Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Iskeekö miehet teitä koskaan

Vierailija
30.01.2026 |

Minua ei iske enää kukaan. Olen ihan nätti, normipainoinen ja urheilullinen nainen. Kasvoista on kehuttu nätiksi. Lähinnä jos joku tulee juttelemaan on joku itseä reilumpi mies ja pidänkin heitä ehkä enemmän isähahmoina. Ovat ihan kivoja. Eivätkä varmaan iske vaan ehkä juttevat muuten vain.

Kun olin nuorempi niin silloin baarissa (kännissäkin) tultiin iskemään, nykyään ei sielläkään mies tule iskemään. Onko oman ikäiset nirsoja vai olenko vain ruma.

Kommentit (214)

121/214 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Roolit vaihtuvat noin 30 vuoden iässä. Miehet juoksevat siihen saakka naisten perässä, sitten on naisten vuoro juosta miesten perässä. Jos et vanhempana naisena osaa lähestyä miehiä, niin se on sinun ongelmasi. Muut vanhemmat naiset kyllä lähestyvät miehiä ihan itsenäisesti, ilman että odottavat, että heitä oltaisiin iskemässä.

Onneksi ei yritetty nuorenakaan 😎

Vierailija
122/214 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Roolit vaihtuvat noin 30 vuoden iässä. Miehet juoksevat siihen saakka naisten perässä, sitten on naisten vuoro juosta miesten perässä. Jos et vanhempana naisena osaa lähestyä miehiä, niin se on sinun ongelmasi. Muut vanhemmat naiset kyllä lähestyvät miehiä ihan itsenäisesti, ilman että odottavat, että heitä oltaisiin iskemässä.

Tämä ei pidä paikkaansa. Tällöin kuvioihin tulee mitä limaisempaa möhömahaa jotka yrittävät iskeä. Naisia ahdistellaan alusta loppuun saakka.

No eikös tämä ketju alkanut siitä, että ei lähestytä tai isketä? Vai onko tämä taas sitä Schödingerin feminismiä, että samaa aikaa kaikki miehet ahdistelee, mutta kukaan ei lähesty tai koita iskeä. Kumpi se nyt on?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/214 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen koko elämäni ollut ruma, ja olen aina saanut olla rauhassa miesten iskuyrityksiltä. 

N38

Vierailija
124/214 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, luojan kiitos. Sairauden myötä ulkonäkö muuttunut niin kammottavaksi, että saan vihdoin olla rauhassa.

Vierailija
125/214 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miehet nykyään jaksa.

Vierailija
126/214 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iskivät kun olin blondi ja taas aloittivat uudestaan iskemään kun paino nousi noin 10 kg, vaikka olin brunette. Miehet taitavat tuntea vetoa blondeihin ja vähän muodokkaampiin. 

Vierailija
127/214 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap taitaa tuo iskemättömyys johtua, jostain muusta syystä kuin ulkonäöstä. Esimerkiksi siitä syystä, että olet vanhempia naisia vihaava vakiotrolli.

T:tavallistakin tavallisempi 60 v nainen jota yritetään iskeä edelleen 

En usko kirveelläkään, että sua vanhaa akkaa kukaan oikeasti missään iskee. Taidat vaan kuvitella.

Moi Ap, tuossahan se syy tulikin ;)

Vierailija
128/214 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tauski saattaa iskeä, muut miehet ei niinkään.

Vierailija
129/214 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai nykyään enää edes pyritä lähestymään ja flirttailemaan. 

Siitähän on nuoret valitelleet valtakunnan eri medioissa, kun ei enää kumppania löydy. Huvittavintahan oli, kun eivät uskoneet face to face tapaamisiin. Tinder selaus ja tuhoton aivan jatkuva viestittely on monien mielestä parempi. 

Vierailija
130/214 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä ei pidä paikkaansa. Tällöin kuvioihin tulee mitä limaisempaa möhömahaa jotka yrittävät iskeä. Naisia ahdistellaan alusta loppuun saakka.

No eikös tämä ketju alkanut siitä, että ei lähestytä tai isketä? Vai onko tämä taas sitä Schödingerin feminismiä, että samaa aikaa kaikki miehet ahdistelee, mutta kukaan ei lähesty tai koita iskeä. Kumpi se nyt on?

No eikös nuo samat ilmiöt voi ihan hyvin toteutua samaan aikaan? Joitain ihmisiä lähestytään hyvin aikein "iskemismielessä", mutta samaan aikaan osa miehistä ahdistelee ja käyttäytyy epäasiallisesti. Joitain ihmisiä ei yritetä iskeä koskaan, mutta silti heitä voidaan ahdistella tai muuten häiritä seksuaalisesti.

Vierailija
131/214 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina, eilenkin meni tekarit kurkkuun kun ukko löi, antoi sitten myöhemmin lohtukullia.

Vierailija
132/214 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä pikku incelit kuvittelevst olevansa kattava otos miehistä.

Oikeastihan miehiä on monenlaisia ja useimmat etsivät ikäistään seuraa. Kuitenkin, jos mies eroaa 50-vuotiaana, hänen on vaikeampi löytää uusi kumppani kuin samanikäisen naisen. 

Johtuupi siitä, ettei naiset enää halua parisuhdetta kaikkine lisätöineen. Miehelle kyllä täysihoito kelpaa.

Itselleni toivon suhdetta, jossa kummallakin omat asunnot mutta paljon yhteistä tekemistä. Ei-niin-yllättäen ikäiseni eronneet miehet on kuitenkin lähes kaikki  persaukisia ja ulosotossa, joten siitä ei kehity mitään tasa-arvoista. Ei voi matkustella, ei käydä tapahtumissa ja syömässä kun äijä on rahaton. Mä en ala ketään elättää.

Ja toden totta, eilen minuun rakastuttiin ja tänään minusta kiinnostuttiin. En tokikaan luule että kosintamielessä. Mutta on kiva kohdata fiksu nuorempi mies samalla tasolla!

Vierailija
133/214 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on molempia. Jos en pidä miehestä, se on ahdistavaa ja lasken sen ahdisteluksi. Jos pidän, se on flirttailua.

Vierailija
134/214 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä pikku incelit kuvittelevst olevansa kattava otos miehistä.

Oikeastihan miehiä on monenlaisia ja useimmat etsivät ikäistään seuraa. Kuitenkin, jos mies eroaa 50-vuotiaana, hänen on vaikeampi löytää uusi kumppani kuin samanikäisen naisen. 

Johtuupi siitä, ettei naiset enää halua parisuhdetta kaikkine lisätöineen. Miehelle kyllä täysihoito kelpaa.

Itselleni toivon suhdetta, jossa kummallakin omat asunnot mutta paljon yhteistä tekemistä. Ei-niin-yllättäen ikäiseni eronneet miehet on kuitenkin lähes kaikki  persaukisia ja ulosotossa, joten siitä ei kehity mitään tasa-arvoista. Ei voi matkustella, ei käydä tapahtumissa ja syömässä kun äijä on rahaton. Mä en ala ketään elättää.

Ja toden totta, eilen minuun rakastuttiin ja tänään minusta kiinnostuttiin. En tokikaan luule että kosintamielessä. Mutta on kiva kohdata fiksu nuorempi mies samalla tasolla!

ööö incel öööö incel öööö incel öööö incel

Vierailija
135/214 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, teinistä tähän päivään 50+ vuotta. En ole omasta mielestäni mitenkään erityisen helposti lähestyttävän näköinen. En käy baareissa tms, vaan ihan omasta lähiympäristöstä opiskelujen, töiden, kaupassa asioinnin, kahvilassa käynnin ym. normaaliin elämään liittyvien tapahtumien kautta.  Erikoisin oli kun terveyskeskuksessa poliklinikalla asioidessani tutustuin toiseen potilaaseen ja aloimme tapailla. Miehet ovat aina olleet se aloitteellinen osapuoli.

Vierailija
136/214 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei pidä paikkansa. Iskemään tulevat niin nuoremmat kuin vanhemmat. Nuorempana olin niin ujo ettei kukaan taatusti lähestynyt. N34

Vierailija
137/214 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua miehet iskevät. Olen itse viisikymppinen mies. Moni on luullut homoksi. Kerran juttelin aamuyöllä baaritiskillä pitkään yhden miehen kanssa, ja yhtäkkiä hän jotain tajuttuaan kysyi, etkö olekaan homo.

Vaikka en ole homo, niin jotenkin tunnen itseni imarrelluksi noista iskuyrityksistä.

Naiset eivät tule iskemään juuri koskaan, tai sitten he tekevät sen niin hienovaraisesti, että en tunnista sitä iskemiseksi.

Vierailija
138/214 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihan tavallisen näköinen, vaikka joku kehuikin hehkeäksi rouvaksi.  Yhdellä kurssilla  joku vastapäisistä miehistä aloitti jalkaflirtin, hiveli pöydän alla kengällään jalkaani.  En heti tajunnut tätä, mutta miehen ilme sen paljasti.  Olin kuin tulisilla hiilillä, koska naapurin akkakin istui lähistöllä.  Mies antoi käyntikorttinsa, mutta en koskaan uskaltanut ottaa tähän yhteyttä. 

Vierailija
139/214 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketjun aloitit sinä, schrödingerin i n c e l. (Nainen pitäisi olla vaikka inhoat naisia)

Vierailija
140/214 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat tulleet ja tulevat vieläkin, olen neljääkymppiä lähestyvä nainen. Pienikokoinen, pitkähiuksinen ja ihan tavis. Mutta ilmeisesti helposti lähestyttävä. Ei haittaa minua, jos ei kukaan iholle tule ja ymmärtää sanat ei kiitos (olen varattu).