Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Iskeekö miehet teitä koskaan

Vierailija
30.01.2026 |

Minua ei iske enää kukaan. Olen ihan nätti, normipainoinen ja urheilullinen nainen. Kasvoista on kehuttu nätiksi. Lähinnä jos joku tulee juttelemaan on joku itseä reilumpi mies ja pidänkin heitä ehkä enemmän isähahmoina. Ovat ihan kivoja. Eivätkä varmaan iske vaan ehkä juttevat muuten vain.

Kun olin nuorempi niin silloin baarissa (kännissäkin) tultiin iskemään, nykyään ei sielläkään mies tule iskemään. Onko oman ikäiset nirsoja vai olenko vain ruma.

Kommentit (214)

Vierailija
181/214 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap taitaa tuo iskemättömyys johtua, jostain muusta syystä kuin ulkonäöstä. Esimerkiksi siitä syystä, että olet vanhempia naisia vihaava vakiotrolli.

T:tavallistakin tavallisempi 60 v nainen jota yritetään iskeä edelleen 

En usko kirveelläkään, että sua vanhaa akkaa kukaan oikeasti missään iskee. Taidat vaan kuvitella.

Sä olet ilmeisesti sitten paljon häntä nuorempi. Ihan tiedoksesi, että ihan hyvin voi hänen itsensä ikäiset ja vanhemmat pitää häntä kauniina ja kiinnostavana.

Vierailija
182/214 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sitä vielä tänäkin päivänä tapahtuu. Useimmat eivät vain taida selvin päin uskaltaa, ja kalja on nykyään niin kovin kallista. Uusia ihmisiä kohdataan myös vähemmän livenä kuin ennen, luulisin. Talvella etenkin saa olla aika rauhassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/214 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Roolit vaihtuvat noin 30 vuoden iässä. Miehet juoksevat siihen saakka naisten perässä, sitten on naisten vuoro juosta miesten perässä. Jos et vanhempana naisena osaa lähestyä miehiä, niin se on sinun ongelmasi. Muut vanhemmat naiset kyllä lähestyvät miehiä ihan itsenäisesti, ilman että odottavat, että heitä oltaisiin iskemässä.

Tämä ei pidä paikkaansa. Tällöin kuvioihin tulee mitä limaisempaa möhömahaa jotka yrittävät iskeä. Naisia ahdistellaan alusta loppuun saakka.

No eikös tämä ketju alkanut siitä, että ei lähestytä tai isketä? Vai onko tämä taas sitä Schödingerin feminismiä, että samaa aikaa kaikki miehet ahdistelee, mutta kukaan ei lähesty tai koita iskeä. Kumpi se nyt on?

Missä on väitetty että kaikki miehet ahdistelevat? Miksi huutelet tollasia typeryyksiä? Kaikki tietää, että vain osa miehistä ahdistelee naisia mutta ovatkin sitten aktiivisia. Naiset tietävät tämän, sillä tuntevat paljon kivoja miehiä, jotka eivät ahdistele. Miksi vääristelet asioita? Mitä kiksejä saat tuota? Alkaako seistä ja peilailet posket punaisena?

Vierailija
184/214 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rinnakkaisessa ketjussa miesten lähestymiset tuomitaan: https://www.vauva.fi/keskustelu/6387670/hs-nuoret-naiset-kayvat-nykyaan…

Ei tuomita kohteliaita lähestymisiä vaan ahdistelu

"Täällä on turvallista olla, kun ei ole nelikymppisiä miehiä ahdistelemassa"

Vierailija
185/214 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi sana. Metoo...

Eiköhän jokainen järkevä kierrä naiset kaukaa, tai kuljeta mukanaan isoa asiakirjanippua, joihin allekirjoituksella vahvistetaan suostumus, sekä tietenkin videokuvaa allekirjoiyiksesta.

Normaaleiden miesten elämää metoo ei muuttanut mitenkään.

Sä et erota ahdistelua lähestymisestä, joten hyvä että pysyt naisista kaukana.

Vierailija
186/214 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi sana. Metoo...

Eiköhän jokainen järkevä kierrä naiset kaukaa, tai kuljeta mukanaan isoa asiakirjanippua, joihin allekirjoituksella vahvistetaan suostumus, sekä tietenkin videokuvaa allekirjoiyiksesta.

Sitten ei pidä valittaa täällä kun ette saa naista. 

Normaali, asiallinen jutustelu ei ole ahdistelua.

Vierailija
187/214 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voin vain kommentoida omien kokemusteni osalta.

Ei, ei minua tulla iskemään ikinä missään. Ei baarissa, eikä myöskään arkielämässä ulkona liikkuessa. En myöskään ole todistanut vierestä sellaista, että jotain muuta ihmistä olisi tultu iskemään.

Itselläni ei omakohtaista kokemusta ole isketyksi tulemisesta mutta olen kyllä vierestä saanut seurata useammankin kerran kun mies tekee aloitteen kavereilleni. Ei siis vaan yhdelle kaverille vaan heitä on ollut useampiakin ja itseasiassa jokaista heistä olen nähnyt iskettävän ainakin kahdesti ja yhtä kaveriani varmaan jonkun parikymmentä kertaa. Eikä nämä edes ole mitään kolmen promillen kännisiä iskijöitä vaan baarissakin on olleet varsin selväpäisiä sekä asiallisia ja isketty on myös ihan keskellä kirkasta päivää ja melko 100varmasti täysin selvänä.

Joskus on kyllä ollut heitäkin jotka ensin ottaa kontaktia (tosin ihan kaveri/juttelumielessä) minuun ja sitten alkavat tiedustella onko kaverini vapaa jne.

Eikä nämä kaverini ole minusta sen ihmeellisempiä naisia kuin mitä itsekään (no joo, tuo jota iskettiin nuorena melkein kaikkialla oli kyllä sellainen tiimalasikroppainen) mutta niin vain olen aina ollut se joka saa seurata sivusta kun pyydetään treffeille tai ehdotetaan, että siirrytäänkö samaan pöytään jne.

Vierailija
188/214 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä noita aina välillä tulee. Ikä alkaa näkyä ja kilojakin on liikaa, toki naama on aina ollut kaunis.

Vierailija
189/214 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole isketty koskaan vaan itse olen tehnyt aloitteet ja yleensä saanut pakit. Ne pari kertaa kun ei tullut heti kättelyssä pakkeja niin olisi pitänyt jättää se aloite tekemättä :(

Mulla sama. BMI alle 20, pitkät hiukset, meikkaan kevyesti ja käytän mekkoja. En sytytä ketään.

Sinunlainen nainen on monen miehen ihanne. Ehkä ne miehet jotka ovat sinusta kiinnostuneita ovat todennäköisesti ns. kilttimiehiä jotka eivät välttämättä uskalla iskeä ,koska pelkäävät että nainen ajattelee tuokin mies se on vaan pillun perässä.

Ei nuo hänen mainitsemansa speksit riitä. Jos nainen on kasvoista ruma, ei hän kiinnosta miehiä.

Tai ei tarvitse olla mikään rumakaan vaan se riittää, että olemus ja elekieli ei ole miesten (muiden) mieleen. Siinä ei sitten auta hoikkuus, ei mekot eikä pitkät hiuksetkaan kun jokin kokonaisuudessa tökkii ihan tosissaan. Jotenkin se liittynee siihen kuinka liikkuu ja kuinka itsensä kantaa sekä tietenkin kasvojen perusilmeeseen eli siinä missä toiset on hirvittävän puoleensavetäviä niin toisissa on jokin mikä saa muut vähän jopa kavahtamaankin, mutta ainakin karttamaan.

Ja olen siis itsekin nainen ja juuri tuota tyyppiä joka jostain syystä tuntuu saavan liki poikkeuksetta kanssaihmisten niskavillat pystyyn ihan pelkällä läsnäolollaan. Tätä kaikkea siis on ollut aikaa miettiä ja voin olla väärässäkin, mutta tämä on oma arvioni.

Vierailija
190/214 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, tai sitten en vaan tunnista mikä on flirttailun yritys ja mikä vain mukavaa jutustelua. Oon hieman autisti ilmeisesti kun en ymmärrä jos ei sanota suoraan että "olen kiinnostunut".

Sama tai siis olen niin monta kertaa onnistunut kuvittelemaan mukavan jutustelun joksikin kiinnostuksen osoitukseksi etten enää uskalla olettaa mitään vaan se vaatii ihan suoraa puhetta. Muuten oletan toisen vaan juttelevan lämpimikseen niitä näitä.

Vierailija
191/214 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa varmaan vähän hymyillä, olla ystävällinen ja jutustella smaltalkkia, jos sitä seuraa haluaa. Ei kukaan halua tai uskalla lähestyä hapan naamaa. Vähän huumoria ja leikkimieltä. Ulkonäöllä ei kauheasti ole väliä jos olemus on jäykkä ja ujo. Iloa pintaan!

Vierailija
192/214 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät iske. Eivätkä edes katso päin, ainoastaan kaikkiin muihin suuntiin. Edes puolitutut.

Olisi kiinnostavaa tietää mitä mahtavat ajatella. 'Jos olen aivan hiljaa, niin ehkä se menee pois'? Karhu saisi kai saman kohtelun.

Vierailija
193/214 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, tai sitten en vaan tunnista mikä on flirttailun yritys ja mikä vain mukavaa jutustelua. Oon hieman autisti ilmeisesti kun en ymmärrä jos ei sanota suoraan että "olen kiinnostunut".

Sama tai siis olen niin monta kertaa onnistunut kuvittelemaan mukavan jutustelun joksikin kiinnostuksen osoitukseksi etten enää uskalla olettaa mitään vaan se vaatii ihan suoraa puhetta. Muuten oletan toisen vaan juttelevan lämpimikseen niitä näitä.

Mä olen ihan normaali ja erotan flirttailun juttelusta,mutta en erota flirttailua pokaamisesta. Mikä se ero on?

Vierailija
194/214 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi sana. Metoo...

Jostain syystä just tuo normaali, asiallinen jutustelu ja ylipäätään kaikki sellainen arkinen kanssakäyminen ilman taka-ajatuksia koetaan jotenkin työlääksi ja tarpeettomaksi. Todellisuudessa tuo on just se potentiaalisin keino löytää elämäänsä uusia ihmisiä ja jopa se oikea.

Toki jos ei kaipaa elämäänsä ketään niin sittenhän se on ihan fine olla mykkä mölli.

Vierailija
195/214 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole isketty koskaan vaan itse olen tehnyt aloitteet ja yleensä saanut pakit. Ne pari kertaa kun ei tullut heti kättelyssä pakkeja niin olisi pitänyt jättää se aloite tekemättä :(

Mulla sama. BMI alle 20, pitkät hiukset, meikkaan kevyesti ja käytän mekkoja. En sytytä ketään.

Tinderissä vain 500 000 tuhatta eikä miljoona kuten Ritva-Kaisalla?

"Eii emmie halluu Tinderii kum mie halluun tutustua luonnollisesti hihihi!"

Vierailija
196/214 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen ihan normaali ja erotan flirttailun juttelusta,mutta en erota flirttailua pokaamisesta. Mikä se ero on?

Flirtissä ei ole mitään taka-ajatusta sen enemmästä. Tai siis siinä ei ainakaan pitäisi olla vaan se on sellainen pieni, ohimenevä ja kepeä kanssakäyminen jonkun kanssa josta kummallekin jää hyvä fiilis ja that's it.

Vierailija
197/214 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi sana. Metoo...

Jostain syystä just tuo normaali, asiallinen jutustelu ja ylipäätään kaikki sellainen arkinen kanssakäyminen ilman taka-ajatuksia koetaan jotenkin työlääksi ja tarpeettomaksi. Todellisuudessa tuo on just se potentiaalisin keino löytää elämäänsä uusia ihmisiä ja jopa se oikea.

Toki jos ei kaipaa elämäänsä ketään niin sittenhän se on ihan fine olla mykkä mölli.

varmaan halutaan tuloksia heti ja nyt tai ei ikinä. ei jakseta siis panostaa, jos ei ole 100% varmuutta tuloksista.

Vierailija
198/214 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tinderissä vain 500 000 tuhatta eikä miljoona kuten Ritva-Kaisalla?

"Eii emmie halluu Tinderii kum mie halluun tutustua luonnollisesti hihihi!"

500 000 tuhatta on paljon enemmän kuin miljoona.

🤦

Vierailija
199/214 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen iskenyt naisia humalassa mutta selvänä en ole koskaan onnistunut naista iskemään. Olen jo kuitenkin 50 vuotias ja aina paljon olen naisia pyytänyt treffeille ihan kasvokkain mutta eivät ole lähteneet. Sitten nuorempana yökerhoissa olen naisen saanut mukaani ja sänkyyn. Selvänä en ole niin puhelias oikeasti enkä sosiaalinen ja lähestyn naisia silleen varovasti.

Vierailija
200/214 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei iske tietääkseni, mutta flirttaa kyllä. Olen varattu ja sormus on ihan näkyvillä, en odotakaan mitään iskuyrityksiä. Moni vanhempi mies on myös kohtelias, esim avaa oven tai päästää ensin sisään bussiin. Toki on kaikenlaisia töykeitä etuilijoita ja tönijöitäkin.

N42