenkään haittaa, miksi haittaisivat, kun eivät ne minuun liity. Yleisesti hämmästelen, miten ihmiset kertovat tietoja perheenjäsenistään julkisuudessa, tälläkin palstalla. Mielestäni omaa yksityisyyttä ja läheisten yksityisyyttä on tarpeen suojella.
Ei täällä nimiä, paikkakuntia tms. kerrota, täytyy olla aika iso kristallipallo, jos pystyy jonkun esim. vanhemmistaan kirjoittavan sijoittamaan kartalle. No Lampaan kirjoituksista pystyy kaupunginosan tarkkuudella hänet kartalle sijoittamaan, mutta tuollakin alueella asuu tuhansia ihmisiä. Kaikilla ei ole mitään salattavaa, ei minullakaan, asun Tampereella Multisillassa, mutta ei minua kukaan täältä pysty "löytämään".
Mut pystyy hyvin helposti tunnistamaan, jos haluaa. Mulla kun on toi blogini linkki profiilissa, niin ei tarvitse olla kovinkaan kummoinen Sherlock Holmes, kun jo ylihuomenna voi tulla meille virpomaan. Tämän helpon tunnistettavuuteni vuoksi käyttäydyn palstalla ihan kuten käyttäydyn reaalimaailmassakin. En trollaile enkä käytä sellaista kieltä, mitä en voisi toiselle kasvotustenkin käyttää. Jo silloin, kun World Wide Web tuli, ajattelin, että kirjoita sosiaaliseen mediaan vain sitä, minkä olet valmis lukemaan itsestäsi iltapäivälehtien lööpeistä. Ja tarkoitan nyt itseäni, en muita.
Niinpä, kun ei ole mitään hävettävää, kirjoittaa asiallisesti, ei haittaa, vaikka jokainen vauvalainen tunnistaisi. Muuten, mun irlannin susikoira oli samanniminen kuin sinun koirasi ;)
Kun ei esitä monta eri kirjoittajaa eikä feikkaa mitään, voi olla rauhassa omalla naamalla ja nimellä vaikka missä.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen ollut joskus n. 30+ miehen kanssa, ikä hänellä nykyään. Hän mittaili minua päästä jalkoihin, haisteli pikkuhousut ja ihon, tarkasti pimperoa ja pepun, tarkasti silmien värin jne. Mikään ei kelvannut. Pimperon väri muka punainen, vaikka se on kultaa. Silmiini olin laittanut värilliset piilolinssit ruskeat, niin hän nyrpisti nokkaansa ja sanoi heippa. Silmän värit oli kuulema väärän väriset. Mua naurattaa tämä hemmo, joka meni silmien värissä niin halpaa kanssani. Täysin pinnallinen persoona, tupakoiva alkoholisti itse joka döfää pahalle. Ei jatkoon.
Muuten on ota kantaa, mutta miksi ihmeessä kukaan menisi laittamaan ruskeita väriillisiä piilolinssejä?! Ruskeat silmäthän muutetaan piilolinsseillä yleensä vaaleampaan suuntaan, kun esteettisyytä tavoittellaan?!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen ollut joskus n. 30+ miehen kanssa, ikä hänellä nykyään. Hän mittaili minua päästä jalkoihin, haisteli pikkuhousut ja ihon, tarkasti pimperoa ja pepun, tarkasti silmien värin jne. Mikään ei kelvannut. Pimperon väri muka punainen, vaikka se on kultaa. Silmiini olin laittanut värilliset piilolinssit ruskeat, niin hän nyrpisti nokkaansa ja sanoi heippa. Silmän värit oli kuulema väärän väriset. Mua naurattaa tämä hemmo, joka meni silmien värissä niin halpaa kanssani. Täysin pinnallinen persoona, tupakoiva alkoholisti itse joka döfää pahalle. Ei jatkoon.
Muuten on ota kantaa, mutta miksi ihmeessä kukaan menisi laittamaan ruskeita väriillisiä piilolinssejä?! Ruskeat silmäthän muutetaan piilolinsseillä yleensä vaaleampaan suuntaan, kun esteettisyytä tavoittellaan?!
Hah! :D ehkä se riippuu ihmisestä, kelle mikäkin sopii tai mitä on hauska kokeilla. Minusta tummanruskeat silmät ovat kauniit. Äidilläni oli ruskeat, superkauniit silmät ja naiselliset kasvot. Katse oli kaunis ja lempeä, ehkä tummanruskeat silmät saavat myös pupillit näyttämään laajoilta, sehän on tutkitusti viehättävää. Itselläni on aivan tavalliset vihersiniharmaat silmät ja pidän toki, mutta mielestäni tummat silmät ovat kyllä ihanimmat. Toki usein näkee myös sinisiä/vihreitä kauniita silmäpareja, eipä sillä. Riippuu mistä roikkuu.
Olen alkanut kirjata iltaisin kaikki plussat ja hyvät asiat, mitä on tapahtunut päivän aikana. Ei niiden tarvitse olla edes isoja tai merkittäviä. Sitten voi olla tyytyväinen ja mennä rauhallisin mielin nukkumaan.
Hyvää yötä.
Minulla oli kerran luonnonblondi työkaveri, jonka toinen silmä oli ruskea ja toinen sininen. Hän oli todella kaunis omalla erikoisella tavallaan.
Eikös huskeillakin ole eriväriset silmät? En nyt vertaa ihmistä koiraan, tulipahan vaan mieleen.
Koko Britania leipoo-ohjelman Paul Hollywoodilla on ihmeellisen siniset silmät, sopivat hänen hiuksiinsa. Noelilla ihanat ruskeat, taidan olla vähän rakastunut häneen! Katson ohjelman jaksoja yhä uudestaan vain nähdäkseni hänet!
Opin taas yhden uuden asian palstan toiminnasta. Kun vastaan viestiin, joka korjoittamiseni aikana poistuukin, saan saman ilmoituksen kuin jos koko ketju olisi poistunut. Ei ollut ensimmäinen kerta, kun näin kävi.
Vastasin siis sinulle, jolla on ollut saman niminen koira kuin mullakin. Sun kommenttisi joku päätti poistaa ja siksi myös mun vastaukseni sulle katosi bittiavaruuteen.
Vierailija kirjoitti:
Minulla oli kerran luonnonblondi työkaveri, jonka toinen silmä oli ruskea ja toinen sininen. Hän oli todella kaunis omalla erikoisella tavallaan.
Eikös huskeillakin ole eriväriset silmät? En nyt vertaa ihmistä koiraan, tulipahan vaan mieleen.
Koko Britania leipoo-ohjelman Paul Hollywoodilla on ihmeellisen siniset silmät, sopivat hänen hiuksiinsa. Noelilla ihanat ruskeat, taidan olla vähän rakastunut häneen! Katson ohjelman jaksoja yhä uudestaan vain nähdäkseni hänet!
Huskyillä on joskus silmät eri väriä eli toinen sininen ja toinen ruskea, mutta käsittääkseni tämä on siinä rodussa virhe. Siis jos käyttää koiraansa näyttelyissä ja haluaisi käyttää koiraansa siitokseen tai pentujen teettämiseen . Ei siis toivottu ominaisuus. Edellinen koirani oli alaskanmalamuutti ja silloin tuli perehdyttyä näihin arktisiin rekikoiratotuihin.
Mulla on rumat vihreänruskeatt silmät, mutta tyttäreni silmät on keväisen koivunlehden väriset. Lähes limevihreät ja kun on reissannut ympäri maailmaa, silmiensä väri on herättänyt ihastusta kaikkialla
Tapasin netissä tosi kivan oloisen tyttelin. Ihastuin jo ensi tapaamisella: Hän oli kaikkea, ja enemmänkin kuin olin uskaltanut edes unelmoida. Oikea märkä päiväuneni livenä ja minäkin tunnuin kelpaavan hänelle. Treffailimme kaupungilla ja julkisilla paikoilla muutaman kerran ja lopulta yövyimme hänen luonaan. Katsoin jo suhteen edenneen niin, että kutsuin hänet kotiini jossa asuu myös pieni poikani, olinhan yh-isä.
Ensimmäinen katastrofi tuli siitä kun tv:tä katsoessamme tytteli kysyi; "Onko ton pakko olla tossa, eikö se voi mennä huoneeseensa ?" (Tarkoitti poikaani joka katseli lattialta samaa ohjelmaa). Sitten alkoi napina "eikö se osaa itse tehdä itselleen iltapalaa ?" jne. jne. Tytteli puhui koko ajan pojastani minulle, ei pojalle, ikäänkuin läsnä oleva poikani ei muka kuulisi tai ymmärtäisi mistä puhutaan. Tuli saman tein selväksi, että tyttelin mielestä poikani oli muka haitallinen ja torjuttava "kolmas pyörä." -Koska hänellä ei ollut omia lapsia, hän ei osannut suhtautua minun lapseeni lainkaan normaalilla tai aikuismaisella tavalla. Hän jopa ajatteli ääneen miten ja kuinka nopeasti poikani lähihuoltajuus voitaisiin ehkä vaihtaa ex-puolisolleni. Hän halusi minut, mutta ei poikaani.
Sanomattakin selvää, että tämä viikonloppu luonani jäi tyttelin ja minun ensimmäiseksi ja viimeiseksi yhteiseksi viikonlopuksi. Minä laitoin suhteen poikki samaisen viikonlopun Sunnuntaina viedessäni tytteliä takaisin kotiinsa: Sanoin hänelle, että hänen on hyväksyttävä joko koko paketti kokonaan tai ei ollenkaan. Hän sanoi harkitsevansa asiaa, johon minä totesin, että ei tarvitse, sillä tämä oli tässä ja nyt loppu. -Aikuisen naisen täytyy alunperinkin ymmärtää, että jos lähtee yh-isän matkaan, mukana tulee koko paketti.
Seuraavat nettideittilumppanit valitsin sellaisten naisten parista jotka olivat yksinhuoltajia itsekkin, ja siis osasivat toimia lasten kanssa ja tiesivät mitä yksinhuoltajuus on. -Aikanaan sieltä löytyi se yksi ja oikea, jonka kanssa perustimme uusperheen. Sen minä tästä revohkasta opin, että suhteen on perustuttava samanlaiseen elämäntilanteeseen, samassa liigassa pelaamiseen, että se onnistuisi. Ongelmia tulee jos näin ei ole. -Parempi suutarin pysyä lestissään ja pelata omassa sarjassaan.
Opin taas yhden uuden asian palstan toiminnasta. Kun vastaan viestiin, joka korjoittamiseni aikana poistuukin, saan saman ilmoituksen kuin jos koko ketju olisi poistunut. Ei ollut ensimmäinen kerta, kun näin kävi.
Vastasin siis sinulle, jolla on ollut saman niminen koira kuin mullakin. Sun kommenttisi joku päätti poistaa ja siksi myös mun vastaukseni sulle katosi bittiavaruuteen.
Jaa, mitähän poistettavaa siinä oli?
Tuota minäkin olen ihmetellyt, miksi monesti tulee "pääsy kielletty", no nyt sekin selvisi.
Minun irlikseni oli maailman ihanin, lempein ja tyhmin ;) Niin varmaan sinunkin, ainakin ihanin! rapsuta puolestani vasemman korvan takaa.
Katson tänään uusintana Areenasta Veikko Aaltosen Tuhlaajapojan. Se taitaa poistua pian. Sai aikoinaan 90-luvulla 4 Jussia. Esko Salminen on uskomaton psykiayrina, joka hakkauttaa itseään vankilakundilla. Maailman kieroutuneisuus tulee hyvin esiin.
Nythän Areenassa on Mantilan Neitoperhokin. Sekin vaan rajallisen ajan.
Pian nukkumaan ja aion kuunnella youtubesta evankelista Turkka Aaltosen opetuksia. Löytyy monia hyviä tallenteita. Hänellä on kyllä evankelioimisen lahja. Hengen ravintoa tarjolla. Hyvää yötä.
Vierailija kirjoitti:
Jaa, mitähän poistettavaa siinä oli?
Tuota minäkin olen ihmetellyt, miksi monesti tulee "pääsy kielletty", no nyt sekin selvisi.
Minun irlikseni oli maailman ihanin, lempein ja tyhmin ;) Niin varmaan sinunkin, ainakin ihanin! rapsuta puolestani vasemman korvan takaa.
Ei mitään poistettavaa ollutkaan. Mutta tämä näihin kuulumisketjuihin pesiytynyt häirikkö jo aikoja sitten sanoi, että jatkaa toimintaansa kunnes kaikki nämä ketjut on lukittu tai poistettu.
Mä rapsutan mun koirulia sinunkin puolesta:)
Hän oli ihana ja meillä oli mukavaa yhdessä, ainakin silloin kun oli mukavaa. Mutta olisi pitänyt tajuta, että kärsimättömyys, masennus ja raivokohtaukset muodostuvat ongelmaksi. Oli toki minustakin johtuvia ongelmia ja hän sanoi ymmärtävänsä ja vaikutti kärsivälliseltä. Kunnes seuraavalla kerralla ei enää ollutkaan ja tuntui unohtaneen kaiken mitä sanoi edelliskerralla. Hän eteni tunteissaan hyvin nopeasti alusta saakka ja päättelin siitä, että pian on kynttilä poltettu.
Vierailija kirjoitti:
Katson tänään uusintana Areenasta Veikko Aaltosen Tuhlaajapojan. Se taitaa poistua pian. Sai aikoinaan 90-luvulla 4 Jussia. Esko Salminen on uskomaton psykiayrina, joka hakkauttaa itseään vankilakundilla. Maailman kieroutuneisuus tulee hyvin esiin.
Nythän Areenassa on Mantilan Neitoperhokin. Sekin vaan rajallisen ajan.
Kiitti vinkeistä! Täytyypä katsoa.
Tänään oli niiin kaunis aurinkoinen kevätpäivä. Ja tutkin puutarhaani kuin pieni lapsi haltioissaan. En muista koskaan aikaisemmin esim. raparperin silmujen punertavan maasta vielä maaliskuussa! Tämä kevät on jotenkin taianomainen ja ihmeellinen iltaisen kevään valon myötä.
Vierailija kirjoitti:
Täälläpäs on valloillaan tämä ihana naisten halventamismuoto, että milloin p i l l u on väljä, revitty, haiseva, käytetty... tai mikä tahansa ikävä addjektiivi tähän tilalle. Ja kummasti nämä samat yökkivät äijät seisoo vaikka päällään viikkotolkulla saadakseen tuota inhoamaansa ällöttävää tavaraa. Mystistä.
Selvästi vain yksi häiriintynyt kirjoittelee, mutta mikäpä siinä jos kaikki äijät haluaa nähdä samanlaisina. Kaikki miehet ja sitärataa.
Vierailija kirjoitti:
Hän oli ihana ja meillä oli mukavaa yhdessä, ainakin silloin kun oli mukavaa. Mutta olisi pitänyt tajuta, että kärsimättömyys, masennus ja raivokohtaukset muodostuvat ongelmaksi. Oli toki minustakin johtuvia ongelmia ja hän sanoi ymmärtävänsä ja vaikutti kärsivälliseltä. Kunnes seuraavalla kerralla ei enää ollutkaan ja tuntui unohtaneen kaiken mitä sanoi edelliskerralla. Hän eteni tunteissaan hyvin nopeasti alusta saakka ja päättelin siitä, että pian on kynttilä poltettu.
Kuka?
Heräsi suuret epäilykset, että hän kärsii limerenssistä tai vastaavasta ylikiintymyshäiriöstä. Olin aina se paras, täydellinen ja ihanin vaikka oltiin vain viestitelty jonkin aikaa. Vaikka treffit menikin OK ja pidin myös hänestä, niin silti tökki vähän se jatkuva ylistäminen. Pian sanoi jo rakastavansakin, mikä oli minusta kyllä aivan liian aikaista yhden näkemiskerran jälkeen ja kun etänä muutoin pidetty yhteyttä ehkä 1,5kk. Alkoi haaveilemaan jo yhdessäasumisestakin. Se oli vain jotenkin.... liikaa liian aikaisin.
Vierailija kirjoitti:
Heräsi suuret epäilykset, että hän kärsii limerenssistä tai vastaavasta ylikiintymyshäiriöstä. Olin aina se paras, täydellinen ja ihanin vaikka oltiin vain viestitelty jonkin aikaa. Vaikka treffit menikin OK ja pidin myös hänestä, niin silti tökki vähän se jatkuva ylistäminen. Pian sanoi jo rakastavansakin, mikä oli minusta kyllä aivan liian aikaista yhden näkemiskerran jälkeen ja kun etänä muutoin pidetty yhteyttä ehkä 1,5kk. Alkoi haaveilemaan jo yhdessäasumisestakin. Se oli vain jotenkin.... liikaa liian aikaisin.
Narsistiset tekee myös tuota. Kun jarruttelet ja kyseenalaistat niin suuttuvat ja samantien etsivät uuden uhrin. Tai luultavasti on monta juttua jo päällekkäin menossa. Eivät kestä ettei joku juttu kuljekaan heidän käsikirjoituksen mukaan. Just muakin ikävöitiin, rakastettiin, haluttiin vaikka ja mitä, puhelin oli kuumana 24/7, mutta kun toppuuttelin intoa niin homma kuivui aika pian. Toki siinä välissä mut haukuttiin maanrakoon ja estettiin :D Et pelkkää narsistihuttua voi tuollainen myös olla.
Mä olen joskus miettinyt frettejä. Mutta pitäisi perehtyä niihin ja niiden hoitoon. Mulla on ollut kissoja, koiria, kani ja hamstereita. Ekan kissani sain, kun täytin 13. Lokakuussa täytän 65 ja vain 3 viikkoa elämässäini ei ole kotonani ollut karvakorvia.
Olet oikeassa "pelastuslaitoksista". Mä voisin jo nyt ottaa yhden kissan, mutta en kahta. Kun Kyylästä joskus aika jättää, sitten otan kaksi . Tai vaikka kolme. Yhden uuden tulijan Kyylä ja koiruli vielä kestäisi, mutta kahta täystuhoa ei.
Lihansyönnistä... (kääk taas 3 pistettä) sen verran, että mä lapsena inhosin kokolihaa. Mutta kun olen muistellut kansakoulun ruokia, niin kaikki liha jauhelihaa lukuunottamatta oli sitkeää. Ja kun oli vielä heiluvat maitohampaat, niin niillä sitten yritti pureskella jotain rustoista sitkeää lihapalaa. Muistan lapsuudestani yhden illan, taisin olla noin 7v. Päivällinen oli klo 17 ja saunavuoro alkoi klo 19. Kun tultiin saunasta kotiin, äiti ihmetteli, miksi en ollut muutamaan tuntiin sanonut sanaakaan. No en voinut, kun mulla oli suu täynnä lihaa. En vaan saanut sitä pureskeltua ja nieltyä.
https://safkaajashamanismia.blogspot.com/