Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Se tunne pillussa, kun on saanut hyvää seksiä

Vierailija
13.02.2024 |

Mun vartalo ja mieli ovat elastisia, hyvin hierottuja ja taiten käsiteltyjä! Tapasin tänään toista kertaa miehen, jonka kanssa ollaan aloittelemassa seksisuhdetta, ehkä fwb-suhdetta. Ensimmäisellä tapaamisella kohdattiin ja tutustuttiin vähäsen. Tällä toisella tapaamisella harrastettiin hyvää seksiä, sitten puoli tuntia omien taustojen availua, tutustumista, minkä jälkeen uudestaan suudelmien saattelemina hyvää seksiä, ja molemmat laukesivat toistamiseen. 

En muista, milloin pillussani olisi tuntunut viimeksi näin hyvin pannulta, perusteellisesti työstetyltä. Orgasmit tuntuivat taivaallisilta. Rintani ja peppuni saivat paljon huomiota. Jokseenkin täydellinen tapaaminen! 

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iät?

Vierailija
2/20 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 61 v, ap 53.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makasin erään pojan kanssa hänen opiskelija-asunnossaan ja takapenkillä hänen autossaan joka viikonloppu ensimmäisessä vakavassa suhteessani. Kummakaan kotona ei tiedetty seurustelusta, eikä siitä, että harrastimme seksiä. Mulla oli pimppi kipeänä jokaisen seikkailumme jälkeen. Olin nuori ja vähän naiivi, hoikka ja sievä, todella kireä ja hän oli niin kiihkeä, hyvin varustettu nuori kolli, joka halusi seksiä koko ajan ja nussi mua uskomattomalla temmolla ja rytmillä. Poika oli taitava suutelemaan ja pitkien tauottomien pussailujen jälkeen seurasi aina suoraan seksiä (yhdyntää). Se oli aivan hurjan ihanaa ja orgasmit olivat ihmeellisiä, vahvoja ja värisyttäviä. Sitten viikolla kotona ollessa tunne pillussa ei antanut unohtaa häntä ja sitä kiimaa. Samoin tietty tunne lonkissa kaikesta siitä levittelystä. Kaipasin sitä tulta. Se oli sairaan seksikästä, ihan erilaista kuin kipu-kipu olisi ollut. Enemmän sellainen, että olin ollut "täynnä miestä" ja ihanassa pinhuusissa. <3 

Vierailija
4/20 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ja voi luoja kun on saanut huonoa seksiä! 

Joko ei oo tuntunut miltään, tai sitten on päiviä kipeä sen jälkeen. 

Pillu verillä jos on saanut liian rajua "esileikkiä" 

Vierailija
5/20 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa paharasti mut, kuten maailmalla sanottaisiin varmasti tähän, että:

(eng.) "if you know you you know". Sama suomeksi:

"jos tiedät niin tiedät" ?

Vierailija
6/20 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi kun taas tuntis siellä ja koko kehossa että on saanut kunnolla. Mä en siitä oo tiennyt taas pariin vuoteen mitään ku kaikki tulee niin sairaan nopeaan. Tuntui hyvältä mutta turhauttaa.ihan sama onko minkä ikäisiä niin tulee äkkiä ja si ihmettelee et miten noin kävi ja yks nauti ettei oo ikinä tullu niin nopeaa.

Vierailija
7/20 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä kysyy Stubb.....

Vierailija
8/20 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla 44v naisella on seksisuhde 61v miehen kanssa. Mies osaa käsitellä mua ja seksi on nautinnollista. Kyllä välillä tuntuu muutaman päivän, että on pantu kunnolla. Siis sellaista ihanaa arkuutta alapäässä. 😄 Ei mitään hidasta hipsuttelua vaan kunnon panemisesta. Välillä mulla on mustelmia noiden sessioiden jälkeen. Toki suuseksiä puolin ja toisin sekä kädellä hyväilyä. 

Vierailija
9/20 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Makasin erään pojan kanssa hänen opiskelija-asunnossaan ja takapenkillä hänen autossaan joka viikonloppu ensimmäisessä vakavassa suhteessani. Kummakaan kotona ei tiedetty seurustelusta, eikä siitä, että harrastimme seksiä. Mulla oli pimppi kipeänä jokaisen seikkailumme jälkeen. Olin nuori ja vähän naiivi, hoikka ja sievä, todella kireä ja hän oli niin kiihkeä, hyvin varustettu nuori kolli, joka halusi seksiä koko ajan ja nussi mua uskomattomalla temmolla ja rytmillä. Poika oli taitava suutelemaan ja pitkien tauottomien pussailujen jälkeen seurasi aina suoraan seksiä (yhdyntää). Se oli aivan hurjan ihanaa ja orgasmit olivat ihmeellisiä, vahvoja ja värisyttäviä. Sitten viikolla kotona ollessa tunne pillussa ei antanut unohtaa häntä ja sitä kiimaa. Samoin tietty tunne lonkissa kaikesta siitä levittelystä. Kaipasin sitä tulta. Se oli sairaan seksikästä, ihan erilaista kuin kipu-kipu olisi ollut. Enemmän sellainen, että olin ollut "täynnä miestä

Se on muuten "tempolla", ei "temmolla". FYI

Vierailija
10/20 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Normaalikielessä sana taipuu tempo > tempon, tempolla, mutta urheilukielessä on vakiintunut toisenlainen taivutus. Juoksijat tai joukkuepelaajat tekevät suorituksiaan milloin milläkin temmolla."

Siinä sulle pilkunnussija.

Vierailija
11/20 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oi kun taas tuntis siellä ja koko kehossa että on saanut kunnolla. Mä en siitä oo tiennyt taas pariin vuoteen mitään ku kaikki tulee niin sairaan nopeaan. Tuntui hyvältä mutta turhauttaa.ihan sama onko minkä ikäisiä niin tulee äkkiä ja si ihmettelee et miten noin kävi ja yks nauti ettei oo ikinä tullu niin nopeaa.

Olen pahoillani. On niin sattumanvaraista, että kohdalle osuu mies, jonka kanssa kemiat kohtaavat mutta molemmilla myös yhdensuuntaiset ajatukset siitä, millaista hyvä seksi on, että molemmat osaavat pitkittää nautintoa. Joskus tietysti tilanteesta riippuen vähän lyhyemmänkin kaavan mukaan jumppailua.

Voisitko ajatella, että tarvitset X määrän seksikumppaneita kohdataksesi miehen, jonka kanssa sängyssä vain natsaa itsestään? Että pidät heitä omana tutkimusotoksenasi? Tarkoituksenani ei ole kuulostaa kylmältä, joten sanonkin, että ota ennakko-odotuksitta ja paineitta ilo irti seksistä joka kerta, niin ilo on suuri, kun sitten eräänä kertana seksi onkin sitten juuri sellaista kuin olit mielesi perukoilla (joskus) haaveillutkin!

Vierailija
12/20 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva juttu 

Saisinpa mäkin 

Vierailija
13/20 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tunne kun saa seisovaa kullia. Monilla miehillä ei edes seiso. Mutta on yksi kaverimies jota olen tapaillut ja sillä seisoo. Mies on työtön ja sillä on aina aikaa minulle. Sen kanssa seksi on älyttömän ihanaa. Voi mennä kolmekin tuntia sen kanssa koska ensin se koskettelee minun vartaloa pitkään ja hyväilee ja käyttää seksilelua ja saan siinä jo orgasmin. Sitten lopuksi se pyytää pyllistämään ja tulee takaapäin sisääni ja panee kunnolla. Lähden aina tyytyväisenä kotiin.

Vierailija
14/20 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se tunne kun saa seisovaa kullia. Monilla miehillä ei edes seiso. Mutta on yksi kaverimies jota olen tapaillut ja sillä seisoo. Mies on työtön ja sillä on aina aikaa minulle. Sen kanssa seksi on älyttömän ihanaa. Voi mennä kolmekin tuntia sen kanssa koska ensin se koskettelee minun vartaloa pitkään ja hyväilee ja käyttää seksilelua ja saan siinä jo orgasmin. Sitten lopuksi se pyytää pyllistämään ja tulee takaapäin sisääni ja panee kunnolla. Lähden aina tyytyväisenä kotiin.

Kaikkein mahtavinta on se, kun saa lerppua munaa. Älyttömän ihanaa!

Vierailija
15/20 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo on aina sanonut, että pitäähän kullin jossain tuntuakin. Siksi kullin pitää olla naisen pillulle tarpeeksi iso ja kivikova, että venyttää ja antaa rumbaa. Pitää olla sopivat toisilleen. 

Vierailija
16/20 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka moni nainen oikeasti nauttii suuseksin antamisesta miehelle (, joka miellyttää, kiihottaa)?

Vierailija
17/20 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Normaalikielessä sana taipuu tempo > tempon, tempolla, mutta urheilukielessä on vakiintunut toisenlainen taivutus. Juoksijat tai joukkuepelaajat tekevät suorituksiaan milloin milläkin temmolla."

Siinä sulle pilkunnussija.

Kaikkea pitää nussia

Vierailija
18/20 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selkeästi miehen tekemä aloitus 0/5

Vierailija
19/20 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä tainnut olla, sillä oli minun aloitukseni. 

Nainen 53 / Ap

Vierailija
20/20 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siehä mies oot!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kuusi