Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi joitakin naisia ärsyttää, jos mies sanoo etsivänsä feminiinistä naista?

Vierailija
26.09.2026 |

En ymmärrä. 

Kommentit (110)

Vierailija
1/110 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoja naisia ärsyttävät myös feminiiniset naiset.

Vierailija
2/110 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ärsytä.

Miksi miehiä ärsyttää ei-feminiiniset naiset?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/110 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksesi suurin osa naisista on feminiinisiä, ihan luonnostaan. 

Vierailija
4/110 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehiä ärsyttää myös jos kertoo etsivänsä feminiinistä miestä. Koskaan ei ole kaikkien mielestä hyvä.

Myöskään sopivasti lihavan miehen etsijöitä ei katsota hyvällä vaikka miehessä pitää olla kurvit kohdallaan.

Vierailija
5/110 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitä ärsyttää se että lause konkretisoi sen että he eivät ole haluttuja.

Vierailija
6/110 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ärsyttäisi? Tokikin itse lähden siitä että tällaisen miehen on syytä olla itse maskuliininen mies eli parta kasvaa ja hartiat ovat leveämmät kuin minulla, terassin ja pihavajan rakennus onnistuu ja tulotaso on sellainen että se perinteinen breadwinner-malli onnistuu myös käytännössä. Ap varmasti on sellainen? 

Vierailija
7/110 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska mies tarkoittaa tuolla odottavansa hymyileviä ja sopuisia hoito- ja hoivapalveluita vielä kauan sen jälkeen kun hormonit ovat lakanneet määräämästä elämänmenoa. Hyvin vähän se feminiininen nainen saa takaisin.

Vierailija
8/110 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan nainen ei piittaa mitä sinä inceli etsit :D

Vierailija
9/110 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin kuin miehiä ärsyttää kun nainen etsii (terveen) maskuliinista miestä. Ne kun ovat nykyään harvassa. 

Vierailija
10/110 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ärsytä.

Miksi miehiä ärsyttää ei-feminiiniset naiset?

Ei ärsytä, mutta ei myöskään kiinnosta. Aggressiiviset naiset ärsyttävät. 

-ohis

Vierailija
11/110 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska emme ymmärrä mitä se tarkoittaa. Jos jollain on tuollainen vaatimus vaikkapa deittiprofiilissa, niin en laita tykkäystä, koska en voi tietää olenko hänen mielestään feminiininen vai en, eikä ole mielenkiintoa alkaa selvittämään.

Vierailija
12/110 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kateellisia, koska ovat lyhyttukksisia, silmälasipäisiä + tyylitajuttomia. Heillä on perjantaisin karkkipäivä ja asuvat kissan kanssa.

Vierailija
13/110 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä nyt et ymmärrä mitään. 

Vierailija
14/110 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nämä miehet itse maskuliinisia? Ylipäätään ärsyttää se, että henkilö vaatii kumppanilta ominaisuuksia, joita ei edes itse täytä. Esim. Pullukka haluaa hoikan/urheilullisen puolison, pienet lapset omaava henkilö haluaa lapsettoman kumppanin, köyhä haluaa varakkaan jne

Vierailija
15/110 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kateellisia, koska ovat lyhyttukksisia, silmälasipäisiä + tyylitajuttomia. Heillä on perjantaisin karkkipäivä ja asuvat kissan kanssa.

Karkkien syöminen, silmälasit ja kissan omistaminen eivät ole feminiinisiä asioita? Just tätä tarkoitin mun kommentissa. Kukaan ei tiedä mitä tuo vaatimus pitää sisällään.

Vierailija
16/110 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo silmälasit, ai kauhee, eihän feminiinisellä naisella nyt voi mitenkään silmälaseja olla. Sehän on vallan maskuliininen näky heti. 😂 

Vierailija
17/110 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinderin keski-ikäisissä naisissa on aika vähän feminiinisiä naisia. Lähinnä homssuisia läskejä. 

Vierailija
18/110 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tinderin keski-ikäisissä naisissa on aika vähän feminiinisiä naisia. Lähinnä homssuisia läskejä. 

Eikö homssuisuus ole feminiinistä? Liehuvia helmoja, koristeellisuutta, boheemiutta, pitkät ja vallattomat hiukset.

Vierailija
19/110 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Karkkien syöminen, silmälasit ja kissan omistaminen eivät ole feminiinisiä asioita? Just tätä tarkoitin mun kommentissa. Kukaan ei tiedä mitä tuo vaatimus pitää sisällään.

Naisena oletan sen tarkoittavan hoikkuutta, terveitä elämäntapoja, pitkiä hiuksia, punaisia kynsiä (tai ranskal. manikyyri). Naisellista pukeutumista (ei liian paljastavaa), hyviä käytöstapoja, keskustelutaitoa, hymyä ja toisen huomioon ottamista.

Vierailija
20/110 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ärsyttäisi? Tokikin itse lähden siitä että tällaisen miehen on syytä olla itse maskuliininen mies eli parta kasvaa ja hartiat ovat leveämmät kuin minulla, terassin ja pihavajan rakennus onnistuu ja tulotaso on sellainen että se perinteinen breadwinner-malli onnistuu myös käytännössä. Ap varmasti on sellainen? 

Sulla meni toi terassin ja pihavajan rakentaminen vähän väärin. Breadwinner mies ulkoistaa tuollaiset tehtävät ammattilaisille eikä käytä omaa aikaansa alhaisen tuottavuuden fyysiseen työhön. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yhdeksän