Eka olin jee, kun raidejokeri tulee pysäkkeineen suoraan talon viereen, mutta nyt vituttaa jo
Kun talo ja ikkuna on suoraan mutkan vieressä. Järjetön ulina, kun raidejokeri kääntyy mutkassa. Ja tätä herkkua kestää yhteen asti yöllä, kun liikenne alkaa. Ruuhka-aikaan kolmen minuutin välein.
Kommentit (27)
Ei täälläpäin ulise, mutta liikennöinti voisi jo alkaa, kun koko ajan tyhjänä ajelevat reittiä.
Onko Tampereen ratikka vai stadissa?
Vierailija kirjoitti:
Ei täälläpäin ulise, mutta liikennöinti voisi jo alkaa, kun koko ajan tyhjänä ajelevat reittiä.
Ei se suoralla varmaan ulisekkaan, tai loivemmissa mutkissa. Tossa on tommonen melkein 90 asteen käännös ikkunan vieressä ja siinä se pitää kauheata meteliä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Onko Tampereen ratikka vai stadissa?
Idiootti.
Se ulina saattaa silti olla pienin harmi mitä tuollainen tuo tullessaan.
Vierailija kirjoitti:
Noihin ääniin tottuu.
Ei välttämättä. Meillä on junarata lähistöllä, mutta tässä välissä on muita taloja, joten ääni ei kuulu niin pistävästi. Mutta kun talon vierestä joku vaikka kiihdyttää autolla, niin kyllä häiritsee.
Vierailija kirjoitti:
Ikävää. Ei auta kuin muuttaa.
Tottuuhan sitä kaikkeen. Olin itsekin muuttamassa, kun uudessa paikassa ärsytti monikin asia, mutta unohdin koko projektin yhtäkkiä. Lykkään joka kuukausi muutamalla kuukaudella muuttoa, että katsotaan sitten parin kuukauden päästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noihin ääniin tottuu.
Ei välttämättä. Meillä on junarata lähistöllä, mutta tässä välissä on muita taloja, joten ääni ei kuulu niin pistävästi. Mutta kun talon vierestä joku vaikka kiihdyttää autolla, niin kyllä häiritsee.
Niin, ei kiskot kirsku aina samalla tavalla niihin että ääniin voisi tottua, välillä voi ola hiljaisempaa menoa aivan keli olosuhteista riippuen, Kuivalla pakkaskelillä voi kirskua tosi pahasti.
Miksi se muuten on jokeri? Jotain ilveilyä?
Vierailija kirjoitti:
Miksi se muuten on jokeri? Jotain ilveilyä?
näköjään (Joukkoliikenteen kehämäinen raideinvestointi)
Vierailija kirjoitti:
Rälläköi raiteet poikki yöllä.
Ap:ta auttaisi mielestäsi satojen tonnien lasku?
Mun lapsuudenkoti oli tasoristeyksen vieressä. Sellaisen, jossa on ne kilkattavat kellot. Jotenkin sitä ei tullut kiinnitettyä mitään huomiota niihin ääniin vaikka kyllähän se kuului ihan selvästi. Kaverit ihmetteli että taasko täällä menee juna, itse olin ihan että ai mikä? Että niin sitä vaan on mahdollista tottua erilaisiin ääniin. Riippuu varmaan toki myös ihmisestä ja siitä miten voimakas se ääni on.
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli asuntohakemuksessa kohde ratikkaraiteen viereen. Poistin. Oli siitä upouudesta talosta irtisanottu jo asuntoja ehkä noin kuukauden asumisen jälkeen.
Omistusasunnossa asuvana vähän vieras asia tuo asuntohakemus.
Todennäköisesti kustannan näitäkin asuntoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli asuntohakemuksessa kohde ratikkaraiteen viereen. Poistin. Oli siitä upouudesta talosta irtisanottu jo asuntoja ehkä noin kuukauden asumisen jälkeen.
Omistusasunnossa asuvana vähän vieras asia tuo asuntohakemus.
Todennäköisesti kustannan näitäkin asuntoja.
Voihan noita hakemuksia tehdä vaikka vuokrakonserneille, ei aina tarvitse olla joku kaupungin asuntola.
Minne se edes nykyisellään oikein menee? Eikö siihen tullut joku ongelma, ettei se kulje suunniteltua reittiä?