Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Iskeekö miehet teitä koskaan

Vierailija
30.01.2026 |

Minua ei iske enää kukaan. Olen ihan nätti, normipainoinen ja urheilullinen nainen. Kasvoista on kehuttu nätiksi. Lähinnä jos joku tulee juttelemaan on joku itseä reilumpi mies ja pidänkin heitä ehkä enemmän isähahmoina. Ovat ihan kivoja. Eivätkä varmaan iske vaan ehkä juttevat muuten vain.

Kun olin nuorempi niin silloin baarissa (kännissäkin) tultiin iskemään, nykyään ei sielläkään mies tule iskemään. Onko oman ikäiset nirsoja vai olenko vain ruma.

Kommentit (214)

Vierailija
201/214 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kuin kerran elämässäni. Sekin tarjosi seksiä, vihjailuja en ois huomannut.

Vierailija
202/214 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te ette kestäisi minuuttiakaan kiltin ja kunnollisen miehen elämää joka ei ole koskaan naisille kelvannut tai heiltä minkåänlaista huomiota saanut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/214 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalin kunnollisen miehen kanssa on hyvä olla.

Vierailija
204/214 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole isketty koskaan vaan itse olen tehnyt aloitteet ja yleensä saanut pakit. Ne pari kertaa kun ei tullut heti kättelyssä pakkeja niin olisi pitänyt jättää se aloite tekemättä :(

Mulla sama. BMI alle 20, pitkät hiukset, meikkaan kevyesti ja käytän mekkoja. En sytytä ketään.

Oot jo liian laiha. Ei ton kokoisella ole tissejä.

Ja pöh. Sinulla ei vaan hormonit oikeen hyrrää. 

Vierailija
205/214 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei viisti tulla sinunKAAN tykö kuuntelemaan sitä perus "painu vttuun!" 

Sitä kun on joka ukko kuunnellut kiintiönsä täyteen, niin lopputulos on tämä. Itse olette naiset tilanteenne tilanneet ja halunneet. Miksi vaivautua kun tyhjän saa pyytämättäkin? Kun vastaus on joko haistavttu tai ahdistelu/raiskis-syyte, niin paljon vähemmällä pääsee kun antaa koko paskan vain olla ja kasuaalisti aukaisee kaljan. Siitä ainakin saa takuuvarmat prosentit, kun edes pankista ei saa takuuvarmoja prosentteja, muuta kuin häviämällä ne prosentit, niin kaltsu on itse asiassa jopa erittäin hyvä vaihtoehto ja sijoitus.

Vierailija
206/214 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti ollaan lyöttäytymässä seuraan, jos käyn jossain ulkona, ja se on fine! Olen jo yli 50v rouva, tykkään yleensä jutella ja vitsailla ihmisten kanssa, ja miehet on ihania. 

Vierailija
207/214 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

*reilusti vahempi mies siis mutta ei mitenkään läski vaan ihan normi ellei jopa urheilulline. Jäi puuttumaan.

Iskee väliin sydämeen aamutv kommentti niin että haluais jäähä kotiin. Nuo jälkiviisaan retaleet

Vierailija
208/214 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te ette kestäisi minuuttiakaan kiltin ja kunnollisen miehen elämää joka ei ole koskaan naisille kelvannut tai heiltä minkåänlaista huomiota saanut.

Älä sössötä! Minä en ole ikinä miehille kelvannut ja huomiota olen saanut vain kiusaamisen muodossa. Tätä elämää olen elänyt niin kauan, kuin muistan  ja pakko on ollut vaan kestää.

Vierailija
209/214 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koska olen ylimielinen ja ärsyttävä nainen. 

N34

Vierailija
210/214 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa varmaan vähän hymyillä, olla ystävällinen ja jutustella smaltalkkia, jos sitä seuraa haluaa. Ei kukaan halua tai uskalla lähestyä hapan naamaa. Vähän huumoria ja leikkimieltä. Ulkonäöllä ei kauheasti ole väliä jos olemus on jäykkä ja ujo. Iloa pintaan!

Olen iloinen ja juttelen, olen kiinnostunut ihmisistä noin yleensäkin. En siis tällä hetkellä   parisuhdemielessä. Miehet vaan ovat jotenkin varautuneen oloisia seurassani eivätkä pahemmin juttele, eivätkä totisesti iske. Kaverilleni (myös nainen) juttelevat vieressä vapautuneesti. Ilmeisesti minussa on miesten mielestä jotain luotaantyöntävää. Olen ihan siistin ja tavallisen näköinen.  En siis kaunis mutten varsinaisesti rumakaan. Mutta eivät juttele edes kaveripohjalta. Mitä teen väärin? 

Tämä todella häiritsee koska olen liittynyt pari vuotta sitten erääseen seuraan jossa toimintaan liittyy paljon sosiaalisia tilanteita ja miehiä on siellä enemmistö. Tuntuu että jään koko ajan jotenkin ulkopuoliseksi.

Vierailija
211/214 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei viisti tulla sinunKAAN tykö kuuntelemaan sitä perus "painu vttuun!" 

Sitä kun on joka ukko kuunnellut kiintiönsä täyteen, niin lopputulos on tämä. Itse olette naiset tilanteenne tilanneet ja halunneet. Miksi vaivautua kun tyhjän saa pyytämättäkin? Kun vastaus on joko haistavttu tai ahdistelu/raiskis-syyte, niin paljon vähemmällä pääsee kun antaa koko paskan vain olla ja kasuaalisti aukaisee kaljan. Siitä ainakin saa takuuvarmat prosentit, kun edes pankista ei saa takuuvarmoja prosentteja, muuta kuin häviämällä ne prosentit, niin kaltsu on itse asiassa jopa erittäin hyvä vaihtoehto ja sijoitus.

En mä oo ajanu ketään tanssiinhakijaa tms. ikinä helvettiin. En ainakaan sen jälkeen kun täytin 15v.  Pojat ja miehet on minulle arvoitus: kun menen juttelemaan, joskus mies ilahtuu ja meistä voi tulla jopa pari tai hyvät kaverit, joskus vihainen mies äyskii että on varattu ja sen vittuako sä siihen tunget. 

Pelästyyhän sitä aina ensin, mutta älä sinä elä omaa elämääsi jonkun hapannaamaisen klonkun pillin mukaan! Otetaas sille, Datsun! 🍻

N55

Vierailija
212/214 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei

Vierailija
213/214 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensin naiset itkevät että miehet lähestyvät ja ehdottelevat.

#metoo ja sitä rataa

Sitten naiset itkevät kun miehet eivät lähesty eivätkä ehdottele.

Ei tuossa ole ristiriitaa. Naiset sanovat, etteivät halua heitä ahdisteltavan. Kivan ja hyväkäytöksisen miehen lähestyminen taas on yleensä positiivinen asia.

Jos sinä et erota noita toisistaan, on vaan hyvä että pysyttelet erossa kaikista naisista. Ja miehistä. Ja lapsista. Itse asiassa voisit jättää eläimetkin rauhaan.

No höpö höpö ja lutkunlässyn.

Epämiellyttävä (naisesta) mies sanoo: "Hei!", niin se ahdistava kokemus naisesta.

Ihana (naisesta) mies sanoo: "Hei!", niin se on positiivinen kokemus naisesta.

Tajusitko jo eron vai väännetäänkö vielä enemmän rautalangasta?

Vierailija
214/214 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensin naiset itkevät että miehet lähestyvät ja ehdottelevat.

#metoo ja sitä rataa

Sitten naiset itkevät kun miehet eivät lähesty eivätkä ehdottele.

Ei tuossa ole ristiriitaa. Naiset sanovat, etteivät halua heitä ahdisteltavan. Kivan ja hyväkäytöksisen miehen lähestyminen taas on yleensä positiivinen asia.

Jos sinä et erota noita toisistaan, on vaan hyvä että pysyttelet erossa kaikista naisista. Ja miehistä. Ja lapsista. Itse asiassa voisit jättää eläimetkin rauhaan.

No höpö höpö ja lutkunlässyn.

Epämiellyttävä (naisesta) mies sanoo: "Hei!", niin se ahdistava kokemus naisesta.

Ihana (naisesta) mies sanoo: "Hei!", niin se on positiivinen kokemus naisesta.

Tajusitko jo eron vai väännetäänkö vielä enemmän rautalangasta?

No jos mies vain sanoo ystävällisesti "hei" niin en reagoi siihen mitenkään erityisesti vaikkei mies olisi parisuhdemielessä kiinnostava. Se on ihan okei. Mutta rasvainen "heiiii"  vihjailevan silmien vilkuttelun ja tissien tuijotuksen keralla saa aikaan inhon väreet, vaikka olisin alunperin ehkä ollut hiukan kiinnostunutkin. Kyllä sä tajuat, leikit vaan tyhmää.