Iskeekö miehet teitä koskaan
Minua ei iske enää kukaan. Olen ihan nätti, normipainoinen ja urheilullinen nainen. Kasvoista on kehuttu nätiksi. Lähinnä jos joku tulee juttelemaan on joku itseä reilumpi mies ja pidänkin heitä ehkä enemmän isähahmoina. Ovat ihan kivoja. Eivätkä varmaan iske vaan ehkä juttevat muuten vain.
Kun olin nuorempi niin silloin baarissa (kännissäkin) tultiin iskemään, nykyään ei sielläkään mies tule iskemään. Onko oman ikäiset nirsoja vai olenko vain ruma.
Kommentit (214)
Täälläkin 60+ nainen. Puolisoni on 47 v aisuri ja voin sanoa, että onneksi vielä tulevat nuoret miehet iskemään. Piristämme sillä joskus liittoamme.
No, ei nyt usein. Voi mennä pitkiä aikoja kun kukaan ei iske. Tosi pitkiä. Sitten yhtäkkiä tuleekin netissä joukko miehiä sanomaan että haluaisi panna tms jos oon lähettäny kuvia. Irl ei iske kukaan nykyisin, mutta sitäkin tapahtui viel muutama vuosi sitten. Ehkä 2022 viimeksi tapahtunu. Tai no sen jälkeen oli yksi joka ei iskenyt varsinaisesti mutta sain tietää että kuulemma tykkäsi minusta.
Vierailija kirjoitti:
Olen kolmekymppinen, naisellinen nainen. Kehujakin on tullut elämän varrella. Palstan kriteerien mukaan mun pitäisi olla miesten, naisten, kissojen ja koirien unelmanainen.
Näkymättömänä saa hiihdellä joka paikassa, tuskin kukaan katsoo päinkään :D Ei vaaraa siitä, että massiiviset ihailijalaumat kulkisivat perässä, kun ei ole sitä ensimmäistäkään ihailijaa. Mutta ei kait siinä, näillä mennään.
Katseletko omiin varpaisiin yleensä?
Vierailija kirjoitti:
Minua miehet iskevät. Olen itse viisikymppinen mies. Moni on luullut homoksi. Kerran juttelin aamuyöllä baaritiskillä pitkään yhden miehen kanssa, ja yhtäkkiä hän jotain tajuttuaan kysyi, etkö olekaan homo.
Vaikka en ole homo, niin jotenkin tunnen itseni imarrelluksi noista iskuyrityksistä.
Naiset eivät tule iskemään juuri koskaan, tai sitten he tekevät sen niin hienovaraisesti, että en tunnista sitä iskemiseksi.
Edelliseen kommenttiini liittyen. Olen monesti miettinyt, että siinä mielessä (sic, juuri siinä!) olisi kiva olla homo, että heillä ei ole aloitteen tekemisen suhteen samankaltaista roolitusta kuin heteroilla. Vieläkin ilmeisesti oletetaan miehen tekevän aloitteen heterosuhteissa. Itse olen oikeastaan vasta myöhemmällä iällä ymmärtänyt, että ulkonäköni puolesta "markkina-arvoni" on ollut varsin korkea ja on ehkä vieläkin, mutta kun en ole osannut/halunnut tehdä aloitetta (mm. siksi että pelkään törkeitä ehdottelevan sedän leimaa - vaikka ehdottelisin itseni ikäiselle), niin käytännössä potentiaalisia kumppaneitani sekä pitkällä että lyhyellä aikavälillä ovat olleet poikkeuksellisen rohkeat ja (myös aloitteen tekemisen suhteen) normeja rikkovat naiset.
No, siinä mielessä tuo kaikki on irrelevanttia pohdintaa että olen ollut pitkän aikavälin kumppanini kanssa yhdessä noin 30 vuotta.
Rinnakkaisessa ketjussa miesten lähestymiset tuomitaan: https://www.vauva.fi/keskustelu/6387670/hs-nuoret-naiset-kayvat-nykyaan…
Vierailija kirjoitti:
Ei kai nykyään enää edes pyritä lähestymään ja flirttailemaan.
Siitähän on nuoret valitelleet valtakunnan eri medioissa, kun ei enää kumppania löydy. Huvittavintahan oli, kun eivät uskoneet face to face tapaamisiin. Tinder selaus ja tuhoton aivan jatkuva viestittely on monien mielestä parempi.
Tämä. Ei lähestymiset ja iskuyritykset kuulu nykyaikaan. Ja mielestäni ihan hyvä niin. Ei minua kukaan lähesty missään, ja hyvä niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai nykyään enää edes pyritä lähestymään ja flirttailemaan.
Siitähän on nuoret valitelleet valtakunnan eri medioissa, kun ei enää kumppania löydy. Huvittavintahan oli, kun eivät uskoneet face to face tapaamisiin. Tinder selaus ja tuhoton aivan jatkuva viestittely on monien mielestä parempi.
Tämä. Ei lähestymiset ja iskuyritykset kuulu nykyaikaan. Ja mielestäni ihan hyvä niin. Ei minua kukaan lähesty missään, ja hyvä niin.
Netti on paras. Tanssilavoillakin useimmat ovat harrastuksen parissa.
Vierailija kirjoitti:
Aina, eilenkin meni tekarit kurkkuun kun ukko löi, antoi sitten myöhemmin lohtukullia.
Sä olet se, jolla on Diarran muodoista pakkomielle!
Voin vain kommentoida omien kokemusteni osalta.
Ei, ei minua tulla iskemään ikinä missään. Ei baarissa, eikä myöskään arkielämässä ulkona liikkuessa. En myöskään ole todistanut vierestä sellaista, että jotain muuta ihmistä olisi tultu iskemään.
Never. Nykyään kaikki yhteydenotot tapahtuu Tinderissä.
Tai itse asiassa muistan, että viime kesänä KuopioRockissa kaksi humalaista miestä tuli juttelemaan minulle.
Vierailija kirjoitti:
Olen ihan tavallisen näköinen, vaikka joku kehuikin hehkeäksi rouvaksi. Yhdellä kurssilla joku vastapäisistä miehistä aloitti jalkaflirtin, hiveli pöydän alla kengällään jalkaani. En heti tajunnut tätä, mutta miehen ilme sen paljasti. Olin kuin tulisilla hiilillä, koska naapurin akkakin istui lähistöllä. Mies antoi käyntikorttinsa, mutta en koskaan uskaltanut ottaa tähän yhteyttä.
Käyntikorttinsa? Siis tämä tapahtui joskus viime vuosituhannella?
Hyvin hyvin harvoin, mutta eipä se enää 38v perheen äitinä ole kovin realistinenkaan ajatus, että olisi yhtä haluttava kuin 10v sitten. Aikansa kutakin.
Harvoin, tosin käyn todella harvoin ulkona. Viimeksi, kun kävimme naisporukalla ulkona syömässä ja baarissa yksillä, joku nuorempi mies (~35) tuli pöytäämme viereeni ja kysyi mitä joisin. En antanut tarjota mitään, kerroin, että olen naimisissa ja nyt ystävien kanssa juhlimassa. Hän lähti pois. Olen 45v ja onnellisesti naimisissa, ja jos en olisi, en noin nuorta ottaisi.
Ikinä ei oo ykskää mies tullu iskemään ja hyvä niin sillä pidän vain naisista ja muutama nainen onkin käynyt iskemässä mua
M45
Olen 46v ja treffipyyntöjä tulee vieläkin; olen hymyilevä, normipainoinen ja energinen nainen. Minua on kehuttu sekä iloiseksi että kauniiksi. Ei kai siinä mitään sen kummempaa ole: hymyile ja huolehdi terveydestäsi. Ei miehet sen kummempaa kaipaa kuin naista joka on hyvää seuraa ja jonka elämä ei mene sohvalla löhötessä sipsipussin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Rinnakkaisessa ketjussa miesten lähestymiset tuomitaan: https://www.vauva.fi/keskustelu/6387670/hs-nuoret-naiset-kayvat-nykyaan…
Varmaan suuri osa kommentoinut tuollakin
Mulle tulee usein miehet juttelemaan ulkona/vaikka kaupassa. Naiset ei tuu. Mutta en usko, että ne miehetkään iskeä yrittää, kuhan puhuvat. En tiedä miksi pitää alkaa jutella esim säästä tvs, jossain kaupassa. Sen ymmärrän, jos kysyvät missä jokin on. Ei siellä myyjiä oo, jolta kysyä. Oon varmaan vaarattoman näköinen vähän vanhempi ja varattu 52v nainen.
Elän ruuhkavuosia ja elämäni pyörii lähinnä kodin, työpaikan, tarhan, ala-asteen ja lasten harrastusten välillä. En edes muista koska minua olisi joskus yritetty iskeä, varmaan joskus opiskeluaikoina kymmenen vuotta sitten.
N36
Missä menee iskemisen ja juttelin raja? Mikä on mielestäsi iskemistä?
Kyl. Olin baarissa, johon tuli ex-Jussini ja hänen afrikkalainen ystävänsä. Ystävä huomasi heti meidät, paikan kauneimmat naiset ja kysäisi exältä, tietääkö hän meistä mitään. Ex selosti mua 10 vuotta nuoremmasta kauniista ystävästäni, että juu, sinkku on. Bob sanoi, että hän tarkoitti kylläkin tuota kaunista. Minua.
Kantis-Incelien kauneuskäsitys on pikkasen naiivin lapsenomainen, pedofiilinen, kuten he itsekin. Aikuiset miehet tykkäävät muodoista.
N60