Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Iskeekö miehet teitä koskaan

Vierailija
30.01.2026 |

Minua ei iske enää kukaan. Olen ihan nätti, normipainoinen ja urheilullinen nainen. Kasvoista on kehuttu nätiksi. Lähinnä jos joku tulee juttelemaan on joku itseä reilumpi mies ja pidänkin heitä ehkä enemmän isähahmoina. Ovat ihan kivoja. Eivätkä varmaan iske vaan ehkä juttevat muuten vain.

Kun olin nuorempi niin silloin baarissa (kännissäkin) tultiin iskemään, nykyään ei sielläkään mies tule iskemään. Onko oman ikäiset nirsoja vai olenko vain ruma.

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

*reilusti vahempi mies siis mutta ei mitenkään läski vaan ihan normi ellei jopa urheilulline. Jäi puuttumaan.

Vierailija
2/42 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä joskus on yritetty baarissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä. Nytkin on silmäkulma mustana. :(

Vierailija
4/42 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi kertaa iski mutta otin eron.  Kylkiluita murtui toisella iskulla.

Vierailija
5/42 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut miehet flirttaa välillä, mutta olen varattu, joten se ei mene varsinaiseen iskemiseen.

Vierailija
6/42 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, siinä pilkun jälkeen narikkajonossa. Kerran yksi kävi vissiin koko jonon naiset läpi ja lopulta taisi yrittää viherkasviakin hotellin aulasta.

Vierailija
7/42 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kolmekymppinen, naisellinen nainen. Kehujakin on tullut elämän varrella. Palstan kriteerien mukaan mun pitäisi olla miesten, naisten, kissojen ja koirien unelmanainen.

Näkymättömänä saa hiihdellä joka paikassa, tuskin kukaan katsoo päinkään :D Ei vaaraa siitä, että massiiviset ihailijalaumat kulkisivat perässä, kun ei ole sitä ensimmäistäkään ihailijaa. Mutta ei kait siinä, näillä mennään. 

Vierailija
8/42 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole isketty koskaan vaan itse olen tehnyt aloitteet ja yleensä saanut pakit. Ne pari kertaa kun ei tullut heti kättelyssä pakkeja niin olisi pitänyt jättää se aloite tekemättä :(

Vierailija
9/42 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinaan "iski" niin lujaa että jalat lähti alta ja ollaan oltu nyt 46 vuotta yhdessä.

Vierailija
10/42 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, siinä pilkun jälkeen narikkajonossa. Kerran yksi kävi vissiin koko jonon naiset läpi ja lopulta taisi yrittää viherkasviakin hotellin aulasta.

No voi voi.

Vierailija
11/42 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisille on kehittynyt kokemusten myötä niin vahvat vaistot että miehen on pakko lukea naistenlehtiä ennenkuin onnistaa.

Vierailija
12/42 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sinä miesten huomiolla teet AP? Säälittävä Pick me.

Vierailija
13/42 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ollut nuorenakaan erityisen haluttua seuraa ja vielä vähemmän on vientiä ollut +30-vuotiaana. En edes tiedä miltä se tuntuu että mies tulee tekemään aloitteen, koska ne parit suhdeviritelmät on alkaneet joko omasta aloitteestani tai sitten jotenkin sellaisesta ajautumisesta ettei varsinaisesti kumpikaan ole tehnyt sitä ekaa siirtoa.

Olisi ihana ollut kokea romantiikkaa ja parisuhde joka on ihan muuta kuin sellainen kädenlämpöinen kivireki.

Vierailija
14/42 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole isketty koskaan vaan itse olen tehnyt aloitteet ja yleensä saanut pakit. Ne pari kertaa kun ei tullut heti kättelyssä pakkeja niin olisi pitänyt jättää se aloite tekemättä :(

Mulla sama. BMI alle 20, pitkät hiukset, meikkaan kevyesti ja käytän mekkoja. En sytytä ketään.

Vierailija
15/42 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😂

Vierailija
16/42 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ruma ja läski. Ei tuu minkään ikäiset eikä näköiset juttelemaan. Kyllä ne vanhemmat miehet on susta kiinnostuneita jos lähestyvät. 

Vierailija
17/42 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla sama. BMI alle 20, pitkät hiukset, meikkaan kevyesti ja käytän mekkoja. En sytytä ketään.

Huoh. Voitteko nyt naiset jo vähitellen ymmärtää, että se ettei teitä tulla iskemään, ei kerro 2020-luvulla ollenkaan siitä etteivätkö miehet olisivat teistä kiinnostuneita.

Vierailija
18/42 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, eikä ole isketty edes nuorempana. Näkymätön olen ollut miehille, paitsi kiusaamistarkoituksessa tai jos on haluttu purkaa oma paha mieli johonkin. Nyt vanhempana ei onneksi enää kiusata. 

Vierailija
19/42 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tultu. Asiallisia lähestymisiä alkuillasta.

30+-ikäisenä kahvilassa tuli tuntematon mies juttelemaan. Ei ollut tyyppiäni, näytti pelottavan tavalliselta ja kunnolliselta, kun itse olin alakulttuurisempi (syrjäytynyt biseksuaali nörtti). Ehkä siinä meni elämäni mies sivu suun, kun torjuin ajatellen etten riitä hänelle eli oman alemmuuskompleksini takia.

Toisen kerran 40+-iässä mies avasi mulle oven kauppakeskuksesta matkalla asemalle, sanoin kiitos, ja hän pyysi minua lätkämatsiin kanssaan. Oli kuulemma aitiokin. Ei kiinnosta lätkä ja mieskin oli selvästi mua vanhempi, mutta jäi kiva fiilis tuosta silti. Reipas mies, toivottavasti löytää sopivan naisen itselleen. 

Oon aika tavis, noiden aikaan varmaan muutaman kilon ylipainoinen ja lyhyttukkainen. Ihan tavallisissa vaatteissa. 

Vierailija
20/42 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon ruma ja läski. Ei tuu minkään ikäiset eikä näköiset juttelemaan. Kyllä ne vanhemmat miehet on susta kiinnostuneita jos lähestyvät. 

Sama. Muuten ei haittaisi, mutta ajan myötä olen alkanut janoamaan romantiikkaa, hellyyttä ja kosketusta niin että se ihan sattuu. Joskus jopa onnistuu uskottelemaan itselleen, että varmasti joku vielä kiinnostuu ja se vasta sattuukin kun tajuaa, ettei niin tule tapahtumaan ikinä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kaksi