Hymistelyketju, tavallisia juttuja
Räväkät älkööt vaivautuko. Täällä ei saa ilkeillä. Liian pitkästyttäviä kommentteja ei olekaan täyttämään tätä ketjua.
Kaikki mukaan, ketkä ikäviin ketjuihin olette kyllästyneet
Kommentit (9899)
Mua alkoi tympiä, kun mies kohteli vartaloani kuin jotain ihmevempainta. Oli niin innokas painamaan tätä näppäintä ja vääntämään tuosta ja kokeilemaan, että mitäköhän tuota tekemällä tapahtuu jne. Eikä ollut enää mikään nuori kloppi. Sitten esitelmöi, että naiset yleensä niin ja näin ja niin moni prosentti sitä ja tätä. Ja alkoipa jopa kertoilla, mitä edellisten naisten kanssa on tehnyt. Ei oikein syttynyt tämä vehje...
Vierailija kirjoitti:
Tänään oli niiin kaunis aurinkoinen kevätpäivä. Ja tutkin puutarhaani kuin pieni lapsi haltioissaan. En muista koskaan aikaisemmin esim. raparperin silmujen punertavan maasta vielä maaliskuussa! Tämä kevät on jotenkin taianomainen ja ihmeellinen iltaisen kevään valon myötä.
Ihana kevään ihme ja valo!
Vierailija kirjoitti:
Hän oli ihana ja meillä oli mukavaa yhdessä, ainakin silloin kun oli mukavaa. Mutta olisi pitänyt tajuta, että kärsimättömyys, masennus ja raivokohtaukset muodostuvat ongelmaksi. Oli toki minustakin johtuvia ongelmia ja hän sanoi ymmärtävänsä ja vaikutti kärsivälliseltä. Kunnes seuraavalla kerralla ei enää ollutkaan ja tuntui unohtaneen kaiken mitä sanoi edelliskerralla. Hän eteni tunteissaan hyvin nopeasti alusta saakka ja päättelin siitä, että pian on kynttilä poltettu.
Luin tämän vähän ajatuksissani tuon koiraviestin jälkeen ja luulin hetken, että sinäkin puhut koirasta.
Mun muistilehtiössä on Yle Areenan katsottavien listalla: Pikkukaupungin poliisi, Murha ennen iltahartautta, Kuinka kuolleita käsitellään ja yllätys, yllätys, vähän erilainen: Vaellus suksilla.
Sinulle, joka kirjaat päivän plussat, minä olen ryhtynyt pitämään päiväkirjaa 12.1. alkaen, joskus jotain negaakin, mutta pääsääntöisesti aika positiisia tekemisiä ja aatoksia.
Kaunista taitoluistelua katsellen, hyvää yötä kaikille ihanille kirjoittajakamuille.
Vierailija kirjoitti:
Mun muistilehtiössä on Yle Areenan katsottavien listalla: Pikkukaupungin poliisi, Murha ennen iltahartautta, Kuinka kuolleita käsitellään ja yllätys, yllätys, vähän erilainen: Vaellus suksilla.
Sinulle, joka kirjaat päivän plussat, minä olen ryhtynyt pitämään päiväkirjaa 12.1. alkaen, joskus jotain negaakin, mutta pääsääntöisesti aika positiisia tekemisiä ja aatoksia.
Kaunista taitoluistelua katsellen, hyvää yötä kaikille ihanille kirjoittajakamuille.
Hyvää yötä sinullekin. Mä houkuttelen koiran vielä iltalenkille ja sitten peitto korviin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja miten hitossa se naisen alapää on käytetympi, jos harrastat seksiä esim parisuhteessa 5 krt/vko tai sinkkuna sen 5 krt/vko? Et värkki ei levähdä säännöllisessä parisuhdeseksissä, mutta sinkkuseksissä näin käy. Ja jos realistisia ollaan niin aika monella sinkulla se peitto heiluu aika harvoin. Että toi 5 krt vko on kyllä liioittelua monelle naiselle.
Naisen on tietysti vaikea ajatella tuota asiaa järjellä, koska tunteet vyöryvät väkisinkin mukaan. Ajattele asia niin, että sinulla on ihan ikioma hieromasauva, jonka kanssa touhuilet välillä aika ahkerastikin. No, sitten kuuletkin, että miehesikin on intoutunut sitä käyttämään takapuoleensa ja lopulta paljastuu, että miehellä on myös muita naisseikkailuja, joissa sinun sauvasi on ollut ahkerasti mukana ja käytössä.
Vieläkö sauvasi tuntuu yhtä miellyttävältä ja laitat sen edelleen välillä suuhusikin?
No olipas vertaus. Lähinnä oli ajatus että miten se värkki enemmän ulkoisesti kulahtaa tuosta sinkkuseksistä. En usko että tässä oikeasti on yhtään mitään eroa vaan ero on vaan juurikin näiden mielikuvien takia.
Oisko tässä se kettu ja pihlajamarjat homma.
Sisko näki ekat aivan avonaiset sinivuokot. Maaliskuussa!. Sekaisin on maailmankirjat.
"Kaikkia yläkoulussa huo riteltiin ja homoteltiin, se kuuluu seksin pelkoon kasvaessa, haukutaan kun pelätään. Ei sillä kannata mieltään vaivata. M36"
Sinä yrität kirjoittaa kauniisti, mutta samalla mietin, että olisipa totuus toinen. Minä siis olen neitsyt, mutta puheissa tuo mainitsemasi h:n alkuinen. Niin ikävää juttua etten tänne viitsi kirjoittaa. Sairasta suorastaan. Näin omassa tapauksessa turhaa vähätellä kuitenkaan kokemaani mainehaittaa. Olen muiden silmissä arvoton ihminen ja jotain sellaista mitä en oikeasti ole. Ja kyllä minä häpeän itseäni tämän myötä. Olen kuin joku roska millä ei ole mitään väliä.
Kyllä se muiden sana painaa vaan paljon. Ja tämä ristiriita sotkee pääni. Sen myönnän, koska pahinta on olla muiden silmissä jotain sellaista mitä ei oikeasti ole. Sitä en meinaa kestää enää. Näin kyseessä, kun olisikin ollut joku teinien leikki, mutta siitä tulikin jotain muuta. Joskus mietin oikeustoimia jo eräiden juttujen myötä, kun se raja ylittyi, mutta millä todistaa. Ei minusta ole sellaiseen.
Näin minun on parempi olla yksin ja pysyä yksin. Parempi minulle ja parempi muille. Häpeän itseäni jo tarpeeksi muutenkin ja en minä muille mitään pahaa tahdo enkä muille mikään taakka ongelmineni olla. Joku tuttuni totesi joskus aikoja sitten (emme enää yhteyksissä), että jos elämä olisi peli niin hän olisi painanut jo deleteä ajat sitten. Minä olen samaa mieltä. Minäkin olisin painanut sitä näppäintä jo ajat sitten. Tämä näin vaan todettuna.
En kuulu niihin, jotka pystyvät positiivisuuden kierteeseen kovin hyvin. Lähinnä mietin kursivani paloja kokoon, kun elämääni mietin. Riekaleisia paloja kokoan yhteen. Ei sen enempää. Ja yritän jotenkin asioita parantaa, vaikka uskonko siihen. En oikeastaan pidemmässä määrin.
Mietit, että tärkeintä on millainen olen. No, sen tiedät varmaan itsekin. Olen se joka välttää ihmisiä ja jännittää kaikkea. Ihmisten joukossa kaikki huonot asiat minussa vaan korostuvat. Ymmärrän jokaisen haluavan sellaisen ihmisen elämäänsä joka on hyvää seuraa ja sellainen jolla on asiat kunnossa. Ei siis minua ongelmieni kanssa. Jokainen haluaa itselleen hyvää, eikä huonoa. Se on ymmärrettävää.
Eli olen kokemusteni summa ja hyvinkin epäonnistunut ihminen kaikin tavoin. En itseäni sääli. Totean vaan. Nykyisin lähinnä mietin mikä minulle on parasta. Yritän sitä miettiä ja tehdä niitä asioita. Ei se kaikkea pelasta, mutta auttaa edes vähän. Voin sanoa, että olen tehnyt edes jotain.
Anteeksi viestini ja en tarkoita tätä sinulle osoittaa. Lähinnä lenkillä ollessa aloin miettiä asioita vielä enemmän ja kirjoittaa niin kuin minun paheeni on. Se tyypillinen pahe kirjoittaa ja miettiä. Sitten, kun kyllästyn itseeni totaalisesti niin pyydän poistamaan jokaisen nyt kirjoittamani viestin täältä, koska kyllä minä ymmärrän että niitä ei tarvitse kenenkään jaksaa lukea.
Turhaa kohdallani on parisuhdetta edes miettiä, kun en tule ikinä ajattelemaan, että joku tahtoisi minut elämäänsä. En pysty siihen. Joidenkin ihmisten on parempi olla pois muiden silmistä. Jos joku ystäväksi haluaa niin se riittäköön ja siihenkään en aina usko.
Sen voin sanoa, että minulle on se ja sama millainen joku ihminen on jos muita ei huonosti kohtele tai jotain vastaavaa. Sen totean kokemusteni myötä.Muuten parempi olisi lopettaa kirjoittaminen tänne kokonaan, kun ei tämä kaikki tänne kuulu. Siinäkin joku on oikeassa. Pahoittelen viestiä ja pahoittelen kaikkea muutakin. Ehkä saan viestit poistettua jos pyydän.
Kyllä, terveessä parisuhteessa molemmat tekevät toisilleen ilahduttavia asioita ei pelkästään toinen. Terveessä parisuhteessa osataan myös asioista puhua mitä haluaa ja mita ei halua. Ihmiset jotka ei osaa sanoa mitä suhteelta haluaa ja eroavat siksi koska näitä asioita ei saa mitä salaisesti haluavat. Ne jotka lopettaa parisuhteen mainitsematta mitä erityisesti haluavat, eivät tiedä mitä elämältään haluavat, ja ovat julmia kumppaneitaan kohtaan jos eivät osaa kertoa mistä kenkä puristaa. Puhukaa toisillenne, siksi teillä on suu, älkää estäkö ketään. Puhukaa asiat läpi, jos jompaa kumpaa osapuolta jokin vaivaa, kuuntele, tai olet huono ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Katson tänään uusintana Areenasta Veikko Aaltosen Tuhlaajapojan. Se taitaa poistua pian. Sai aikoinaan 90-luvulla 4 Jussia. Esko Salminen on uskomaton psykiayrina, joka hakkauttaa itseään vankilakundilla. Maailman kieroutuneisuus tulee hyvin esiin.
Nythän Areenassa on Mantilan Neitoperhokin. Sekin vaan rajallisen ajan.
Tapasin Auli Mantilan silloin, kun Neitoperho oli uusi. Esitteli elokuvan. Jäi mieleen ohjaajana, joka ei antanut julkaista itsestään valokuvua tuolloin. Siksi oli merkittävä tapaaminen. Sittemmin on muuttunut tuo kuvakielto.
Vierailija kirjoitti:
"Kaikkia yläkoulussa huo riteltiin ja homoteltiin, se kuuluu seksin pelkoon kasvaessa, haukutaan kun pelätään. Ei sillä kannata mieltään vaivata. M36"
Sinä yrität kirjoittaa kauniisti, mutta samalla mietin, että olisipa totuus toinen. Minä siis olen neitsyt, mutta puheissa tuo mainitsemasi h:n alkuinen. Niin ikävää juttua etten tänne viitsi kirjoittaa. Sairasta suorastaan. Näin omassa tapauksessa turhaa vähätellä kuitenkaan kokemaani mainehaittaa. Olen muiden silmissä arvoton ihminen ja jotain sellaista mitä en oikeasti ole. Ja kyllä minä häpeän itseäni tämän myötä. Olen kuin joku roska millä ei ole mitään väliä.
Kyllä se muiden sana painaa vaan paljon. Ja tämä ristiriita sotkee pääni. Sen myönnän, koska pahinta on olla muiden silmissä jotain sellaista mitä ei oikeasti ole. Sitä en meinaa kestää enää. Näin kyseessä, kun olisikin ollut joku teinien leikki, mutta siitä tulikin jotain muuta. Joskus mietin oikeustoimia jo eräiden juttujen myötä, kun se raja ylittyi, mutta millä todistaa. Ei minusta ole sellaiseen.
Näin minun on parempi olla yksin ja pysyä yksin. Parempi minulle ja parempi muille. Häpeän itseäni jo tarpeeksi muutenkin ja en minä muille mitään pahaa tahdo enkä muille mikään taakka ongelmineni olla. Joku tuttuni totesi joskus aikoja sitten (emme enää yhteyksissä), että jos elämä olisi peli niin hän olisi painanut jo deleteä ajat sitten. Minä olen samaa mieltä. Minäkin olisin painanut sitä näppäintä jo ajat sitten. Tämä näin vaan todettuna.
En kuulu niihin, jotka pystyvät positiivisuuden kierteeseen kovin hyvin. Lähinnä mietin kursivani paloja kokoon, kun elämääni mietin. Riekaleisia paloja kokoan yhteen. Ei sen enempää. Ja yritän jotenkin asioita parantaa, vaikka uskonko siihen. En oikeastaan pidemmässä määrin.
Mietit, että tärkeintä on millainen olen. No, sen tiedät varmaan itsekin. Olen se joka välttää ihmisiä ja jännittää kaikkea. Ihmisten joukossa kaikki huonot asiat minussa vaan korostuvat. Ymmärrän jokaisen haluavan sellaisen ihmisen elämäänsä joka on hyvää seuraa ja sellainen jolla on asiat kunnossa. Ei siis minua ongelmieni kanssa. Jokainen haluaa itselleen hyvää, eikä huonoa. Se on ymmärrettävää.
Eli olen kokemusteni summa ja hyvinkin epäonnistunut ihminen kaikin tavoin. En itseäni sääli. Totean vaan. Nykyisin lähinnä mietin mikä minulle on parasta. Yritän sitä miettiä ja tehdä niitä asioita. Ei se kaikkea pelasta, mutta auttaa edes vähän. Voin sanoa, että olen tehnyt edes jotain.
Anteeksi viestini ja en tarkoita tätä sinulle osoittaa. Lähinnä lenkillä ollessa aloin miettiä asioita vielä enemmän ja kirjoittaa niin kuin minun paheeni on. Se tyypillinen pahe kirjoittaa ja miettiä. Sitten, kun kyllästyn itseeni totaalisesti niin pyydän poistamaan jokaisen nyt kirjoittamani viestin täältä, koska kyllä minä ymmärrän että niitä ei tarvitse kenenkään jaksaa lukea.
Turhaa kohdallani on parisuhdetta edes miettiä, kun en tule ikinä ajattelemaan, että joku tahtoisi minut elämäänsä. En pysty siihen. Joidenkin ihmisten on parempi olla pois muiden silmistä. Jos joku ystäväksi haluaa niin se riittäköön ja siihenkään en aina usko.
Sen voin sanoa, että minulle on se ja sama millainen joku ihminen on jos muita ei huonosti kohtele tai jotain vastaavaa. Sen totean kokemusteni myötä.Muuten parempi olisi lopettaa kirjoittaminen tänne kokonaan, kun ei tämä kaikki tänne kuulu. Siinäkin joku on oikeassa. Pahoittelen viestiä ja pahoittelen kaikkea muutakin. Ehkä saan viestit poistettua jos pyydän.
Hyvää yötä sulle. M36
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä sulle. M36
Ihana.
"Hyvää yötä sulle. M36"
Kiitän tästä, kun vastasit viestiini näin.
Kylläpä uni maistui, nukuin pitkään ja sikeästi, ehkä väsynyt kroppa oli sen tarpeessa. Laput silmillä, ettei aurinko herätä minua, mutta antaa armaasti valoa koko ikkunan peittäville kasvikumppaneilleni. Keinoaurinkokin niille paistaa, sen voisi jo sammuttaa.
Toinen mukillinen kahvia ja päivän askareisiin, mitä sitten lienevätkään. Pyykinpesun jätän ensi kuuhun, tämän kuun vesikiintiön käytti idiootti Ido, sen kanssa saa olla tarkkana, ettei nuppi jää jumiin ja vuodata vettä turhaan. Vapriikin vessoissa sama vika, joka kolmannessa pöntössä vesiputous.
Lauantaita nasut! Kylppäri siivottu ja Kyylän käymälässä puhtaat hiekat. Cittarin tilaukseen laitoin viikolla kaksi huonekasvia. En nyt muista, mitä noi rehut on, mutta ennen tilaamista tarkistin, että eivät ole kissoille myrkyllisiä. Istutin ne altakasteluruukkuihin ja siirsin olohuoneen ikkunalle. Kyylä ei ole niitä vielä huomannut. Saas nähdä, kuinka kauan antaa niiden olla rauhassa.
Tänään ajattelin kokkailla parsarisottoa ja paistaa palan lohta. Ja avata valkoviinipullon, koska risottoonkin menee valkoviiniä.
Reipas ja tunnollinen lammas kirjoitti:
Lauantaita nasut! Kylppäri siivottu ja Kyylän käymälässä puhtaat hiekat. Cittarin tilaukseen laitoin viikolla kaksi huonekasvia. En nyt muista, mitä noi rehut on, mutta ennen tilaamista tarkistin, että eivät ole kissoille myrkyllisiä. Istutin ne altakasteluruukkuihin ja siirsin olohuoneen ikkunalle. Kyylä ei ole niitä vielä huomannut. Saas nähdä, kuinka kauan antaa niiden olla rauhassa.
Tänään ajattelin kokkailla parsarisottoa ja paistaa palan lohta. Ja avata valkoviinipullon, koska risottoonkin menee valkoviiniä.
Älä nyt kuitenkaan ala juopetella.
Oi kun kuulostaa herkulliselta! Lohta ja valkoviiniä palanpainikkeeksi.
Minä en viitsi itselleni monimutkaisia aterioita alusta asti kokkailla, nostan hattua niille jotka jaksavat, kun itse menen sieltä missä aita on matalin. Tänään frigadelleja mikron kautta lautaselle, jälkkäriksi korvapuusti pakkasesta. niitä sentään jaksan leipoa.
Leppoisaa lauantaita lottovoittoa odotellessa, ainakin hetken voi ajatella olevansa miljonääri ;)
Vierailija kirjoitti:
Älä nyt kuitenkaan ala juopetella.
En ala. Mutta varmaan huomenna ruuan kanssa sitten loput. Yleensä avaan viinipullon vain silloin, kun on mun sisko tai joku muu juomassa osan. Tänään menee viiniä kuitenkin risottoon ja huomennakin teen ruuaksi jotain, minkä kanssa myös sopii valkoviini. En vielä tiedä, mitä.
Takkaa vielä lämmitin. Öisin on pakkasta ja sisällä koleaa. Kuopukseni syntyi 37 vuotta sitten, silloin oli metri lunta ja ankara talvi. Nyt hän on monen lapsen isä ja asuu kaukana maailmalla. Näemme kerran vuodessa, ei aina silloinkaan. Ikävän kanssa olen oppinut elämään. Ajatuksissa he ovat monesti päivässä. Olen kiitollinen.
Kiitos vinkistä!
https://safkaajashamanismia.blogspot.com/