Iskeekö miehet teitä koskaan
Minua ei iske enää kukaan. Olen ihan nätti, normipainoinen ja urheilullinen nainen. Kasvoista on kehuttu nätiksi. Lähinnä jos joku tulee juttelemaan on joku itseä reilumpi mies ja pidänkin heitä ehkä enemmän isähahmoina. Ovat ihan kivoja. Eivätkä varmaan iske vaan ehkä juttevat muuten vain.
Kun olin nuorempi niin silloin baarissa (kännissäkin) tultiin iskemään, nykyään ei sielläkään mies tule iskemään. Onko oman ikäiset nirsoja vai olenko vain ruma.
Kommentit (214)
Vierailija kirjoitti:
Missä menee iskemisen ja juttelin raja? Mikä on mielestäsi iskemistä?
Riippuu siitä kuka ja ketkä tulee iskemään
Ei aikoihin tai sitten ole tajunnut huomata. Olen 50-v., mutta miehiä on muitakin kuin nuoria ja keski-ikäisiä, joten ei sutina mihinkään lopu, jos pysyy suhteellisen kuosissa.
No baariin kun on mennyt (erittäin harvoin) on saattanut joku tulla iskemään mutta ei läheskään aina. Ja nyt kun ikää päälle 50 niin epäilen että enää ei kovin helpolla tultaisi. Kaupassa saattaa joku lauseen pari sanoa mutta en oleta niitä iskuyrityksiksi, jotkut vaan on juttelevaisempia. Mun mielestä Suomessa ei nykyään juuri kukaan iske enää ketään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole isketty koskaan vaan itse olen tehnyt aloitteet ja yleensä saanut pakit. Ne pari kertaa kun ei tullut heti kättelyssä pakkeja niin olisi pitänyt jättää se aloite tekemättä :(
Mulla sama. BMI alle 20, pitkät hiukset, meikkaan kevyesti ja käytän mekkoja. En sytytä ketään.
Oot jo liian laiha. Ei ton kokoisella ole enää tissejä.
Vierailija kirjoitti:
Isketään, vaikka olen aika läski ja peräti 35-vuotias. Olen kyllä povekas, pitkähiuksinen ja feminiininen kasvonpiirteiltäni. Epäilen, että salaisuuteni on iloinen perusilme, runsas hymyily ja runsas katsekontakti. Käytän näitä kaikkia ihan lasten päiväkodin tätien ja hyvänpäiväntuttujenkin kanssa kommunikoidessani, en pelkästään munajahdissa, joten tulevat luontevasti. Salaperäiseltä saati sitten tylyltä näyttäminen ei luultavasti toimi. Joillakin tietysti on luonnostaan se resting bitch face, jolle ei mitään voi.
Salaisuutesi on povekkuus mutta voi ilollakin olla jotain tekemistä asian kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tultu iskemään nuorena 165 cm/45 kg eikä nyt vanhana 165 cm/80 kg. Aina ollut miehille näkymätön. N37
"Vanhana" - 37 😄
Aika kaukana vanhasta.
Just kattelin Tinderiä et siellä oli joku nainen, 38v, joka selitti haluavansa omakotitalon ja perheen.
Ei reppana ymmärrä että se juna meni jo
Ihan hyvin tuon ikäinen voi vielä saada haluamansa. Reppana olet vaan sinä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän 30+ naiset on aika pitkälti ongelmajätettä parisuhdemarkkinoilla
Ei ole mitään parisuhdemarkkinoita, joissa olisi naisia, joten viestisi sisältö on täysi nolla.
Vierailija kirjoitti:
Kolmekymppisen+ naisen juna meni jo miesten silmissä.
Sori, mutta toisten dissaaminen ei tee susta yhtään parempaa ihmistä, päinvastoin. Katso peiliin. Mitä näet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole isketty koskaan vaan itse olen tehnyt aloitteet ja yleensä saanut pakit. Ne pari kertaa kun ei tullut heti kättelyssä pakkeja niin olisi pitänyt jättää se aloite tekemättä :(
Mulla sama. BMI alle 20, pitkät hiukset, meikkaan kevyesti ja käytän mekkoja. En sytytä ketään.
Sinunlainen nainen on monen miehen ihanne. Ehkä ne miehet jotka ovat sinusta kiinnostuneita ovat todennäköisesti ns. kilttimiehiä jotka eivät välttämättä uskalla iskeä ,koska pelkäävät että nainen ajattelee tuokin mies se on vaan pillun perässä.
Ei nuo hänen mainitsemansa speksit riitä. Jos nainen on kasvoista ruma, ei hän kiinnosta miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tultu iskemään nuorena 165 cm/45 kg eikä nyt vanhana 165 cm/80 kg. Aina ollut miehille näkymätön. N37
"Vanhana" - 37 😄
Aika kaukana vanhasta.
Just kattelin Tinderiä et siellä oli joku nainen, 38v, joka selitti haluavansa omakotitalon ja perheen.
Ei reppana ymmärrä että se juna meni jo
Voisin helposti perustaa perheen 38-vuotiaan kanssa, mutta omakotitalo ei onnistu, koska olen köyhä ja vihaan omakotitaloja. m50
Vihaatko oikeasti omakotitaloja vai onko tuo copetus, koska et sellaista voi saada?
Ei, tai sitten en vaan tunnista mikä on flirttailun yritys ja mikä vain mukavaa jutustelua. Oon hieman autisti ilmeisesti kun en ymmärrä jos ei sanota suoraan että "olen kiinnostunut".
Vierailija kirjoitti:
Ensin naiset itkevät että miehet lähestyvät ja ehdottelevat.
#metoo ja sitä rataa
Sitten naiset itkevät kun miehet eivät lähesty eivätkä ehdottele.
Ei tuossa ole ristiriitaa. Naiset sanovat, etteivät halua heitä ahdisteltavan. Kivan ja hyväkäytöksisen miehen lähestyminen taas on yleensä positiivinen asia.
Jos sinä et erota noita toisistaan, on vaan hyvä että pysyttelet erossa kaikista naisista. Ja miehistä. Ja lapsista. Itse asiassa voisit jättää eläimetkin rauhaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oot jo liian laiha. Ei ton kokoisella ole enää tissejä.
Oon eri kuin aikaisemmat kommentoijat mutta kyllä mulla selkeästi tissit on vaikka pienehköt ovatkin. Ei siltä yhtään liian pienet. Bmi kans jotain 19 tai vähän alle. Pääasia et itse tykkään niistä :) N30+
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Samaa se on ollut teini-ikäisestä asti. Mua on yritetty pokata junassa, rautatieasemalla, Postissa, huoltoasemalla, yölinja-autossa ja tietenkin baarissa, sekä tiskin takana että edessä ja ties missä. Ja mikä ihaninta, iskeä on yrittäneet mm. serkkuni mies, poikani kummisetä, oma isäpuoleni sekä kansalaisopiston opettaja. Ja lisäbonuksena, mun on aina ollut todella vaikea saada naispuolisia ystäviä koska toiset naiset inhoavat mua.
Aivan sairaan kivaa, eikö?
Olen omasta mielestäni ihan perusnätti. Puhun ja nauran kyllä paljon. Mitään järjellistä selitystä tälle ei ole. Ja täytän tänä vuonna 45v eikä vielä ole loppunut. Viimeksi juttusille tunki uusi naapuri. Miespuolinen, kas kummaa. Eikä asia liittynyt millään tavalla tähän taloon.
Tuossahan se selitys jo tuli: "Puhun ja nauran kyllä paljon".
M46
Niin. Tuollaista henkilöä on helppo lähestyä.
Vierailija kirjoitti:
Vanhempi nainen ei kovinkaan kiinnosta ainakaan minua. He ovat usein kaavoihin kangistuneita ja hieman tylsiä. Eivätkä kovin sponttaanisti keksi itse mitään uutta kokeiltavaa elämään. Jututkin ovat aina niitä samoja. Vaikka olisi nätti, kaunis ja hoikka, ei silti saa irti sellaista samanlaista janoa minkä nuorempi nainen saa aikaiseksi. Vanhemman naisen kanssa voi lähinnä tehdä seksuaaliset tarpeet, mutta sitä nuoremman naisen aiheuttamaa poltetta ja elämän janoa ei kyllä löydy mistään.
Sulla ei siis ole itselläsi enää sitä poltetta ja elämänjanoa, koska joudut sitä hakemaan muualta. Aika sääli.
Vierailija kirjoitti:
Heiluttelin pippeliä pakkasessa ei näytä naisia kiinostavan.
Heiluiko se edes tuolla jäisessä ilmassa? Sehän varmasti kutistuikin peukalon kokoiseksi. Ei ihme ettei kiinnostanut.
Tosin itse olisin varmaan tarjonnut hanskaa sitä lämmittämään.
Yksi sana. Metoo...
Eiköhän jokainen järkevä kierrä naiset kaukaa, tai kuljeta mukanaan isoa asiakirjanippua, joihin allekirjoituksella vahvistetaan suostumus, sekä tietenkin videokuvaa allekirjoiyiksesta.
Useinkin, eikä turhaan.
M42